ザ チャリオット リゾート & スパ

4.0つ星宿泊施設

The Chariot Resort & Spa

ジャガンナート寺院 の近くの立地で、屋外プールとビーチを満喫

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ザ チャリオット リゾート & スパの写真ギャラリー

外観
エグゼクティブ ルーム ダブルベッド 2 台 | バスルーム | レインフォールシャワー、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤー、タオル
内装の詳細
バー (施設内)
外観

口コミ

10段階中6.0

人気の設備とサービス

  • バー
  • プール
  • 朝食あり
  • ルームサービス
  • ランドリー
  • 冷房

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
6 室中 6 室を表示中

エグゼクティブ ルーム ダブルベッド 2 台

おすすめポイント

バルコニー
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
冷蔵庫
可動式 / エキストラ ベッド
遮光カーテン
シーリングファン
レインフォールシャワーヘッド
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

Platinum Suite

おすすめポイント

バルコニー
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
冷蔵庫
遮光カーテン
シーリングファン
レインフォールシャワーヘッド
  • オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • シングルベッド 1 台

Premium Twin Bed Room

おすすめポイント

バルコニー
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
冷蔵庫
遮光カーテン
シーリングファン
レインフォールシャワーヘッド
専用バスルーム
  • オーシャン ビュー
  • 定員 2 名
  • シングルベッド 1 台

デラックス ルーム

おすすめポイント

バルコニー
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
冷蔵庫
可動式 / エキストラ ベッド
遮光カーテン
シーリングファン
レインフォールシャワーヘッド
  • オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台

Premium King Bed Room

おすすめポイント

バルコニー
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
冷蔵庫
遮光カーテン
シーリングファン
レインフォールシャワーヘッド
  • オーシャン ビュー
  • 定員 2 名
  • ダブルベッド 1 台

デラックス スイート

おすすめポイント

バルコニー
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
可動式 / エキストラ ベッド (無料)
冷蔵庫
遮光カーテン
シーリングファン
レインフォールシャワーヘッド
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 1 台
Mod logo
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周辺地域について

地図
752001, Orissa, Puri, Sipasarubali, Baliapanda

周辺情報

  • ヴィシュヌ寺院 - 徒歩 18 分 - 1.6 km
  • プリ ビーチ - 徒歩 18 分 - 1.6 km
  • ジャガンナート寺院 - 車で 2 分 - 2.2 km
  • ヴィマラ寺院 - 車で 2 分 - 2.2 km
  • ナリンドラ サーガル - 車で 2 分 - 2.2 km

交通案内

  • プリ駅から徒歩 16 分
  • ビジュ パトナイク空港 (BBI)から車で 87 分

レストラン

  • ‪Domino's Pizza - ‬徒歩 9 分
  • ‪Wild Grass Restaurant - ‬徒歩 3 分
  • ‪Hotel Samudra - ‬徒歩 5 分
  • ‪Mostly grilles Barbeque Restaurant - ‬徒歩 4 分
  • ‪Govinda’s Restaurant - ‬徒歩 5 分

この施設について

ザ チャリオット リゾート & スパ

プリ ビーチの近くにある上質なホテル
ジャガンナート寺院の近くに位置しているザ チャリオット リゾート & スパでは、テラス、コーヒーショップ / カフェ、庭園を利用できます。スチームサウナがあり、ゆったりとリラックスして過ごせます。敷地内にある 2 つのレストランでは、昼食、夕食、軽食、インド料理をお楽しみいただけます。共用エリアでの WiFi (無料)、図書室、ドライクリーニング / ランドリー サービスを全宿泊者が利用できます。
また、次のような設備やサービスも利用できます。
  • 屋外プール、子供用プール (サンラウンジャー、プールパラソル)
  • セルフパーキング (無料)、バレーパーキング (無料)
  • リムジン / タウンカー サービス、朝食ビュッフェ (有料)、エクスプレス チェックアウト
  • 新聞 (無料)、屋外用家具、24 時間対応フロントデスク
客室の特長
全 60 室の客室で、24 時間対応のルームサービスや冷房に加え、セーフティボックスや新聞 (無料)などの快適に滞在を楽しめる設備・サービスが用意されています。
さらに、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (レインフォールシャワー、浴槽またはシャワーあり)
  • バルコニー、冷蔵庫、コーヒー / ティーメーカー

対応言語

英語、ヒンディー語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 無料の敷地外駐車場
  • リムジン / タウンカー サービス
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 敷地内のバレーパーキング (無料)

食事・飲み物

  • ビュッフェ形式の朝食の提供あり (有料、毎日 7:30 ~ 10:00、大人 315 INR、子供 315 INR)
  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • バー / ラウンジ 1 か所
  • レストラン 2 か所

敷地内のレストラン

  • The Laguna
  • The Tide
  • The Upper Deck

現地ツアー

  • スチームサウナ
  • 屋外プール 1 か所
  • 子供用プール
  • 図書室

家族向け

  • ランドリー設備
  • 屋外プール 1 か所
  • 子供用プール
  • 冷蔵庫 (客室内)

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス
  • 新聞 (ロビー、無料)

ゲストサービス

  • ウェディング サービス
  • コンシェルジュ サービス
  • ターンダウンサービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • ポーター / ベルボーイ サービス
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • カンファレンス センター
  • コンピュータ ステーション
  • ビジネスセンター
  • 会議室

屋外

  • テラス
  • ビーチに直行
  • プールのパラソル
  • プールラウンジャー
  • 屋外用家具
  • 庭園

スパ

  • ホットストーン マッサージ
  • 室内でのマッサージ

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • エレベーターまで車椅子対応の通路
  • 車椅子可
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応のコンシェルジュ デスク

その他

  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • 遮光カーテン

バスルーム

  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー (要リクエスト)
  • レインフォールシャワー
  • 専用バスルーム
  • 浴槽またはシャワー

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)
  • ミニバー
  • 冷蔵庫

その他

  • アイロン / アイロン台 (要リクエスト)
  • コネクティングルーム利用可
  • シーリングファン
  • セーフティボックス
  • デスク
  • 温度調節可能な冷房
  • 電話
  • 無料新聞サービス (毎日)

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 正午 ~ 指定なし
非対面式のチェックイン
チェックインの最低年齢 : 20 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 8:00
非対面式のチェックアウト
エクスプレス チェックアウト対応

チェックインに関する特記事項

事前に宿泊施設にご連絡のうえ、チェックインの手順をご確認ください。ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
48 時間前までに施設にご連絡の上、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
ご不明な点がございましたら、予約確認通知に記載されている連絡先までご連絡ください。
この施設に登録する場合、インド国籍保持者のお客様はインド政府発行の有効な写真付き身分証明証 (Aadhar カード、運転免許証、有権者 ID またはパスポート) をご提示いただきます。インド国籍保持者以外のお客様は有効なパスポートおよびビザをご提示いただきます。

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 大晦日 (12 月 31 日) ガラディナー料金 (大人 1 名): 1575 INR
  • 大晦日 (12 月 31 日) ガラディナー料金 (子供 1 名): 1575 INR (6 ~ 12 歳 まで)

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • 朝食 (朝食ビュッフェ) の料金 (概算) : 大人 315 INR、子供 315 INR

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカード、現金をご利用いただけます
この施設には安全設備として、消火器、煙感知器、セキュリティシステム、救急セットが備わっています
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

その他の情報

施設にご登録済みのお客様のみ入室いただけます
コネクティングルーム / 隣合った客室も空室状況によりご利用いただけます。施設までお問い合わせください。連絡先は予約確認通知に記載されています

宿泊施設の別名

Chariot Puri
Chariot Resort
Chariot Resort Puri
The Chariot Resort Spa
The Chariot Resort & Spa Puri
The Chariot Resort & Spa Hotel
The Chariot Resort & Spa Hotel Puri

よくあるご質問

ザ チャリオット リゾート & スパにプールはありますか ?

はい、この宿泊施設には屋外プールと子供用プールがあります。

ザ チャリオット リゾート & スパはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ザ チャリオット リゾート & スパの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングとバレーパーキングが無料でご利用いただけます。近隣の駐車場も無料です。

ザ チャリオット リゾート & スパのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 正午 ~ 指定なし です。

ザ チャリオット リゾート & スパのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 8:00 です。

ザ チャリオット リゾート & スパはどこにありますか ?

ビーチに直接アクセスできる、プリに位置するこのホテルは駅 / 地下鉄駅に直結した場所にあり、プリ ビーチおよびジャガンナート寺院から 2 km 圏内です。ヴィシュヌ寺院およびヴィマラ寺院も 2 km 圏内です。プリ駅まで徒歩わずか 16 分です。

The Chariot Resort & Spaの口コミ

口コミ

6.0
評価 10 - 32 件の口コミ中 6 件が非常に良い
評価 8 - 32 件の口コミ中 7 件が良い
評価 6 - 32 件の口コミ中 6 件が普通
評価 4 - 32 件の口コミ中 4 件が不満
評価 2 - 32 件の口コミ中 9 件が非常に不満

6.0/10

清潔度

6.6/10

スタッフとサービス

6.8/10

設備とサービス

5.8/10

施設のコンディションと設備

6.4/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

KAZUNORI

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

チェックアウトの時間

チェックアウトの時間が8時と非常に速いのが残念。リゾートを歌うのであれば12時近くまで標準としてほしいものです。
2019 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ANURADHA、dix hills

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Will recommend to our family and friends
2025 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anik

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good place to stay in Puri, not too far away from the beach
2024 年 12 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sunit

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Except the AC in the room.Nothing is good about the property.The toilets are not clean.All the areas are stinky.The staffs are rude. The food is over priced.The staffs needs adequate training on how to treat the guests.They don't have the any etiquette on how to address the customer concerns and issues. I am extremely disappointed with the property
2024 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

TARA

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Terrible resort with pungent drain smell throughout the property. They claim free Wi-Fi but the poor Wi-Fi is only available at the lobby. No cable. Staff tried to provide another room but equally worse. I misplaced my room key somewhere in the room and I asked for a temporary one - the staff’s attitude is we can’t give provide another one without extra Rs.500. Do a favor to yourself and don’t waste money here. It is not even worth Rs.2k. Stay near Golden beach hotels. Only the restaurant is decent in this place.
2024 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

swapan kumar

Overall maintenance is average.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HARENDRA SINGH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great place
2024 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Horrible in-room service / dirty and torn bedlinen

Serious issues with housekeeping and room services. All the issues were reported and acknowledged by the hotel manager. Hotel manager could not help much as the booking was done through hotel.com website. The comission of hotel.com on this booking was more than INR10,000.00 The room assigned was not prepared for 3 guest. Missing towel toiletries. When we ebtered the room it was tardy with extrly dirty lamp shades and the bathroom window blind had fungus on it The bed sheets, pillow and comforter cover were over used and torn. Broken pillows and stained mattresses. The shower was broken that was fixed after we complained. There was a need of consant chasing of the housekeeping for providing toiletries and towel - as the room cleaning service doing proper job. Overall the stay was a nightmare, as the room beside us was being renovated and there was noise of drilling during the day time. The only positive of this property was the sea view...and quietness as it is a remote location. I request hotels.com to kindly look into this matter urgently as obviously i have overpaid for this horrible stay. Kindly note the hotel manager also informed the senior management about these issue and i had met the guy heading room service and shared all my complaints/concerns directly with him. - Room number was 731 or 713....
2022 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Vaishali

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent location for Puri and the close by beaches. Our room had a partial view of the sea. The staff are excellent and went beyond means to make us feel comfortable ! The restaurant food is North Indian and good. We are there almost everyday. Restaurant staff too are polite. Just a note I want to mention: A bath May would have helped in the bathroom as senior people find it hard to get out of the shower with wet feet and could be dangerous. Also, we were 3 adults in one room and the resort charges for the extra adult to be in the room, however the amenities are not of 3 people. There are only 2 cups and tea/coffee sachets are only two. Bottled water is two bottles so perhaps this can be accommodated for 3 people.
2022 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Satyabrate

2021 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

KANAN CHAL

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

view of sun rising and sea is amazing.

Stay was OK. We did booking for 3 rooms and we reached the hotel at 10.45 am. First room we got at 11.30 am and the other two rooms after 12.30 pm.
2021 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I will not stay here again. Washroom was so sticky and wet. The room is 0 star. I don’t understand why Travelocity rated this as a 4 star, did someone get paid under the table? I paid for 4 star hotel but got a cheap one. The exterior of the hotel looks good, but that’s about it. I will not recommend this hotel to any foreigners, it’s only a good fit for a local person.
2018 年 12 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

SUNIL、JHARKHAND

気になった点 : スタッフとサービス
VERY POOR SERVICE, DISCOURTIOUS BEHAVIOUR OF STAFF.TRAVEL DESK PERSON VERY SHRUDE.NOT ADVISABLE TO STAY AT THIS HOTEL
2018 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2018 年 7 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

santanu、kolkata

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Worst hotel in puri

Worst hotel.worst reception.only bother about money..dont know how 2 treat with people...talking only about money...far away from beach
2017 年 12 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Worst experience.

Worst room.i have been checkout an hour left from check in
2017 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

P. Raj、BBSR

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Not going back

Not the best experience. Rooms were not clean, Ac was not working and TV remote did not exist.
2017 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Suni、Atlanta

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Not As expected

Worst experience for price and place. Nothing good to pay this amount its 1star hotel
2017 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス

approach to the hotel was not good.

Food and staff were good. Hotel was not on beach.

8/10 (良い)

Manish、Kolkata

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
We enjoyed thoroughly.

4/10 (不満)

Ruth

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

in die Jahre gekommene Anlage (für Inder)

In die Jahre gekommene Anlage für Inder. Kein direkter Meereszugang (Lagune davor) , angebotene Serviceleistungen wurden nicht erbracht (z.B. Shuttleservice zum 5 km entfernten Ort Puri), keine Sitzmöglichkeiten im ansich schönen Garten, laut (wie viele indische Hotels)

8/10 (良い)

Subhasish

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nice stay after uncertainties

Nice stay after uncertainties - The stay was very nice but not till the hotel called up 12 hrs before the stay period. The numbers available with expedia as well as in the hotel website are outdated ones and are not functional. There was no way out to confirm on the road directions, vehicle pickup or notify the hotel on tentative arrival time, etc..

2/10 (非常に不満)

Rana、Atlanta, GA

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nice property but very poorly maintained

Property was just not what was advertised on their website. It is very run down with leaky roofs/ceilings, broken door handles and safety locks. Major issue was Air Conditioning. There was no Air Conditioning on both the rooms booked including no AC in major parts of the property. Front desk is of no help! The best part of the property is the dining service, their staff is very cordial and excellent at their job. No proper road to the property as well as no beach access even though the property is beach front. In all, it was not worth the money we paid for!!!

8/10 (良い)

Prof Arup、Kolkata, India

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

A Place Worth Visiting

The hotel excels with its service and immaculate behavior of its people. We stayed there for 6 days and enjoyed our stay. The property is one of a kind with a lagoon and the sea beach after a beautifully maintained garden. The food was good and the chef took special care of us. We had dinner specially prepared for us with local ethnic Odiya cusine. The GM of the hotel is a friendly person and takes personal care. The only problem is the road connectivity.The place remains at a desolate area away from the city.In a saline weather, maintaining the huge property is difficult and wall paints got damped and peeled off at certain points. Power cut is frequent.But at the end of the day we remember the positives only.Lovely people all around greeting in folded hands!

4/10 (不満)

Aditya、Jaipur

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Pathetic Experience......

We had a very bad experience at Chariot. At the time of check In, the staff allotted us room which was highly damp, full of stains and stinky. after lot of Drama, the room was changed and again, the airconditioning of the room was not functioming. My child had already slept. Finally, we were given a third room @ 12 midnight which was decent enough to stay there for 2 nights. The hotel is well built but it seems that it is a haunted house now....no maintenance at all. I would not recommend this hotel as it is highly overpriced as per its standards.