Terrible communication. Check in process requires you to provide personal credit card details to a generic email address. Dirty unwashed knives. Property manager just entered to our room with a key before we opened the door. Refund they promised has not been done even after two months.
William
2018 年 12 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Roberta
2019 年 8 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Roberta
2019 年 6 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
TAHANIE
2019 年 5 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
TAHANIE
2019 年 5 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 4 月 21 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Le seul point positif était la proximité de la station de métro, sinon appartement sale impossible de faire la cuisine avec des ustensiles très sales, le lit était maintenu par des coussins, pas de chauffage le premier jour, aucune communication pour l’explication de la récupération des clefs un mail en anglais 5h avant, tout en anglais et obligation de tout faire par mail puis plus rien, la caution est encaissée donc ce n’est pas une caution, je dois attendre 15 jours pour la récupérer !
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 3 月 1 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This place was situated in a terrible neighborhood, dumpster outside of the window. Completely gross outside. Picking up the key from a convenient store who had no way of helping us. No phone number to call with anyone that answered
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Filip
2019 年 2 月 24 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bra boende för pengarna
Bra boende centralt nära tunnelbana, dock väldigt svårt att hitta till lägenhet och det så kallade key nest, men annars bra .
Filip
2019 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張, グループ旅行
2019 年 2 月 6 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
This place's location is very good. But There is no person take to key at house. To get key procedure is confuse and hard. In the apertment smells bad but in the house no smells. Rest of things is really good. Anyway we are happy to stay this place
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2018 年 12 月 7 日
気になった点 : スタッフとサービス
Terrible communication, money grab. Check in process requires you to provide personal credit card details to a generic email address. Back alley location, not ideal for a long term stay as is noisy
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 4 日
気になった点 : スタッフとサービス
Deposit rip off
Took a deposit of £250 which they haven’t paid back, despite 3 chasing emails and promises that it is “next on the list”