部屋からの景観

アクア ホテル アクアマリーナ & スパの口コミ

4 out of 5
アクア ホテル アクアマリーナ & スパ
Carrer Pla de la Torre, 24, Santa Susanna

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 800 件の口コミ中 286 件が非常に良い" "
評価 8 - 800 件の口コミ中 378 件が良い" "
評価 6 - 800 件の口コミ中 96 件が普通" "
評価 4 - 800 件の口コミ中 27 件が不満" "
評価 2 - 800 件の口コミ中 13 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Suleyka

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Experience Agent AQUA Hotel Aquamarina & Spaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Suleyka,Thank you for sharing your evaluation.We regret to know that our hotel did not entirely meet your expectations, according to your score. We remain at your disposal,Kind regards

8/10 (良い)

Susann

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Dear Susan,Thank you for rating your stay in our hotel with a 4. We are glad to know that your experience was positive.Hoping to welcome you again soon,Kind regards

10/10 (非常に良い)

Tupac

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Una excelente opción para tus vacaciones
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Keith

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was great. Rooms could have been a bit cleaner
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Cathy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Très bien mais salle de restaurant trop bruyante
2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Igor

2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

sylvie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Belle prestations (spa, massage...)
Bon séjour, personnel d'accueil très agréable - demande spéciale prise en compte donc grand merci seul bémol : la restauration ... peut-être démarrer plus tôt pour les familles avec jeunes enfants et privilégier des horaires plus tardifs pour les personnes désireuses de plus de calme .
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 21 日)
Chère Mme Sylvie,Nous vous remercions d'avoir partagé vos commentaires sur notre hôtel, et sommes heureux de savoir que vous avez profité votre séjour.Nous prenons note de votre avis sur le restaurant, les suggestions de nos clients sont toujours importants pour nous.Nous espérons pouvoir vous attendre en une prochaine occasion.Cordiales salutations,

8/10 (良い)

Paula Hartaty

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Het was een fijn verblijf. Kamer was groot genoeg, niet modern, maar een klassieke inrichting. Hier en daar wat roestig en stoffig. Airco werkte goed. We hadden volpension met elke dag weer wat anders. Heerlijke verse en diverse maaltijden/gerechten. Onze gehuurde auto kon voor het hotel geparkeerd worden voor maar € 8,- per dag. Maar omdat een week later er een festiviteit was op de parkeerplaats konden we bij een ander Aqua hotel in de buurt parkeren. Op de laatste dag konden we gebruikmaken van de openbare douche en kleedkamers van het hotel en bewaakte bagageruimte!
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Mrs Hartaty,We are pleased to receive positive comments about our hotel, thank you for your feedback.Glad to know that you had a nice stay, we remain at your disposal.Kind regards

6/10 (普通)

Max

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
c
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear guest,Thank you for rating our hotel.We hope that you enjoyed your stay.We remain at your disposal for another time in the future,Kind regards

10/10 (非常に良い)

Diana Paola

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nos encanto el lugar,muy acogedor para el descanso estupendo,la zona es un poco lejos del centro de barcelona pero hay tranporte que se puede tomar con facilidad
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Apreciada Sra Diana Paola,Gracias por haber compartido su opinión sobre nuestro hotel. Nos alegramos que pasaran unos agradables días de descanso.Esperamos volver a atenderles en una próxima ocasión,Saludos cordiales

2/10 (非常に不満)

Johanna rosalis

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Dear guests,Thank you for rating our hotel.According to the 10/10, we are pleased to know that you had an enjoyable stay.Hoping to welcome you again very soon,Kind regards

10/10 (非常に良い)

Pierre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Cher Mr Pierre,Merci beaucoup pour votre évaluation très positive sur notre hôtel.Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un agréable séjour.En restant à votre disposition pour une prochaine occasion,Cordialement

8/10 (良い)

Catherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
Dear Mrs Catherine,Thank you for rating your stay in our hotel.We are pleased to receive a 8/10.Hoping to welcome you again in a near future,Kind regards

6/10 (普通)

Elizabeth

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Property is low cost and in terms of value it was fair. The junior suite looked on to balconies of the adjacent hotel, the metal camp bed style bed was terribly uncomfortable. The hotel itself was average in every way, nothing too bad, nothing to say was particularly good either, other than the bar staff being very friendly. I’d say for two nights out of season it was fine but in peak summer I can imagine the lifts, breakfast, checkout, Sun loungers etc being very over crowded.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
Dear Mrs Elizabeth,Thank you for spending some time sharing your feedback about our hotel. We regret that your stay was not entirely satisfactory. For your information, we offer Junior Suites (facing the neighbour hotels or the hills ) and also Junior Suites Premium (sea view), so guests can choose the best option for them.We remain at your disposal in case you decice to visit us again in the future.Kind regards

8/10 (良い)

Catherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Toujours très sympa d’y revenir ! Tout y est très agréable
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 6 日)
Chère Mme Catherine,Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié notre hôtel. Merci de vos commentaires gentils.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau,Cordialement

10/10 (非常に良い)

Manoli

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Especialmente me gustó el trato del personal
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 6 日)
Apreciada Sra Manoli,Le agradecemos que haya valorado el trato de nuestro personal, muchas gracias por apreciar nuestro trabajo y por publicar su comentario.Nos alegrará volver a atenderles en otra ocasión,Saludos cordiales

10/10 (非常に良い)

Esther

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 6 日)
Apreciada Sra Esther,Muchas gracias por valorar su estancia con un 10. Siempre es una satisfacción saber que nuestros clientes han quedado contentos con nuestros servicios y atención.Esperando volver a recibirles muy pronto,Saludos cordiales

8/10 (良い)

Susanna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bueno
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 6 日)
Apreciada Sra Susanna,Gracias por haber valorado positivamente nuestro hotel.Esperando que hayan disfrutado de su estancia, quedamos a su disposición para otra ocasión.Saludos cordiales

8/10 (良い)

Paul

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Entertainment every night, hard working staff, recreation, comfortable. But charging to gym and spa ?
2023 年 9 月に 10 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear Mr Paul,Thank you for sharing your positive comments about our hotel, and especial thanks for appreciating the effort our staff.We inform that the access to Spa and gym has always had an extra cost.We would be glad to welcome you again in a near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Catherine

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Chère Mme Catherine,Merci beaucoup de partager votre évaluation très positive sur notre hôtel.Nous espérons pouvoir à nouveau profiter de votre présence lors de votre prochaine visite à Santa Susanna. Sincères salutations,

10/10 (非常に良い)

Catherine

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Chère Mme Catherine,Merci beaucoup de partager votre évaluation très positive sur notre hôtel.Nous espérons pouvoir à nouveau profiter de votre présence lors de votre prochaine visite à Santa Susanna. Sincères salutations,

8/10 (良い)

Viorica

2023 年 9 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
Dear guests,Thank you for rating our hotel.We hope that your enjoyed your stay.We remain at your disposal for another time in the future,Kind regards

10/10 (非常に良い)

Jesús María

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Una buena elección
Hemos estado muy cómodos en nuestro último fin de semana de vacaciones. Cogimos la opción de pensión completa y nos despreocupamos de todo. Las comidas y desayunos tipo Buffet, muy completos y para todos los gustos. Piscina genial, actividades estupendas y la habitación enorme para los tres. Lástima no haber cogido algún día más, porque estuvimos muy bien.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Apreciado Sr Jesús María,Le agradecemos que haya publicado sus comentarios sobre su estancia, gracias por valorarnos con la máxima puntuación. Nos alegramos que en el hotel todo cumpliera con sus expectativas y que disfrutaran del fin de semana.Estaremos encantados de volver a recibirles en una próxima ocasión.Saludos cordiales

10/10 (非常に良い)

Marjorie

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our experience was great. The food was very good, a lot of things to do. The only downside I had was with cleanliness. We asked every day for the room to be cleaned and made up. And even when they did came and organized the room, they never swept the floors. But I will give it 9 out of 10
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Dear Mrs Marjorie,Thank you for spending some time sharing your comments about our hotel. We are glad to read that you enjoyed your stay.We apologize if you had some issues with the cleaning. We will review them with the cleaning department manager. The feedback of our guests always helps us to improve.We remain at your disposal for another time in the future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Yolanda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Me gusto todo desde el personal hasta la comida , el alojamiento. No puedo criticar nada. Volveremos
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 9 日)
Apreciada Sra Yolanda,Muchas gracias por publicar su comentario tan positivo. Nos complace saber que disfrutaron de su estancia y que el hotel cumplió con sus expectativas.Nos alegrará volver a atenderles en una próxima ocasión.Saludos cordiales

8/10 (良い)

Antonia

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bueno en recepción la verdad es que no me gustó mucho porque trataron a mi hijo como si fueran delincuentes no se fiaban de lo que le decía cuando el fallo había sido mío que se ve que no había hecho bien la reserva y todo esto o sea que por lo demás todo perfecto porque yo ya he estado varias veces en vuestro hotel pero el trato que le han dado a mis hijos no me ha gustado
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Apreciada Sra Antonia,Gracias por enviar sus comentarios.Le pedimos disculpas si en algún momento su hijo no se sintió bien tratado. Nuestro personal siempre intenta atender correctamente y solventar cualquier incidencia de los clientes. Comentaremos su mensaje con el departamento de recepción.Esperamos que disfrutaran de su estancia.Quedamos a su disposición para otra ocasión.Saludos cordiales

8/10 (良い)

S A

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
good for young families
Joined our daughter's family for a week here. Otherwise we wouldn't choose such a relatively large family hotel. It was all about boys 8 & 11 have a good time - which they did. A lot of time spent in pool and sea [10 min walk]. HB meal choice was fine for them; okay for us [wow, the restaurant staff work hard!]. Outside entertainment 9.30 okay. Particularly good guitarist one evening. All thought bed's too hard and rooms dated - but okay. Reception staff good. Cutting a long story short - getting a few drinks at bar either slow or very slow; and bathroom could have been brushed better before our arrival.
2023 年 7 月に 7 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 2 日)
Dear Mr / Mrs S A,Thank you for spending some time sharing your feedback about our hotel.We are glad to know that, despite a few less positive comments, you mostly enjoyed your family holidays. We are especially pleased about your kind comments about the staff, thank you for appreciating our work.Hoping to welcome you again in the future, we remain at your disposal.Kind regards

8/10 (良い)

Hany

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great location and good services
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 2 日)
Dear Mr/Mrs Hany,Thank you for sharing your evaluation about your stay.According to your rate, we guess that our hotel met your expectations and that you enjoyed your holiday.We remain at your disposal for another time in the future.Kind regards

4/10 (不満)

Mary Jean

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The receptionist who assited me is not accommodating she have insisted that I need to present the identification of my husband and son and I told her I can drop by later as soon I have it, I just need to fix my things that is in mess from a long travel, so I just need the room key to fix all our things, the reservation is under my name so is not a big deal and the second I paid the room and I request for a parking view ( and she confirmed its parking view) but gave me a room that is needed to walk 2 kilometers / end part of the hotel, and I have hotel.com VIP access but he she insisted I have not the right to have a welcome drinks because I have a standard room only, ofcourse she will not offer a room upgrade( hotel.com VIP access) its pick season, but the next day I have requested if I can change our room with parking view but the manager gave me the choices only for 2 pax room with not good view near to street ground floor that anyone can see you if you are in balcony. I have paid for triple beds room and offered me a double bed(?) paid 268€ per night is a lot for such experiences in this hotel, not to recommend to anyone if your finding a four stars hotel try another hotel. bathroom faucets are with molds need to have a maintinance of the bathroom not worth of your money.
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 28 日)
Dear Mrs Mary Jean,Fisrt of all, we regret that our hotel did not meet your expectations and that you wrote a negative feedback about your stay.Concerning to your comment about the check in, we inform that, according to our hotel rules, all guests must be registered at reception upon arrival. Sorry if this was an inconvenience for you, but we follow the same procedure with all our guests.In reference to the room, of course we always try to do our best for the preferences of our guests. Our priority is to make them feel comfortable and pleased. But unfortunately sometimes (especially in high season) it is not possible to meet all the requests, according to availability.Once again, we regret that you did not enjoyed your stay. Anyway, we remain at your disposal in case that you decide to give our hotel a second chance in the future.Kind regards

8/10 (良い)

Trond

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 6 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 5 日)
Dear Mr Trond,Thank you for sharing your positive evaluation about your experience in our hotel.We are glad to know that you had a nice stay.We will be pleased to welcome you again in a near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Kam-Wing Ricky

2023 年 6 月に 4 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 26 日)
Dear Mr Kam-Wing,Thank you for rating your stay in our hotel.We are pleased to receive high scores, glad to know that the hotel met your expectations.We hope to welcome you back another time in the future.Kind regards

8/10 (良い)

Catherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hôtel très agréable
Tout d’abord merci pour le surclassement dans une très belle chambre avec une très belle vue ! Petit bémol pour le lit en 140 et le matelas qui fait bouger l’autre dès que l’autre bouge ; la télé est ridiculeusement petite pour une si grande chambre mais bon en vrai on ne la regarde pas ! Bravo d’avoir changé le carrelage noir bouillant à la piscine et les transats (on aurait apprécié un peu plus de musique à la piscine) Le spa est toujours aussi génial Où sont passés les smoothies du matin ?? C’est dommage de ne pas ouvrir en 1er la salle à manger côté piscine où on se sent bien mieux et à la lumière du jour Le personnel est toujours aussi agréable et sympathique (sauf la grande dame blonde au restaurant…) ; mention spéciale au barman du haut C’est un hôtel très agréable où nous avons toujours grand plaisir à revenir
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 28 日)
Chère Mme Catherine,Nous vous remercions pour vos commentaires potitifs sur notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un bon séjour et que la chambre était à votre goût. C'est une satisfaction lorsque les clients apprécient le travail et gentilesse du personnel et nos installations.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement

8/10 (良い)

Mattias

2023 年 5 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 28 日)
Dear Mr Mattias,Thank you for rating your experience in AQUA Hotel Aquamarina & Spa. We hope you enjoyed your stay and that the hotel met your expectations.We will be pleased to welcome you again in a near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

mikel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 14 日)
Apreciado Sr Mikel,Muchas gracias por haber valorado nuestro hotel con la máxima puntuación. Nos alegramos que disfrutaran de su estancia.Esperamos poder volver a atenderles en una próxima ocasión.Saludos cordiales

4/10 (不満)

Lyubomyra

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Chambre petit, sale avec literie de tres mauvais qualité. Lit bouger et fait bruit efernal.On a demandé changement de chambre mais pour avoir de choses plus ou moin normale ils nous demande de rajoute 20 euro par jour .Je trouve ça tres cher pour chambre de cette qualité. Tres déçue 😞. C'est ete voyage de mon anniversaire et anniversaire de mon conjoint. Personnel ne fait acun efforts !!!
2023 年 5 月に 7 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Chers clients,Tout d'abord, merci d'avoir partagé votre expérience dans notre hôtel.Nous sommes désolés que la chambre type standard reservée n'avait pas répondu à vos attentes. L'hôtel propose différents catégories de chambres afin que chaque client puisse choisir sa meilleure option. Donc les supplément que vous avez payé c'est pour changer à une Junior Suite Premium, chambre supérieur avec vue sur mer/piscine et avec plus de prestations. Nous espérons que vous vous y sentirez bien.Nous sommes désolés que vous ne vous sentiez pas bien entouré par notre personnel. Nous essayons toujours de travailler afin de faire nos clients sentir à l'aise.En restant à votre disposition,Cordielement

8/10 (良い)

Alberto

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Apreciado Sr Alberto,Le damos las gracias por haberse tomado un tiempo para valorar nuestro establecimiento.Esperando que hayan pasado una feliz estancia, quedamos a su disposición para una próxima ocasión.Saludos cordiales

6/10 (普通)

Bekim

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Die Kindern dürften nicht mit Ball ins Pool spielen
2023 年 5 月に 6 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Sehr geehrte Gäste,Wir danken Ihnen weil Sie Ihre Kommentare über unser Hotel mitgeteilt haben. Wir informieren Sie darüber, dass das Ballspielen im Pool aufgrund der Sicherheitsbestimmungen nicht gestattet ist (nur aufblasbare Bälle sind erlaubt).Wir würden uns freuen , Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen

10/10 (非常に良い)

Ole Eivind

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Dear Mr Eivind,Thank you very much for sharing your evaluation about our hotel. We are glad to receive the maximum scores.Pleased to know that you enjoyed your stay, we remain at your disposal for another time in the future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

William

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 20 日)
Dear Mr William,We thank you for sharing your positive evaluation about our hotel.Hoping that you had an enjoyable stay, we will be pleased to welcome you again in a near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

ANITRA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great family trip!
Great time! Amazing location & we had a fabulous view of the pool!
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 11 日)
Dear guest,We are very pleased to know that you enjoyed your stay with your family. Glad to read that you felt comfortable in your room. Thank you of sharing your comments.We remain at your disposal for another time in the future.Kind regards

8/10 (良い)

ANTOINE

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ensemble correct
2023 年 4 月に 7 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Cher Mr Antoine,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour. Nous sommes ravis d'avoir reçu une bonne note.Nous espérons pouvoir vous attendre en une prochaine occasion.Cordiales salutations

10/10 (非常に良い)

ANOUSHKA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Notre sejour fut tres agréable. Nous avons passé de très moment en famille. Hotel propre, plein d'animation, les plats sont très qualitatifs. Tout était parfait.
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Chère Mme Anoushka,Nous vous remercions pour vos commentaires très positifs sur nôtre Hotel. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un bon séjour en famille, et que vous avez apprecié le buffet et les animations.Nous espérons pouvoir à nouveau profiter de votre présence lors d'une prochaine visite à Santa Susanna. Sincères salutations,

8/10 (良い)

Béatrice

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 6 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Chère Mme Béatrice , Tout d'abord, merci de nous faire part de vos notes positives. Nous espérons que vous avez passé une agréable semaine dans notre hôtel.Nous restons à votre disposition pour une prochaine occasion.Cordiales salutations,

8/10 (良い)

sylvie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Chère Mme Sylvie,Nous vous remercions d'avoir partagé vos notes sur notre hôtel. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour.Nous espérons vous revoir lors d'une prochaine occasion,Bien cordialement

8/10 (良い)

Smain

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 2 日)
Cher client, Nous vous remercions pour votre évaluation positif sur notre hôtel. Nous esperons que vous avez passé un agréable séjour.En restant à votre disposition pour une autre occasion,Cordialement

6/10 (普通)

NATHALIE

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Le personnel du restaurant très sympathique par contre un gros bémol sur le personnel du bar. A plusieurs reprise j'ai dû aller commander moi-même au bar alors que d'autres tables pas loin étaient servies de suite. Pour finir attention quand vous vous garez sur l'avenue principale car la fourrière m'a embarqué la voiture le jour du marché
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 28 日)
Chère Mme Nathalie,Tout d'abord, merci de nous faire part de vos commentaires.Nous sommes satisfaits de votre commentaire positif sur le personnel du restaurant, nous transmettrons votre avis à toute l'équipe. Nous sommes désolés que vous ayez dû attendre pour être servi au bar. Nous en discuterons avec le personnel.Concernant le stationnement sur l'avenue principale, il est indiqué sur de grands panneaux sur la même rue, informant du marché tous les mardis. Nous restons à votre disposition pour une prochaine occasion.Cordialement

10/10 (非常に良い)

Albert

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 26 日)
Apreciat Sr Albert,Moltes gràcies per haver valorat la seva estada amb la màxima puntuació. Ens alegrem que AQUA Hotel Aquamarina & Spa hagi complert amb les seves expectatives.Esperem poder tornar a atendre'ls en una altra ocasió.Salutacions

8/10 (良い)

NATHALIE

2023 年 4 月に 2 泊滞在
Anna M. Pla - Guest Experience Agent からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 26 日)
Chère Mme Nathalie,Nous vous remercions pour vos scores positifs sur notre hôtel. Nous espérons vous revoir lors d'une prochaine occasion.Bien cordialement