屋外プール

セリーナズ ハウスの口コミ

3 out of 5
セリーナズ ハウス
Malate Bayview Mansion, 1781 Adriatico St., Manila

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 103 件の口コミ中 30 件が非常に良い" "
評価 8 - 103 件の口コミ中 35 件が良い" "
評価 6 - 103 件の口コミ中 15 件が普通" "
評価 4 - 103 件の口コミ中 12 件が不満" "
評価 2 - 103 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

6.0/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Toshihiko

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
GWに2泊で予約確定済だったが、5連泊じゃないと言われ、他の近くのホテルで宿泊した。 あとベイビューマンションで受付にも30分以上時間がかかった。
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Geriからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
We're sorry about this happenings, due to the policy of the admin of this building, they're strict about the daily booking guests, we are still working on it, so we can have everything easier for the guests, sorry about that sir.

6/10 (普通)

Masayoshi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
フロントの連携が悪い
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Geriからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 6 日)
Sorry sir, we will improve our employees services, and make sure it will not happen again

2/10 (非常に不満)

SEIJI

2023 年 11 月に 5 泊滞在
GERIからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
sorry sir, our reply is too late, we will improve our services, thank you

8/10 (良い)

TAKAHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
値段の割に寝る部屋と2つ分かれてて広かった。電子キーで開けるのも便利で良いです。ただフロントで言っても部屋のシーツなど交換が中々されなかった。
2023 年 10 月に 3 泊滞在
GERIからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 1 日)
THANK YOU FOR YOUR REVIEW SIR, WE WILL IMPROVE OUR SERVICES, HOPE WE CAN SEE YOU AGAIN

4/10 (不満)

JUNICHI

出張
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 10 月に 2 泊滞在
geriからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 26 日)
thanks for your reviews, we will keep improving ourselves

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
いつも通り良いコンドミニアムでした。前の部屋にはありましたが、ドライヤーがなかったのが残念。部屋によりまちまちでした。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
geriからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
thanks for your review, we will keep improving our service, hope we can assist you again:)

2/10 (非常に不満)

KE、Okayama

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
予約しても泊まれない。対応も不誠実。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
SHからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 27 日)
Sorry Sir to make you this trouble, thank you..

2/10 (非常に不満)

Kodama

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
デポジットを3000ペソ預けて1000ペソしか返金されない最悪のオーナー
選んだ部屋と違う向かいの小さなV Hotelと言う Hotelに案内されデポジット3000ペソ預けて1000ペソしか返金されませんでした。近いうちに電話いただけないでしょうか。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
geriからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 4 日)
hello sir, about the situation, because we're fully booked that day, so we assist you to check in other room, and we will refund the rent you paid for the other hotel, but that day when we got there, u already check the hotel, we still keep your money, please understand

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時間 前にもかかわらずチェックインさせていただきました ベランダでタバコが吸えたのはラッキーでした
2019 年 5 月に 2 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Thank you for the review sir, we hope to see you again(: have a nice day!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 客室の快適度
差額を返せ
予約の部屋ではなかった。差額を返せ。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 13 日)
We are sorry for the trouble that we caused you, we are doing our best to improve our service. Thank you for choosing Serena's House(:

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
ホテルが見つけづらい。 前日に部屋の暗証番号をメールしますという話だったが、結局メールは無かった。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
We are sorry for that sir, about the password it will be given to you when you arrive here for the security purposes. Sorry for the issue that you encountered. Have a nice day

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
このホテルは何度か宿泊しましたが今回最悪でした。皆さんの参考になればと思い記載します。 ①チェックアウトは午前9時以降しか出来ない。  9時の飛行機に搭乗するために午前7時にチェックアウトの電話をした所、9時にならないと事務所が開かない。デポジットの3000ペソも返せないと清掃員の女性に言われました。この女性、わからない。知らないばかり。Expediaの予約票にも書いていません。逃げたと思われたくなく、女性を連れて部屋をチェックしてもらい車で空港へ。帰国後にExpediaに苦情の電話をして、現在、返金請求中。 ②無料wifiは無し。 チェックインの際に違うフロアのwifiに接続するよう指定あり。しかし、接続が悪い。事務所に電話もかからない。何度も24階の事務所に苦情に出向いた結果、貴方の部屋のプロバイダの料金を支払っていないので接続出来なかった。いま、支払ったので接続出来ます。おいおい、俺には故障と言っただろう。ここは顧客サービスも何もありません。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Sorry for the issue that you encountered. We are doing our best to improve our service and units.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最悪最低worst hotel
今まで泊まったホテルで最悪のサービス。夜到着したが、私の部屋はないと管理人が言う。どうにか交渉して宿泊が可能となった。食事をとって戻ってくるとカギが開かず、管理人も私もオーナーに何度も電話するが取らない。パスポートは部屋にあるため他のホテルに宿泊することもできない。非常に困ったが、最終的には管理人の助けで別のホテルに宿泊した。翌日、すでにカギは開いていたが宿泊代の返金はしないという。相手理由なのに不誠実極まりない。帰国すると、オーナーからSorry for what happened to our door knob. Sorry again sir.とメッセージがある。再度hotels.com経由で抗議するが、 私が悪いという。結局hotels.comが責任の一端を取ってくれた。最も悪質であった。マラテの重慶マンション。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 2 日)
We are very sorry for the trouble that we cause you. We will work hard to fix the issue that you encountered.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
がっかり
トイレの水が流れない!! 桶に水を汲んで流す・・・ 今時そんなホテルあるんですね フロントの対応最悪
2019 年 2 月に 3 泊滞在
tine からの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 25 日)
sorry sir for that but the lobby didn't talk to us about that . were promise to you that we will improve our service and the room we will renovate thanks

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
午後7時を過ぎるレイトチェックインは、追加で200PHPを支払いました。また、キッチンはありますが鍋やフライパンなどの調理器具はありません。
2019 年 2 月に 3 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 19 日)
Thank you for the review. Hope to see you again soon

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 6 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Thank you for the review! We are looking forward to see you again, have a great day!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
部屋が広く快適でした。間際の予約でしたが良かったです。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Thank you for your review hope to see you again soon!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
値段相応と感じました。定刻に着いたにも関わらずチェックインの際30分程待たされました。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Ashからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 30 日)
Thank you for staying, Hope to see you again(:

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
一緒のルームメイトが自由うに出入できない
2018 年 12 月に 2 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 30 日)
Thank you for staying(:

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 12 月に 3 泊滞在
ashleyからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 26 日)
Thank you hope to see you again soon

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 9 月に 3 泊滞在
tinからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 18 日)
thank you for your review and fro staying to serena;s house

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

虫さえ駆除されてれば
部屋には小さい虫がいっぱいいました。 虫がいなければもっと良い点数になります。 こちらはコンドミニアムなので、フロントがスゴく簡易的で最初は戸惑います。 アメニティ関連は一切ありません。シャワーはお湯の出は良かったです。 11Fだったので外の景色は良かったです。部屋の掃除は有料(350p)です。プールは広いですが、持ったいない感じがします。工事してますが、終わらない感じがします。プールは入れます。 部屋にはベランダがあり、洗濯機が備え付けです。もっとも気になった虫ですが簡単に駆除が出来そうなのにそれをやらないのは勿体ないと思います。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
tinからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
thank you for the positive review. we promise to you that we will improve our room thanks

8/10 (良い)

Atsushi

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
マニラ、マラテ、でのんびり
今回4泊、キッチン付き、プールで選びました、プール、ジム、は7階でマニラ湾側で快適でした。鍵はタッチパネルに数字が表示され、番号をタッチ、初めての方式だったので最初はとまどいましたが、慣れたらOK!タッチパネルの上に”セリーナズハウス”のパネルが張ってある。部屋は入って直ぐ左側がトイレ&シャワー(お湯も問題なし)、ダイニング&キッチン(大きな扇風機あり)で奥が寝室でマニラ湾側、バルコニーに洗濯機、クーラーは寝室だけ、ちょっと音がうるさい。部屋は17階、周りがうるさくて寝れないとかは無かったです、でもどこかで工事やってるのか、業者風の人が出入りしてた。プールも適度な大きさで良かったです、夜も10時くらいまで泳げた。部屋のwifiはちょっと弱いみたいで、ロビーだと快適でした。周りは夜の街みたいで、夜歩くと”カラオケ”と何回も声をかけられた。TV調子悪かったけど、対応してくれた。サン・イシドロまでの行き方聞いたら調べておしえてくれて良かったです。  
2018 年 10 月に 4 泊滞在
tinからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
thank you for the positive review. we promise to you that we will improve our room thanks

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした
バルコニーからの眺めが良いです。ジムのインストラクターさんが親切でした。調理器具が鍋1つしかなかったので、もう少しあれば良かったです。周辺にはコンビニやスーパーや大衆食堂があり便利です。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
shayneからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 31 日)
セレーナの家に泊まりたいと思っています。もっと必要なものがあれば、私たちに電話してください。 次回あなたは戻ってくる。

6/10 (普通)

nobuhiro

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
立地条件最高
このホテルは初めての方にはオススメしません。ベルボーイなども無く少し不便です。しかし、何度かフィリピンを訪れて慣れている方、清潔感などを気にしないたら、安宿をお探しの方にはオススメです。繁華街に行くにも徒歩で行けるので、すごい良いです。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
shayneからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 28 日)
hi good day. the reason why no bell boy beacause its only a condominuim not a hotel. we are sorry for that. but serena's house staff are ready to serve you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
チェックアウト時間は、AM11:00でした。エクスペディアはAM12:00ですので、施設への確認と正しい時間に変更をお願いします。 テレビの使い方が難しかったです。リモコン2台使用します。私は、管理者に聞きました。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
shayneからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 25 日)
about the check out time in the reciept it is incidated that your check out time is 11:59am. if you want a later check out you should call us so we can talk about that, about the tv. we teach how to use and if you forgot we can assist you again. sorry for the inconvinvence.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
プールのあるコンドミニアム
眺望は良かった。 トイレ、シャワー廻りはイマイチきれいではなかった。 良いローカルレストランがあった。コンドミニアムを出て右に行くとセブンイレブンがありその手前20mくらいだったと思います。 1階には日本食レストランがあった。中通路から入店しました。外から入店しようと思うと入り口廻りの雰囲気が悪かった。 周囲はコリアンだらけ?
2018 年 9 月に 3 泊滞在
shynからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 9 日)
Thankyou for staying in serena's house, yes sir so many koreans around malate, we hope to see you soon

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2018 年 8 月に 3 泊滞在
tine からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 27 日)
thank you for the good review .. we hope to see you again in our place and we promise that we improve our unit thanks

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
是非、気を付けてくださいね。
中心地での連泊だったので歓楽街へのアクセスには不便な点は無かったけど、この宿泊しているフロアには同じ様な居室があって、築年数から修繕工事が連日のように早朝から作業員が慌ただしく作業する騒音が気になり、このサイトの日本人スタッフにといあわせてみたものの何の手立ても折り返しの対応も無く数日が経ち、数日後には隣室の工事が始まり、ゆっくりテレビ視聴も出来ない状況が3・4日も続き、再びスタッフに電話で詳細を報告しても対応が「詳細を確認して、折り返し連絡します。」と約束をしてくれたが、一向に連絡が入らない事で不信感を抱きながらチェックアウトの日が来て、有耶無耶にされたままの状況で未だに対応がない事を踏まえると、このサイトでのコンドミニアムタイプの居室を選択する事は避ける事が賢明な考えだと勉強になったと思います。 どのサイトにも不得手なジャンルがあることから。 今後はしっかりとマネージメントされたシティーホテル系に予約する事がこのサイトでは確実な選択肢ではないかと自負しています。 是非、考慮し気を付けてくださいね。 しかし、なぜ状況報告だけでも入れてこないHotels.comの杜撰な顧客対応には不安を拭いきれないですね。 また累積した無料宿泊が可能と云ってるRewardsを適用させての予約で予期せぬ対応や展開があるのでは。
2018 年 6 月に 10 泊滞在
chenからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 1 日)
sorry for the inconvinience, but still we appreciate your stay in serena's house :) thank you

10/10 (非常に良い)

シエラ、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
tine :)からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 14 日)
thank you for the good review .. we hope you stay agin in our place .. thanks

4/10 (不満)

ししまる

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ここは景色だけ!夜遊びの為の仮眠部屋的に使うなら良いのかもしれない。キッチンもあるがとても使えない。周りは多分Kじんばかりらしくとにかくうるさいし・・・二度と使いません
2018 年 7 月に 4 泊滞在
tine からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 5 日)
私たちは失礼しました。騒々しい周辺については、これについて建物管理者と調整し、キッチンとダイニング用品を改善するキッチンの問題について調整します。私たちと一緒にご滞在いただきありがとうございます。

8/10 (良い)

steave、saitama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーションの良いホテル
周辺は、賑やかでお店がたくさんある。部屋は、広く清潔でフロントの方もとても親切です。40階建のコンドミニアムなのでエレベーターがなかなか来ないのが、少しストレスになります。
2018 年 5 月に 3 泊滞在
BELLEからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 8 日)
thank you for the review..we hope thatwe can host you again here in our house..about the inconvinience.. we will make an urgent action about this matter..thank you and have a nice day.

10/10 (非常に良い)

Steave、Saitama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーションの良いホテル
フロントの営業時間が決まっているので夜遅いチェックインは少々不安が残る。 日中のチェックインであれば、フロントの対応も良く問題ない。 部屋は清潔で問題ない。
2018 年 5 月に 2 泊滞在
BELLEからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 30 日)
thank you very much sir for this positive feedback..we really appriciate this..domo arigato gosaimasu

8/10 (良い)

三浦、神奈川県 大和市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
繁華街の中で便利。
大型ショッピングモールも徒歩10分の距離にあり便利。 ジムと屋外プールも利用出来る。毎日使っていた。 申し込めば1回350円くらいで部屋の掃除とベッドメーキングをしてくれる。
2018 年 2 月に 22 泊滞在
SERENA'S HOUSEからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 1 日)
THANK YOU VERY MUCH SIR FOR THE REVIEW. WE WILL STILL IMPROVE OUR SERVICES NEXT TIME. TAKE CARE AND THANK YOU AGAIN :)

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2017 年 10 月に 2 泊滞在
Thank you for your feed back.... We will improve our services to make our guest happy and satisfied...

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Needs Attention
The pros: Safe location, many restaurants surrounding, karaoke surrounding, friendly desk and security all helpful, the host will have someone greet you and help with bags but after that you are on your own. Washer, blackout curtains, very quiet you don't breally hear much from street or ourside the apartment, airconditioned so you stay comfy. And plenty of fans and the window. Soap and shampoo in bathroom. Pool on 7th floor. There is a wine opener and a bottle opener and hair dryer. The cons: The tv turns on yet didn't work at all as could not get a signal. I contacted the host and no response the entire time. I have a foreign number so I don't have data to call international so I needed to use email. No additional toilet paper provided and the roll was almost gone upon arrival. You can feel the coils in the old mattress, they are very painful and loud as if they've got lot of mileage on them. I chose to sleep on the couch which was barely comfortable but did the trick. The microwave is on top of fridge but no plug there. You need to move it to a plug and move it back before you leave The shower curtain is filthy with black mold at bottom. Needs replacing. Many ugly burn marks in the bathroom. Bathroom is needing an update. Walls are needing cleaining or fresh paint. There are very limited utensils one plate one bowl one glass one cup one fork one spoon. No laundry soap but its just inconvenient as you can go to 711. No toaster,or rice maker. No iron for clothes.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
GERIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
thanks for your reviews, and we are very sorry about the inconvenient, some of our units are not smart tv, so we need to use tv box, we also provide our office information and contact to every guests, we also make a letter if the guests are late check in, maybe you didn't use the system or you try the wrong number, sorry about that, but you can also try to reach our office to assist your needs.we do provide free housekeeping for the long stay guests, every 3-5days we will message you in expedia system or go to your room, we will not go inside without guest's permission, much better if we can have a easy way to contact each other. we try many times to contact our guests haven't do housekeeping for very long time, but most of the time we can't reach them, I think you are one of the guests we can't contact easily....however, I appreciated your time and your commends, we will do our best to improve our services and our units, hope we can see you again

4/10 (不満)

Gerald

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The place was filled with bugs. Was there with my fiancee, the front desk called at 11pm said a guest was there for me, i go down to the lobby and she already sent the lady upstairs without me knowing (i passed the lady in the elevator) the front desk says she already went up i get back to my room and this girl is punching in the code to my room...Imagine the explaining i had to do to my fiancee that they sent a streetwalker to my room! Unacceptable.
2023 年 12 月に 8 泊滞在
GERIからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
we are very sorry about what you experienced when you stay here, the public area cleaning and the front desk are not under our management, they are direct to the admin of this building, about the bugs, we can only do our best to make our units are cleaned, sorry about this, but we will still try to do something so the bugs will not get inside our units, regarding the lobby, they will not allow any visitor to go upstairs without guests permission, I think maybe there's some misunderstanding, because we have stayed here for long time, we always put the guest safety as our priority , sorry for what happened.

2/10 (非常に不満)

justin

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
서비스 엉망
도착후 임의대로 환불해주겠다고 하고..환불않해줌
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Geriからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 25 日)
sorry sir, we did contacted costumer service hotline to cancel your booking that time. maybe there's problem with the website, you can provide your bank account to us, then we can refund your payment to you, or you can choose to reschedule your booking

2/10 (非常に不満)

Yangho

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
최악입니다
그냥 가지마세요 최악입니다
2019 年 10 月に 3 泊滞在
geriからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
sorry for what happened that time, our room was in maintenance, that's why we need to cancel, please understand

8/10 (良い)

Jean-Marc

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 14 泊滞在
geriからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
thanks for your reviews, we will keep improving ourselves

8/10 (良い)

ramolito

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
geriからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
thanks for your review, we will keep improving ourselves

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
그냥 평범하네요..
평범한 숙소, 가끔 바퀴벌레도 나옴. 하우스 크리닝 하면 돈 들어감.
2019 年 8 月に 4 泊滞在
geriからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
we're sorry for these problems, regarding the housekeeping fee, its because of we're service apartment only, so we provide cheaper price to our guests, hope you can understand, thanks for your advice, we will increase our service

6/10 (普通)

justin

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
수영장에 속지 마세요
수영징 사용 가능하다고 돈 더 받고서 막상오면 입장료 내라고하고..... Check out 하려는데 잔다고 니증에 다시 오라고하고... 서비스 정신 하니도 어뵤네요~~
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Serena's House Staffからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
Hello Sir sorry for that, we appreciate your complain, we've learn a lot, thank you..

10/10 (非常に良い)

Jean-Marc

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
NICE & QUIET STAY
Rapport Qualité Prix excellent !!! Le personnel est adorable et à l 'écoute ! Très sympa
2019 年 6 月に 5 泊滞在
GERIからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 6 日)
THANKS FOR YOUR GOOD REVIEW SIR, HOPE WE CAN STILL HOST YOU NEXT TIME

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Geriからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 26 日)
Thanks for your good review:)

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 4 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 10 日)
Thank you for the great review(: We are looking forward to host you again(:

10/10 (非常に良い)

jonas ragnar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 5 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 2 日)
Thank you for the great review(: We are looking forward to see you again!

8/10 (良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Good Place but One Problem
Good stay but poor communication with its clients ..... as we found out. They never sent a password to us as promised in their literature. Thus, we were always guessing as to whether our reservation was fully acknowledged. Poor communication between Serena's and its client. It was not our fault.
2019 年 5 月に 2 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Thank you for staying with us. We are very sorry for the trouble that we caused you. We promise that we will improve our customer service. Thank you

6/10 (普通)

Giseon

2019 年 5 月に 3 泊滞在
tintinからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 27 日)
thanks for the review

8/10 (良い)

Karen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Serena's staff are friendly
my stay was comportable, and the staff are friendly..
2019 年 4 月に 11 泊滞在
ashからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 28 日)
Thank you for the great review(: we are looking forward to see you again!