屋内プール、サンラウンジャー

ホテル プラザ エル ボスケ エブロの口コミ

4 out of 5
ホテル プラザ エル ボスケ エブロ
Ebro 2828, Las Condes, Santiago, Region Metropolitana

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1000 件の口コミ中 570 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 327 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 71 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 17 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Taro

2023 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Taro

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利なところにあります
旧市街からは遠いのですが、便利なところにあると思います。さらに、17階にあるレストランで朝食となり、本当に眺めがよい中で食事ができます。
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

KI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Cost performance is quite good. I recommend this hotel should be chosen wide needs.
2019 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

KAZUO

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
毎日の部屋の清掃はしっかりできています。また、何度か助けをお願いしたときの電話対応は迅速でOK。対応に来てくれた技術担当はとても優秀でした。コスタネラセンターと地下鉄駅"Tobalaba"に近く立地条件は良いです。但し、朝食のレストランではスタッフ同士の雑談が目立ったこと、マネージャー(彼らの上司)が居るときと居ないときの動きが明らかに違っていました。
2019 年 1 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Y

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
部屋は広く快適だったが、なぜかリビングにテレビがない。寝室には1台あったので寝室からリビングにそのテレビを移動してもらったが、すごく時間がかかる作業で待っている時間が苦痛だった。 フロントスタッフは二人ほど横柄な態度の人がいて感じが悪かった。 チェックアウト後、サインした覚えのないよくわからない料金がクレジットカードに載っていて不信感を覚えている。 きちんとチェックアウト時に清算をしてきているのに、 本人に確認もなく勝手に請求しないでもらいたい。
2018 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地も良く、部屋は綺麗で広くキッチンも付いていて快適でした。 朝食も最上階のレストランで眺めは最高。 チェックインのスタッフはあまり感じよくなかったですが、ベルボーイやチェックアウトのスタッフは気さくで感じが良かったです。 チリ在住の友達も遊びに来て絶賛、日本からの出張者に勧められるホテルと感激してました。
2018 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足です。
ホテルはとてもきれいで、周辺もレストランやショッピングモールもあってとても便利でした。

8/10 (良い)

AMY、日本

良かった点 : スタッフとサービス
周辺の環境がよく過ごしやすいホテル
周辺はおしゃれなレストランや、ショッピングモールが近く、快適に過ごせます。治安と清潔さは旧市街より断然良いです。旧市街に出るにはタクシーや地下鉄を利用する必要はありますが、そこまで苦にはなりません。室内はポッドがなかった以外は特に不満なし。従業員も親切です。朝のビュッフェのレストランは眺めのよい17階でさわやかでした。
2018 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

yashiy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周りに雰囲気の良いレストランが多い
りに雰囲気の良いレストランが多いので、食事には困りません。近くに巨大ショッピングモールが有るのも魅力です。

8/10 (良い)

TRMT

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
特に欠点が見当たらないです。
立地もよく、スタッフの対応も気持ちの良いものでした。 特別とても豪華なホテルというわけではありませんが、何も不自由はなく、気持ちよく滞在できました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
使い勝手の良いホテル
朝食が最上階で,果物が特によかった。 また部屋は広く一人で使うには十分だった。 値段も1万円程度で妥当な値段だったと思う。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地下鉄の駅から近く、またスーパーマーケットJUMBOのある巨大ショッピングセンターにも近いので、立地は申し分ありません。

8/10 (良い)

Junichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利なホテル
静かな場所にあり便利でした

10/10 (非常に良い)

Hiroshi、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーション抜群
リマではいつもプラザのホテルを利用しています。 とてもリーズナブルな価格で快適に過ごせます。 周囲にはレストランも多く、日本企業の事務所もほとんどこの地区にあります。 サンティアゴでもスノッブなエリアで、宿泊にはお勧めです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
ビジネスに最適
オフィス街からの近く、ショッピングセンター、レストランも周囲に沢山あって便利。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
今年の8月末に宿泊した際、クレジットカードから有りえない内容の料金引き落としがあり、カード会社から調査依頼中であるが、いまだに回答が無い。

10/10 (非常に良い)

HIROSHI、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice View
Good enough for business purpose. Breakfast is available at top of hotel (17th floor) and the view from there is fantastic.

10/10 (非常に良い)

ゆえこ、K

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
家族旅行に最適
朝食付き、簡易キッチン付き、ロケーションも安全かつ大変便利。地下鉄最寄駅からはコンチャイトロへも一本で行けます。

8/10 (良い)

Karina

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Estimada Huésped,Nos alegra mucho saber que disfrutó de una excelente estadía con nosotros. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Muchas gracias por su tiempo y preferencia.

8/10 (良い)

Karina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is really very comfortable. The room we booked has a bedroom and a living room and kitchen. Very comfortable and spacious. The staff were attentive and helpful. I just have to point out that I found the breakfast a bit poor compared to the quality of the hotel. We stayed 4 nights and they always served almost the same thing with little variety.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at our hotel and for highlighting the comfort and spaciousness of the room, as well as the attention and service of the staff. We are pleased to know that these aspects of your stay were satisfactory.We regret to hear that the breakfast did not meet your expectations. We will take your comments into account to review and improve our breakfast service. It is important to us that every aspect of your experience is of the highest standard.We appreciate your feedback, as it is essential to help us improve. We hope to have another opportunity to host you in the future and provide you with an exceptional experience. Thank you for choosing us and for helping us to improve!

10/10 (非常に良い)

Elsie

良かった点 : 清潔度
bien
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
¡Gracias por su evaluación tan positiva! Nos alegra enormemente que todo haya sido de su agrado durante su estancia en nuestro hotel. Nos esforzamos por ofrecer un servicio de calidad y una experiencia memorable, y es gratificante saber que hemos cumplido con nuestras metas. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegirnos y por tomar el tiempo para compartir su experiencia!

10/10 (非常に良い)

Maji

2024 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Estimada Huésped,Nos complace enormemente saber que disfrutó de su estancia con nosotros. Esperamos tener el placer de recibirla muy pronto en su próxima visita. Muchas gracias por su tiempo y preferencia.

10/10 (非常に良い)

Jan

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Estimado Huésped,Que alegría nos da saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Esperamos poder recibirlo muy pronto en su próxima visita. Muchas gracias por su tiempo y preferencia.

10/10 (非常に良い)

nancy、egg harbor twp

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Estimada Huésped, Es un placer para nosotros saber que disfrutó su estadía. Muchas gracias por su tiempo y preferencia. Esperamos darle la bienvenida muy pronto en su próxima visita.

10/10 (非常に良い)

Jake

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very well maintained. Very friendly staff. Very understanding of foreigns that helped us tremendously.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Guest,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our hotel very well maintained and the staff very friendly. It's great to know that our team was understanding and provided helpful assistance, especially for foreign guests. If you have any specific comments or suggestions for improvement, feel free to share them. We appreciate your choice to stay with us and hope to welcome you back in the future.

10/10 (非常に良い)

Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Friendly staff. Good clean room. Good size gym. Clean fresh breakfast. No complaints at all. 👍
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear Guest,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our staff friendly, the room clean and comfortable, the gym of a good size, and the breakfast clean and fresh. It's our goal to provide a positive experience, and we're pleased to have met your expectations.We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back in the future.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelente localização mas atendimento ruim.
Excelente localização e bom hotel mas com atendimento sem nenhuma proatividade para atender aos hóspedes. Café da manhã bom mas sem eficiência na reposição.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 16 日)
Estimado Huésped,Agradecemos sus comentarios y lamentamos los inconvenientes que experimentó durante su estancia. Nos alegra saber que la ubicación y las instalaciones del hotel fueron de su agrado.Tomamos en cuenta sus observaciones y trabajaremos para mejorar estos aspectos y garantizar una experiencia más satisfactoria para nuestros huéspedes en el futuro.Agradecemos su retroalimentación y esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente para demostrarle mejoras significativas en nuestros servicios.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Boa opção de hospedagem em Las Condes.
Hotel muito bom e em bom estado de conservação. Limpeza diária com trocas de toalhas tudo em ordem. Destaque para a mini cozinha, equipada com fogão por indução, microondas, pia, cafeteira (cápsulas pagas à parte) e utensílios básicos. O ferro de passar não funcionou, solicitamos a troca e fomos atendidos, porém já não tínhamos mais necessidade e por isso não testamos novamente. Piscina bonita, coberta e localizada no terraço, com uma bela vista de Las Condes, porém com água fria. A localização é um ponto de destaque, perto de diversos restaurantes, da estação de metrô Tobalaba e do Sky Costanera, por exemplo. Região segura, caminhamos pelas ruas com criança e inclusive durante a noite, sem qualquer sensação de insegurança.
2024 年 2 月に 7 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Estimado Huésped,Agradecemos sinceramente su comentario positivo y detallado sobre su experiencia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de la limpieza diaria, las instalaciones de la mini cocina y la hermosa piscina con su vista panorámica. Lamentamos los inconvenientes con la plancha, pero apreciamos que nuestro equipo haya podido ayudarlo rápidamente.Esperamos que haya disfrutado su estancia en Santiago y que considere volver a hospedarse con nosotros en el futuro. ¡Gracias por elegirnos y por compartir su experiencia!

10/10 (非常に良い)

Jeffrey

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Guest,Thank you for your preference.We are glad to know you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.

4/10 (不満)

Marlene

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Estimada Huésped,Lamentamos no haber cumplido con sus expectativas. Sin embargo esperamos poder recibirla en el futuro para brindarle una experiencia mas satisfactoria en todo sentido.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel serves its purpose but nothing special
Overall hotel is ok (i didnt spent much time there). I’ve stayed here 3 times and each time it feels like the hotel gets a bit more worn down. One of the elevators didnt work and the bathroom in my room had a sewage smell from time to time.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Guest,We appreciate that you have chosen our hotel for your stay and for taking the time to share your comments with us. We greatly value the loyalty of returning guests like you.We apologize for any inconvenience you experienced during your recent stay. Your feedback is essential to us, it helps us to identify areas for improvement. We have taken note of your comments and want to assure you that we are taking steps to address this situations and improve the quality of our services. Your satisfaction is our priority, and we constantly strive to provide a comfortable and welcoming environment for all of our guests.We look forward to welcoming you back again.

4/10 (不満)

Marlene

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel que FUE De 4 estrellas…..
Lo único bueno del hotel es el amplio estacionamiento que tiene y la seguridad del mismo . El aire acondicionado de una habitación standard cumple con mantener fresca la misma. Dentro del establecimiento está encerrado y los ascensores son antiguos, sin mantenimiento y sin aire. Personal de Room service: no maneja información y no es 24 hrs . Desayuno mala calidad , Mucamas poco coordinadas y no hacen aseo en la habitación . Es un hotel muy antiguo y con deficiencias notables sobre todo en el aseo de la propiedad y los baños WC … Busque el hotel por cercanía a mi reunión .Pero existen otros alrededor muchísimo mejor . Atención al cliente me contactó : para pedir disculpas el primer día y luego lo mismo el segundo día Pero aparte de las disculpas : CERO compensación sobretodo por el día que no hicieron aseo en mi habitación, solamente repusieron frigobar.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Estimada Huésped,Lamentamos sinceramente no haber alcanzado sus expectativas durante su estancia. Quisiéramos informarle que el hotel se encuentra al día en todas sus operaciones de mantenimiento, y nuestras mucamas cumplen con sus rutinas asignadas diariamente, incluyendo la atención a su habitación durante todo su periodo de alojamiento. Nuestro equipo de Atención al Cliente se ha comunicado con usted para expresar sus disculpas, y le sugerimos revisar su correo personal, donde encontrará más detalles.Apreciamos sus comentarios y esperamos tener la oportunidad de recibirla en el futuro para brindarle una experiencia más satisfactoria.

10/10 (非常に良い)

Axel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Tolles Stadthotel in ruhiger und sicherer Gegend
Top Lage, sicher, freundliches und qualifiziertes Personal
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Guest,We are glad to know that you enjoyed the excellent location and that you received safe, friendly and qualified service from our staff. Our guest satisfaction is a priority for us, and we appreciate your positive feedback.We hope to welcome back again in the future.

8/10 (良い)

Adriana

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Já nos hospedamos outras vezes nesse hotel. E sempre recomendei !!!Gosto muito da localização . Achei que dessa vez o hotel está precisando de manutenção … o banheiro esta mal conservado , o ar condicionado com barulho infernal. Tivemos que desligar para poder dormir …e o café da manhã também teve um down grade . Uma pena , pois o hotel tem uma excelente localização , e primava pelo capricho. Espero que atualizem , para que eu possa voltar mais vezes.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Guest,We are sorry that your recent experience did not live up to your previous visits and that you have noticed certain inconveniences with the bathroom, air conditioning and breakfast. We value your loyalty and appreciate your constructive feedback.We will take your observations into account and share them with the relevant team to address, evaluate and improve them. Your comments are essential to provide quality service and work on areas that need attention. Thank you very much and hope we could see you soon.

8/10 (良い)

Michele

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Guest,We are glad to know that you enjoyed several aspects of your stay, including the cleanliness, the staff service, and the comfort of the room. Our guest satisfaction is a priority for us, and we appreciate your positive feedback.We hope to welcome you again in the future.

10/10 (非常に良い)

Jacqueline C

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 8 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Estimada Huésped,Que alegría saber que disfrutó su estadía con nosotros, muchas gracias por su preferencia y estaremos ansiosos esperando su próxima visita.

6/10 (普通)

Margie

家族旅行
Getting old and not well kept
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Guest,We are sorry to hear that you perceived the place to be aging during your stay. We will take your comments into account to address any improvement situation. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and offer you an improved experience.Thank you for your time and preference.

10/10 (非常に良い)

Olabode

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Pleasure of staying at the Plaza El Bosque Ebro. Is a comfortable, traditional decor, clean property. The lobby was small but well decorated. The staff are friendly, helpful and kind. I stayed in an executive suite, which was my favourite room of my stay and has a wow factor. The location is good for the Costenera Center & district (5-10 minutes walk). With lots of other amenities nearby.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Guest,We are glad to know that you enjoyed your stay at Plaza El Bosque Ebro and that your experience was pleasant. We appreciate your positive comments about the comfort, the decoration, the friendliness of the staff and the convenient location for the Costanera Center. It's also great to know that you liked the executive suite.We hope to welcome back again very soon on your next visit

10/10 (非常に良い)

Bioneer

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Estimado Huésped,Nos alegra saber que todo estuvo bien durante su estancia. Agradecemos su preferencia y esperamos recibirlo muy pronto en su próxima visita.

10/10 (非常に良い)

Evelyn、North Vancouver

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Estimada Huésped,Estamos muy contentos al saber que disfrutó de su estadía con nosotros.Muchas gracias por su tiempo y preferencia, esperamos recibirla muy pronto en su próxima visita.

10/10 (非常に良い)

Bioneer

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Estimado Huésped,Nos alegra saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Muchas gracias por su tiempo y preferencia. Esperamos muy pronto volver a recibirlo.

10/10 (非常に良い)

Jaime Echánove

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Estimado Huésped,Gracias por alojarse con nosotros, esperamos recibirlo en su próxima visita muy pronto nuevamente.

10/10 (非常に良い)

Dahiana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Estimada Huésped,No alegra saber que disfrutó de una excelente estadía con nosotros. Muchas gracias por su tiempo y preferencia.Esperamos muy pronto volver a recibirla.

10/10 (非常に良い)

JAIME

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
xx
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Estimado Huésped,Agradecemos su tiempo y preferencia, ojala nos visite nuevamente en el futuro para brindarle una estancia excepcional.

10/10 (非常に良い)

Silvio

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Localização
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Estimado Huésped,Nos da mucha alegría saber que la localización fue un aspecto positivo en su estadía. Gracias por su preferencia, estaremos ansiosos esperando su próxima visita.

8/10 (良い)

Manuel

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El baño huele muy mal y la atención en la recepción es un poco hostil a ratos. Prometía una vista mejor y literal nos colocaron enfrente de dos torres de apartamentos altos. El precio no corresponde con lo que oferta.
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Estimado Huésped,Lamentamos sinceramente los inconvenientes que experimentó durante su estancia. La satisfacción de nuestros huéspedes es una prioridad para nosotros, y su retroalimentación es invaluable para identificar áreas de mejora. Tomaremos medidas inmediatas para abordar estas situaciones y garantizar que no vuelvan a ocurrir. Agradecemos sus comentarios y esperamos poder recibirlo nuevamente en su próxima estadía y brindarle una estancia excepcional.

6/10 (普通)

Marcia De La Caridad、Van Nuys

カップルで旅行
We were very disappointed to find out once we arrived, that the sauna they advertise on Expedia is no longer available. The hotel was remodeled and it was removed. This is one of the main reasons we stay at this hotel False advertising,
2023 年 11 月に 21 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Dear Guest,We apologize for any inconvenience caused by the sauna's unavailability, especially if it was one of the main reasons you chose the hotel. We have already taken steps to ensure clearer communication about available facilities.Thank you for your comments.

10/10 (非常に良い)

Luis

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El hotel posee buenas instalaciones
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Estimado Huésped,Estamos muy contentos al saber que disfrutó de las instalaciones del hotel, agradecemos su preferencia y esperamos muy pronto volver a recibirlo en su próxima visita.

10/10 (非常に良い)

Alida

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
Estimada Huésped,Muchas gracias por hospedarse con nosotros. Estaremos ansiosos esperando su próxima visita.