スタンダード ダブルルーム クイーンベッド 1 台 | 高級寝具、ミニバー、セーフティボックス (室内)、デスク

マリエル ホテル ブティックの口コミ

3 out of 5
マリエル ホテル ブティック
General Belisario Suarez 240, Miraflores, Lima, LIMA

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 156 件の口コミ中 85 件が非常に良い" "
評価 8 - 156 件の口コミ中 43 件が良い" "
評価 6 - 156 件の口コミ中 13 件が普通" "
評価 4 - 156 件の口コミ中 7 件が不満" "
評価 2 - 156 件の口コミ中 8 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 1 泊滞在
David Campos からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 27 日)
Dear Thank you for your comments and for sharing them with other travelers We really value the feedback from our guests because it helps us improve our service every day. The Guest care is the most important for Mariel Hotel and we are very happy to read your comments and check that our job it’s correct. We hope to have the opportunity of serving you again,. That way you will prove again our services and quality standards. Further, we will be able to show you that we are committed to making every stay as pleasant as possible Best regards

8/10 (良い)

mashu、Vancouver

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
小さいが綺麗で快適、便利なホテル
ミラフローレス地区の便利な立地にあり、レストランやインカマーケットやケネディパークがすぐ近く。ホテルは小さいが、スタッフは気さくで親切(英語での対応可)、荷物の預かり等も無料で快く引き受けてくれた。朝食の時に、テーブルにバッグを忘れたのだが、親切なスタッフが届けてくれた。このクオリティでこの価格はお得だと思う。
Managerからの返信 (投稿日 : 2015 年 1 月 31 日)
Dear Guest, We appreciate your positive comments and time to share your appreciation of our product and service. Our great location makes it for all our guests! We are really happy that you enjoy our breakfast ! Again, thank you very much and hopefully we will welcome you back very soon. Best Regards, Cristy Medri C.

10/10 (非常に良い)

Rob

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

cristian

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Maco からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Buenas tardes estimada Cristian,Muchas gracias por sus comentarios y que haya teniendo una buena estadia con nosotros, lo esperamos pronto.

10/10 (非常に良い)

GINA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente atención y las sugerencias de los chicos muy buenas
2023 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

RYAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sheila

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Comfortable rooms. Great location.
2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Joyce、Bogota

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The price is very good, the hotel is very well located. The staff is very polite, professional and helpful. The facilities are new and clean. Towels and bedding were changed daily. The breakfast they offer is very good, simple, but filling to start the day.
2023 年 8 月に 9 泊滞在

8/10 (良い)

Michal、Poznan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Good location. The hotel room needs fresh paint, the windows new curtains to get cosy.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yesenia Itzel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
El hotel muy completo y accesible, habitaciones pequeñas pero con lo necesario.
2023 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

scott

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel, efficient and helpful. Easy taxi service and communication on WhatsApp
2023 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Britta

2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maylander、Gainesville

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Comfortable, clean, and close to everything we needed
2023 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Denis

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Small rooms but amazing location.
2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JINGHUAN

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good experience
2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fammer

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
La recepcionista de la tarde tiene poca empatía y en atención al cliente eso es letal. Todo lo contrario al recepcionista de la mañana. Muy amable y servicial. No hay smart tv, mal ahi. Del resto todo bien.

8/10 (良い)

Feng

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Thiago Higino

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
O hotel tem uma estrutura muito boa, tinha tudo pra ser uma boa estadia caso os quartos não estivessem tão sujos, bem empoeirados. O café da manhã também é fraco, mas se ampliar as variedades pode melhorar.
2023 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sales

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Otimo custo beneficio. Otima localizacao.
2023 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Angel Gomez

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Un buen hotel
Un buen hotel para alguien que va a trabajar. Cuenta con los servicios básicos y las comodidades muy justas. Desayuno bueno. Personal muy amable. Ambiente tranquilo. Relación precio calidad correcto
2022 年 12 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gloria、Bogota

出張
Hice reserva para el mismo día, y si no es porque busco cómo llamar al hotel para confirmar que llegaríamos tarde en la noche, no me hubiera enterado que estaban sobrevendidos y que pese a tener la reserva ya pagada, no había cuarto disponible. TErrible experiencia.
2022 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Rafael

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was quite good and gave very good service
2022 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gilda

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
La atencion fue excelente
2022 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Francisco

2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gary

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Zanio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bom hotel e bem localizado
2022 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Juan Fco

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy bien
2022 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Mario

2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sara

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Pur soleymani

2022 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Norma

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El personal en general muy atentos y dispuestos a brindar el mejor servicio en especial Darbis en front desk quedamos muy agradecidos.
2022 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Norma

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
En general todo estuvo a nuestro agrado salvo los implementos de baño y algunos accesorios de la habitación que fueron atendidos posteriormente, recomendamos este hotel
2022 年 5 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

eric georges

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel with small rooms with moisture in the walls, There is no stream of cold water so there is no balance with the boilers. Very slow reception, unpleasant and welcoming service
2022 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Bruno

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
schlechter Service. 5 h auf bestellte zusätzliche Wolldecke gewartet, dre mal angelufen. extrem unfreundliche Bedienung beim Morgenessen.
2022 年 2 月に 3 泊滞在
Área de Reservas からの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 27 日)
Estimado Sr.Bruno : Gracias por escribirnos, en cuento al tema de la manta, es verdad, nos demoramos unos 30 minutos en llevársela por que estábamos ocupados, le ofrecemos las disculpas del caso. Le recordamos que le permitimos hacer el check in antes de la hora establecida. En cuanto al staff del desayuno, los comentarios nos avalan acerca de la excelente atención que tenemos siempre con nuestros huésped. Muchas Gracias

10/10 (非常に良い)

Sys Vad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great spot to explore Lima and Miraflores.
I stayed at Hotel Mariel for 3 nights exploring Lima. I will defenitely recommend the spot. Its in a, for Miraflores- Lima, quiet street but still just 2 minutes away from where it all happens in Miraflores. It has everything you need within just a few minutes of walking and 20 min walk from the ocean and beach views. A wonderful park close by. I found the area safe to walk on my own even in the evening. Sweet and very helpfull frontdeskpersonel - and english speaking. The breakfast though is nothing to get hiped over - but you can easily find a cafe or restaurant nearby. I would absolutely go again.
2022 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Wilson

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Have stayed at Mariel multiple times. Have never been disappointed.
2022 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Bruno

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Kühlschrank war von anfang an defekt und wurde nie repariert!
2021 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

2021 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Goicochea Julio、north las vegas

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service
2021 年 8 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David Ernesto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I loved the rooms!
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2020 年 12 月に 6 泊滞在
David campos - Jefe de operacionesからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 7 日)
Estimado(a) Lamentamos que su experiencia no haya sido la mejor, nos hubiera encantado saber cual fue el motivo que genero dicha calificación. Estaríamos felices de volverlo a atender cuando usted lo requiera.

2/10 (非常に不満)

Antonio

2020 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fabulous
Fabulous hotel - great location and very friendly staff.
2020 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Stanley

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Near main area of Miraflores. Modern, comfortabl
Modern, comfortable room, breakfast that was included was your normal buffet breakfast. 5-10 minute walk to the main area of miraflores.
2020 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Daniel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sugerencia
En general nos fue muy bien. Sería ideal si pueden evaluar instalar smart tv
2020 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unfortunately I had very unpleasant experience at this hotel. We have arrived late night; the room, which was given to us had a window shut down with a roller share which did not open, so we felt like we stayed at the basement. In the morning I tried to open it again (to have at least a spot of a day light, but found out the window was facing a wall). Then, the AC was making strange noises all night long. Afterward, the shower head in the shower was so rusty that the water was barely coming out. This is not the end ... when I got out of shower and took towel, I noticed some red dry substances on it - was so disgusting. Next morning we went to have a breakfast (around 9-9:30am), but there was barely any food left. The tray with cheese and ham was completely empty; one of the two heated containers was empty as well. Finally, I went to the reception to share the experience, however instead I was questioned why I did not request to change a room (in the middle of the night when we arrived). Also, I was asked to show a proof that the towels were dirty. As the result, on duty manager waived $20 airport transportation fee which we were supposed to pay. Long story short, perhaps my experience was so badly unique and does not mean other guests will face alike; however, I am not coming back to this hotel for sure. I wish this post arrives to the upper management to reflect on certain aspects of hotel operation and customer experience and, finally, overall value being offered.
2020 年 2 月に 1 泊滞在
David Campos からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 6 日)
Dear Madam or Sir We have very high cleaning standards and would never give dirty towels. The air conditioning machine in your room is new, so it is very strange to tell us about the noise. However, we will investigate what happened with your room and find any problem and we will give you solution immediately. We also remember that the room in which you made your reservation was a single room for one person, but you arrived with your mother and we did not make any additional charge for this person. As you can read in our thousands of comments on different pages of travelers, you will see the great opinions about our hotel and our team including comments that talk about our incredible cleanliness. We hope to have the opportunity of serving you again,. That way you will prove again our services and quality standards. Further, we will be able to show you that we are committed to making every stay as pleasant as possible. All the best

8/10 (良い)

Mena

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
coZy clean stay
Quick check in and check out clean room
2020 年 2 月に 2 泊滞在