内装

ガルニ ホテルの口コミ

3 out of 5
ガルニ ホテル
11 Internatsionalnaya Street, Tsentralny District, Minsk

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 174 件の口コミ中 74 件が非常に良い" "
評価 8 - 174 件の口コミ中 83 件が良い" "
評価 6 - 174 件の口コミ中 12 件が普通" "
評価 4 - 174 件の口コミ中 2 件が不満" "
評価 2 - 174 件の口コミ中 3 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Taisuke

出張
良かった点 : スタッフとサービス
バスタブ付きの洗面所はgood!
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Best Regards, The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 2 日)
Dear Taisuke!Thank You for Your review and high grade.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 17 日)
Dear Anonymous, Thank you for giving us a perfect rating! Looking forward to seeing you again soon.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
バスターミナルまでは徒歩20分超ですが、観光地の中心部にあるので便利でした。 アメニティはボディーソープのみなので、石鹸 シャンプー、スリッパ等は持参です。 朝食はそんなに特筆することもなし。 ただ、スタッフが素晴らしい❗ 恥ずかしながらガードレールをなくしてしまったのですが、感じ良く対応してくれました。
2019 年 9 月に 7 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 19 日)
Dear Guest, thank you for your review and for choosing our hotel. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best regards, «Garni» hotel management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設自体はかなり古めではありますが、フロントの対応がとても良いです。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear Guest, thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
何をするにも便利な場所にあるこじんまりとした良いホテル
2019 年 8 月に 4 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 17 日)
Dear Guest, We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. We will be happy to see You again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が非常によく、チェックインもスムーズ、部屋の設備も充実していました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 13 日)
Dear Guest, thank you for taking the time to review your stay with us. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
重厚で満足度の高いホテル、朝食がおすすめ
鉄道駅から歩いたので少し遠かったが、街のいわば中心部にある便利なホテル。趣のある重厚な造りで部屋のなかも清潔で機能的であった。ミネラルウォーターのサービスがあった。朝食はとても充実しており、味もよかった。物価を考えれば高いのかもしれないが、日本円での感覚ではこの価格でこの内容は満足度の高いものと感じられる。周辺には飲食店もあって食事場所にも困らないと思われる。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 7 日)
Dear Guest, We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
ローケーションはいい。多くの観光名所に歩いて行ける。近くにスーパーもあり、ファーストフードの店も多い。 ネットのパスワードが24時間で変わるということで、その都度更新をしなければならない。その時ネットが不調になることがあった。しかし結局パスワードは3泊とも同じ。無駄なことはしてほしくない。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

azusa

良かった点 : スタッフとサービス
ミンスク観光
ホテルのレセプションはとても親切な人達でした。 立地もとても良いです。歩いて観光名所をまわれます。
2018 年 11 月に 3 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 8 月に 4 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

neco、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良いホテルでした
12時前に着いたのに部屋に案内してくれました。部屋は広く、バスタブもあって快適でした。シャワージェルのみでシャンプーはありません。朝食はかなり品数がありました。特にお肉料理。9月末で外は5~10度でしたがまだ冬ではないのか、部屋の暖房はついてなく、少し肌寒かったです。
2018 年 9 月に 1 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
2018 年 9 月に 4 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

Toru

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
重厚な設備
設備は古いが重厚で快適。 レストランの朝食は良く、夕食もリーゾナブルな価格でよかった。
2018 年 8 月に 4 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 18 日)
Dear Toru, Thank you for choosing hotel Garni!We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

6/10 (普通)

K、JAPAN

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
ソフト面は良いがハード面はかなり古い
最上階の部屋だった。まずクーラーの効きが悪く、窓にセンサーがついており窓が開いているとクーラーが作動しない。部屋は古い洋館の匂いがする。フロントやレストランでは英語で対応可能。GrandCafeは徒歩数分。次も泊まるかと言われると微妙。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! Thank You for the left comments. We apologize for inconveniences You had while Your stay in hotel Garni. We are really sorry that Your stay in our hotel was not as pleasant as You and we would like to. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

JACK、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ミンスクの中心部にあり、とても便利です。繁華街、中央駅、観光名所等へ簡単にアクセスできます。部屋自体もバスタブがあり、疲れた身体をお風呂にゆっくりつかり、癒すのに最適です。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

Sadao

良かった点 : スタッフとサービス
格安でお得です。
バスターミナルから徒歩で20分と結構遠いのですが、観光スポットに近いので便利でした。部屋のベッドがかなり小さかった以外はそれほど不満はないです。なんと言っても料金が安いのが良かったです。期待していなかった朝食が意外においしくて多めに食べてしまいました。
2018 年 7 月に 1 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 6 日)
Dear Sadao, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

eiji、osaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 1 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! Thank You for Your review and high grade. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect.We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

10/10 (非常に良い)

SATORU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
いいね!
町の中心にあり、地下鉄駅もすぐ近く。朝食も期待以上によかった。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 4 日)
Dear Satoru, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

Norio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 1 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 19 日)
Dear Norio, Thank You for a high grade. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ミンスク中心部にある落ち着いたホテル
2泊しました。ミンスク鉄道駅・バスターミナルからは15分ほど歩きます。 ホテルは歴史ある建物で、内装も豪華な感じがしました。 部屋は清潔で、ミンスクの観光スポットへのアクセスも便利でした。
2018 年 5 月に 2 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 10 日)
Dear Guest, Thank you for choosing hotel Garni! We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

seiji、innnoshima jpn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中心部位置するホテル
値段割には重厚で良かった。中心部位置するので徒歩で観光できる。駅バスセンタにも1番バスでいけ本数多い。
2018 年 5 月に 4 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 21 日)
Dear Seiji, We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni. We are trying to take into account wishes of all our guests and constantly working on increasing the level of service. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
フロントの方も清掃の方もフレンドリーで話しかけやすいです。客室は古いですが、近代的な装備は全てそろえてあるので、滞在中に不便は感じないと思います。総じて快適に過ごせる良いホテルです。
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 17 日)
Dear Guest, Thank You for Your review and high grade.Each guest is important for Us and we try to do our best in order to provide the best possible level of service Our guests expect. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

TOMOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ミンスクでの快適な滞在
地下鉄1号線と2号線の2駅から利用でき、歩いて行ける範囲にもいくつか観光名所があります。ホテルの人も親切です。ただ私が泊まった日はとても暑くて、部屋の温度管理がよく分りませんでした。ひょっとしたら暖房しかないのかも?またバスタブはありましたが栓がしまりませんでした。とはいえまたここに泊まると思います。朝食も美味しく、廊下にウォーターサーバがあるのもありがたかったです。
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 10 日)
Dear TOMOKO, Thank you for choosing hotel Garni! Thank You for the left comments. We apologize for inconveniences You had while Your stay in hotel Garni. We will be happy to see You again. Best Regards, The «Garni» hotel management

8/10 (良い)

ショウちゃん、日本、東京

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルは19世紀頃に建てられたらしく建物や部屋のつくりが旧ソビエトを感じる。
建物は古いが、シャワーの水圧も良く清潔。残念なことに少し交通の便利さはあまり良くないが、徒歩12分ほどのところにスーパーマーケットもあり。
2018 年 4 月に 2 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 5 日)
Dear Guest, We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Администрация гостиницы «Гарни»からの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 11 日)
Уважаемый Гость, Позвольте поблагодарить Вас за выбор гостиницы «Гарни»! Благодарим Вас за высокую оценку.Каждый гость важен для нас и мы стараемся сделать все возможное, чтобы уровень предоставляемых услуг соответствовал ожиданиям наших гостей.Будем рады видеть Вас снова. С уважением, Администрация гостиницы «Гарни»

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お得なホテル
WIFIが少し遅く気になったが、他は値段の割には満足できる 0時近くチェックインしたが何も問題なく英語で対応してくれた 朝食は18円で少し高いが野菜類、肉類、卵焼き等あり バスタブがあり温かい湯につかれるのはありがたい
2018 年 1 月に 1 泊滞在
The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 1 日)
Dear Guest, thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. Best regards, The «Garni» hotel management

10/10 (非常に良い)

Pietro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 9 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Paul

2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Nicolai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Clean but maybe a little outdated hotel at good location.
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ahmet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Şehir merkezinde. Temiz ve huzurlu. Teşekkürler
2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Bülent

2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ALEXANDR

2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Caner

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Garni hotel has excellent service thank you for all the things did for us
2023 年 5 月に 14 泊滞在

8/10 (良い)

Anibal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice but with complain.
The hotel is nice in general, its old classic style is something different. My only complain is that the air conditioning in the room didn't work, I stayed only one night and it was not very hot but it's something that should be fixed obviously.
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Best regards, The «Garni» hotel management からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 29 日)
Dear Anibal, we appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. We are very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 (良い)

Mikhail

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Reasonable place for short stay
Location within Nemiga which is the most beautiful part of Minsk is the main advantage of the hotel. Ladies at the reception are helpful and welcoming. Luggage storage is available. The room was clean. The fridge is available in the room (in my case temperature was not different from that in the room). There is no teapot but in case you would need hot water it is available in the corridor. The pillow in the room I stayed in perhaps requires replacement with a new one.
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Best Regards, The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 29 日)
Dear Mikhail,Thank you for choosing hotel Garni!Thank You for the left comments. We apologize for inconveniences You had while Your stay in hotel Garni.We will be happy to see You again.

10/10 (非常に良い)

Ivan、Central

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location, friendly nice staff, english speakers
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Best Regards, The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 29 日)
Dear Ivan!We would like to thank You for having found time to share about Your experience in hotel Garni.We will be happy to see You again.

10/10 (非常に良い)

ALEXANDR

2023 年 4 月に 2 泊滞在
С наилучшими пожеланиями, Администрация гостиницы からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 21 日)
Уважаемый Александр, большое спасибо Вам за столь высокие оценки! Нам очень приятно, что пребывание в нашем отеле и, конечно, работа нашего персонала произвели на Вас самое положительное впечатление. Мы с удовольствием ждем Вас снова в гостинице «Гарни» и всегда будем стремиться оправдывать ожидания наших Гостей!

10/10 (非常に良い)

ALEXANDR

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Администратор гостиницыからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 21 日)
Спасибо

2/10 (非常に不満)

Nikoloz

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Best Regards, The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 2 日)
Dear Nikoloz,We are really sorry that some moments didn’t correspond to Your expectations

10/10 (非常に良い)

Alexey

2022 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yvette

8/10 (良い)

BJÖRN

2022 年 10 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Pengcheng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Not recommend
Everything is old, ventilation is loud and can’t be turned off.
2022 年 9 月に 1 泊滞在
«Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 5 日)
Dear Pengcheng,thank you for your candid feedback. We are very sorry to hear that your stay at the hotel was not up to par. We hope you give us another chance to make it up to you. We look forward to welcoming you back again.Best regards,

8/10 (良い)

Andrejs

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Air Conditioning doesn’t work at least for a week
The Hotel is conveniently located, interior is well kept. But there is an issue with Air conditioning. It didn’t work during last week stay, but staff promised it will be fixed by the next stay which was in a week. During this check in AC still didn’t work. Can’t say it was a very comfortable stay with 30C degrees out side without AC.
2022 年 8 月に 2 泊滞在
hotel managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 5 日)
Dear Andrejs, we appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. We are very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services. We are looking forward to welcoming you back soon!Best regards, «Garni»

8/10 (良い)

Andrejs

2022 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Kseniya

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Hotel war gut, schöne Einrichtung und hilfsbereites Personal. Die Lage ist allerdings der größte Vorteil des Hotels. Man kann sehr viel zu Fuß erkunden, aber es gibt auch Zugang zu unterschiedlichenTransportitteln. Außerdem gibt es dort Möglichkeit spontan im Hotel zu frühstücken oder in den naheliegenden Cafés (davon gibt es genug), sodass man nicht nur ein Buffet hat, sondern kann jeden Tag unterschiedliches Frühstück bekommen. Es war generell eine schöne Aufenthalt. Ein Minus ist für die Klimaanlage, die nicht richtig das Zimmer gekühlt hat. Gleichzeitig als ich versucht habe mit geöffneten Fenstern zu schlafen, konnte ich laute Geräusche (vermutlich von den Klimaanlagen draußen) hören, was beim Schlafen gestört hat. Aber ich würde immer wieder im Hotel übernachten, weil der Preis-Leistung-Verhältnis und vor allem die Lage einfach sehr gut sind.
2022 年 7 月に 4 泊滞在
hotelgarniからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 16 日)
Liebe Xenia, vielen Dank für dein positives Feedback! Es tut uns leid, dass Sie während Ihres Aufenthalts in unserem Hotel auf Schwierigkeiten gestoßen sind. Wir entschuldigen uns bei Ihnen und werden versuchen, alles bis zu Ihrem nächsten Besuch zu beheben! Wir werden uns freuen, Sie wiederzusehen. Mit freundlichen Grüßen Verwaltung

6/10 (普通)

Kamil

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2022 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

kamil

2022 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Diana

2022 年 5 月に 1 泊滞在
С уважением, Администрация からの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 8 日)
Уважаеая Диана, Позвольте поблагодарить Вас за выбор гостиницы «Гарни»!Будем рады видеть Вас снова.

10/10 (非常に良い)

Amalya

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice place
2022 年 4 月に 4 泊滞在
Best Regards, The «Garni» hotel managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 8 日)
Dear Amalya, Thank You for Your review and high grade.We will be happy to see You again.