高級寝具、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なるインテリア、デスク

ソレアリゾートエンターテイメントシティの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 1002 件の口コミ中 699 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 216 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 48 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 18 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 21 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Satoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Christine Suapengcoからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear Satoshi, thank you for your time to share your experience and we are glad to know that you enjoyed the stay. We hope to welcome you again soon!

10/10 (非常に良い)

Tomoyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Christine Suapengcoからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Tomoyuki, we are glad that you enjoyed your stay and that we were able to meet your expectations. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to your future visit!

10/10 (非常に良い)

Yoshiyuki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
綺麗なホテルで過ごしやすい。ホスピタリティが素晴らしく、また宿泊したいと思う。
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Solaire Resortからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Yoshiyuki, Thank you for choosing to stay with us at Solaire Resort. We hope that you had a wonderful experience during your time here. Your presence was truly appreciated, and we look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Margaret Lumanog Manager, Sky Tower Front Office

10/10 (非常に良い)

Hiroyuki、Kawagoe

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Solaire Resortからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Dear Mr Hiroyuki, We hope you had a wonderful stay with us. We strive to provide exceptional service at all times as your satisfaction is our top priority. Thank you for choosing Solaire Resort and we look forward to welcoming you back soon! Sincerely, Margaret Lumanog Manager, Sky Tower Front Office

8/10 (良い)

Kenji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Solaire Resortからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 24 日)
Dear Mr Kenji, Greetings from Solaire Resort! We hope that your time with us exceeded your expectations. We are thankful for the trust you placed in us to provide you with a comfortable and memorable experience. It was our pleasure to have you as our guest. Your patronage is greatly appreciated and we look forward to serving you again and creating more wonderful memories together. Sincerely, Margaret Lumanog Manager, Sky Tower Front Office

8/10 (良い)

shinichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Solaire Resortからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
Dear Mr Shinichi,Thank you for taking time in rating us. It has been a pleasure to have you in our property.We will strive harder to improve our scores and hoping that you'll give us another opportunity to serve you. Sincerely,Grace De JoyaSky Tower Front Office - Assistant Manager

4/10 (不満)

tetsuro

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋が綺麗だけどチェックインに時間がかかる
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Giselle San Jose - Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 22 日)
Dear Mr. Tetsuro, Thank you for your most recent stay with us at Solaire and for making us your preferred hotel in the area. We sincerely apologize for falllng short from your expectations this time around. I hope we can make it a more efficient and seamless registration experience on your next stays with us. Please do reach out to me at giselleregalado@solaireresort.com so I could personally assist you on your future visit. With Sincere Regards,

8/10 (良い)

Yoshinori

10/10 (非常に良い)

takeshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
もう少し融通きかせてほしいところ
7年ぶりに利用。相変わらず良いホテル。 以前と比べやや不満なのはタクシー乗るとき、ベルボーイのアシスタントが無くなったくらいか?これもgrab利用者が増えたからか?そちらは「どのナンバーか?」など気にかけてくれたが。 チェックインに時間がかかるのと、アーリーチェックインがあまり機能してなかったような。 それ以外は不満はありません。
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Solaire Resort & Casino からの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 27 日)
Dear Mr. Takeshi,Thank you very much for your most recent stay at Solaire Resort & Casino and for taking your precious time letting us know through this survey your observations and feedback. We have probed deeper on what had transpired and we would like to apologize for any inconvenience it has caused you. On your next future visits, please do let us know Mr. Takeshi in advance your time of arrival so we may anticipate the allocation of best possible room and the assistance you may require from our Concierge and Transportation. We graciously account these to ensure continued refinement -- striving for success and exceeding our guests' expectations. Once again, thank you Mr. Takeshi and we look forward to welcoming you back.Sincerely,Giselle San JoseAssistant Front Office Manager - SKY TOWER

10/10 (非常に良い)

Fukaya

2022 年 9 月に 5 泊滞在
Giselle R. San Jose-Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 30 日)
Dear Mr. Fukaya,We would like to extend our sincerest gratitude for choosing us from your last Manila visit. We do hope that you had a pleasant time in the property and had enjoyed the amenities and facilities. We invite you once again to come back soon on your next Manila trip. Yours Sincerely,Giselle R. San JoseAssistant Front Office Manager

8/10 (良い)

MOTOKI

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 5 泊滞在
Giselle R. San Jose-Assistant Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 30 日)
Dear Mr. Motoki,Thank you very much for your most recent visit at Solaire and for taking time accomplishing this survey! We are pleased to know that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you back again soon!Sincerely,Giselle R. San JoseAssistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

KAENGKYU

2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

shinichi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
冷蔵庫に飲み物が入ってない
2022 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KAENGKYU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MITSUNOBU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フィリピンの岡田ホテル
間違いなくベイエリアでトップクラス。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Giselle San Jose - Asst Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 19 日)
Dear Mr. Mitsunobu, Peaceful Greetings from Solaire! Thank you very much for your kind words and feedback. We are glad to share this to the entire team. We come in prayers that you and the rest of us remain resilient and socially responsible during this trying time. From Your Solaire Resort & Casino Team, we look forward to serving and accommodating everyone once again. Kind Regards, Giselle San Jose Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
マニラがロックアップされて宿泊出来ませんでしたが、本来は返金不可にも関わらず今回はペナルティ無しで返金して頂けました。 エクスペディアの電話が永遠に繋がらない
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Giselle San Jose - Asst Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 24 日)
Dear Valued Guest, Peaceful Greetings from Solaire. The COVID-19 pandemic is an unprecedented phenomenon globally, impacting our communities in so many ways. We fully empathize and understand your concerns — not only on your hotel reservations but the challenges you are facing now. We give paramount importance to your safety and we will consolidate all cancellations with Expedia and let them know of your connection concerns. We come in prayers that you and the rest of us remain resilient and socially responsible during this trying time. From Your Solaire Resort & Casino Team, we look forward to serving and accommodating everyone once again. Kind Regards, Giselle San Jose Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 1 泊滞在
Evangeline P. Umali - Solaire Resort & Casinoからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Solaire Resort and Casino Manila! I would like to express my appreciation for taking time to share with us your ratings. Thank you for choosing our Hotel on your recent visit. We appreciate your business and look forward to seeing you again the next time you are in the area. At Solaire Resort & Casino, we take pride in ensuring our guest’s satisfaction. We would be pleased if you would allow us to personally assist you on your next visits. With Best Wishes, Evangeline P. Umali Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 1 泊滞在
Solaire Resort & Casino - Expediaからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Solaire Resort and Casino Manila! I would like to express my appreciation for taking time to share with us your ratings. Thank you for choosing our Hotel on your recent visit. We appreciate your business and look forward to seeing you again the next time you are in the area. At Solaire Resort & Casino, we take pride in ensuring our guest’s satisfaction. We would be pleased if you would allow us to personally assist you on your next visits. With Best Wishes, Evangeline P. Umali Guest Service Manager

8/10 (良い)

けい、日本

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋のグレードアップとスタッフのサービスチェックインの対応が非常に良くて楽しく過ごしてこれました部屋もきれいで館内の施設も充実していた
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Giselle San Jose からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 23 日)
Dear Valued Guest, Greetings from your Solaire Family! Thank you very much for your most recent stay with us and making us your home away from home. I am very pleased to know that you had an enjoyable stay with us; as rest assured that the same level of comfort and convenience will be extended on all your stays in the future. To personally assist you on your next visit would be more than an honor. Please do let me know of your future plans so we could arrange something extra special. Kind Regards, Giselle San Jose Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
到着時間が早いにもかかわらず、部屋もアップグレードしてもらいチェックインさせてくれました。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Giselle San Jose からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for your kind words as this is another room for celebration for the entire Team. We strive to make each and every stay as personalized and fitting to your needs as possible. We are very much pleased to know that our Team Members were able to anticipate your early arrival and had everything prepared for much to your expectation and appreciation. We look forward to your next #SolaireExperience. Cheers, Giselle San Jose Assistant Guest Service Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
飲打買。道楽の限りをつくしたい男どもにとっては最高のホテルである。施設は新しく清潔感があり快適である。しかし、豪華さを装ってはいるが、建物の造りは安普請で、家具調度品、石鹸、シャンプーに至るまで、安物の中国製品で埋め尽くされている。エントランスロビーには、ゲームセンターのようなカジノが一面に広がっており、ロマンチックな雰囲気はゼロである。カップル、家族連れには不向きか。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Giselle San Joseからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Solaire Resort & Casino and thank you very much for your most recent visit and taking time sharing about your experience. We look forward to constructive comments like yours that greatly help our continuous efforts in improving our products, processes and our people. Your concerns and suggestions were taken objectively. With an assurance that our amenities and facilities since 2013 have been carefully selected with optimum caliber and sourced out locally and internationally; comes a strong commitment of being able to maintain and sustain the finest service level standards and our work of art -- from choice of scent to linens to furnishings to name a few. Please be assured that we are always continually seeking ways to be the hotel of choice for everyone -- whether a businessman, gamer, family and of course couple and leisure travellers. As they say "A work of art was once a work in progress." Kindly allow me to be of assistance to your next visit. ありがとうございます Kind Regards, Giselle San Jose Assistant Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

トム、日本

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋もほてるもきれいでした。 今回2回目の宿泊となりますが 知らずに予約したらエグゼグティブな お客様ということで特別な場所でのチェックイン とコンシェルジュまでいました。 次回来る時もソレアに宿泊したいとおもいます。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Giselle San Jose からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 31 日)
Dear Mr. Tom, Thank you very much for your kind words, Sir. We are very pleased to know that you have enjoyed your stay with esp. at the executive lounge. The Concierge and Solaire Bay Club Team were particularly commended for exceeding your expectations from your recent stay. We would always strive and aspire to live up to everyone's hopes; more importantly in personalizing our services. Thank you once again, Mr. Tom and we do hope to see you more often on your next Manila visits. ありがとうございます With My Best Wishes, Giselle San Jose Assistant Guest Service Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 5 泊滞在
Evangeline P. Umali - Solaire Resort & Casinoからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Solaire Resort and Casino Manila! I would like to express my gratitude for taking time to share with us your honest ratings. We thank you for choosing our Hotel on your recent visit. We would appreciate to let us know should there be any challenges during your stay so we could properly address such concerns to provide you a better service in the future. At Solaire Resort & Casino, we take pride in ensuring our guest’s satisfaction. We would be pleased if you would allow us to personally assist you on your next visits. With Best Wishes, Evangeline P. Umali Guest Service Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Evangeline P. Umali - Solaire Resort & Casinoからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Solaire Resort and Casino Manila! I would like to express my gratitude for taking time to share with us your honest ratings. We thank you for choosing our Hotel on your recent visit. We would appreciate to let us know should there be any challenges during your stay so we could properly address such concerns to provide you a better service in the future. At Solaire Resort & Casino, we take pride in ensuring our guest’s satisfaction. We would be pleased if you would allow us to personally assist you on your next visits. With Best Wishes, Evangeline P. Umali Guest Service Manager

10/10 (非常に良い)

TOSHIYUKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
また利用しようと思います。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回は、全て最高でした
2019 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインに時間がかかるが全体的には非常に良い
2019 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルのベルの対応がすごく親切。部屋も喫煙の部屋を用意してくれました。
2019 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
他のホテルも何度も泊まっているが ソレアが1番最高です
2019 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
オーシャンビューで良かった
2019 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
巨大カジノホテル
大きな カジノホテルで お部屋も グレードアップしてくださって 快適に過ごせました。 サウナが ちょっと 小さかったですが ジャグジーも有り 良いと思います。 連泊したかったが 週末 満室で残念でした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
台風の影響で飛行機がキャンセルになりましたが、コンシェルジュの丁寧な対応で再予約等の諸手続きをしてくれ、事なきを得ました。 今回、二度目の宿泊でしたが、マニラ に来る限りずっとこちらに宿泊することを決めました。
2019 年 8 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

shinichi、japan

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス
前回のチェックイン時と同じ女性が、受付でしたが、Eチケットは、 無くされるし 何回も宿泊してるのに 当ホテルの利用は初めてですか?と質問されるし 相変わらず チェックインは 遅いし ダメだ
2019 年 7 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

HIDEHIKO

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ソレア、ここは、中国のホテル
空港からは、高速で混んでいなければ10分で近く、素泊まりには、良い。朝食は、種類は、多いが、残念な味、どれもパットしない。イタリアンレストランは、価格と味が釣り合わない、ワインは、酸っぱく、食事はどれも期待外れな味。お部屋の掃除は、だいたいでやってくれる。細かなところは、ケセラセラ。浴室では、ドライヤーが使えない。寝室でドライヤーを使おう。ベイビューとは、殺風景な埋め立て地の風景のことだ(昔、海岸だった土地を埋め立ててできた陸地のことだ、海は見えない)カジノでは、中国語の勉強には最適であろう。スロットマシーンには、中国語が山盛り~
2019 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TAKESHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良いホテル
全体的に綺麗なホテルでした。ただ、ホテルロビー近くにカジノがあり、喫煙者でいっぱいでタバコ臭さがありました。 カジノは人混みで、たいへん賑わっているように見えました。わたしは、カジノをしませんので、外から覗いただけでしたが…
2019 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Daniel "DJ" Kauhini - Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Thank you for your recent visit.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エアコンが効き過ぎて寒かった
2019 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Daniel "DJ" Kauhini - Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Thank you for your recent visit.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Daniel "DJ" Kauhini - Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Thank you for your recent visit.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Daniel "DJ" Kauhini - Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 10 日)
Thank you very much for your recent visit.

10/10 (非常に良い)

TK、Japan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
なぜだか部屋を無料でアップグレードしてくれた。とてもよかった。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Daniel "DJ" Kauhini - Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 25 日)
Thank you for choosing to stay with us at Solaire resort & Casino. We are happy to hear our reception was able to accommodate a complimentary upgrade to your room. We hope you were able to visit our offerings throughout the resort during your stay.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
チェックインの時間は、3時と記載されているのに 室内清掃が、出来てないという 理由で 5時にされた 色々な国のホテルに滞在したが こんな事は、初めてだ 後カジノので、コーヒーを頼んだら200ペソ取られた。通常は、サービスじゃないのか
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Daniel "DJ" Kauhini - Director of Operations からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 25 日)
Thank you for your feedback. I am very sorry to hear you had some challenges during your check in. Upon investigating your concern, the reason for delay in check in was to accommodate your request to have both rooms on the same floor. As a gesture of goodwill, the receptionist upgraded both rooms. We do not have any additional charges of 200 php which our reception would ask for to check in to your reservation. Should you regain the confidence to try us again, we would like the opportunity to provide you with a seamless check in experience.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Daniel "DJ" Kauhini - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 22 日)
Thank you for your recent visit to Solaire resort & casino

8/10 (良い)

Cook

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
フロアガイドが無いと位置付が理解するのに時間がかかるほど広い。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Daniel "DJ" Kauhini - Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 22 日)
Thank you very much for your comments. We are very sorry to hear you had challenges finding your way around the property. We have digital property maps located throughout the property for guests to access at their convenience. Way finding signage are also placed throughout our casino floors, all public areas, and guest rooms. Lastly, our team members are there to assist you with directions. We hope that this did not inconvenience your entire stay.