高級寝具、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なるインテリア、デスク

コプソーン キングス ホテル シンガポール オン ハブロックの口コミ

4 out of 5

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 233 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 458 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 219 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 60 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 30 件が非常に不満" "

7.8/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

7.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Takeshi

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 10 泊滞在
Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Takeshi,We would like to extend our heartfelt appreciation to you for taking the time to share your thoughts and provide us with your exceptional ratings following your recent stay at Copthorne King's Hotel. Your valuable feedback is incredibly important to us, and we are thrilled to hear about your overall experience during your visit.It warms our hearts to learn that you had such a positive stay with us. Your generous praise is a testament to our dedicated team's efforts and their commitment to ensuring that our guests have a memorable and enjoyable stay. We are delighted that you found your time with us amazing and that we could meet your expectations.Your feedback motivates us to continually strive for excellence and to maintain the high standards that our guests deserve. We will share your comments with our entire team to celebrate their hard work and dedication.Once again, thank you for choosing Copthorne King's Hotel for your stay, and for sharing your exceptional feedback with us. We are honoured to have had the opportunity to serve you, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.If there is anything specific you would like to share or if you have any additional comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to us. We are always here to listen and enhance your future visits.Best Regards,Jocelyn NgiamFront Office Manager

8/10 (良い)

Yuko

2023 年 12 月に 7 泊滞在
Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear Yuko,We would like to extend our heartfelt appreciation to you for taking the time to share your thoughts and provide us with your exceptional ratings following your recent stay at Copthorne King's Hotel. Your valuable feedback is incredibly important to us, and we are thrilled to hear about your overall experience during your visit.It warms our hearts to learn that you had such a positive stay with us. Your generous praise is a testament to our dedicated team's efforts and their commitment to ensuring that our guests have a memorable and enjoyable stay. We are delighted that you found your time with us amazing and that we could meet your expectations.Your feedback motivates us to continually strive for excellence and to maintain the high standards that our guests deserve. We will share your comments with our entire team to celebrate their hard work and dedication.Once again, thank you for choosing Copthorne King's Hotel for your stay, and for sharing your exceptional feedback with us. We are honoured to have had the opportunity to serve you, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.If there is anything specific you would like to share or if you have any additional comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to us. We are always here to listen and enhance your future visits.Best Regards,Jocelyn NgiamFront Office Manager

8/10 (良い)

Miyuki

2023 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Keiko

2023 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Yamamoto

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
初投稿です。 2023年7月  エグゼクティブフロアを利用しました。 コロナ禍前も利用したことがあり、サービス内容が異なる点が多かった!悪化が結論です。 まずチェックイン時の各ステイ内容の説明がなく、ラウンジ特典を使い損ねない宿泊になりました。昔より劣化もしておりカビ臭い点も含め不満なステイとなり残念です。 ↓↓↓↓↓ ⚫︎フリーフロー、ラウンジドアが開かず3回伝えてる。結果カードの登録ミス(再登録もミス) ⚫︎冷蔵庫のフリードリンク補充不足 ⚫︎バータイムの利用と朝食がラウンジから変わっているが説明なし ⚫︎上記電話で2回以上伝えてやっと反応 ⚫︎チェックアウト後の荷物管理がずさん→誰でも持って行ける状況 ⚫︎部屋がややカビ臭い そしてこの宿泊予約時の宿泊詳細、そもそもエクスペディア情報が少なすぎた事も問題の一つかと思います。 決して安くはない宿泊かと思いますので、こちらみなさんの参考になればと思います。
Rezzalからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Dear Mr Yamamoto,Warmest greetings from Copthorne King's HotelThank you very much for selecting Copthorne King's Hotel as the preferred hotel during your recent staycation with us. We strive to deliver an exceptional hospitality experience that reflects Copthorne King's unique heritage and culture and to provide a standard of excellence for all guests.We appreciate you for taking time off your busy schedule to pen down your thoughts with your great perfect ratings. We regret to learn of your overall stay with us and sincere apologize for this negative experience.Once again, thank you and have a great day aheadRegardsRezzalAssistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Masafumi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not new but nice hotel.
2023 年 7 月に 6 泊滞在
Rezzalからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Dear Masafumi,Warmest greetings from Copthorne King's HotelThank you very much for selecting Copthorne King's Hotel as the preferred hotel during your recent staycation with us. We strive to deliver an exceptional hospitality experience that reflects Copthorne King's unique heritage and culture and to provide a standard of excellence for all guests.We appreciate you for taking time off your busy schedule to pen down your thoughts with your amazing ratings and constructive feedback. We are delighted to learn of your overall stay experience with us.Once again, thank you and have a great day aheadRegardsRezzalAssistant Front Office Manager

8/10 (良い)

Hirofumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Rezzalからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear Hirofumi,Warmest greetings from Copthorne King's HotelThank you very much for selecting Copthorne King's Hotel as the preferred hotel during your recent staycation with us. We strive to deliver an exceptional hospitality experience that reflects Copthorne King's unique heritage and culture and to provide a standard of excellence for all guests.We appreciate you for taking time off your busy schedule to pen down your thoughts with your ratings and feedback. We are delighted to learn of your overall stay experience with us.Once again, thank you and have a great day aheadRegardsRezzalAssistant Front Office Manager

4/10 (不満)

Naomi

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
バスタブの栓、バスタブが壊れていた。テラスへのドアの鍵が壊れていた
Guest Relations Teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 21 日)
Dear Naomi,Please do accept our sincere apologies for the unpleasant encounter. We have taken note of your feedback and would like to make corrective measures herein to avoid future recurrence. Once again thank you for the valuable feedback on the recent visit.We sincerely look forward for an opportunity to welcome you back again.Cheers.Truly,Guest Relations Team

6/10 (普通)

Yuma

Rezzalからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear Yuma,Warmest greetings from Copthorne King's HotelThank you very much for selecting Copthorne King's Hotel as the preferred hotel during your recent staycation with us. We strive to deliver an exceptional hospitality experience that reflects Copthorne King's unique heritage and culture and to provide a standard of excellence for all guests.We appreciate you for taking time off your busy schedule to pen down your thoughts with your ratings and feedback. We are delighted to learn of your overall stay experience with us.Once again, thank you and have a great day aheadRegardsRezzalAssistant Front Office Manager

4/10 (不満)

Yorihisa

気になった点 : 清潔度
掃除が息と届いていなく不潔
2022 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 27 日)
Dear Yorilhisa,Thank you for your valuable feedback and appreciate your time and input regards to the services outlined. We have taken note and highlighted this to our outlet team concern.Wishing you a pleasant day ahead.Cheers.Truly,Guest Relation Team

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
残念
今回初めて出張のため2日間滞在、一番グレードの低い部屋となり若干心配はしておりましたがあまり快適ではありませんでした。 シャワーの温度があがらない、電球が切れそうで点滅、テレビのアンテナが断線しておりほとんどのチャネルが見れない、また前の方がタオルを洗面所のドアーにかけており、残ったままの状態となっておりました。  建物自体が古いのは仕方ないですがもう少し一つ一つの設備が丁寧に整備されていればと思います  
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We regret to know that your experience did not fully meet your expectations. While we constantly strive to maintain the highest standard of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objectives. Please accept our sincere apologies for not delivering up to the expected and we sincerely hope that your recent experience will not deter you from allowing us to make amends and serve you better in the near future. Warmest Regards, Guest Relations CKS

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔で便利なホテル
コロナウイルスの事も有ったからかも知れませんが、何箇所にも手を洗浄する為のアルコールが設置されており、部屋も清潔で快適でした。チャイナタウンから近いので便利。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We are definitely thrilled to know that you have enjoyed your stay with us overall. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

4/10 (不満)

クニ、神戸

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
予約時にはバスタブ付でしたが実際の部屋はシャワーのみで排水も悪くトイレまで水がたまった。英語が出来ないので部屋を変える事が出来ず不快な旅でした。
2020 年 1 月に 9 泊滞在
Guest Relation Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Dear Kobe-san, We apologised for the unpleasant encounter in regards to room condition as outlined. The room that allocated for your stay were our newly renovated Signature room which is on higher category in terms of room classification. We have taken note of your valuable feedback and will take needful measures timely. Meanwhile, please do not hesitate to contact us near future for complimentary room upgrade to next tier upon your confirmed booking made. Best regards, Guest Relation Team!

8/10 (良い)

Yoshimitsu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
親切なスタッフ
スタッフがとても親切‼️
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Yoshimitsu, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We are definitely thrilled to know that you have enjoyed your stay with us overall. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

6/10 (普通)

torao、Tokyo

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
【施設】古いです。部屋は比較的綺麗ですが、ハウスキーパーによっては掃除もアメニティも適当。Sundyさんと言うキーパーさんはめちゃくちゃ綺麗にしてくれました。 【食事】納豆やお米、漬物と言った日本食ラインナップが充実しています。他のメニューはあまり美味しくないです。 【立地】チャイナタウン駅まで徒歩10分位とやや遠い。クラークキーからは15分以上歩きます。 オーチャードのラッキープラザ前から124番のバスに乗ると目の前に停まりますが、20〜30分来ない路線です。
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Tarao, Thank you for taking the time to share your experience with us. We regret to know that your experience did not fully meet your expectations. While we constantly strive to maintain the highest standard of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objectives. Please accept our sincere apologies for not delivering up to the expected and we sincerely hope that your recent experience will not deter you from allowing us to make amends and serve you better in the near future. Warmest Regards, Guest Relations CKS

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relation Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Thank you for the positive review:)

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
急に予約したので、比較的に安かったです。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Guest relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We are definitely thrilled to know that you have enjoyed your stay with us overall. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的に綺麗でした。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We are definitely thrilled to know that you have enjoyed your stay with us overall. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 1 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. It is wonderful to hear that we were able to provide you with the excellent experience that we strive to provide to all our customers. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

Moon

出張
良かった点 : 設備とサービス
喫煙のお部屋にしてもらいましたが、灰皿がなかったです。
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Dear Moon, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall. Rest assured that we have taken note on the issue you have highlighted and will bring it up to the relevant department to further improve the quality of stay for all future guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2017 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 14 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Guest Relation Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Thank you for sharing your review

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Guest Relation Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Thank you for your review sharing!

2/10 (非常に不満)

S、東京

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
隣の中国人の団体が夜中までうるさかった。 同じフロアの人がドリアンを部屋で食べててそのフロア中臭かった。 慣れない日本人には辛い。 マネージャーと言ってた人がなかなか変えてくれないし、文句を言う私に呆れた顔をしたり、ため息をついた。 業務用の召集スプレーで対応とか、全然効果ないし、余計部屋の空気悪くなった。 最後には部屋を変えてくれたが部屋のグレードが下がった気がした。 セキュリティや他のスタッフの対応は良かったが、マネージャーが最悪の接客対応。 名前は忘れたが中華系。 とても気分が悪かった。
2019 年 8 月に 6 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 8 日)
Dear S, Thank you for taking the time to share your experience with us. We regret to know that your experience did not fully meet your expectations. While we constantly strive to maintain the highest standard of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objectives. Please accept our sincere apologies for not delivering up to the expected and we sincerely hope that your recent experience will not deter you from allowing us to make amends. We sincerely hope that your recent experience with us will not deter you from giving us another opportunity to make amends and serve you better in the near future. Warmest Regards, Guest Relations CKS

10/10 (非常に良い)

TSUTOMU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クラークキーや中華街からは歩いて、15分ほどの場所。 歩いて7分程度の場所にはショッピングセンターやスーパー、ホーカーズがあります。 Tiong BAHRU方面に歩くとマーケットで現地の市場や食事が安くできます。  日本人利用はちょいちょい見かけますが、日本語対応はないと思ってよいです。(1名日本語ができる方がいるようです。) 部屋のサイズは普通と思います。壁は薄めかもしれませんがこんなもんでしょう。隣の音(シャワーや声)は少し聞こえました。  朝食は下のレストランですが、味は日本人にも大丈夫な感じです。卵の自動焼き機があり、これが面白いです。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear TSUTOMU-san, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. It is wonderful to hear that we were able to provide you with the excellent experience that we strive to provide to all our customers. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
室内エアコンが寒くエアコンを切っていると、テーブルや絨毯、ソファー、トイレの便座、タイルなどが湿気により湿ってくる。また、枕に置いてあったクッションは洗っていないのか?悪臭(汗や頭皮の異様な臭い)が物凄かった。 湯沸かしケトルも無く、コーヒーカップ等の設備が置いていないのにコーヒーメーカーがある。飲みたくても飲めない状態で酷い施設です。 宿泊代金が安いから仕方ないのかも知れませんが、近隣の宿泊施設の方が良いと思います。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We regret to know that your experience did not fully meet your expectations. While we constantly strive to maintain the highest standard of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objectives. However, we do have mugs and kettle placed in the cupboard beneath the television. On a side note, please accept our sincere apologies for not delivering up to the expected and we sincerely hope that your recent experience will not deter you from allowing us to make amends. We sincerely hope that your recent experience with us will not deter you from giving us another opportunity to make amends and serve you better in the near future. Warmest Regards, Guest Relations CKS

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
広くて快適なホテル
素晴らしいホテルでした。シンガポールのホテルはすごく狭いという印象でしたが、広々していて快適です。少し古いのもの趣があって気に入っています。周辺には飲食する場所がないので、それを気にしなければとても快適です。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We are definitely thrilled to know that you have enjoyed your stay with us overall. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 4 月に 4 泊滞在
guest relations cksからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エアコンの温度調整が効かなかった。 また、音もうるさかった事。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall. Rest assured that we have taken note on the issue you have highlighted and will bring it up to the relevant department to further improve the quality of stay for all future guest. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 25 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall! We hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
地下鉄の駅からは遠かったので、利便性は今一つですが、ホテル自体はきれいで快適でした。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 29 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

SHOJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの対応が良い。
シャワーヘッドが固定されているホテルが多いが、固定ではなく外せたので使い勝手が良い。 水量も十分。 部屋は少し狭かったが、掃除はキチンと行われていたので良かった。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 30 日)
Dear Shoji - san, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall. We hope to have the pleasure to welcome you again in the near future. Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your recent stay with us. We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 1 月に 2 泊滞在
Copthorne King's Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 23 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King’s Hotel Singapore! We regret to know that your recent stay with us did not fully meet your expectations. We are truly disappointed to learn that the experience was unpleasant with too many shortfalls in which you’ve highlighted nor did it create a memorable experience on this occasion. We do hope that you will give us another opportunity to serve you better in the near future. Warm Regards, The Management

6/10 (普通)

Toshiyuki、kobe, jp

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チャイナタウンの駅から少しあります。でも隣にコンビニがビール等の調達は容易です。フロントのインド人など人あたりがよくゆったり休めます。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 12 日)
Dear Toshiyuki-san, Greetings from Copthorne King’s Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall! Rest assured that we have heard your concerns and will bring the feedback up to the relevant departments to further improve the quality of stay for all future guests. We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
町から少し離れてますが いろいろと観光するには便利な場所でした
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 5 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King’s Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely hope that you have enjoyed your stay with us overall! Rest assured that we have heard your concerns and will bring the feedback up to the relevant departments to further improve the quality of stay for all future guests. We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future! Warmest Regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

H、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
写真で向かって右の円形の塔の部分に泊まりました.部屋は清潔でした.水も用意されていて助かりました.向いにあるシンガポール川に沿って,レストランが並んでいます(高級).反対側に向かうと,お得な飲食店を見つけることができます.
2018 年 10 月に 4 泊滞在
Copthorne King's Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 5 日)
Dear H, Greetings from Copthorne King’s Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us and we are delighted to hear that you enjoyed your overall stay at our hotel. The pleasure will be ours to welcome you back to the Copthorne King’s Hotel in the near future. Warm Regards, The Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
普通
同僚からサービス過剰と感想を言われた。部屋に頻繁に電話があり、対応に辟易してしまったとのこと。
2018 年 9 月に 8 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us a feedback. We sincerely hope you have enjoyed your stay with us throughout! We hope to have the pleasure of welcoming you back to Copthorne King's Hotel Singapore! Warmest regards, Guest Relations CKS

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Copthorne King's Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 18 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Copthorne King’s Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us and we are delighted to hear that you enjoyed your overall stay at our hotel. The pleasure will be ours to welcome you back to the Copthorne King’s Hotel in the near future. Warm Regards, The Management

6/10 (普通)

Y、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Copthorne King's Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 4 日)
Dear Y, Greetings from Copthorne King’s Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us and we are delighted to hear that you enjoyed your overall stay at our hotel. The pleasure will be ours to welcome you back to the Copthorne King’s Hotel in the near future. Warm Regards, The Management

8/10 (良い)

yuki

良かった点 : 客室の快適度
便利です
価格もそこそこで部屋も掃除が行き届いてベーシックなところは合格点です。場所としてはロバートソンキーから近く、そこから歩いてリャンコート、クラークキーと行けます。少し暑かったけど夜は面白かったですね。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 1 日)
Dear Yuki-san, Greetings from Copthorne King’s Hotel Singapore! Thank you for taking the time to leave us a feedback. We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay with us overall! We hope to have the pleasure of welcoming you back to Copthorne King's Hotel Singapore! Warmest regards, Guest Relations CKS

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
2018 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
立地は良い
ビジネス使用だったので立地は良かったです。その他も基本的には良かったのですが、ベッドに虫が居て刺されました…。それが残念です。
2018 年 6 月に 3 泊滞在
Guest Relations CKS からの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 14 日)
お客様へ こんにちは。 いつもお世話になって降ります。 ご滞在の所ご迷惑をお掛けしまいまして申し訳ございません。 お客様から頂いた貴重な経験をお書き下さいまして真にありがとうございます。 ご意見頂いた件に通じてホテル側は徹底的な調査をさせて頂きます。 これからこのような事がホテルから起こらないようにスタッフ一同努めて参りますので よろしくお願い申し上げます。 ホテル側はお客様のご滞在をよりご快適にお過ごしいただけますように努力指せて頂きます。 ゲストリレーションズ CKS  李 ボラ   

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

また出張時には使います❗
バスタブがあって良かったけど、固定シャワーしかないのが残念でした。 ビジネス使用としては、総合的には問題なしでした。
2018 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Relations CKSからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 3 日)
Dear Anon, Thank you for taking the time to leave us a feedback. We are glad to know that you enjoyed your stay with us overall! We look forward to you returning to Copthorne King's Hotel Singapore! Warmest Regards, Milissa Guest Relations CKS

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us a feedback. We are elated to know that you enjoyed your stay with us overall and look forward to welcoming you back to Copthorne King's Hotel Singapore! Thank you, and have a pleasant week ahead! Warmest Regards, Milissa Guest Relations CKS

8/10 (良い)

rocky2108、大阪、、japan.

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
前回宿泊時に、手違いがあり、今回はアップグレードしてくれたようだ。
20日に宿泊したが、1泊の予約が、ホテルカウンターでは2泊になっていた。 結局1泊に訂正されたが、余分なやり取りと時間が掛かり、不愉快なおもいをした。 24日に 再度2迫したが、アップグレードしてくれた。 多分前回の詫びの意味が有ったのじゃないか?!. 快適な贅沢な部屋であった‼️
2018 年 5 月に 2 泊滞在
Copthorne King's Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 1 日)
Dear rocky2108, Greetings from Copthorne King’s Hotel Singapore! Thank you for taking the time to share your experience with us and we are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. The pleasure will be ours to welcome you back to the Copthorne King’s Hotel in the near future. Warm Regards, The Management

8/10 (良い)

KAZUMASA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Copthorne King's Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 2 日)
Dear Kazumasa, Thank you for taking the time to share your experience with us and we are glad to know you enjoyed your stay overall. The pleasure will be ours to welcome you back to the Copthorne King’s Hotel in the near future. Warm Regards, The Management

8/10 (良い)

SHOJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフが親切であった。 不満点はシャワーヘッドが外せないことである。上部で固定(角度のみ調整可)ですと使いにくい。
Copthorne King's Hotel Singaporeからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 23 日)
Dear Shoji, Thank you for taking the time to share your experience with us and we are glad to know you enjoyed your stay overall. The pleasure will be ours to welcome you back to the Copthorne King’s Hotel in the near future. Warm Regards, The Management