Wirklich gutes Preis-Leistungs-Verhältnis, sehr freundliches Personal, zentrale Lage...
Hans
2024 年 5 月に 5 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Jaroslav
2024 年 8 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice accommodation near the historic center (about 10 minutes by walking).
Jaroslav
2024 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Valerie
2024 年 9 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The room was really nice!
Valerie
2024 年 9 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Petrus Gerardus
2025 年 10 月 11 日
良かった点 : 清潔度
Schone kamers
Petrus Gerardus
2025 年 10 月に 5 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Pedro M
2024 年 8 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Me resultó muy tranquila
Pedro M
2024 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
Adrian
2025 年 9 月 27 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Room was cold. No possibility to turn on the heat. Also the hot water was only warm ( kind of) Staff was friendly, and helpful.
Adrian
2025 年 9 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
2/10 (非常に不満)
Carmen
2024 年 8 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Old, dirty, no elevator, less than highway motel… stay away!
Carmen
2024 年 8 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
10/10 (非常に良い)
Ian
2025 年 6 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Simple, pleasant, friendly.
This is a nice unpretentious hotel close to the rail and bus stations and about 15 minutes walk to the old town. It was a little old-fashioned but that was charming. Our room was quiet and comfortable, and was clean and well presented. The member of staff at reception was friendly and courteous and quickly switched to excellent English to help us check in. This is a simple, good value hotel so manage your expectations and enjoy it. Maybe worth mentioning that there's no lift/elevator - it's only 3 storeys high but those with mobility issues should check before booking
Ian
2025 年 6 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
María Dolores
2024 年 8 月 7 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Si no te queda más remedio
Las habitaciones muy deterioradas y sucias en lo que se refiere a muebles y moqueta. Para el precio, no muy barato, no se incluye desayuno.
Lo bueno: tiene parking y en un paseo estas en el centro.
María Dolores
2024 年 7 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
4/10 (不満)
Ruxandra
2024 年 6 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
We had 3 rooms in total and 2 of them had to be moved 3 times for different reasons. Either the showers won't drain, or the AC didn't work or the toilet won't flush. It was very inconvenient.
Ruxandra
2024 年 6 月に 3 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
6/10 (普通)
RENATA
2025 年 10 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Good room, 10min walk to the center.
RENATA
2025 年 10 月に 1 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Kenneth
2025 年 10 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Cheap but good value and great location.
It’s a cheap hotel in a great location with free onsite parking. What’s not to like. Not luxurious but clean comfortable warm with plenty of hot water for showers etc. you are getting what you pay for and it’s good value for what it is.
Kenneth
2025 年 10 月に 2 泊滞在
宿泊者限定の口コミ
8/10 (良い)
Leif Olav
2024 年 7 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Enkel og hyggelig hotell i gangavstand til gamlebyen. Stort pluss for egen MC-parkering under tak inne på gårdsplassen.