外観

ACホテル・パリ・ポルト・マイヨの口コミ

4 out of 5
ACホテル・パリ・ポルト・マイヨ
6 Rue Gustave Charpentier, Paris, Paris

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 412 件の口コミ中 214 件が非常に良い" "
評価 8 - 412 件の口コミ中 154 件が良い" "
評価 6 - 412 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 412 件の口コミ中 6 件が不満" "
評価 2 - 412 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

NOBUO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食
朝食コンチネンタルが 9ユーロとリーズナブルでした。 部屋は清潔で良かったです。
2019 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔で快適
部屋は清潔で、綺麗で快適でした。場所は、車移動でしたが、高速から近く、移動はしやすかったです。ただし、公共交通機関は使っていないのでわかりません。
2019 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ちょっと中心から離れただけでリーズナブルな値段と部屋の広さ
2018 年 11 月に 8 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Be careful - keep always evidence in your hands
I had agreement in advance about late check out including price but this informatin was not properly shared with sales manager. We faced trouble to be kicked out unless I show the communiction on my smart phone and negotiated. Even I showe it, he mention to me as " We donn't offer late check out via hotels.com an price is also wrong wihout checking with site and with his team well. This makes entire stay of this hotel with "pity" eprience of my last stay in Paris
2018 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パリのホテルでは合格点
パリのホテルは割高で、1泊350ユーロを超えても「この程度のレベル???」と思うところが多い。 このACホテルは、設備や備品のコストダウン感は否めないものの、価格を考えたらパリのホテルでは上等と言える。 以前は他のホテルを使っていたが、高い割にはレベルの低い部屋とサービスに辟易し、ここ数年はACホテルで落ち着いている。
2018 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Toshiyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

水戸黄門、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパ・サービスもよく、おすすめのホテル。
2017年8月の夏休みに、家族3人での2泊滞在。同じ2017年の2月に、パリに旅行した際には、ポンヌフ橋近くのアパートメントホテルに1週間滞在し自炊したが、今回は、イタリア旅行帰りの短い滞在のため、朝食付きのホテルで探した。空港バス停に近いこと、以前宿泊したバルセロナのACホテルがよかったこと、3人部屋の料金としてはリーズナブルなこと等から、このホテルを選んだ。結果としては、部屋も広く快適、スタッフもフレンドリー、朝食もおいしいなど、家族からの評判もよかった。過去、同じポルトメイヨにある別のホテルに何回か滞在したことがあるが、そこから5分程度歩くものの、次回以降、今回のホテルを優先候補に考えたいと思う。
2017 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fabrice

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ACホテル
ロケーションとサービスがとても良かったです。

8/10 (良い)

Tatsuki

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しくて綺麗。
マリオットの低コスト版ホテルらしいので、いたれりつくせりは期待してはいけない。 パリのホテルの相場を考えれば、比較的安くて綺麗。 近隣のHRやMと比べればコストパフォーマンスは十分良いと言える。 パリの傾向で仕方がないが、おしゃれにしようとして機能が軽視されていることが見られる。 例えば石鹸がゴルフボールのように球体になっていて使いにくいとか・・・ レセプションのカウンターが小さくてMAXで2名しか受付できないので、運が悪いと待たされることは覚悟しないといけない。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アクセス抜群
CDG空港からバスで停車するポルトマイヨールに位置します。バス停の周りにも大型のホテルがありますが、そこからちょっと離れた閑静なところにあります。 何度も利用してますが、スタッフはフレンドリーで快適に過ごせます。バスタブが無いのは、日本人には辛いですが、仕方ないです。 1人でも食事しやすいところも多く、治安も比較的いいところなので、安心できます。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全体的に綺麗なホテルでした。部屋が2Fだったので、もう少し上層階が良かったです。従業員の対応には満足です。

10/10 (非常に良い)

J、横浜市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
国際会議場に近いホテル
ホテルは清潔で、部屋やベッドが広く快適でした。 また、ホテルのフロントの方は親切で、タクシーの手配やスーツケースの預かりなど新設に対応iが抱きました。 参加した国際会議場に近く(徒歩10分以内)て便利でした。

10/10 (非常に良い)

K、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フレンドリースタッフ
こちらのフロントスタッフは気持ちよく対応で、あまり英語が得意でない私でも気さくに話してくれました。 ポルトマイヨー駅から近く、CDG空港からのエールフランスバスも止まるところなので、アクセスが良く また治安もいいところなので、パリ出張ではここの地域から選択しますが、ここのホテルは2度目のリピーターです。 施設自体もモダンな雰囲気で清潔に保たれていて快適に過ごせました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適です
年末年始に滞在しました。地下鉄の駅までが若干歩きます。ホテル内は非常に快適でした。

10/10 (非常に良い)

kei、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ポルトマイヨー駅近くの静かなホテル
近くに大きな駅や道路がありますが、比較的閑静な位置にあって、静かで落ち着いて滞在できます。スタッフもフレンドリーで快適に過ごすことができました。

8/10 (良い)

YULING

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Rob

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Enjoying our stay
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Thomas DA COSTA - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Rob, We're delighted you enjoyed your stay with us, and would like to thank you for the excellent feedback ! Your satisfaction is our greatest reward and I'll be sure to share it with our teams personally.We look forward to welcoming you back soon !Kind regards, Thomas DA COSTAGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

NANCY

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff friendly and very responsive. Nice place to stay
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Thomas DA COSTA - General Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
Dear Nandy, Many thanks for the superb rating of your stay and for your positive comments ! Your special mention of the friendliness and responsiveness of our staff means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon ! Kind regards,Thomas DA COSTAGeneral Manager

6/10 (普通)

Dennis

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
We called this property literally "the Hidden Hotel". It's location is hard to get on GPS, Maps, other apps Even Taxi Drivers couldn't find it. Directions would lead us down one way streets the wrong way. When we arrived, we found we had a room with a King Bed. I had reserved a twin bed room for my partner and myself. It was close to the Paris Metro but continually we would get lost in our comings and goings from this hotel property. The added area reconstruction did not help matters any at all.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Thomas DA COSTA - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear Dennis, Thank you for taking the time to give us your feedback. We are sorry to read that your stay in Paris did not quite live up to your expectations.We are surprised that your GPS did not find our property easily. In principle and with the address, it is easy to geolocate. As for finding your way out of the metro, we're sorry that it wasn't easy for you. As for the problem with the room allocation, we are once again sorry for the inconvenience caused. It seems to me that my team was very responsive and offered you another room, with a free upgrade. We hope to have the pleasure of welcoming you again the next time you are in Paris, and that this time everything is perfect!Kind regards, Thomas DA COSTAGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Najida

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Thomas DA COSTA - General Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear Najida,Thank you very much for your excellent rating! Your satisfaction is our greatest reward.We hope you had a safe journey home.Kind regards, Thomas DA COSTAGeneral Manager

8/10 (良い)

Liam

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
front Desk teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer sur Expedia à la suite de votre récent séjour à l’hôtel Ac Porte Maillot. Nous sommes ravis de voir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous accueillir très prochainement.Cordialement,Le front Desk

8/10 (良い)

Ann-sophie

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 9 月に 3 泊滞在
front Desk teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer sur Expedia à la suite de votre récent séjour à l’hôtel Ac Porte Maillot. Nous sommes ravis de voir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous accueillir très prochainement.Cordialement,

10/10 (非常に良い)

Lauren

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was wonderful! The area was perfect! So many fabulous places to eat and shop and not too far from the center of Paris! Would definitely stay there again!
2023 年 5 月に 6 泊滞在
Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 11 日)
Dear Lauren,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.Looking forwards to welcoming you again soon.Sincerely,

6/10 (普通)

il

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
괜찮은 호텔이지만 가격이..
생드니에 있는 회의에 참석하기 위해 예약했는데, 괜찮은 호텔이기 했지만, 호텔에 비해 가격이 비싸게 느껴집니다. 조금 더 찾아볼 시간이 없었던 게 아쉽네요
2023 年 4 月に 7 泊滞在
Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.I am glad that you have enjoyed your stay in general. Nevertheless, I have passed your comments for the hotels management team concerning your comments and feelings that the Hotel is overpriced compared to the hotels to try to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such disappointments from occurring in the future.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.All my best regards,

10/10 (非常に良い)

Michael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 3 日)
Dear Michael,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Reem Poulalion

8/10 (良い)

Feleena

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A great hotel to stay especially to attend a conference nearby in the Palais de congress. Large room with a great view. Very clean and really comfortable bed. Easy walking distance to the metro and nearby shops and large park.Friendly and helpful staff.
2023 年 3 月に 8 泊滞在
Reem Poulalionからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 2 日)
Dear Feleena,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us at the AC Hotel Paris Porte Maillot .It is always encouraging to read positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Front Desk Manager

8/10 (良い)

Zoi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 4 泊滞在
Kaitlin SALOPAGIOからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 30 日)
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating and sharing your experience in our hotel.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!We hope to welcome you again soon.Best Regards,Kaitlin SalopagioFront Desk Supervisor

10/10 (非常に良い)

Hannah

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tolles Hotel!
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 16 日)
Dear Hannah,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Reem PoulalionFront Desk Manager

8/10 (良い)

Isabelle

2023 年 1 月に 3 泊滞在
Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 29 日)
Dear Isabelle,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.If you have any recommendations, you would like to share with us to better improve your rating in general to become 10/10 please feel free to contact me by email.Kindly note your rating has been shared with the hotel's Management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

8/10 (良い)

Antonius

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel mit sehr gutem Preis-Leistungsverhältnis, gutem Zustand, sehr umfassendem Frühstück, guter Lage am Rand der Innenstadt und Parkmöglichkeit.
Front Desk Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 12 日)
Dear Antonius,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

2/10 (非常に不満)

Christophe

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Front Office Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 3 日)
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience lors de votre dernier séjour au AC Hotel Paris Porte Maillot. Vous fournir le niveau de qualité le plus haut dans l'hôtellerie est notre priorité numéro un et nous nous excusons sincèrement de n'avoir pas pu satisfaire vos attentes.Nous avons fait part de votre note et votre commentaire à la direction, qui se joint à nous et vous présente ses excuses par rapport à votre expérience et le ressenti qu'elle vous a laissé. Nous espérons que vous nous donnerez une deuxième chance lors d'un prochain séjour, au cours duquel nous nous assurerons que tout se passera au mieux. N'hésitez pas à me solliciter personnellement par email afin de vous garantir une expérience à la hauteur de vos attentes. Cordialement,

10/10 (非常に良い)

BEN DRISS

8/10 (良い)

Stephane

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Très bien placé pour les congrès
Très bon hôtel très bien situé pour les congrès dans lequel je séjourne chaque année. L’accueil et les différents services sont bons. Je trouve néanmoins que les chambres ont tendance à vieillir un peu (sol, miroir …)
2022 年 11 月に 2 泊滞在
Aliciaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 23 日)
Bonjour Monsieur,Nous tenions à vous remercier pour votre retour.Nous prenons en compte vos observations et nous ne manquerons pas d'en informer nos supérieurs. Merci de votre fidélité, au plaisir de vous revoir l'année prochaine.Bien à vous

10/10 (非常に良い)

Jacques

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Valet service could be provided for guests coming with cars so they don’t have to go to the remote parking entrance.
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Aliciaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 7 日)
Good evening,First of all, we would like to thank you for staying with us and we hope you had a great stay.Also, thank you for your suggestion to improve the quality of our service.Best regards.The Front Desk Agent

8/10 (良い)

Katja

ペット同伴の旅行, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Sehr freundlicher Service.Für unseren kleinen Hund wurde nichts berechnet und wir haben einen Frühstückstisch etwas abseits eingedeckt bekommen, wo wir mit Hund sitzen konnten!
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Aliciaからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 7 日)
Good evening,First of all we thank you for your feedback and we are delighted that your stay went well.We hope to see you and your dog again.Best regards,The Front Desk Agent

8/10 (良い)

Alfred

2022 年 8 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sandra

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kevin、Duncan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was very helpful. We asked many questions about local dining, transportation to Versailles, etc and every person was knowledgeable and pleasant to work with.
2022 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

arnold

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2022 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Patrick

2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HORALD

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The breakfast, the room
2022 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Teitur

2022 年 6 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

Linsey

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
The hotel was very clean, quiet, and the breakfast had many options. However the french pastries were never fresh. We didn't have any conditionner in the room, no shower cap or make up removal wipes, which is a bit disappointing for a four star hotel. The metro was a 10 minute walk away which was nice. I wouldn't recommend taking the bus or a car around the area during pick hours as you could get stuck in the same vicinity for 15 minutes because of traffic and constructions.
2022 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

fabrice

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

YOON JAE

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shweta

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was exceptionally clean and all staff were very efficient and helpful.
2022 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tuyet、Roswell

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Updated, modern decor. Good value for a nice Parisian hotel; I chose it for that reason (as a solo traveler) and to earn Marriott Bonvoy points. Best part is that it's only a 3-5 minute walk to the Port Maillot metro station which makes it convenient to easily go anywhere you want to in Paris.
2022 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Sarah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bathroom too small. Area rug old. Insulation is poor and we can hear people talking in common areas.
2021 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

emmanuel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Propreté et confort irréprochables
Hotel tres agréable, personnel accueillant. Le confort et la propreté de la chambre sont irréprochables. Merci.
2021 年 12 月に 2 泊滞在