「Tesis çok güzel düşünülmüş,devremülklerden ana otele kat kat ve tünellerle geçiş vardı bu harikaydı,ama bayram olması nedeniyle çok kalabalıktı,havuzlar,hamam çok kalabalıktı ama bu tesisle ilgili değil zamanla ilgiliydi,yemekler genel olarak iyiydi ama etli yemek çok göremedik」
「Tesis çok güzel düşünülmüş,devremülklerden ana otele kat kat ve tünellerle geçiş vardı bu harikaydı,ama bayram olması nedeniyle çok kalabalıktı,havuzlar,hamam çok kalabalıktı ama bu tesisle ilgili değil zamanla ilgiliydi,yemekler genel olarak iyiydi ama etli yemek çok göremedik」
ESRA