外観

メルキュール上海豫園 (上海豫园美居酒店)の口コミ

4 out of 5
メルキュール上海豫園 (上海豫园美居酒店)
789 East FuXing Rd., Huangpu District, Shanghai, Shanghai

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 277 件の口コミ中 87 件が非常に良い" "
評価 8 - 277 件の口コミ中 120 件が良い" "
評価 6 - 277 件の口コミ中 42 件が普通" "
評価 4 - 277 件の口コミ中 17 件が不満" "
評価 2 - 277 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

6.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

匿名、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食会場のスタッフが ちょっと教育が足りないですね。若くて、ホテルマンという意識が足りないかもしれません
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Experience Manager Mercure Shanghai Yu Gardeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Guest, Thank You for taking the time to tell us about Your experience at the Mercure Shanghai Yu Garden. We strive to provide a superior service experience for every customer, therefore Your feedback is very important to us. I am really sorry for all inconveniences associated with our breakfast restaurant. I have addressed this to the manager to make sure that we will meet Your expectations and needs in the future. Thank You again for sharing Your experience, we hope that Your next visit will be more pleasant than the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コスパがよいホテルかと思います。ただ最寄駅は小南門駅ではなく、明らかに豫園駅なので表記は変えた方が良いと思います。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Experience Manager Mercure Shanghai Yu Gardeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Guest, Thank You very much for Your most recent stay with us at Mercure Shanghai Yu Garden and for sending Your stay review. Your ratings and constructive comments are very valuable for us in order to continue improving our service. Thank You for staying with us and we are hoping to welcome You back soon and to make your stay much more pleasant than previous one Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Frankyからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ルームクリーニングの指示方法がわかり難かったがスタッフが丁寧に教えてくれた。 部屋は綺麗で清潔であったが、バスタブが無いのが残念。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Frankyからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 27 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Shanghai Yu Garden. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. The points you were not satisfied with fully, I have addressed this to the manager concerned for making sure that we work on adequate improvements and meeting your needs and expectations better in future. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

2/10 (非常に不満)

S-H

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
予約が取れていなかった予約完了メールを提示して1時間待たされた。 アメニティもフロントに言わないともらえない、氷もオーダーしてももらえませんでした、正直お勧めできないホテルです。
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Frankyからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Shanghai Yu Garden. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. The points you were not satisfied with fully, I have addressed this to the manager concerned for making sure that we work on adequate improvements and meeting your needs and expectations better in future. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

2/10 (非常に不満)

Japanese、Tokyo

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最悪なホテルでした。 3泊しましたが、2泊目は朝の6時から工事が始まり8時まで、工事が続きました。それに対して、すみませんしか返答がありませんでした。 また、近くの地図が欲しいとお願いしたら、上海全体の地図を出してきた。 あまりにも漠然とした地図なんで、地図の中のホテルの場所を教えて欲しいと話しても、近くの駅はここだ、タクシーを使えと、質問の意味を理解して無かった。3回質問して、やっと英語が出来るスタッフが対応してくれました。 テレビも、中国語放送しかなく、日本語、英語はありませんでした。 もう、二度と泊まりません。 名前に騙された感じです、
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Frankyからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Shanghai Yu Garden. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. The points you were not satisfied with fully, I have addressed this to the manager concerned for making sure that we work on adequate improvements and meeting your needs and expectations better in future. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 (良い)

ayaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ホテルは清潔で、豫園にも歩いてすぐな点はよかったです。 ただ、部屋のカードキーが壊れていて時間が取られてしまったりした。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Frankyからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
親愛なるお客様、私たちにあなたの上海豫園での経験を説明するために時間を割いてくれてありがとうございます。私はあなたの体験があなたの期待に達していないことを申し訳ありません。私は、部屋のドアカードのシステムに十分な改善があることを確保して、そして将来にあなたの需要と期待にもっと満足します。私達はあなたが私達にあなたの心配を分かち合うことができることを感謝して、私達はあなたが私達に1つの机会を与えることができることを望んで、私達は近い将来に更に良くあなたのためにサービスする。心から、

8/10 (良い)

Yuan天皇、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
お風呂有ればパーフェクト!
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Franky Fuからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
上海豫園美居ホテルにご宿泊いただきまして、ありがとうございます。美居ホテルは全サービスホテルではありませんので、バスタブがありません。申し訳ございません。もう一度ホテルにチェックインしてください。ありがとうございます。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
どの駅からも遠い。チェックイン手続きを待たせる。
GoogleMapでは現在地が北北西にずれる。GoogleMap,に同名ホテルが2つあったが、このGPSのズレとちょうど合致。初めての上海だったので大分困惑した。どの駅からも遠い。チェックインは待ちがあっても、気遣いなく立たせたまま待たせる。翌朝はしっかりした対応をしてもらえたので、スタッフの質のばらつきですかね。部屋の場所がわかりにくい。廊下の声がまる聞こえ。ホテルの問題ではないが、廊下で歌う宿泊客はお国柄か?
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Franky Fuからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Shanghai Yu Garden. I am sorry that your experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. The points you were not satisfied with fully, I have addressed this to the manager concerned for making sure that we work on adequate improvements and meeting your needs and expectations better in future. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We are excited welcoming you back again soon and to make you 100% satisfaction. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

CHICHI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅から徒歩10分くらい?、ホテル前にはスーパーもあり便利でした。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Farnkyからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We are excited welcoming you back again soon and to make you 100% satisfaction. Sincerely,

8/10 (良い)

Takuya

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適ホテル
外観は古いが館内はフランス風仕様できれいでした。部屋の方もこじんまりと日本の東横インみたいなサイズで綺麗。トイレとシャワー(バス無し)は分かれておりトイレはウォシュレットで幸せでした。豫園、老西門駅から少し遠い事が問題かな?
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Frankyからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We are excited welcoming you back again soon and to make you 100% satisfaction. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 3 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We are excited welcoming you back again soon and to make you 100% satisfaction. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 6 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフは親切で丁寧で、英語も通じます。。室内も清潔であベッドの寝心地もいいので快適でした。
2019 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

hide

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
ウォシュレットは良かった
2019 年 6 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 12 日)
Dear Guest, Thank you very much for your most recent stay with as at Mercure Shanghai Yu Garden and for sending your stay review. Your ratings and constructive comments are very valuable for us in order to continue improving our service. From your ratings I do understand that your experience did not meet your expectations during your stay, but you still give us comments with PLEASANT and score is low. If you could kindly offer the exact details of your stay I will attend to the matter personally and immediately. Once again, I may thank you very much for taking the time to review us and we are excited welcoming you back again in very near future. Sincerely,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 6 月に 3 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 6 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We are excited welcoming you back again soon and to make you 100% satisfaction. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 5 月に 2 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 (良い)

apeman、Tokyo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
窓のない部屋でしたが、シンプルで使いやすい構造です。電源タップやスイッチの位置もよく、何よりトイレがウォシュレットだったので助かりました。 黙っていると掃除してくれないので、それくらいの交渉は必要です。英語は各スタッフ十分通じます。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 22 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。 この度のご宿泊において、ご期待にお応えすることができず、大変申し訳ございません。 頂戴いたしましたご意見、ご感想をもとに、今後のサービス改善に必ず役立たせていただき、ご満足いただけるご宿泊をご提供できるよう、Mercure では、スタッフ一同、より一層の努力を重ねてまいります。 この度は、アンケートにご協力いただき、ありがとうございました。 またのご宿泊を心よりお待ち申し上げております。 ありがとうございました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋も静かで綺麗でした。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
チェックイン時の対応が遅い。 手が空いているように見えるスタッフにスルーされる。 列を作らず、割り込んでくる客の対応を先にされる。 現金の両替を受けてもらえない。 The response at check-in is so slow! It is penetrated by the staff who seems to be open. It does not form a line, it is made to respond to the customer who breaks in first. They didn't accept cash exchange.
2019 年 4 月に 4 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。 この度のご宿泊において、ご期待にお応えすることができず、大変申し訳ございません。 頂戴いたしましたご意見、ご感想をもとに、今後のサービス改善に必ず役立たせていただき、ご満足いただけるご宿泊をご提供できるよう、Mercure では、スタッフ一同、より一層の努力を重ねてまいります。 この度は、アンケートにご協力いただき、ありがとうございました。 またのご宿泊を心よりお待ち申し上げております。 ありがとうございました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
広くて清潔でした メトロからもさほど遠くないので観光に良いと思います
2019 年 4 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 (非常に良い)

Mami、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
観光地にも近く、ホテルも綺麗でよかったです。 バスタブはないです。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Be warned that the standard room has NO WINDOWS and you are suggested upon checking to pay more to get a windowed room. When I walked in the smell was intolerable due to no ventilation. The enterance is not the photo is the small enterance in the side that it’s hard for taxi to navigate especially if you don’t speak the language. I would never stay there again and would never recommend you to either
2019 年 4 月に 3 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Shanghai Yu Garden. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 28 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We are excited welcoming you back again soon and to make you 100% satisfaction. Sincerely,

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 25 日)
Dear Guest, Thank you very much for your most recent stay with as at Mercure Shanghai Yu Garden and for sending your stay review. Your ratings and constructive comments are very valuable for us in order to continue improving our service. From your ratings I do understand that your experience did not meet your expectations during your stay. If you could kindly offer the exact details of your stay I will attend to the matter personally and immediately. Once again, I may thank you very much for taking the time to review us and we are excited welcoming you back again in very near future. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
チェックインに時間がかかった。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。 この度のご宿泊において、ご期待にお応えすることができず、大変申し訳ございません。 頂戴いたしましたご意見、ご感想をもとに、今後のサービス改善に必ず役立たせていただき、ご満足いただけるご宿泊をご提供できるよう、Mercure では、スタッフ一同、より一層の努力を重ねてまいります。 この度は、アンケートにご協力いただき、ありがとうございました。 またのご宿泊を心よりお待ち申し上げております。 ありがとうございました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的にきれいなホテル。最近経営が変わったのか、グーグルマップでは全然違うところが提案されたので注意。写真のタイトルが見えるところの下はレストランで入り口は左に回り込んだところ。 全体的に清潔で新しい感じ。リネンもきれいだった。何がうれしいって、大手の高い目のホテルにも入っていないウォシュレット付き! 豫園の端まで歩いて5分ぐらい。道を挟んだところにショッピングモールがあり、レストランも多い、有名店は一階に多いかも。駅からも歩いて10分ぐらいでロケーションは最高。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
玄関のハエが少し多くてびっくりしました。それ以外は素晴らしかったです。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フランス式で清潔さがあって、最適です。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
初宿泊
wi-fi設定が少し面倒ですが、スタッフの方が親切に対応くださったので、たすかりました
2019 年 3 月に 2 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
チェックイン、アウトの時間がかかりすぎ。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。 この度のご宿泊において、ご期待にお応えすることができず、大変申し訳ございません。 頂戴いたしましたご意見、ご感想をもとに、今後のサービス改善に必ず役立たせていただき、ご満足いただけるご宿泊をご提供できるよう、Mercure では、スタッフ一同、より一層の努力を重ねてまいります。 この度は、アンケートにご協力いただき、ありがとうございました。 またのご宿泊を心よりお待ち申し上げております。 ありがとうございました。

2/10 (非常に不満)

Junko

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
メルキュールとは思えない、かなり低いレベル
・欧米系ホテルにもかかわらず、フロントスタッフが英語を話せない。 ・チェックインに時間がかかる、愛想が悪い、遅い、滞在に関する説明がまったくない ・部屋にホテルのインフォメーションブックがないため、WIFIのつなぎ方、レストランのロケーション、ルームサービスの有無、テレビプログラムの見方など、一切わからない ・タクシーで到着しても、エントランスが分かりにくい ・朝食レストランが安っぽい、朝食時にもかかわらず、受付とホールスタッフが1人しかいないので、食器を下げる、料理や飲み物の補充ができていない
2019 年 3 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。 この度のご宿泊において、ご期待にお応えすることができず、大変申し訳ございません。 頂戴いたしましたご意見、ご感想をもとに、今後のサービス改善に必ず役立たせていただき、ご満足いただけるご宿泊をご提供できるよう、Mercure では、スタッフ一同、より一層の努力を重ねてまいります。 この度は、アンケートにご協力いただき、ありがとうございました。 またのご宿泊を心よりお待ち申し上げております。 ありがとうございました。

6/10 (普通)

maopapa

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
チェックイン時の対応が遅い。 朝食は他で済ませた方が良い。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。 この度のご宿泊において、ご期待にお応えすることができず、大変申し訳ございません。 頂戴いたしましたご意見、ご感想をもとに、今後のサービス改善に必ず役立たせていただき、ご満足いただけるご宿泊をご提供できるよう、Mercure では、スタッフ一同、より一層の努力を重ねてまいります。 この度は、アンケートにご協力いただき、ありがとうございました。 またのご宿泊を心よりお待ち申し上げております。 ありがとうございました。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest, Thank you very much for your most recent stay with as at Mercure Shanghai Yu Garden and for sending your stay review. Your ratings and constructive comments are very valuable for us in order to continue improving our service. From your ratings I do understand that your experience did not meet your expectations during your stay. If you could kindly offer the exact details of your stay I will attend to the matter personally and immediately. Once again, I may thank you very much for taking the time to review us and we are excited welcoming you back again in very near future. Sincerely,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest, Thank you very much for your most recent stay with as at Mercure Shanghai Yu Garden and for sending your stay review. Your ratings and constructive comments are very valuable for us in order to continue improving our service. From your ratings I do understand that your experience did not meet your expectations during your stay. If you could kindly offer the exact details of your stay I will attend to the matter personally and immediately. Once again, I may thank you very much for taking the time to review us and we are excited welcoming you back again in very near future. Sincerely,

4/10 (不満)

tiger、JAPAN

出張
気になった点 : スタッフとサービス
連泊時、言わないと清掃に入ってこない。 朝出て夜に帰ってくると、清掃しないと 言う紙が入っているがわざわざ毎日清掃 してくれと言いに行くシステムは初めて。 シャワーの湯温は低め水圧も低め。 地下鉄の駅は歩けるが、10分かかる。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 25 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。 この度のご宿泊において、ご期待にお応えすることができず、大変申し訳ございません。 頂戴いたしましたご意見、ご感想をもとに、今後のサービス改善に必ず役立たせていただき、ご満足いただけるご宿泊をご提供できるよう、Mercure では、スタッフ一同、より一層の努力を重ねてまいります。 この度は、アンケートにご協力いただき、ありがとうございました。 またのご宿泊を心よりお待ち申し上げております。 ありがとうございました。

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 3 月に 4 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Shanghai Yu Garden. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies. Your ratings and constructive comments are very valuable for us in order to continue improving our service. From your ratings I do understand that your experience did not meet your expectations during your stay. If you could kindly offer the exact details of your stay I will attend to the matter personally and immediately. Once again, I may thank you very much for taking the time to review us and we are excited welcoming you back again in very near future. Sincerely,

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 4 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest, Thank you very much for your most recent stay with as at Mercure Shanghai Yu Garden and for sending your stay review. Your ratings and constructive comments are very valuable for us in order to continue improving our service. From your ratings I do understand that your experience did not meet your expectations during your stay. If you could kindly offer the exact details of your stay I will attend to the matter personally and immediately. Once again, I may thank you very much for taking the time to review us and we are excited welcoming you back again in very near future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

h、Tokyo

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
観光地に隣接しておりとても便利でした。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
この度は、Mercure Shanghai Yu Garden でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。 またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 (非常に良い)

ryoji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
上海は5度目ですが 上海豫園美居酒店の宿泊は初めてでした。最近リニュアルしたのかホテル全体、部屋も大変綺麗でした。周辺には、上海の歴史のある古い街並み、老街があり黄浦江の畔には公園がありビルやタワ‐1900年初期時代の歴史ある建物など(中国で1番)夜景が楽しめました。 また上海に行く機会があれば利用したいと思います。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
William Suからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 3 日)
Dear guest, Warm greetings from the entire team here at Mercure Shanghai Yu Garden. Thank you very much for staying with us recently. We always strive to offer the best possible service to our valued guests throughout their stay at our hotel. We are truly delighted to read you enjoyed your stay and liked our location in Shanghai. It would be our pleasure welcoming you here again should you ever return to this beautiful city. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
到着時に朝食をつけてもらえるよう頼みデポジットを払ったにもかかわらず、翌日話が伝わっておらず手間取った。朝食は取れたものの、使い捨てパックで食べ物を持ち帰り部屋で食べるよう言われたのが残念。その点を除くとスタッフの接客は洗練されておりホテル自体も清潔で広く満足。Yuan駅からの距離が徒歩だと約10分であることを受け入れられる人にはお勧め。
2019 年 2 月に 3 泊滞在
William Suからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 3 日)
Dear guest, In name of the entire team here at Mercure Shanghai Yu Garden, I would like to thank you for sharing your honest review with us and the travel community. We always strive to deliver the best possible service to our guests. First of all, we are very happy to understand you enjoyed our central location in Shanghai, which is indeed perfect for business guests. However, we feel sad to read you believe our breakfast spread is not to your liking. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Please be certain that we use your constructive comments to improve our hotel and we sincerely hope you still give us another chance in the future. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 3 泊滞在
General Manager Amanda Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We are excited welcoming you back again soon and to make you 100% satisfaction. Sincerely,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good Hotel!
2019 年 1 月に 4 泊滞在
William Suからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 17 日)
Dear guest, Warm greetings from the entire team here at Mercure Shanghai Yu Garden. Thank you very much for staying with us recently. We always strive to offer the best possible service to our valued guests throughout their stay at our hotel. We are truly delighted to read you enjoyed your stay and liked our location in Shanghai. It would be our pleasure welcoming you here again should you ever return to this beautiful city. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
市街地に有り便利。タクシーで入る時、すこし迷いましたが。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
William Su Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Warm greetings from the entire team here at Mercure Shanghai Yu Garden! Thank you very much for staying with us recently. We always strive to offer the best possible service to our valued guests throughout their stay at our hotel. We are truly delighted to read you enjoyed your stay and liked our location in Shanghai. It would be our pleasure welcoming you here again should you ever return to this beautiful city.

10/10 (非常に良い)

wing Kwong

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
地點好,對面有商場:內裏有餐廳可以選擇,也有一間大超市喺basement 酒店職員態度好👍
2023 年 7 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
지하철에서 비교적?가까운 거리여서 걸어서도 갈만하고 시설도 양호하고 아쉬움없는 아담한 호텔입니다.
2023 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Ka Lok

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
驚喜的酒店
在辦理入住登記時,前台職員居然說未有記錄,擾攘了十分鐘多,又有記錄出現,真奇怪 !上到房間冷氣居然27.8度,找了職員查詢後,得知是中央冷氣沒有辦法,這麼熱的房間如果在冬天我就很喜歡, 但是在4月份的天氣就.........好彩前台職員給我一把冷風扇,等我在晚間得以入睡,從未試過住酒店要用風扇,真驚喜!早上下樓經過前台,職員不會主動說聲早晨,回來經過亦不會主動問好,基本上服務態度是不合格好,仍有待改善。可能是一分錢一分貨嗎!
2023 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This property was definitely a little different than other hotels I've visited. Staff was so helpful and accommodating.
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Experience Manager Mercure Shanghai Yu Gardeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Guest, We very much appreciate Your comments regarding Your stay at the Mercure Shanghai Yu Garden. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share Your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank You again for sharing Your experience, and we hope Your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Experience Manager Mercure Shanghai Yu Gardeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 29 日)
Dear Guest, Thank You for the great review of our hotel! We are happy to hear that You enjoyed it and had comfortable stay with us. We hope to see You soon again and to make Your another journey with us as pleasant as previous one. Sincerely,