ロビー応接スペース

メリア マドリッド プリンセサの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 869 件の口コミ中 539 件が非常に良い" "
評価 8 - 869 件の口コミ中 234 件が良い" "
評価 6 - 869 件の口コミ中 57 件が普通" "
評価 4 - 869 件の口コミ中 21 件が不満" "
評価 2 - 869 件の口コミ中 18 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

yoshihito

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 2 泊滞在
GEX Experienceからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 9 日)
Estimado Yoshihito,¡Saludos desde el Meliá Madrid Princesa!Gracias por el tiempo que ha empleado en compartirnos sus impresiones acerca de su reciente estancia.Esperamos verle de nuevo pronto,Sara ViñasGEX Service Manager

2/10 (非常に不満)

SHUSUKE

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
ロケーション、スタッフ、部屋、全てにおいて期待以上でした。またLevelラウンジでの軽食・飲料も満足です。朝食付きのプランでしたが早朝のチェックアウトだったのでチェックイン時のその旨伝えると箱に入ったランチを用意してくれAVEの中でおいしく頂くことができました。機会があればまた利用したいと思います。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 22 日)
Dear Jun, We hugely appreciate your kind and sincere words because for us your feedback is very important. It is a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Our appreciation again for sharing your experience and we look forward to serving you in the future. Miguel A. Moral Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Kazz、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回4回目の利用です。過去には工事期間での宿泊経験も体験し、安心できるホテルです。中心部へは歩いても行動できますがやや距離があります。地下鉄駅は目の前で大変便利です。スタッフの方々は親切でお薦めできるリーズナブルなホテルです。
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Miguel A. Moral Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 1 日)
Dear Kazz, Thank you very much for choosing us again, we are glad to know that you are a loyal customer and that you are happy with our services. Feel free to visit us more times and we will be happy to welcome you. またお目にかかれることを期待しています!!!! Best regards, Miguel A. Moral Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

NAO、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バーが非常に良かったです
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Guest Experience, Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 23 日)
Dear Nao, We truly appreciate your remarks concerning our bar. We hope to welcome you again!. ありがとうございます! Guest Experience, Miguel A. Moral

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Thank you for your time! Miguel A. Moral Guest Experience Manager

8/10 (良い)

nagoya957、日本、名古屋

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
地下鉄駅に至近。タクシー乗り場は、ホテルを出て直ぐの所にあり交通至便。施設は古いのか騒音が気になった。アメニティーは、ホテルに連絡を入れないと部屋には全く無し(説明書に記載あり)。ラウンジの、軽食、飲み物(アルコール、ソフトドリンク)は充実している。
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Guest Experience Manager Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 25 日)
Dearnagoya957, thank you very much for your score and comments. King regards, Guest Experience Manager Miguel A. Moral

10/10 (非常に良い)

H iroaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋は広く、風呂は大きくジャグジー付きで快適でした。スタッフがフレンドリーでサービスが行き届いていました。 バスでの市内観光のバスストップが近い。地下鉄3号線の駅が直ぐでソル広場、プラド美術館、マドリードオープンテニス会場に行くのに便利でした。 またこのホテルに滞在したいと思います。 ジャグジー風呂の栓のパッキンがずれてお湯がたまりませんでしたが翌日修理してくれました。 スリッパは小さなサイズ一種類のみしか無いので足の大きな人は少し困るかもしれません。 バスローブも小さめでした。
2019 年 5 月に 4 泊滞在
Miguel A. Moral Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear H iroaki, On behalf of the entire team of Melia we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience in Meliá Madrid Princesa. I take note of all your comments in order to improve our service. りがとあうございます! Best regards, Miguel A. Moral Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Hyrum

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice Hotel
2019 年 1 月に 5 泊滞在
Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 16 日)
Dear Hyrum, Thank you for your review! We hope to see you soon. Miguel A. Moral Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Miguel A. Moral - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
Thank you for your feedback! Miguel A. Moral Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 2 泊滞在
Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 13 日)
Dear Guest! Thank you for your feedback! Miguel A. Moral Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Mark

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The room was large enough and clean. Lots of electrical outlets were quite helpful and convenient.
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 22 日)
Dear Mark, We are very proud to know that your last experience in Meliá Madrid Pricensa satisfied your expectations. The entire staff is looking forward to welcome you back again in the near future. Miguel A. Moral Guest Experience Manager

6/10 (普通)

プリン、日本

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 客室の快適度
スペイン広場を通り、王宮までは、すぐでした。 地下鉄からもすぐです。ソロ駅からも近く、便利な場所でした。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 13 日)
Dear プリン, On behalf of the entire team we would like to thank you for reporting your impressions and feelings regarding your last stay at Meliá Madrid Princesa. The entire staff is looking forward to welcome you back again in the near future. Miguel A. Moral Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 6 泊滞在
Miguel A. Moralからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 9 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us this positive score regarding your last stay at Meliá Madrid Princesa. We hope that we will see you again soon! Kind regards, Miguel A. Moral Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Mauricio

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Súper ubicación
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Estimado Mauricio,Le damos las gracias por su excelente valoración.Nos complace enormemente que haya valorado la limpieza de nuestras habitaciones, la calidad de nuestras instalaciones y la excelencia en el servicio, pilares de nuestra cultura de servicio. Es maravilloso saber que las comodidades de su habitación contribuyeron a una experiencia de habitación positiva y que nuestra super ubicación fue de su agrado.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Pablo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
En general muy bien pero deberían actualizar las habitaciones del 4to piso
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Estimado Pablo,Le damos las gracias por su excelente valoración.Ha sido un placer para nosotros devolverle la confianza depositada en nuestro hotel con una estancia agradable. Estamos muy contentos al comprobar, a través de su puntuación, que hemos estado a la altura de sus expectativas. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa. Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Chris

家族旅行
This is beautiful property. I can hardly wait to return on my next visit to Madrid.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Chris,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We are thrilled to hear that we exceeded your expectations and that you had a lovely stay with us. Our team works hard to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

PIERRE、LONGUEUIL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Accueil agréable,personnel attentionné,chambre confortable et déjeuner succulent.A recommander sans aucune hésitation.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Cher Pierre,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Meliá Madrid Princesa.Nous sommes ravis d'apprendre que l'accueil et le service attentionné de notre personnel ont contribué à rendre votre séjour confortable. Votre mention de notre déjeuner succulent témoigne de l'importance que nous accordons aux expériences gastronomiques. Nous sommes également heureux que la qualité de votre chambre ait répondu à vos attentes, reflétant notre engagement envers une expérience en chambre exceptionnelle.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Juan Antonio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great staff
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Juan Antonio,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location and walkable to major sights. Room was perfect size
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Laura López, Voice of Customer Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Tia,Thank you for such a positive review.It's a delight to hear that our strategic location enabled you to easily explore Madrid's major sights. We're also pleased to know that the room met your expectations in terms of size and offered a comfortable stay. Our team takes great pride in maintaining impeccable cleanliness and providing outstanding service, so your kind recognition is very much appreciated. We constantly strive to curate an exceptional room experience, ensuring every guest feels the comfort and luxury we aim to provide.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Laura López, Voice of Customer Coordinator

6/10 (普通)

Jose

2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yancarlos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great service
2024 年 4 月に 3 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Yancarlos,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Paul、Montgomery

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place. Have stayed here twice.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear Paul,Greetings from Meliá Madrid Princesa!It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us; this inspires our team to continue upholding our high standards of service in the future.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

JONATHAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful property with wonderful staff. A bit loud at night but otherwise perfect.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Jonathan,Greetings from Meliá Madrid Princesa!Thank you for reviewing your recent stay with us.We are thrilled to hear that you found our property beautiful and our staff wonderful, reflecting our commitment to a superior service culture. It's a joy to know that the room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities met your expectations, offering you a memorable room experience. We regret to hear that the noise at night was a concern for you. Our rooms are soundproofed to ensure a peaceful stay; however, for a future visit, we can recommend rooms that are located further from the street, which typically experience less noise, ensuring your comfort throughout the night.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

ESTHER

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Every thing is excellent
2024 年 4 月に 2 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Ms Esther,Thank you for such a positive review.We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Maria

2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Adriana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Noel

2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Diego Fernando Cristancho、mountain view

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very centric, walking distance to everything and a metro station closed by! Will stay here again
2024 年 3 月に 6 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Diego Fernando Cristancho,Greetings from Meliá Madrid Princesa!It's wonderful to hear that our central location added convenience to your stay and that you found our service impeccable. We are also pleased that the room cleanliness and amenities met your high standards, enhancing your room experience. Our team is thrilled that you are considering us for your future stays in Madrid.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Roula、Beirut

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent location, extremely welcoming and helpful staff, very nice and comfortable room
2024 年 3 月に 5 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Roula,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We're delighted to hear that our prime location served you well and that our team's dedication to service culture made a positive impact on your stay. It's also wonderful to know that you found the room to your liking and enjoyed the comfortable room experience we strive to provide. We appreciate your recognition of our efforts in maintaining high standards of cleanliness and overall hotel condition. Your satisfaction with these aspects of your visit is truly rewarding for us.We hope to welcome you back on another occasion.All the best,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Heather

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bruce

2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kai

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Level unbedingt empfehlenswert. Tolles Hotel. Laufnähe alles zu erreichen.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Liebe Frau Kai,Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung!Wir sind begeistert zu lesen, dass Sie uns mit einer Höchstbewertung belohnt haben und dass Ihnen unsere zentrale Lage zugesagt hat. Schön, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers zufrieden waren und sich wohlgefühlt haben.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Alberto Francisco

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Siamo stati molto bene 😊 Consigliato
2024 年 3 月に 4 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Gentile Sig. Francisco,Grazie per la sua bella recensione.Siamo lieti di sapere che la pulizia della camera e le condizioni dell’hotel hanno incontrato in pieno le sue aspettative. È sempre un piacere ricevere conferme del nostro impegno nella cultura del servizio. Inoltre, ci fa molto piacere che il servizio ricevuto abbia contribuito a rendere il suo soggiorno memorabile.Saremo lieti di poterla accogliere di nuovo presso l'Meliá Madrid Princesa in futuro. Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti.María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Elizabeth

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff was absolutely fantastic. Hotel is clean and rooms are spacious. The beds were comfortable. Will definitely book here again!
2024 年 2 月に 5 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Ms Elizabeth,Thank you for your feedback.We're delighted to hear that our team's dedication to service culture met your expectations and contributed to a memorable stay. Your commendation of the room's cleanliness and spaciousness reflects our commitment to providing a superior room experience. It's also a joy to know that the comfort of our beds allowed you to rest well, ensuring that every guest leaves feeling rejuvenated.We hope to welcome you back soon for another stay or perhaps to indulge in our gastronomic experiences or unwind at the YHI SPA.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warm regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 (良い)

Auzair

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Very nice hotel, only room for improvement is have more availability for the spa, has we were there for the weekend and it was fully booked
2024 年 2 月に 2 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to hear that you found our hotel to be very nice and that the room cleanliness and hotel condition met your expectations to the fullest. Our dedicated housekeeping and maintenance teams strive to ensure that every aspect of the room experience is impeccable. However, we regret to hear that you faced difficulties in booking our YHI Wellness spa during your weekend visit. While our spa is a popular element of our service culture, offering energy for life activities and a chance to indulge in our love stories with self-care, we understand the disappointment that comes with not being able to secure an appointment. For future stays, we recommend that our guests book spa services in advance to ensure availability, especially on weekends when demand is higher.We hope to have the occasion to welcome you again. Kindest regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 (普通)

TATJANA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Good location, stagg Bert groendet and close to Metro and sightseeing in Madrid
2024 年 2 月に 4 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Tatjana,Greetings from Meliá Madrid Princesa!It's wonderful to hear that you appreciated our prime location and the dedication of our staff. Our commitment to service culture is truly highlighted by their efforts, and we're glad it contributed to your positive experience. Additionally, we're pleased you enjoyed the proximity to the Metro and various sightseeing opportunities that Madrid has to offer.We note your remarks regarding the hotel's condition and room amenities. While we ensure our rooms and facilities are maintained to a high standard, as reflected in our comprehensive renovation in 2008, we continuously strive for improvement and guest satisfaction.We are also delighted that the cleanliness of your room met your expectations, as our team works diligently to provide a pristine room experience for every guest.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 (良い)

Kim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Annika

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
No pool facility
Booked this hotel as it had an indoor pool. Upon check-in (Level) we were introduced to all the facilities, including the pool. We went to the pool in the early evening just to learn that you need to pre-book a slot. Unfortunately there was no availability during our stay as they could only accommodate 8 persons and they preferred non guests that pay for the entrance. . There was no information on this during booking or check-in. A big disappointment!
2024 年 2 月に 2 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Annika,Thank you for taking the time to share your feedback,We are delighted to hear that the cleanliness and condition of our hotel met your expectations, and we appreciate your compliments on the comfort of our rooms. We deeply regret any inconvenience you faced regarding the swimming pool facilities. While our pool indeed requires prior reservation to ensure a serene and exclusive environment, we apologize if this was not clearly communicated to you at the time of booking or check-in. We are always striving to enhance our service culture and ensure our guests enjoy a complete room experience, including access to our YHI SPA and other amenities. We value your feedback as it helps us to improve our guest services.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Dr Husein

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Exceptional
All around excellent
2024 年 2 月に 7 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Dr Husein,Greetings from Meliá Madrid Princesa!We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Manuel Salinas

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente
2024 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Raul

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Overpriced
There was a strong smell in the room and it seemed a bit run down, very overpriced in my opinion
2024 年 2 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Raul,Greetings from Meliá Madrid Princesa!Thank you for reviewing your recent stay with us.We're truly disheartened to hear that your room experience did not meet the high standards we strive to uphold. It's unusual for guests to notice any unpleasant odours as we pride ourselves on the cleanliness and upkeep of our accommodations, and we regret that we missed the mark during your stay. Our hotel's condition is typically praised for its blend of traditional luxury with avant-garde trends, and we take to heart your impression of it being run down. Rest assured, we are attentive to all guest feedback and are committed to enhancing the overall experience.We hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Kindest regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Alana

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel
We thoroughly enjoyed our stay. The staff were just lovely and so helpful. We were lucky enough to get into our room early, which was great after a vert early start. The roo. ws spitless and we had a grest view. Really central location too.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Ms Alana, Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear that our team's dedication to service culture made a positive impact during your stay and that the room cleanliness met your expectations, providing a comfortable room experience. It's wonderful to know you enjoyed the panoramic views that many of our rooms offer, adding to the allure of your visit. Your appreciation for our central location underscores our commitment to providing guests with convenience and accessibility to Madrid's vibrant culture and shopping. We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

Juan Alberto

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
People working at a hotel are very friendly, kindly, and wonderful. Salon bar is very good for people like to drink, extra price for a bar and snacks are very good. Breakfast area it is really good, but need more variety of things of breakfast. A surprise for me on my birthday was espectacular; when I arrived at a room later afternoon, I founded a bottle of sidra and a small cake for two, I was very excited when I founded that at my room.
2024 年 2 月に 5 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Juan Alberto,Greetings from Meliá Madrid Princesa!Thank you for reviewing your recent stay with us.We are delighted to hear that our team's friendly and warm service culture made a positive impact during your stay. It's wonderful to know that the Salon Bar's offerings and the thoughtful birthday surprise added a special touch to your celebration. We appreciate your feedback on our gastronomic experiences at breakfast and will consider your comments as we strive to provide a variety of high-quality options. While we do not currently offer an express breakfast option, we hope that our extensive Mosaico breakfast buffet provided you with the energy for life activities to start your day.We hope that we have the pleasure of seeing you again in the future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 (非常に良い)

SARA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

LAURA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service, room amenities and amazing food options for executive level.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Ms Laura,Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear that our service culture met your expectations and that the room amenities contributed positively to your stay. It is delightful to know that our gastronomic experiences at The Level impressed you, offering an array of amazing food options. Our team takes great pride in maintaining the cleanliness of our hotel to ensure an exceptional room experience for every guest.We look forward to the opportunity to welcome you back for another memorable stay. Warm regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

2/10 (非常に不満)

Miguel、Doral

2024 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Bo

2024 年 1 月に 3 泊滞在