デラックス スタジオ キングベッド 1 台ソファーベッド付き 禁煙 | デスク、遮光カーテン、アイロン / アイロン台、WiFi (無料)

エクステンデット ステイ アメリカ スイーツ ロサンゼルス LAク エル セグンドの口コミ

2.5 out of 5

口コミ

6.8
評価 10 - 1002 件の口コミ中 258 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 292 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 172 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 121 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 159 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

7.4/10

スタッフとサービス

6.6/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

6.6/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Masahiko

出張
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
電話が壊れていたので、まったく声が聞こえなかった。フロントに伝えても「ちゃんと君の声は聞こえてたよ。」と言われて、電話は機能しているんだということを主張されて、何にも対応してもらえなかった。電話が使えなくて困った。
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 30 日)
Dear Masahiko, thank you for staying with us during your recent visit to our area. We appreciate your review and hope you will accept our apologies for [customize] while you were here. We hope you will give us another chance to provide you with the exceptional service you deserve in the near future. Sincerely, Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

KAZUO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利なホテル
モーテルですので空港の送迎はありません。空港から近く隣りにはスーパーもあり場所は便利です。部屋はキッチン付きですが食器類はありません。朝食はマフィンとコーヒーがフロントに置いてあるだけでした。2泊しても部屋の掃除はありませんでしたが十分なタオルが置いてあったので問題ありませんでした。ホテルスタッフは親切な対応でした。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Management  からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 17 日)
Kazuo, thank you for choosing to stay with us at Extended Stay America. We're happy our location worked well for you and that you were pleased with the service provided by our associates. However, we're sorry for the inconvenience you had due to our hotel policy and for not meeting your expectations with our grab-and-go breakfast. Please know to ensure the cleanliness of kitchenware upon check-in, brand standards require us to make these items available at the front desk rather than leaving them in the rooms. We have also made a note of your feedback as we plan any changes to our breakfast selections. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon. Sincerely, Hotel Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
LAXから近い
駐車場料金が高い。 部屋にゴミ箱がなかった。 朝食がライトメニュー。 アメニティが充実していない。 寝るだけならオススメします。
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 8 日)
Thank you for being our guest. We are pleased overall you enjoyed your stay, but it seems we missed meeting some of your expectations. We are sorry if we disappointed you and hope to have another opportunity to welcome you back soon. Sincerely, Hotel Management

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
移動前後に最適
空港に近く、周辺にお店も多く便利。
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 5 日)
Valentino, thank you for choosing to stay at Extended Stay America. We are delighted to hear our ideal location close to many places was perfect for your needs and that you had a nice time with us. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back! Sincerely, Hotel Management

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 10 日)
Thank you for being our guest. We are pleased overall you enjoyed your stay and hope to have another opportunity to welcome you back soon for a much better experience. Sincerely, Hotel Management

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 2 日)
Thank you for choosing our hotel for your stay. We are disheartened to see the rating and sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience. Sincerely, Hotel Management

10/10 (非常に良い)

KEIICHIRO

ナイスロケーション
場所がとても良い。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 21 日)
Keiichiro, it was a pleasure to have you as our guest at Extended Stay America. We are pleased everything went great for you during your visit and that our wonderful location made it even better. Thank you for choosing our hotel. We look forward to your next stay! Sincerely, Hotel Management

8/10 (良い)

Masao

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
近くに、スーパーもあって、便利。空港とのシャトルバスが有れば、もっと良かったが❗️
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 24 日)
Masao, thanks for being our guest at Extended Stay America. We are pleased to know our location was ideal for your needs and that you had an overall good stay. With that said, we are sorry we missed meeting your expectations in regards to the shuttle service. We hope this didn’t overshadow your otherwise great stay and that you will choose us again in the future. Sincerely, Hotel Management

6/10 (普通)

Hidetake

良かった点 : スタッフとサービス
食事は周辺近郊にあり便利。
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 30 日)
Thank you for staying with us. We are glad you had a nice time here and that you liked our convenient location. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon. Sincerely, Hotel Management

2/10 (非常に不満)

Yoichiro

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
二重課金されました
フロントの対応が非常に丁寧さに欠けていた。 さらには一泊しかしていないにも関わらず、二泊分の二重課金があり、オペレーションが不明瞭。 現在も返金なく、ホテルに確認中。
Managementからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 6 日)
Thank you for being our guest and for taking time to leave feedback. We are sorry for the issues you had with your bill and the inconvenience it caused. We want all of our guests to have a comfortable and stress-free stay, and we apologize for the mix up. Our front-desk team is always available to help you, so please feel free to reach out to them for any queries that you may have. We hope the positive aspects of your visit will encourage you to choose us again in the future. Hotel Management

8/10 (良い)

Ta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Close to LAX airport
Used for business trip. You cannot argue with the reasonable price.
2017 年 8 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 26 日)
It was a pleasure to have you as our guest at Extended Stay America. We are delighted to read you liked the value we offer and that our location was perfect for your needs. We would love to welcome you back the next time you are in the area. Sincerely, General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nearest hotel to airport
The hotel was nearlest to LA airport. Location is best for early flight.
2017 年 7 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 25 日)
Thank you for being our guest. We are happy to know you liked our location and had a good time here. It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon. Sincerely, General Manager

6/10 (普通)

kodaddy、東京

利便性が良い。スーパー、レストランなど
徒歩3分でスーパー、スタバ、In N Outなどあり利便性は良いです。立地もビーチシティに近く遊びに行くのも便利だと思います。ホテルは普通です。シャンプーなどアメニティは部屋に備え付けがないのでフロントでもらうのを忘れずに。
2017 年 4 月に 3 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 21 日)
Thank you for sharing your valuable feedback. We are happy to know you were pleased with our convenient location and were overall satisfied with your stay. Also, our guests often bring their personal items from home to use in their suite, so our toiletries are available upon request at the front desk and always complimentary. Please accept our apologies if we did not communicate this to you at check-in. We hope to have another opportunity so we can serve you better. Sincerely, General Manager

10/10 (非常に良い)

yuka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
オススメです。
ホテルのスタッフは、親切でしたし、フリーのWi-Fiもありました。 室内には、大きな冷蔵庫、電子レンジ、コンロ、小さいダイニングテーブルに椅子が二つ、 バスルームも広めで使いやすく、とても良かったです! 夜の10時位にチェックインし、翌日の朝には 飛行機に乗る為に チェックアウトしましたが 次回も LAX周辺に滞在する時には 是非、泊まりたいと思いました。
2017 年 6 月に 1 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 15 日)
Yuka, thank you for staying at Extended Stay America - Los Angeles - LAX Airport - El Segundo. It’s our pleasure knowing you loved all the aspects of your trip, especially our excellent service and kitchenette. We hope to have the opportunity of welcoming you back soon. Sincerely, General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 13 日)
Thank you for staying with us and taking the time to share your review. We are glad you had an overall pleasant visit, but I am sorry for failing to meet all of your expectations. We hope to have the opportunity to make your next stay perfect in every respect. Sincerely, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
直近にスーパーがある便利なホテル
目の前にスーパー(Ralphs)があり、本当に便利でした。直近にスタバと人気バーガーショップのハビットとインアウトバーガーなどかあり、食事には困りませんでした。 フロントの対応は良かったです。 シャトルバスはありませんが、直近にバス停(232)が走ってます。タクシーでも来れそうな距離だと思います。 朝食は、フロントにコーヒーとシリアル系のモノが少しある粗末なモノでしたが、部屋に簡易キッチンがあるので、スーパーで買ったモノを調理できそうでした。 それなりに安価だし、ビジネスでの滞在にはピッタリではないでしょうか。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
アクセスがよく清潔なホテル
空港から近く、周辺にスーパーマーケットやレストランもあって便利でした。

10/10 (非常に良い)

ERI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利でリーズナブル
隣にスーパーマーケットがあるので便利。

10/10 (非常に良い)

amos

良かった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Amaris

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The bathroom and kitchen needs an overhaul. Rusty all over
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Dear Amaris, Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the maintenance issues you encountered during your stay. Please accept our apologies for the frustration and inconvenience this caused. We will address these concerns appropriately. Your satisfaction is important to us, and we hope to demonstrate our commitment to outstanding experiences on your next visit.Sincerely,Hotel Managemen

6/10 (普通)

Diego

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property location is excellent. Next to a supermarket, gym, restaurants, the airport, etc. BUT the rooms need an urgent renovation!! The furniture is old and damaged. The room was not clean when I got it. I found a trash can full of dirty dippers in the bath room and I found dead spiders on each corner of the room. Also there’s a lot of noise between room so you can hear everything from the rooms next to you and above you.
2024 年 5 月に 7 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
Dear Diego, Thank you for your feedback. While we're glad you appreciated our convenient location, we sincerely apologize for the condition of your room. The cleanliness and maintenance issues you described are unacceptable and not reflective of our standards. We work hard to make every guest's stay a pleasant, seamless experience; therefore, we regret not meeting these expectations. Thank you for bringing this to our attention; we are very grateful for your patience. We hope you will consider giving us another chance in the future.Sincerely, Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Celia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jackie、los angeles

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Daniel

Clean
2024 年 4 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Christopher

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Room smelt like black and milds
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Christopher, We regret to hear about the smell you experienced in your room. Maintaining a fresh and comfortable environment for our guests is a top priority. We will address this matter with our housekeeping team to ensure thorough cleaning and odor elimination in the future. Your comfort is important to us, and we appreciate your understanding. If you encounter any issues during your stay, please don't hesitate to reach out to our staff so we can address them promptly. We hope you were still able to enjoy your time with us.Sincerely,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Victoria

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
A little outdated
2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Maria

気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tasha

良かった点 : 清潔度
2024 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Sommer

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Convienient & peaceful
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Sommer, Thank you for choosing Extended Stay America. We're delighted you found your stay with us convenient and peaceful. Providing a tranquil and convenient environment for our guests is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back again soon!Sincerely,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Alana

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

oscar

2024 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Cesar A

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
arrive at 11.15 pm I wait and call on a phone it have outside for 15 minutes to be attended. I left 7am and no one at the front desk.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Cesar A, Thank you for your candid review. We apologize for the valet issues you experienced. Your total satisfaction has always been our top priority; therefore, we regret that this is not what we showed you during your time with us. We appreciate your constructive feedback and hope we have the chance to make it up to you on a future visit.Sincerely,Hotel Management

8/10 (良い)

Ivan、Boca Raton

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Close to a supermarkt
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tasha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Dear Tasha, We're delighted to hear that you enjoyed the location of Extended Stay America! Providing convenient accommodations for our guests is a priority. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience at our hotel.Sincerely,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Karl

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 2 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Maribel

2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Monica

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tasha

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Tasha, Thank you for the great review. We love knowing how pleased you were with our location. Thank you for choosing Extended Stay America! We hope you will make the same choice when your travels bring you back to the city.Sincerely,Hforel Management

2/10 (非常に不満)

Jaime

2024 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Kathleen

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Stayed in unit 321 with a kitchen for 4 days. Room was small, worn & shoddy. Lower wire shelf unit by door was falling off the wall. The hooks were not installed level so no way to keep it attached. Cabinets were all worn out. Microwave was very rusty. Sink was rusty. Stove was very old & looked unsafe to use. Bathroom had tub replaced or refinished & new surround but they put new counter & sink on the old ugly vanity
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 4 日)
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to share your feedback. We deeply regret the issues you encountered during your stay and sincerely apologize for the inconvenience caused. Your comments about the condition of your room have been duly noted, and we are committed to enhancing the overall guest experience by addressing these concerns. Your feedback is invaluable in helping us identify areas for future improvements, and we appreciate your patience and understanding. Thank you for choosing us, and we look forward to the chance to show you the visit you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Juda

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Juda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Dawntesha

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Rooms smelt bad we slept with the window opened because of the strong musty smell. The carpet was dirty and hair in the bathroom. We had to wipe everything down with lysol. The Door handle came off of the door snd no onsite maintenance. Couldn't sleep because of the loud airplanes, people outside hanging out and police sirens.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Dear Dawntesha, Please accept our apologies for your allotted suite not meeting your expectations and for any inconvenience this undoubtedly caused. We strive to provide clean and well-maintained suites for all our guests, and we certainly understand how frustrating it can be when such issues arise. We have discussed your concerns with our housekeeping and maintenance team to ensure all rooms are thoroughly inspected before allocating to future guests. Moreover, we regret the noise disturbances that kept you from resting. While we know this stay did not meet your expectations, we hope for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Fabian

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was extremely friendly! We really enjoyed our stay. The room was clean and really comfortable and we slept well because it was very quiet.
2024 年 1 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Loved the price! It was located in a nicer and safer area in town. Check in was easy. But I was bummed by the cleanliness and condition of the property. Room had a very strong old carpet odor. The floor/carpet did not feel clean. The shower curtain and the closet curtain were dirty. bathroom seemed very cheap and old.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Guest, We appreciate your positive feedback on our pricing, location, and check-in process. However, we regret any inconvenience caused by cleanliness concerns. Your feedback is valuable, and we'll address these issues to enhance the overall guest experience. We hope you give us another opportunity to provide an improved stay in the future. Thank you for choosing us.Sincerely,Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Joseph

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在