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レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2

3.0つ星宿泊施設
ベニス グランド キャナル モールまで歩いて行ける快適なアールデコ様式のホテル

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現在表示中の月は 2024 年 Mayと 2024 年 Juneです。
2024年5月
2024年6月

レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2の写真ギャラリー

屋外プール
外観
ダブルルーム | デスク、WiFi (無料)、ベッドシーツ
内装の詳細
施設からの眺望
口コミ
3.2

人気の設備とサービス

  • WiFi (無料)WiFi (無料)WiFi (無料)
  • 冷房冷房冷房
  • 24 時間対応のフロントデスク24 時間対応のフロントデスク24 時間対応のフロントデスク

周辺ガイド

地図
1630, Manila, Taguig, Unit 27L Tower C, Venice Luxury Residences
  • 人気の観光スポットベニス グランド キャナル モール徒歩 4 分
  • 人気の観光スポットフォート ボニファシオ徒歩 7 分
  • 人気の観光スポットボニファシオ ハイ ストリート車で 4 分
  • 空港マニラ (MNL-ニノイ アキノ国際空港)車で 26 分
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客室のオプション

類似した宿泊施設

周辺地域について

タギッグ

レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2は、タギッグのピナグサマ地区にあり、市内中心部に位置しています。ショッピングをするなら、ベニス グランド キャナル モールやSM モール オブ アジアがおすすめ。地域の自然を楽しむなら、マニラ湾やリサール公園へ行きましょう。スマート アラネタ コロシアムでイベントやスポーツ観戦を楽しみましょう。マニラ オーシャン パークも地域を代表する人気スポットです。

周辺情報

  • ベニス グランド キャナル モール - 徒歩 4 分
  • フォート ボニファシオ - 徒歩 7 分
  • SM オーラ プレミア - 車で 3 分
  • BGC アーツ センター - 車で 4 分
  • ボニファシオ ハイ ストリート - 車で 4 分

交通案内

  • ギル・プヤット駅から車で 9 分
  • 地下鉄 グアダルペ駅から車で 6 分
  • ニノイ アキノ国際空港 (MNL) から車で 27 分

レストラン

  • S&R New York Style Pizza - 徒歩 6 分
  • Starbucks - 徒歩 3 分
  • Highlands Coffee - 徒歩 2 分
  • TONI & SERGIO Gastro Italiano - 徒歩 5 分
  • Kenny Rogers Roasters - 徒歩 4 分

この施設について

レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2

ベニス グランド キャナル モールの近くにあるホテル
レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2は、SM オーラ プレミアの付近にあり、さまざまなお好みのサービスが用意されています。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、宿泊中に次のような設備やサービスも利用できます。
  • 24 時間対応フロントデスク、屋外用家具
Room features
All guestrooms at RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 offer comforts such as air conditioning, as well as amenities like free WiFi and dining tables.
そのほか、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー、ビデあり)
  • 薄型テレビ (衛星放送あり)
  • トースター、電気ポット、デスク

対応言語

英語

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

家族向け

  • ダイニングテーブル
  • リビングルーム

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク

ゲストサービス

  • 客室清掃なし

屋外

  • 屋外用家具

その他

  • 2017 年建築
  • アールデコ建築
  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり

バスルーム

  • シャワー
  • タオル
  • バスアメニティ (無料)
  • ビデ
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 薄型テレビ (衛星チャンネルあり)

食事・飲み物

  • ダイニングテーブル
  • トースター
  • ボトルウォーター (無料)
  • 電気ケトル

その他

  • デスク
  • リビングルーム
  • 乾燥機
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 以降
非対面式のチェックイン
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午
非対面式のチェックアウト

チェックインに関する特記事項

ご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
最近の旅行履歴を示す資料 (パスポートの入国スタンプの提示など) を提供するか、健康申告書を記入するように施設から要求される場合があります。

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

宿泊施設の別名

RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Guesthouse Manila
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Guesthouse
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Manila
Guesthouse RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Manila
Manila RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Guesthouse
Guesthouse RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Hotel Manila
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Manila
Hotel RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Manila
Manila RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Hotel
Hotel RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2
Reddoorz Venice Bgc 2 Manila
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Hotel Taguig
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Hotel
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Taguig
Hotel RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Taguig
Taguig RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Hotel
Hotel RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2
Reddoorz Venice Bgc 2 Taguig
Reddoorz Venice Bgc 2 Taguig
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Hotel
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Taguig
RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2 Hotel Taguig

よくあるご質問

レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2はペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2のチェックインは何時ですか ?

チェックイン開始は 14:00 です。

レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2のチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

レッドドアーズ プレミアム アット ベニス ラグジュアリー BGC 2はどこにありますか ?

ピナグサマに位置するこのホテルは、ベニス グランド キャナル モールおよびフォート ボニファシオから徒歩 15 分圏内です。ニューポート ワールド リゾーツまで 4.8 km です。

RedDoorz Premium @ Venice Luxury BGC 2の口コミ

口コミ

3.2
評価 10 - 9 件の口コミ中 0 件が非常に良い" "
評価 8 - 9 件の口コミ中 1 件が良い" "
評価 6 - 9 件の口コミ中 1 件が普通" "
評価 4 - 9 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 9 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

5.4/10

清潔度

3.8/10

スタッフとサービス

5.0/10

設備とサービス

4.2/10

施設のコンディションと設備

口コミ

2/10 (非常に不満)

keizo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Correspondence is bad.
The condominium to which a place is incomprehensible because the name isn't writing it on a building. When it had not been reserved by the time of check-in time, plan was called, and when the reservation number was shown, was made a room. A blanket can't use the one I don't have and a Wi-Fi, so even if I make a contact, you have not come to correct it. A blanket went to a front to take it. 200PESO was requested of room laundry in 1500PESO and the end for 1 day. Even if I make a reservation inexpensively, you request a cost variously, so it becomes expensive. I'll never want to stay overnight.
2019 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The worst condominium apartment
Even if I made a contact to a person in charge in late check-in time, the first day couldn't be checked because I didn't go out, and when there was no reservation if I stayed at a different hotel and tried to return to the hotel and check in again in the next morning, it was called, and the way was shown the reservation number and the location where it's different when a receipt was shown. The way was shown a room, but electricity has not come, and neither an air conditioner nor a Wi-Fi can be used. When it could be used 2 hours later, it was called, but even if it was in the evening, it couldn't be used, so when I made a contact, you changed the room. But neither the room, a television nor a Wi-Fi can be used, so even if I make a contact, I have not come to correct it. Drainage also became bad for the shower full of water to the restroom. At check-out, 200PESO was requested. Even if a reason was heard, you said because it was a system.
2019 年 7 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
すべてがよくなかった。
2019 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Dee

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff could not meet us earlier to receive our luggage before check in time. not until way past time. towels and blankets are cheap. have to ask for it. no TV channels in one of two rooms booked, only basic cable channel in the other room. small roaches in one room. tiny ants in another. was not given the pw to free wifi until 2nd day. then stopped working on last day. the staff Joycelyn tried her best to accommodate but could not provide. Warning - this is like Airbnb - condotel. not a hotel like I was expecting. location is the only good thing - next to venice grand canal mall.
2019 年 8 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Is this property genuine? Coz actually my staff wasnt able to stay. He was relocated in this ARCA South! We really had a hard time coordinating with their customer service & even the hotels.com customer service. My goodness. I was really disappointed!
2019 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jacoby

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
My worst hotel experience ever
Went to locationRed Doorz rents rooms in condo units, the receptionist had to contact a Red Doors staff to come check me in 30 minutes later she arrives, we go to unit, it is big looks very nice she leaves, I try the brand new Smart TV, the channels have not been set up yet, it tells me to run channel scan I try it needs a password, I call the 3 Contact numbers they gave me at check in, no answerI also text the numbers, connect to wifi, but wifi doesn't work.gf takes shower and locks the bathroom door, after she leaves bathroom forgets to unlock door and closes it, no key to get back into bathroom,again I try to contact the Red Doorz staff no answer, so I text also, this is still my arrival evening, I finally go to condo staff and ask if the can help, "they will contact Red Doorz, just wait in room sir"2.5 hour later, we are already in bed, the doorbell rings, Red Doorz Staff is there with a locksmith to unlock bathroom because they don't have a key for it either. Staff member checks TV, tries to scan channels but does not have the correct password, says, someone will come and fix it the next morning, waited until 11am then went to breakfast tried to their staff to no avail. the next morning I wanted to check out at 8am at 7:30 I tried to contact staff to check out, finally at 8:06 I contacted Condo staff again and asked if they could contact Red Doorz staff, at 9:40 the checkout staff arrived, in all my years and all my travels this is the worst service I've ever had
2019 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Cheryl

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Just pissed
I tried to check in and the lady said did you receive an email that we moved you to a different place? What the heck? Why would you move me to check in in a different hotel/condo? We just came from a 14 hour flight dying to check in and they won't let me check in. I demand a full refund of my money.
2019 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

SL、Kuala Lumpur

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Convenient Location with a shopping mall below. However the cleanliness needs improvement.
2019 年 5 月に 3 泊滞在