Dear Martin,
Thank you for taking the time to share your recent experience at Anastasia Hotel Apartments.
We appreciate receiving sincere feedback so we can perfect our guest experiences. On behalf of the entire Anastasia Hotel Apartments family, we’re sorry that we did not meet all of your expectations during your recent stay.
Our guest’s opinions are always very important for us and please rest assured that we will do the necessary steps to check your remarks and improve our quality services.
4/10 (不満)
Anna
2019 年 9 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Anna
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Eviからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
Dear Anna,
On behalf of the entire Anastasia Hotel Apartments family, we’re sorry that we did not meet all of your expectations during your recent stay.
We hope to have a second opportunity to serve you in the near future.
8/10 (良い)
Elena
2019 年 9 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Elena
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Eviからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear Elena,
Thank you for choosing our hotel and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
6/10 (普通)
Karina
2019 年 8 月 30 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Vandparken var ikke med i prisen og tilstanden var meget slidt. Der var en lækker strand og en lang strandsti som var mega smuk