ロイヤル スイート | ミニバー、セーフティボックス (室内)、デスク、ノートパソコン用作業スペース

ホリデイ イン リヤド - メイダン IHG ホテルの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 181 件の口コミ中 72 件が非常に良い" "
評価 8 - 181 件の口コミ中 73 件が良い" "
評価 6 - 181 件の口コミ中 18 件が普通" "
評価 4 - 181 件の口コミ中 4 件が不満" "
評価 2 - 181 件の口コミ中 14 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Musty room
The room was moldy and dark, and was poorly cleaned. And the breakfast is cold and the quality is not high. There are other Holiday Inns in Riyadh, so if you need to choose from Holiday Inn, consider choosing another.
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Abdullah からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Guest relation team

8/10 (良い)

Kohei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周囲にあまり施設がないのでちょっと外出というわけにいかない。だが、商用でならばさして問題ない。
2018 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
施設、サービスには、ほぼ満足しましたが、周辺での工事建築現場からの騒音がうるさかったです。

8/10 (良い)

PEI-CHI

2024 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

PEI-CHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Faten

2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jorge

2023 年 12 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Maxime

出張
良かった点 : 清潔度
La chambre était vraiment sombre, sans lumière naturelle.
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Luke

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Scott

2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sohini

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Incredible service, wonderful food and beautiful rooms.
2023 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Umut

2023 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

SADIE

2022 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Malek

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Peter

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Najeh

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Saad

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
انصح به الجميع
كانت رائعه والفندق هادئ جدًا مريح وموظفين الاستقبال مبدعين خصوصا هشام حجاز شاب رائع وكذلك الاخت منى شكرًا 🙏 من القلب
2022 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Mojab

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
شكرا راديسون الرياض
فندق ممتاز ويتميز بالهدوء والنظافه،وإستقبال مميز، الملاحظة لايوجد صراف آلي في الفندق وتحتاج قطع ٧ كيلو لاقرب صراف،،،
2022 年 3 月に 2 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 14 日)
عزيزي الضيف، شكراً لك على إتاحة الوقت لإطلاعنا على تجربتك في هوليداي ان الميدان يرجى العلم بأن تعقيباتك تمثل لنا قيمة كبيرة. فنحن نستخدم التعقيبات من هذا القبيل لإجراء تغييرات على علامتنا التجارية بشكل مستمر لتحسين تجربة النزلاء. نأمل أن تتيح لنا فرصة الإقامة معنا مرة أخرى في المستقبل.. نشكرك مرة أخرى لاختيارك هوليداي ان الميدان مع خالص التقدير، عبدالله البراك

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely, Abdullah Albarrak

2/10 (非常に不満)

Abid

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
worst hotel ever
2022 年 2 月に 4 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Meydan. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception. Again, thank you for sharing your comments, Sincerely, Abdullah Albarrak

8/10 (良い)

Abdullah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Mohammed

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 3 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely, Abdullah Albarrak

10/10 (非常に良い)

Abdulrahman

2022 年 1 月に 2 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely, Abdullah Albarrak

8/10 (良い)

Mahkam

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely, Abdullah Albarrak

10/10 (非常に良い)

Saad

2021 年 12 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely, Abdullah Albarrak

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Housekeeping was v bad . The TV and dryer in my room did not work . No phone directory or in room dining menu . Every time I called the response time was v poor .
2021 年 12 月に 1 泊滞在
Guest relation teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Guest relation team

8/10 (良い)

Balram

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Very good
Room was great except the very noisy a/c!
2021 年 12 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely, Abdullah Albarrak

2/10 (非常に不満)

Ensaf

良かった点 : スタッフとサービス
2021 年 11 月に 1 泊滞在
Guest relation teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Guest relation team

8/10 (良い)

HOR KIAN

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I paid sar130 for breakfast, but if I book a room from the IHG website, then the breakfast price will be sar48, which is unbelievable.
2021 年 11 月に 3 泊滞在
Guest relation teamからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Guest relation team

10/10 (非常に良い)

Christian

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 2 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely, Abdullah Albarrak

10/10 (非常に良い)

Abdullah

2021 年 11 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
عزيزي الضيف، شكراً لك على إتاحة الوقت لإطلاعنا على تجربتك في هوليداي ان الميدان يرجى العلم بأن تعقيباتك تمثل لنا قيمة كبيرة. فنحن نستخدم التعقيبات من هذا القبيل لإجراء تغييرات على علامتنا التجارية بشكل مستمر لتحسين تجربة النزلاء. نأمل أن تتيح لنا فرصة الإقامة معنا مرة أخرى في المستقبل.. نشكرك مرة أخرى لاختيارك هوليداي ان الميدان مع خالص التقدير، عبدالله البراك

10/10 (非常に良い)

Mattar

2021 年 11 月に 2 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
عزيزي الضيف، شكراً لك على إتاحة الوقت لإطلاعنا على تجربتك في هوليداي ان الميدان يرجى العلم بأن تعقيباتك تمثل لنا قيمة كبيرة. فنحن نستخدم التعقيبات من هذا القبيل لإجراء تغييرات على علامتنا التجارية بشكل مستمر لتحسين تجربة النزلاء. نأمل أن تتيح لنا فرصة الإقامة معنا مرة أخرى في المستقبل.. نشكرك مرة أخرى لاختيارك هوليداي ان الميدان مع خالص التقدير، عبدالله البراك

10/10 (非常に良い)

Mattar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
الراحه مع هوليدي ان الميدان
كانت رائعه ومددت مرتين !! خدمات وراحه متكامله !!
2021 年 10 月に 2 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
عزيزي الضيف، شكراً لك على إتاحة الوقت لإطلاعنا على تجربتك في هوليداي ان الميدان يرجى العلم بأن تعقيباتك تمثل لنا قيمة كبيرة. فنحن نستخدم التعقيبات من هذا القبيل لإجراء تغييرات على علامتنا التجارية بشكل مستمر لتحسين تجربة النزلاء. نأمل أن تتيح لنا فرصة الإقامة معنا مرة أخرى في المستقبل.. نشكرك مرة أخرى لاختيارك هوليداي ان الميدان مع خالص التقدير، عبدالله البراك

8/10 (良い)

GUILLERMO

2021 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jasem

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Ahmad

2021 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Moh

2021 年 9 月に 2 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely,

8/10 (良い)

Mohammed

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2021 年 9 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Again, thank you for choosing Holiday inn. Sincerely,

6/10 (普通)

Khadijah

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Frequent Traveler
Pros: Parking was crowded. Garage was full, first day parked outside next to building. Second day in front of the building. Check in/out was quick/ easy. Staff is helpful/ kind. Facilities were clean/ lobby decor was nice. My suite 1807 was clean/spacious. Bed was comfortable. Found the extra pillow in a drawer. Bathroom is very spacious/clean although the shower has some wear/tear with regards to the floor tile. It has useful aminities. It has a Jacuzzi tub which I'm not sure if it works. Cons: Refrigerator was placed outside of the cabinet which I found to be a bit tacky looking. Shower floor tile has noticeable wear/tear. Couch has visible white stains on cushions that looked suspicious 😝 Phones in room were disconnected. We didn't realize this until the last day when we were calling to order room service. We were able to get only one of them to work. I gave this hotel 3 ⭐⭐⭐ mainly due to lack of enforcement of the Covid-19 health/safety protocols not being enforced. The rules haven't changed. Unmasked guest were allowed to enter/sit in hotel lobby/ignore security's request to wear a mask. One man, I don't know if he was a guest or not, entered/ignored security's request for tawakkalna, temperature check/to wear a mask.
2021 年 9 月に 2 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Meydan. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception. Again, thank you for sharing your comments, Sincerely,

10/10 (非常に良い)

yasser

2021 年 9 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thanks for your comments and for having selected our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and we hope to have you back soon as a guest of our hotel.

6/10 (普通)

Hasna

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I didn't like the service room! The indian guy in the kitchen told me the soup for today is vegetables and chicken and he sent only vegetables with no chicken 😕 kind of cheating 😑 😕
2021 年 8 月に 5 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Meydan. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception. Again, thank you for sharing your comments, Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Joshua

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
Dear Valued guest, Dear client. Thanks for taking the time to share your experience with us. It’s nice to know that that you enjoyed your stay. We hope to see you soon.

6/10 (普通)

Shaker

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Rude staff
Bad experience with the staff in restaurant and room service
2021 年 8 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Holiday Inn and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Meydan. I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception. Again, thank you for sharing your comments, Sincerely,

10/10 (非常に良い)

AMJAD

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
فندق رائع
موظفي الاستقبال قمة في التعامل
2021 年 8 月に 1 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
عزيزي الضيف، شكراً لك على إتاحة الوقت لإطلاعنا على تجربتك في هوليداي ان الميدان يرجى العلم بأن تعقيباتك تمثل لنا قيمة كبيرة. فنحن نستخدم التعقيبات من هذا القبيل لإجراء تغييرات على علامتنا التجارية بشكل مستمر لتحسين تجربة النزلاء. نأمل أن تتيح لنا فرصة الإقامة معنا مرة أخرى في المستقبل.. نشكرك مرة أخرى لاختيارك هوليداي ان الميدان مع خالص التقدير،

10/10 (非常に良い)

Ryan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2021 年 8 月に 2 泊滞在
Abdullahからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 13 日)
Dear Valued guest, Dear client. Thanks for taking the time to share your experience with us. It’s nice to know that that you enjoyed your stay. We hope to see you soon.

10/10 (非常に良い)

Ali

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 4 泊滞在
Reservations からの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 22 日)
Thank you for the great rating !

10/10 (非常に良い)

Mohnaad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 1 泊滞在
Reservations からの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 22 日)
Thank you for the great rating !

8/10 (良い)

FAHAD

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 1 泊滞在
Reservations からの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 22 日)
Thank you !