外観

メルキュール バリ レギャンの口コミ

4 out of 5
メルキュール バリ レギャン
Jl Legian No 328 - Legian Kelod Kuta, Legian, Bali

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 832 件の口コミ中 346 件が非常に良い" "
評価 8 - 832 件の口コミ中 308 件が良い" "
評価 6 - 832 件の口コミ中 111 件が普通" "
評価 4 - 832 件の口コミ中 43 件が不満" "
評価 2 - 832 件の口コミ中 24 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

THEN

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Dear Mr/Mrs. Then,Greetings from Mercure Bali Legian.We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Bali Legian.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

8/10 (良い)

KAZUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
サービスは非常に良くのんびりできたが、騒音がうるさかったり、ドライヤーに若干不備があった。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
Dear Kazuya,We appreciate the time you have spent on providing the rating for us.I understand your disappointment, and I have addressed your concerns to my team member and ensure you that we have already taken appropriate action to prevent future occurrences and for our better improvement.Thank you again for sharing your experience, and we hope you will give us an opportunity to better serve you in the future.

10/10 (非常に良い)

Imai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

TAKUYA

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
このホテルはドアノブに下げるclean up 表示をしていたにも関わらず、部屋のチャイムスイッチをオフにしていたら部屋の掃除をしません。ドアノブにplease clean up を表紙していたのに2日間夕方6時まで清掃が出来ていなかった。ドアノブのclean up 表示は意味がありません。ひどいホテルです。
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Sussy Rosiani からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 1 日)
Dear Mr. Takuya,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Bali Legian. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Sussy Rosiani

10/10 (非常に良い)

J、大阪

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの気遣いが非常に良い。また、部屋の清掃の手際が良く早い
2019 年 10 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 7 泊滞在
muditaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Bali Legian. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, I Komang Mudita front office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
従業員の対応が良く、英語があまり得意でない私たちにも優しく対応してくれた
2019 年 5 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
ベットメイキングが行われたがシーツを変えてない日があり不快な思いをした
2019 年 4 月に 6 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Dear Valued Guest, Warmest Greeting from Mercure Bali Legian Thank you for taking the time to share your comments with us. We wish to extend to you our apologies for the incident that occurred during your stay. Your feedback is well informed to related Head of Department for further follow up. We do apologize for inconvenience and we do hope this experience will not alter your trust to come back to Mercure Bali Legian in the future. Best Regards, Melisa Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was clean and good!! But refridge had been broken. Superior room doesn't have a balconey, unfortunately.
2019 年 3 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
部屋の広さ
エグゼクティブスイートとスーペリアの両方に宿泊しましたが、部屋の広さはそれほど変わりませんでした。
2018 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 17 日)
親愛なる貴重なゲスト、 Mercure Bali Legianの温かいご挨拶 ご意見をお寄せいただきありがとうございます。 ご滞在中に発生した事件のお詫びをお伝えしたいと思います。 あなたのようなフィードバックは、私たちがお客様を調整し、より良いサービスを提供し、満足を得ることを可能にします。 ご不便をおかけいたしますことをお詫び申し上げます。今後、メルキュール・バリ・レギャンに戻ってきても、この経験がお客様の信頼に変わらないことを願っております。 宜しくお願いします、 Melisa Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
スタッフの対応が良い
スタッフさんの対応は良かったです。Wi-Fiもまあまあの速度でした。
2018 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

NAM21、Aichi Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
タオルのセット忘れ
友人と宿泊(部屋は別)しました。友人の部屋にはタオルが無く、要求したら30分も待たされて届いたそうです。自分の部屋はフェイスタオルが無かったのですが、バスタオルが2枚あったので、それで賄いました。 それ以外のスタッフさんの対応は良かったと思います。
2018 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
子連れで滞在
とても清潔で快適なホテルでした。 レギャンの中心にあり近くにお店やレストランもたくさんあり便利な立地でした。ビーチにも徒歩で行けます。 朝食はブュッフェで種類も豊富で満足できました。 プールは二ヶ所ありビーチボールなども置いてあったので5歳の子供も楽しく遊べました。 次回はバルコニー付きの部屋に泊まりたいです。
2018 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ケント、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗、楽しい、最高のホテル
綺麗で落ち着いた雰囲気のすごくいいホテルです!また行きたいです!バリ島に行く友達には絶対に紹介しようとおもいます
2017 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

りん、神奈川県

良かった点 : 清潔度
今回初めてのひとり旅でした。 個人的ですが、私はフロントの方の対応がとても不快でした。英語が話せないのがいけないのですが… 部屋の中はいつもキレイにしていただいて気持ちよく過ごせました。チョット驚いたのは湿気の多さ! 床が曇ってしまうくらいでした
2017 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
従業員が明るく感じが良いホテルです
海沿いの道は渋滞でうごかないので、 タクシー移動を考えてこちらのホテルにしました。 バスタオル以外にもタオルが欲しいです。
2017 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

dumbo、Bangkok

良かった点 : スタッフとサービス
コージーなホテル
チェックイン時の対応が非常に悪く、長らく待たされ、荷物を預けて、暫く外出せざる負えない状況で、時間を潰してチェックインして部屋に行くと、喫煙、シングル2個、これらの約束が果たされておらず、愕然。 尚、貴社の斡旋で安価で宿泊している為、ル・クラブのポイント獲得も拒否された。 担当した人間のレベルが低かったのが原因だろうが、まあホテルのフロント業務には適していないと判断せざる負えない。しかし、この件以外は非常にスタッフも親しみやすく、大変楽しく過ごすことが出来た。 コージーであるが、建物のモダンさを狙う為、機能面で問題もある気がしてならない。悪趣味と良趣味が混然一体となった。ある意味中途半端な建築。
LegianBeach
 Pool
Pool on the 4thFloor
Pool
Lia - Guest Experience Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 29 日)
親愛なるダンボ あなたのレビューを共有していただきありがとうございます。私たちはあなたのフィードバックを提供することに費やしている時間を感謝しています。 まず第一に、ご滞在中に経験したあらゆる不便のために私たちの心からの謝罪を受け入れてください。 私たちはあなたの不満を反映して、当社のフロントオフィスチームによって提供されるサービスの欠如についてのユーザーのご意見を読むことが非常に心配していました。全体のスタッフと管理を代表して、私たちは心からあなたが経験してきた不便をお詫びしたいと思います。 我々は、フロントオフィスのスタッフに関連する研修を強化し、我々は我々のゲストの経験のため、これらの要素を改善確実にするために是正措置をとるために私たちのフロントオフィスマネージャーにコメントを共有しています。 同時に、私たちはあなたの他の懸念は十分に留意し、さらに検討し、必要な改善をもたらすことを目的として、当社の関連部門に対処されましたことをお知らせしたいと思います。 コメントは、当社のサービスを改善するための努力で私たちを助けると私は、我々の注意にこの点をもたらすためにあなたに感謝したいと思います。 肯定的なノートでは、我々は我々のチームメンバーの親しみやすさと有用性はあなたにこのような良い印象を与えたことを知って喜んでいます。 もう一度、私たちはこの経験が将来的に私たちのホテルを使用してからあなたを阻止しないことを願っていない、あなたに感謝し、我々はあなたが私たちのより良い未来にサービスを提供する別の機会を与えるだろう願っています。 敬具、 ライア ゲストエクスペリエンスマネージャー

8/10 (良い)

KARMI、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
街中の立地で便利なホテルでしたね。
最近出来たホテルで全体的に新しく斬新な造りで快適でした。 セキュリティーがしっかりしていたので安心して過ごす事が出来ました。 全てのスタッフの対応も笑顔で良かったです。 日本語が不可のホテルでしたが、辿々しい私の英語を理解して対応くださり最初の不安は無くなりました。 また、プールが1階だけではなく、4階にもあって眺めも良く最高に気持ちが良かったです。 ビーチまでも徒歩5分位にありましたし、食事や買い物も周りにはお店が沢山あり便利でしたね。
部屋からの眺めです。

10/10 (非常に良い)

YOHEi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフ方々はみんな優し接してくれて 英語の話せない人でも全然大丈夫なホテルです。 新しいホテルでプールもとてもよく その値段でこんな贅沢していいの?って思えるようなホテルでした。 常にたくさんのスタッフが掃除していて 本当に清潔なホテルでした。
Widya Hapsariからの返信 (投稿日 : 2016 年 4 月 16 日)
親愛なる洋平 あなたの偉大なレビューありがとうございました! 私はあなたの滞在とスタッフから、特にサービスを享受していることを読み取ることが絶対に喜んでいます。 私たちのゲストの認識は我々が得ることができる最高の報酬です! 私はあなたの優しい言葉を聞いてワクワクするチーム全体であなたの賛美を共有します。 あなたの忠誠心をありがとうございました。あなたが戻っメルキュールバリレギャンに来るのを私たちは待つことはできません。 暖かいに関して、 ライア ゲストエクスペリエンスマネージャー

8/10 (良い)

Achernar、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
新しくて綺麗なホテル
2015年9月に滞在しました。昨年末オープンしたばかりで新しく、評判も良かったので、宿泊を決めました。まあ、ほぼ想像どおり、新しくて綺麗でスタッフの対応もよく、おおかた満足しています。ただ、一応プールはありますが、ビーチに面しておらず、前がレギャン通りなのでバイクの音が終日うるさく、ホテルでゆっくりしたい旅行者には不向きです。リゾートホテルというより、どちらかというと日本人の感覚ではアパホテルのようなビジネスホテルっぽいです。

8/10 (良い)

Pantai、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しい立地の良い ホテル
Mercure Bali legian ホテルは、まだできて間もない、新しいホテルです。 Kuta、Legian、Sminyakなど、どこへ行くのも、とても便利です。

10/10 (非常に良い)

Monisha Priyanka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Bill

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A well located hotel. Clean and comfortable. Excellent value for money.
2024 年 4 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Aslan-Sebastian

良かった点 : 清潔度
.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ashleigh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All was very good
2024 年 4 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kahlan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Great service
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Dear Mr/Mrs. Kahlan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bali Legian, It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Ádám

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is perfect, clean and modern! Staff is always friendly and kind. Recommend this hotel to everyone!
2024 年 4 月に 5 泊滞在
sからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Mr. Adam, We appreciate the time you have spent on providing the rating for us. We are really sorry if your experience with us didn’t meet your expectation. Thank you again for sharing your experience,we look forward to welcome you back on your next visit to Bali.

8/10 (良い)

Michael

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Het verblijf was goed alleen zijn de kamers iets te gehorige.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Ms/Mrs. Michael, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bali Legian.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

tom

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location
2024 年 4 月に 8 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Ms/Mrs. Tom, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bali Legian.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

8/10 (良い)

Christopher

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed my stay. Great location. Great room. My only complaint would be the room had a moldy smell which I know is common in tropical climates.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Ms/Mrs. Christopher, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bali Legian.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Faruq

2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Deborah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Love staying at the Mecure Legian, the staff are amazing and nothing is to much effort. Only place my family and I stay when in Bali. Thanks Mecure for an amazing time.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Mr/Mrs. Deborah, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bali Legian,It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Shelley

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The pool was cool not warm...staff lovely . Hotel clean...good area...location.
2024 年 4 月に 8 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Mr/Mrs. Shelley, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bali Legian,It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Tawee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ดีมาก และประทับใจ
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Dear Mr/s. Tawee, We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure Bali Legian. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 (良い)

Brent

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Mr. Brent,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Bali Legian.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Shashi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good staff service lot of thanks and enjoyed my Holidays.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Dear Mr/s. Shashi, Greetings from Mercure Bali Legian...We want to thank you for staying at Mercure Bali Legian as your vacation home. We hope you had a wonderful and relaxing time. Your business is appreciated and your comfort is our top priority.Your feedback is very important to us and enables us to make sure that the services we provide meet our guests' expectations. I will definitely share your valuable feedback with the team to continuously deliver our best service from the heart.We most certainly hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another exquisite stay with us.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

8/10 (良い)

Geoffrey

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 14 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Dear Mr/s. Geoffrey,Greetings from Mercure Bali Legian...We want to thank you for staying at Mercure Bali Legian as your vacation home. We hope you had a wonderful and relaxing time. Your business is appreciated and your comfort is our top priority.Your feedback is very important to us and enables us to make sure that the services we provide meet our guests' expectations. I will definitely share your valuable feedback with the team to continuously deliver our best service from the heart.We most certainly hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another exquisite stay with us.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

8/10 (良い)

Trae

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 10 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Mr/s. Trae, We appreciate the time you have spent on providing the rating for us. We are glad to know that the overall of your stay was good and that the products, services and facilities provided were up to your expectations. It is such an honor for us to have you as our valuable guests to always make you feel like home. Once again thank you, we look forward to welcome you back on your next visit to Bali.

6/10 (普通)

Steven

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Needs some TLC and some deep cleaning. Shower had a few mould patches and pool areas were showing their age with loose tiles etc (one pool area was starting a renovation as I left) Staff are awesome and super friendly
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Mr. Steven, Greetings from Mercure Bali Legian, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Mercure Bali Legian. We are really sorry to read that your stay did not meet your expectations.I understand your disappointment, and I have addressed your concerns to my team member and ensure you that we have already taken appropriate action to prevent future occurrences and for our better improvement.Thank you again for sharing your experience, and we hope you will give us an opportunity to better serve you in the future.

10/10 (非常に良い)

Jodie

カップルで旅行
I visit every 6 months and it’s always 5 star
2024 年 3 月に 11 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Mr. Jodie, We appreciate the time you have spent on providing the rating for us. We are glad to know that the overall of your stay was good and that the products, services and facilities provided were up to your expectations. It is such an honor for us to have you as our valuable guests to always make you feel like home. Once again thank you, we look forward to welcome you back on your next visit to Bali.

10/10 (非常に良い)

Vanessa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel sympa
2024 年 3 月に 9 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Vanessa,Greetings from Mercure Bali Legian, We appreciate the time you have spent on providing the rating for us. We are glad to know that the overall of your stay was good and that the products, services and facilities provided were up to your expectations. It is such an honor for us to have you as our valuable guests to always make you feel like home. Once again thank you, we look forward to welcome you back on your next visit to Bali.

10/10 (非常に良い)

Jeremy J

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
12pm is standard checkout time. Staff were fantastic. Always happy and provided great service. The location is great. South - Kuta and all the fun stuff. North - Seminyak with better quality and great restaurants. Head down to beachfront and all that Garlic Lane has to offer.
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Mr. Jeremy J, Greetings from Mercure Bali Legian...We want to thank you for staying at Mercure Bali Legian as your vacation home. We hope you had a wonderful and relaxing time. Your business is appreciated and your comfort is our top priority.Your feedback is very important to us and enables us to make sure that the services we provide meet our guests' expectations. I will definitely share your valuable feedback with the team to continuously deliver our best service from the heart.We most certainly hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another exquisite stay with us.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Sandra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 8 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Ms/Mrs. Sandra, Greetings from Mercure Bali Legian...We want to thank you for staying at Mercure Bali Legian as your vacation home. We hope you had a wonderful and relaxing time. Your business is appreciated and your comfort is our top priority.Your feedback is very important to us and enables us to make sure that the services we provide meet our guests' expectations. I will definitely share your valuable feedback with the team to continuously deliver our best service from the heart.We most certainly hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another exquisite stay with us.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

steven

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The property was amazing everything was great
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Sussy Rosiani - Front Office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Mr/s. Steven, Greetings from Mercure Bali Legian...We want to thank you for staying at Mercure Bali Legian as your vacation home. We hope you had a wonderful and relaxing time. Your business is appreciated and your comfort is our top priority.Your feedback is very important to us and enables us to make sure that the services we provide meet our guests' expectations. I will definitely share your valuable feedback with the team to continuously deliver our best service from the heart.We most certainly hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another exquisite stay with us.Sincerely,Sussy RosianiFront Office Manager