レストラン

ル パルシャン パリ ブローニュ トリビュート ポートフォリオ ホテルの口コミ

4 out of 5
ル パルシャン パリ ブローニュ トリビュート ポートフォリオ ホテル
114 Route de la Reine, 46 Rue de Billancourt, Boulogne-Billancourt, Hauts-de-Seine

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 438 件の口コミ中 244 件が非常に良い" "
評価 8 - 438 件の口コミ中 150 件が良い" "
評価 6 - 438 件の口コミ中 32 件が普通" "
評価 4 - 438 件の口コミ中 6 件が不満" "
評価 2 - 438 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

JUN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 1 泊滞在
Joel SABOURINからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 12 日)
Dear Jun, We appreciate you are taking the time to share your comments with us. It is very important to have your feedback on your stay in our property. Your comments will be forwarded to all the staff. We hope you will continue to choose Holiday Inn Brand for your future travel needs. Sincerely, Joel SABOURIN General Manager

10/10 (非常に良い)

実、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
受付、朝食のホテルスタッフの対応が素晴らしかった
2020 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

tatsu、tokyo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
会議の場所に近い快適なホテル
今回はバスタブなしのシャワーのみ。部屋は清潔で快適に過ごせる。朝食も充実しています。オムレツは作ってくれないのが残念。
2018 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Yasunori

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光向けではない
今回は仕事の都合で宿泊先を選定。観光なら、パリからも外れているこのあたりを選ぶ理由も特にはない。マリオットグループらしく、サービス全体はレベルが高い。部屋も広く、チェックイン等もスムーズだし、従業員もとてもフレンドリー。朝食はおいしかったけれど、室料に朝食込のプランにも関わらず、部屋番号とサインを求められたのには当惑した。このあたりは改善して欲しいところ。 部屋は広く静かで居心地がよかったが、一番気に入ったのはお風呂。バスタブが広く、深かったので、ゆっくり使って体を温めることが出来た。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
マリオットの評価
部屋にはバスタブ付きと無しがあり、また四階の正面側にはバルコニー付きの部屋があります。この辺りを特別リクエストに入れてみると良いです。 周辺はレストランやスーパーも多く、近所のモノプリは大きめでしか物資の調達など苦労しません。美味しいパン屋のあり、行列しているので分かると思います。 ただし、パリ中心から離れているので観光目的での宿泊には適さないと思います。
2018 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
滞在の感想
エアコンの設定方法が不明で寒かった。周辺はパリからは離れているが、大きいモノプリや美味しいパンや地下鉄も近く良いと思う。
2018 年 2 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Nobuyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
まずまず
サービス、施設は良好。よく清掃はされているようだが、エレベーター、廊下で少し不快な匂いあり(有機物が酸化分解した様な)、これが終始気になった。ロケーションと価格を考えると部屋は広い。
2018 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
郊外にある過ごしやすいホテル
仕事先に近いため宿泊しました。メトロの終点ですが夜まで開いている店も多くあり、快適に過ごしました。フロントの方の対応が親切でよかったです。
2017 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋によって窓の大きさが異なり、泊まった部屋の窓が小さく閉塞感あり。 それ以外は特に問題なく快適でした。
2017 年 9 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mac、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
close to Metoro and shopping senter.
Good location, kind staff and close to shopping. I want to stay here next time.
2017 年 8 月に 3 泊滞在
thibautからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 28 日)
Dear Guest, We are delighted that you have thoroughly enjoyed your stay and thank you for taking the time to share your satisfaction. Hope to have the pleasure of welcoming you very soon. T.Petit - General Manager

10/10 (非常に良い)

Mac、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
メトロ10号線でどこへでも。
毎年宿泊していますがとても快適なホテルです。朝食もとても美味しいのですが、毎日同じメニューが... とてもおススメできるホテルです。
thibautからの返信 (投稿日 : 2017 年 1 月 4 日)
Dear Guest, You took the time to express your satisfaction concerning your last stay and I thank you. You enjoyed our property and I am delighted. Looking forward to welcoming you again.

10/10 (非常に良い)

Mac、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
METROの駅・ショッピングモールに近いホテル
昨年から正月はこちらに滞在しております。スタッフの方の対応が大変親切です。朝食もとても美味しく特にバケットとクロワッサンは出来立てで最高!!部屋もビジネスに宿泊しました。バスタブが大きくてゆっくりできます。また宿泊します。

8/10 (良い)

Belle、sao paulo. brazil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Staff are very kind for anything. Such as to keep bags after check out.

8/10 (良い)

Watanabe、Japan

金額の割には...
全体的には快適に宿泊できたのですが,「金額」と「場所・部屋の広さ・快適感」を考えると少し高いように感じました。パリであれば,もう少しお手頃な値段で宿泊できると思います。

8/10 (良い)

Mac、日本

良かった点 : スタッフとサービス
パリ市内まではメトロで移動できます
朝食は満足,スタッフの対応はとても良かったです。メトロの乗り方に慣れれば快適に過ごせます。エグゼクティブルームはありません。値段の割には少し不便かもしれません。

2/10 (非常に不満)

Jon

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Awful hotel. Lift not working, staff unhelpful and rude, room incredibly basic with broken items and generally very tired. Absolute daylight robbery for the price
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Éric - Guest Relation Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Jon,Thank you for sharing your recent experience with us here.We regret to learn that certain elements of your stay did not meet your expectations.I invite you to contact me personally should you wish to discuss this situation further.We hope to have the opportunity to welcome you back to Boulogne-Billancourt in the future.Kind regards,

4/10 (不満)

Sultana

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Éric - Guest Relation Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Sultana,Thank you for your comment regarding your experience during your recent stay at Le Parchamp Paris Boulogne.We greatly appreciate you taking the time to bring this matter to our attention.Please do accept our very sincerest apologies for any inconvenience you may have experienced.It is our goal to consistently provide superior service and accommodations and your comments are very important to us. The feedback we receive from our valued guests, like you, enables us to target problem areas and take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. We appreciate the candid feedback we receive and welcome any opportunity to improve. Once again, we appreciate you taking the time to share your comments with us. We know you have many choices when it comes to lodging and we hope you will continue to choose Le Parchamp Paris Boulogne for your future travel needs.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Kerry

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
very nice, clean and was a good location for us
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Éric - Guest Relation Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Dear Kerry,It is a real pleasure to read your comments.We are delighted to hear that we were able to give you the high level of service everyone expects, and we will make sure to share your kind review with our front desk team. We look forward to seeing you again soon at Le Parchamp Paris Boulogne.Kind regards,

8/10 (良い)

tang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Tang,We appreciate you taking the time to share your comments with us.It is very important to have your feedback regarding your stay in our property.Your comments will be forwarded to all the staff.We hope you will continue to choose Tribute Portfolio for your future travel needs.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Marco

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Éric - Guest Relation Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Mr Zampolli,Many thanks for taking 5 minutes on your busy schedule to share your positive experience with others.We are proud to know you appreciated your stay with us and enjoyed our hotel.We hope to welcome you again for your next visit in Boulogne-Billancourt.Kind regards,

6/10 (普通)

Yvonne

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Bonjour Yvonne,C'est avec grand plaisir que je vous remercie pour votre contribution sur nos commentaires clients. Notre équipe se montre très dévouée envers notre clientèle car c'est l’essence même de notre métier. Nous y prêtons une grande attention et vous ressentirez cette même disponibilité envers nos clients dans tous les établissements Tribute Portfolio.Nous sommes surpris par votre note et nous vous invitons à nous recontacter pour nous donner plus de détails.Toute l'équipe vous remercie et nous espérons vivement vous recevoir très bientôt.

8/10 (良い)

Francis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Éric - Guest Relation Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Cher Francis,Merci pour votre commentaire concernant votre séjour à l’hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Votre opinion est importante pour nous et sera transmise à l'ensemble du personnel.Nos efforts concernant les services auprès de nos clients restent primordiaux et constants.Nous espérons vous recevoir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochain séjour à Boulogne-Billancourt.Bien cordialement,

8/10 (良い)

EDWARD

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Éric - Guest Relation Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Dear Edward, We have been very happy to read your review regarding Le Parchamp Paris Boulogne.We are glad to know that you enjoyed your experience with us. Hoping to welcome you again, Warm regards,

8/10 (良い)

Élisabeth

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Éricからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
Chère Élisabeth, Nous vous remercions de votre bonne note concernant l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment en notre compagnie.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement,Bien cordialement,

10/10 (非常に良い)

Aziz

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Un très bel endroit, propre, calme et un personnel très agréable.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Éricからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Cher Aziz, Nous vous remercions de votre excellent commentaire concernant l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment en notre compagnie.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement,Bien cordialement,

10/10 (非常に良い)

Iker

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
EXCELLLENT
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear Iker,Many thanks for taking 5 minutes on your busy schedule to share your positive experience with others.We are proud to know you appreciated your stay with us and enjoyed our hotel.We hope to welcome you again for your next visit in Boulogne-Billancourt.Best regards,

8/10 (良い)

Papa Diallo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 6 泊滞在
La réceptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Monsieur Diallo,Nous vous remercions d'avoir chosi notre hôtel pour votre séjour sur Boulogne Billancourt !Nous vous remercions pour votre commentaire, tous les commentaires de nos clients nous permettent de nous améliorer constammentNous espérons vous revoir lors de vos prochains séjoursLa récéption

6/10 (普通)

Thibault

2023 年 11 月に 2 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 10 日)
Cher Thibault,Merci pour votre commentaire concernant votre séjour à l’hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Votre opinion est importante pour nous et sera transmise à l'ensemble du personnel.Nos efforts concernant les services auprès de nos clients restent primordiaux et constants.Nous espérons vous recevoir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochain séjour à Boulogne-Billancourt.

10/10 (非常に良い)

Thomas

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property was really nice and clean Only drawback was the elevator was out all week! Luckily we had a 1st floor room. Wife has climbing issues. Staff really pleasant and helpful with dining info.only about 50 minutes from the airport and about 30 minutes to most things
2023 年 11 月に 6 泊滞在
Éricからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear Thomas, We have been very happy to read your review regarding Le Parchamp Paris BoulogneWe are glad to know that you enjoyed your experience with us and we would like to apologize for the issues you encountered with the elevator.We sincerely hope to welcome you again, Warm regards,

8/10 (良い)

PLAMEN

2023 年 10 月に 3 泊滞在
Kristineからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Cher Mr.Plamen,Nous vous remercions de votre excellent commentaire concernant l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment en notre compagnie.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement,Bien cordialement,

4/10 (不満)

ANNE

Séjour décevant : 1/forte odeur de canalisation dans la salle bain, envahissante dans tout l’espace de la chambre. 2/ double facturation sur CB . Certes alerté rapidement par l’hôtel, remboursement effectué , mais « bug » désagréable … 3/ Hotel globalement « froid » et accueil efficace mais expéditif. On est à 100% dans l’hébergement business pour CSP+, pressés, stressés et déshumanisé… Bref, hotel pas fait pour les touristes ou personne posée, tout simplement…
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Éricからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
Chère Anne,Nous vous remercions d'avoir partagé vos commentaires suite à votre séjour à l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Nous regrettons d'apprendre les désagréments que vous avez rencontrés durant votre séjour au Parchamp Paris Boulogne et nous vous prions de nous en excuser. Nous nous efforçons d'accueillir chacun de nos clients de la manière la plus conviviale possible.Soyez assurée que nous prenons vos remarques très au sérieux et vous remercions de les avoir partagées avec nous.Dans l'attente malgré ces désagréments de vous revoir à l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne...

8/10 (良い)

Jamal

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bel établissement et pratique, il faudrait néanmoins pour mieux les optimiser mieux communiquer sur les horaires d'ouvertures des trois principaux points de ventes (bar, restaurant et roof).
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Cher Jamal,Quel plaisir de lire votre commentaire sur Le Parchamp Paris Boulogne.Je suis ravi de constater que vous appréciez votre séjour parmi nous.Bien à vous,

8/10 (良い)

Jamal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2023 年 9 月に 6 泊滞在
Éricからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 28 日)
Dear Jamal, We have been very happy to read your review regarding Le Parchamp Paris Boulogne.We are glad to know that you enjoyed your experience with us. Hoping to welcome you again, Warm regards,

10/10 (非常に良い)

patricia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Las instalaciones
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Dear Patricia,We appreciate you taking the time to share your comments with us.It is very important to have your feedback regarding your stay in our property.Your comments will be forwarded to all the staff.We hope you will continue to choose Tribute Portfolio for your future travel needs.Sincerely,

8/10 (良い)

Eric

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel super clean nice area but the rooftop was closed due to a private party. Would be nice if they said that on the description before I booked. Overall it’s a very nice hotel !
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 18 日)
Dear Eric,We appreciate you taking the time to share your comments with us.It is very important to have your feedback regarding your stay in our property.Your comments will be forwarded to all the staff.We hope you will continue to choose Tribute Portfolio for your future travel needs.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Robert

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
Dear Robert,Your comments posted following your last visit in our hotel are so appreciated! Thanks for taking the time to writeWe are glad you are such an ambassador for Le Parchamp Paris Boulogne !As we know, when travelling to a city such as Boulogne-Billancourt, most guests want a memorable time above all. By your description, I think many readers would say : “sounds good !”Come back and see us soon, many thank.Best regards,

8/10 (良い)

Davide

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Éricからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 2 日)
Cher DavideTout d'abord permettez-moi de vous remercier de votre fidélité et d'avoir choisi l’Hôtel Le Parchamp Paris Boulogne pour votre séjour.Je suis ravi de lire que votre séjour s'est bien passé et ce sera un grand honneur de partager vos compliments avec toute l'équipe.Nous espérons vous revoir bientôt parmi nous.Bien à vous.

10/10 (非常に良い)

Natasha

2023 年 8 月に 3 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Chère Natasha,Merci pour votre commentaire concernant votre séjour à l’hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Votre opinion est importante pour nous et sera transmise à l'ensemble du personnel.Nos efforts concernant les services auprès de nos clients restent primordiaux et constants.Nous espérons vous recevoir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochain séjour à Boulogne-Billancourt.

6/10 (普通)

Damien

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Très décevant par rapport à l’ancienne version de l’hôtel (avant rénovation en 2023) 300€ la nuit pour une petit chambre sans bar rempli, pas de Room service (manque de personnel), personnel à l’accueil qui parle toujours en anglais en premier. Roof top sympa avec service de qualité. Bonne literie mais le rapport qualité/prix n’y est pas.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Cher Damien,Nous vous remercions d'avoir partagé vos commentaires suite à votre séjour à l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Nous regrettons d'apprendre que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.Nous prenons vos remarques très au sérieux et vous remercions de les avoir partagées avec nous.Dans l'attente de vous revoir à l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne,Sincères salutations,

10/10 (非常に良い)

Dan

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Cher Dan,Merci pour votre commentaire concernant votre séjour à l’hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Votre opinion est importante pour nous et sera transmise à l'ensemble du personnel.Nos efforts concernant les services auprès de nos clients restent primordiaux et constants.Nous espérons vous recevoir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochain séjour à Boulogne-Billancourt.

2/10 (非常に不満)

Xavier

2023 年 8 月に 2 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Cher Xavier,Nous vous remercions d'avoir partagé vos commentaires suite à votre séjour à l'hôtel Le ParchampNous regrettons d'apprendre que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.N'hésitez pas a nous contacter pour donner plus d'informations concernant votre mécontentement. Nous restons à votre disposition et dans l'attente de vous revoir à l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Sincères salutations,

10/10 (非常に良い)

Magalie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Séjour parfait et personnel au top . Merci à vous
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Kristineからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Chère Magalie,Nous vous remercions de votre excellent commentaire concernant l'hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment en notre compagnie.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement,Bien cordialement,

10/10 (非常に良い)

Isabelle

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Kristineからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 27 日)
Dear Isabelle,Many thanks for taking 5 minutes on your busy schedule to share your positive experience with others.We are proud to know you appreciated your stay with us and enjoyed our hotel.We hope to welcome you again for your next visit in Boulogne-Billancourt.Best regards,

8/10 (良い)

Larbi

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Éricからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear Larbi,Many thanks to have taken 5 minutes on your busy schedule to share your positive experience with others.We are proud to know you appreciated your stay with us and enjoyed our hotel.We hope to welcome you again for a next visit in Paris.Kind regards,

6/10 (普通)

Vache

2023 年 8 月に 5 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 30 日)
Bonjour M. / Mme Vache,Merci pour votre commentaire concernant votre séjour à l’hôtel Le Parchamp Paris Boulogne.Votre opinion est importante pour nous et sera transmise à l'ensemble du personnel.Nos efforts concernant les services auprès de nos clients restent primordiaux et constants.N'hésitez pas à nous contacter pour nous donner plus de renseignements concernant votre note.Nous espérons vous recevoir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochain séjour à Boulogne-Billancourt.Cordialement

8/10 (良い)

Atul

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff is very nice and welcoming. Conveniently located close to metro
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 28 日)
Dar Atul,We appreciate you are taking the time to share your comments with us.It is very important to have your feedback on your stay in our property.Your comments will be forwarded to all the staff.We hope you will continue to choose Tribute Porftolio Brand for your future travel needs.Sincerely,Luisa DAL GRANDERooms Division Manager

6/10 (普通)

SANDRINE

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 25 日)
Bonjour Sandrine,Merci pour votre commentaire concernant votre séjour dans notre hôtel.Votre opinion est importante pour nous et sera transmise à l'ensemble du personnel.Nos efforts concernant les services auprès de nos clients restent primordiaux et constants.N'hesitez pas à conctacter pour nous donner plus d'informations par rapport à votre sejour.Nous espérons vous recevoir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochain séjour à Paris.

6/10 (普通)

Julieth

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 25 日)
Bonjour Sandrine,Merci pour votre commentaire concernant votre séjour dans notre hôtel.Votre opinion est importante pour nous et sera transmise à l'ensemble du personnel.Nos efforts concernant les services auprès de nos clients restent primordiaux et constants.N'hesitez pas à conctacter pour nous donner plus d'informations par rapport à votre sejour.Nous espérons vous recevoir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochain séjour à Paris.

10/10 (非常に良い)

Lea

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Luisaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Chère Lea,C'est avec grand plaisir que je vous remercie pour votre contribution sur nos commentaires clients. Notre équipe se montre très dévouée envers notre clientèle car c'est l’essence même de notre métier. Nous y prêtons une grande attention et vous ressentirez cette même disponibilité envers nos clients dans tous les établissements Tribute Portfolio.Nous sommes ravis que vous ayez pu le constater.Toute l'équipe vous remercie et nous espérons vivement vous recevoir très bientôt.

10/10 (非常に良い)

Maaike

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean room, very big. Everything you need is in the room. Nice and helpful staff
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Kristineからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 23 日)
Dear Maaike,We appreciate you are taking the time to share your comments with us.It is very important to have your feedback on your stay in our property.Your comments will be forwarded to all the staff.We hope you will continue to choose Holiday Inn Brand for your future travel needs.Kind regardsKristineFront Desk Supervisor