Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit.
Ein kleines Problem mit der Klimaanlage wurde innerhalb weniger Minuten behoben.
Alles ist gut erreichbar und in der Nähe des Haram in Mekka.
Das Frühstück ist mit 70 SAR pro Person recht teuer. Am ersten Tag hatte ich an der Rezeption nachgefragt, und die Dame sagte mir, es koste 30 SAR – was ich in Ordnung fand.
Am Morgen meinte jedoch ein anderer Mitarbeiter im Restaurant, dass es 70 SAR kostet.
In der Regel kann man aber auch draußen frühstücken – zu einem besseren Preis.
Liebe Grüße an die Damen in der Rezeption
Mouayad
2025 年 7 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Humira
2025 年 7 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Everything is good and friendly staff
Humira
2025 年 7 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohamad
2025 年 7 月 13 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Very nice
Mohamad
2025 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mariam
2025 年 7 月 6 日
Mariam
2025 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ahmed
2025 年 7 月 3 日
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
5 stars
Great location—just under 10 minutes from Al Haram. Clean rooms and friendly, accommodating staff. Highly recommend!
Ahmed
2025 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
maryam
家族旅行
2025 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice environment
maryam
2025 年 6 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Abdul
2025 年 6 月 30 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good service
Abdul
2025 年 6 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sandra
2025 年 6 月 30 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
Sandra
2025 年 6 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
SARAH
2025 年 6 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice location, walking distance to Haram, they have convenient coaster service which takes you from hotel door to haram gate every few minutes.
Very clean and spacious room.
Staff very friendly and co operative.
Breakfast is very good.
Love it.
Recommend it to anyone coming for Umrah.
SARAH
2025 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Adel
2025 年 6 月 27 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Adel
2025 年 6 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
MOHAMED HAIRONI bin
家族旅行
2025 年 5 月 23 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Highly dependable shuttle service to haram
MOHAMED HAIRONI bin
2025 年 3 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Karim
2025 年 5 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Top
Karim
2025 年 4 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Farnaz
家族旅行
2025 年 5 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Was very walkable to haram, only one hill may be difficult for the elderly in the heat. Otherwise nice and new facilities with pretty decent selection for the breakfast buffet. We got upgraded to a junior suite and it was very comfortable as always Hilton beds don’t disappoint. Only complaint didn’t get my double tree cookie tho🙈
Farnaz
2025 年 4 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Saouda
グループ旅行
2025 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was okay
Saouda
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Muhammad
カップルで旅行
2025 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Outstanding experience there. Whole stay was v nice.
Muhammad
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohammad
2025 年 4 月 24 日
Mohammad
2025 年 4 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Arif
グループ旅行
2025 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic hotel, friendly staff, short walk to Haram al-Sharif, and an excellent breakfast buffet.
Arif
2025 年 4 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Salem Mourad
カップルで旅行
2025 年 4 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
⁹Hôtel propre,
Salem Mourad
2025 年 1 月に 12 泊滞在
8/10 (良い)
Salman
2025 年 4 月 21 日
Salman
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Menna Mohamed Taha Ali
2025 年 4 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Menna Mohamed Taha Ali
2025 年 4 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Najib
家族旅行
2025 年 4 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very Calm Environment
Najib
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Shahzad Ahmad
家族旅行
2025 年 4 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice area, great hotel and not too far from Haram. Shuttle is available but there should be atleast 2 shuttle buses.
Staff was very courteous and helpful.
Shahzad Ahmad
2025 年 4 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Olakunle
2025 年 4 月 10 日
Olakunle
2025 年 3 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Noorukh
家族旅行
2025 年 4 月 10 日
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The bellboy lost my bag and I reported it to the front desk and manager 7-8 times and they kept buying time. Telling us to come later and they’re checking or working on it and we never found it.
I’m really upset with this hotel.
We also had to change rooms 2 times because the carpeted rooms smelt so bad and musty. I couldn’t properly breathe. I had to request a non-carpeting room. And finally I got a disabled room without carpets.