FANTASTISKT ställe med grym location och personalen var underbara! Tack för bästa vistelsen!
Angelica
2024 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Winnie
2023 年 8 月 3 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Really liked this place and will for sure revisit. The place could need a handyman but if you lika a really cosy and relaxed atmosphere along with great food and breakfast, this is the place to be.
Winnie
2023 年 7 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Gustaf
2025 年 7 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastisk boende som ligger nästan i havet, lugnt och skönt. Restaurangen var perfekt, kocken gjorde de bästa hamburgare vi någonsin ätit. All credtill honom och servisen som gjorde rubbet den kvällen. Våt labbe, Peppe älskade både hotell och badet som var så nära.
Kommer gärna tillbaka !!
Gustaf
2025 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Martin
2025 年 6 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sehr schönes Wandrahem das zu dem Campingplatz dazu gehört.
Sehr schön am Meer gelegen.
Man kann auch sehr schön draußen sitzen.
Mein Zimmer war sehr schön mit Meerblick.
Es gibt eine Selbstversorgerküche mit Sitzplätzen.
Und das Frühstück ist sehr umfangreich und sehr lecker.
Martin
2025 年 6 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
Jane
2023 年 8 月 7 日
Ny fint interiör men om det finns möjlighet borde det satsas på att måla , fräscha upp lokaler samt toaletter.
Jane
2023 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
Robert
2023 年 11 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mycket billigt boende som förmodligen gör sig bättre på sommaren. Detta är en campingplats som också har ett vandrarhem. Priset är mycket bra och personalen svarar snabbt om man ringer med frågor. Däremot så skulle jag inte rekommendera att bo här på vintern då det är obemannat och de allmänna utrymmena blir ganska kalla.
Robert
2023 年 11 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2024 年 7 月 20 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Gammal mat på frukosten, rätt slitet och en del var trasigt i tältet vi hyrde. Hade absolut behövts städas och tas hand om mer. Överpris mot vad vi fick.
宿泊されたお客様
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Matilda
2024 年 6 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Glampingtält ”stenungsön”
Efter att ha läst recensioner om Surfviken förväntade jag mig inte så mycket och det var en chansning inför sambons födelsedag. Men vi blev positivt överraskade av glampingtältets säng, värmare och det fina trädäcket. Bra att det fanns grill! Ingick frukost vilket var helt okej men ändå över förväntan.
Det enda minuset skulle vara att det var väldigt mycket spindelnät längst upp vilket gav oss båda rysningar…
Matilda
2024 年 6 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2024 年 6 月 25 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Personal verkade inte så angelägna om sina gäster, visade dock till rummet. Dåligt skyltat om frukosttider eller om/ när det fanns personal där. Brandlarm gick i gång, men ingen personal syntes till. Sängarna var dock rena och fräscha och goa att ligga i. Inget topp betyg ungefär 2 av 5!
宿泊されたお客様
2024 年 6 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
4/10 (不満)
Fredrik
2023 年 8 月 14 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Högst mediokert
Otroligt dåliga sängar, var som att sova på golvet.
Personal kom inte i tid till frukosten två dagar.
Dörrar sönder, duschar sönder.
Fick besked om att det skulle vara bröllop, 4 dagar innan vistelsen.
Hela hotellet, är grymt lyhört, så det går inte att sova om det kommer folk i korridoren.
Fredrik
2023 年 8 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
Marlie
2023 年 8 月 21 日
Helt OK boende, men lyhört och knarrande dörrar
Eluttag var trasiga och sladdar från troligtvis eluttag hängde från väggen. Alla dörrar knarrade otroligt mycket, så det var svårt att sova. Väldigt lyhört. Heltäckningsmattorna var trasiga på jättemånga ställen så lätt att halka och dörrarna var svåra att stänga.
Marlie
2023 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
Julia
2023 年 8 月 7 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ligger fint men rummen är en katastrof.
Väldig varierad kvalité, vi förväntade oss verkligen ingen lyx, men rummen var fruktansvärt lyhörda vilket resulterade i noll sömn. Toaletterna städades inte så ofta och kändes ofräsha. Fönstrena gick inte att stänga ordentligt, otrevligt när en har rum på bottenvåning. Eluttag satt inte fast i väggen ordentligt på rummet & mycket var trasigt. Frukosten får helt klart plus, supertrevlig med många olika alternativ. Servicen överlag var ganska undermålig & maten i restaurangen var ingen hit. Ogräddade pizzor bland annat.
Stället ligger superfint precis vid vattnet och har potential att bli riktigt bra - men det krävs en upprustning av rummen helt klart samt utbildning av personal. Vårt familjerum som skulle vara två rum enligt bilderna var ett rum.
Julia
2023 年 8 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Linn Marie
2025 年 5 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Veldig hyggelig sted for glamping. Mye barn den dagen vi var der og de løp rundt om kvelden der vi bodde. Ikke like hyggelig da vi også delte bad med de. Ellers veldig koselig område på et camping sted. Strålende utsikt og fantastisk med varme og kjøleskap.
Linn Marie
2025 年 5 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Anne
2024 年 8 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Gammelt, «Shabby chic»i .Svært rent over alt. Vennlig betjening.