ストリート ビュー

OYO ホテルアンドカジノの口コミ

3.5 out of 5

口コミ

6.0
評価 10 - 6690 件の口コミ中 1470 件が非常に良い" "
評価 8 - 6690 件の口コミ中 1179 件が良い" "
評価 6 - 6690 件の口コミ中 1252 件が普通" "
評価 4 - 6690 件の口コミ中 1187 件が不満" "
評価 2 - 6690 件の口コミ中 1602 件が非常に不満" "

5.8/10

清潔度

6.8/10

スタッフとサービス

5.8/10

設備とサービス

5.4/10

施設のコンディションと設備

6.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Ryoji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I have been using this hotel since it had a different name.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Thank you for providing this feedback about your recent visit. We hope to see you again the next time you are in Vegas!

10/10 (非常に良い)

Yuichiro

2024 年 3 月に 5 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Please come see us again soon!

8/10 (良い)

Tatsuya

出張
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This location was conveniently located within walking distance to the MGM Monorail station. There is also a Hooters restaurant, so it was nice to be able to eat without having to go out.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Thank you for the feedback regarding your most recent visit to our hotel.

2/10 (非常に不満)

chizuru

2024 年 1 月に 4 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Please come see us again soon!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルはコンパクトで便利だけど 汚すぎる。 掃除は言わなければこない。 きてもタオル交換するだけ。 お風呂は石鹸カスだらけですごく気持ち悪かった
2024 年 1 月に 5 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
ご意見をお聞かせいただきまして、重ねて御礼申し上げます。 あなたのようなゲストがこれらの課題を私たちに知らせない限り、私たちはそれらに対処することができませんので、よろしくお願いします。

6/10 (普通)

EMIRI

2024 年 1 月に 7 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Please come see us again soon!

6/10 (普通)

Yuta

2024 年 1 月に 3 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Please come see us again soon!

4/10 (不満)

yoshihiro

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
予約が入ってなかった 再度手続きをし支払いしました
2023 年 11 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
これは私たちが聞きたいことではありません。 滞在中に期待していたような体験ができなかったことをお詫び申し上げます。

4/10 (不満)

Tomoyuki

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
洗面台に小さな虫がたくさんいた。 飛行機の騒音がうるさい エアコンの騒音がひどい
2023 年 10 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
これは私たちが聞きたいことではありません。 最近のご滞在がご期待を超えられなかったことを心よりお詫び申し上げます。 皆様からのフィードバックに感謝し、経営陣がこの状況を認識していることを確認します。

4/10 (不満)

Osamu

気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 10 月に 3 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Please come see us again soon!

4/10 (不満)

Hirotsugu

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Food courts were closed.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
We sincerely apologize for the issue you experienced and hope the rest of your stay was enjoyable. Thank you for the feedback and we hope to see you again soon!

4/10 (不満)

DAI

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Facilities are old. Shower water is warm.Hooters is great. Highly recommended.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
We sincerely apologize for the issue you experienced and hope the rest of your stay was enjoyable. Thank you for the feedback and we hope to see you again soon!

4/10 (不満)

Hironobu

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
対応レベルが他のホテルと比べて低い。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
レビューを書いていただきありがとうございます。 このような思いをさせてしまい申し訳ございません。

6/10 (普通)

Morita

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
立地が良く、パークMGMやミラクルマイルスに徒歩でも行ける。 ただ、設備が古く、ドライヤーや収納の扉が壊れていたり、シャワーが弱かったり、エアコンがうるさかったりと、ガマン出来ないほどではないが、ストレスは感じる。宿泊費が安かったので受け入れたが、他人にオススメはしない。
2023 年 9 月に 6 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
これは私たちが聞きたいことではありません。 最近のご滞在に関する率直なご意見に大変感謝しており、お客様やその他の OYO ホテル / カジノのお客様にこのようなことが二度と起こらないよう、管理チームがこの状況を十分に認識していることを確認いたします。

6/10 (普通)

Emi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 8 月に 2 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Please come see us again soon!

10/10 (非常に良い)

MASAYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Please come see us again soon!

8/10 (良い)

HAJIME

2023 年 7 月に 2 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 1 日)
Please come see us again soon!

8/10 (良い)

Tsuyoshi

2023 年 7 月に 2 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 31 日)
Please come see us again soon!

4/10 (不満)

YUSUKE

2023 年 4 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Please come see us again soon!

6/10 (普通)

Youko

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
夜中暴れてる人がいて怖かった
2023 年 4 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
最近のご訪問がご期待に沿えなかったことを心からお詫び申し上げます。 またの機会がございましたら、よろしくお願いいたします。

8/10 (良い)

Suzuki

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2023 年 3 月に 2 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 10 日)
Please come see us again soon!

2/10 (非常に不満)

Masami

2023 年 3 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 20 日)
Please come see us again soon!

4/10 (不満)

HIROKI

2023 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yasutaka

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
過ごしやすいホテル 
2023 年 1 月に 2 泊滞在
OYO予約部からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 2 日)
またお会いしましょう!

4/10 (不満)

Kyohei

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 7 日)
Please come see us again soon!

6/10 (普通)

KAZUHIRO

出張
カジノ街のはずれで、ちょっと寂しい。施設は古いが、清潔感はある。ちょっとした買い物も外に出る必要があり、ちょっと寂しいところを歩く。 値段相応
2022 年 10 月に 6 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 31 日)
お客様が経験した問題について心からお詫び申し上げます。残りの滞在が楽しいものであることを願っています。 フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。またお会いできることを楽しみにしています。

10/10 (非常に良い)

Miyuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
このホテルはとても古いホテルですが、部屋もきれいに掃除されており、昔ながらのアメリカがとても良かったです。私達カジノは素人ですが、ディラーが色々教えてくれました。 スタッフも親切です。プールもあります。 便利も良くまた利用したいと思います。
2022 年 10 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 4 日)
このフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 楽しい時間を過ごされたことをうれしく思います。またお会いできることを願っています。

2/10 (非常に不満)

Ayu

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
机や洗面所、バスなど全体的に部屋が清潔でなかった。 ドライヤーも壊れて使えなかった。
2022 年 9 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 26 日)
ご訪問が満足のいくものではなかった場合は、心からお詫び申し上げます。 これは私たちが聞きたいことではなく、私たちが自分たちに課している基準でもありません. あなたのコメントが適切な経営陣に届くようにして、改善できるようにします。 ご意見ありがとうございます。

2/10 (非常に不満)

MAKOTO

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
至る所が故障していて、正常な運営がなされていないと感じます。掃除も適当。非常に不快な滞在となりました。
2022 年 7 月に 3 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 21 日)
これは私たちが聞きたいことではありません。 最近の滞在についての率直なフィードバックに感謝し、管理チームがこの状況を完全に認識していることを確認します。これにより、これがあなたやOYOホテル/カジノの他の常連客に二度と起こらないようにします。

8/10 (良い)

Kaho

2022 年 6 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

JUNICHI

2022 年 6 月に 1 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 22 日)
Please come see us again soon!

6/10 (普通)

AKI

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
アメニティー、ポット、冷蔵庫、レンジなど一切ついていませんでしたが、私は不便がなかったです。 プラス20ドルでお部屋をアップグレードすれば上記のものが揃ったお部屋にできると言われましたが私は断りました。ホテルには寝に帰るだけだったので。
2022 年 4 月に 4 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 19 日)
ご不便をおかけしましたことを心よりお詫び申し上げますとともに、残りのご滞在が楽しいものであったことを願っております。 フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。またお会いできることを楽しみにしております。

4/10 (不満)

Natsumi

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スプリットから歩いて行ける距離で良かった。部屋も少し古さはあるが広さが十分にあって快適だった。ただ、バスルームのドアの作りが悪くガタガタで閉めづらい。閉められたと思ったら今度は開かなくなって閉じ込められた。施設の人がなかなか来てくれなくて大変だった。
2022 年 4 月に 3 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 19 日)
これは私たちが聞きたいことではありません。 最近の滞在についての率直なフィードバックに感謝し、管理チームがこの状況を完全に認識していることを確認します。これにより、これがあなたやOYOホテル/カジノの他の常連客に二度と起こらないようにします。

8/10 (良い)

rie

良かった点 : スタッフとサービス
2022 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

shigemi

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ストリップ通りに近く、歩いて行ける場所が多いし、空港からは、CVXで2ドルで行ける。 設備は、古いですね。友人は、シャワーのお湯が出なかったらしいし、私もスタンドライトが壊れてたのと、トイレが勝手に流れたりと古さは目立つと思います。 スタッフは、愛想は良くないけど、印刷をお願いした時、根気よく対応してくれました。
2022 年 4 月に 3 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 13 日)
こんにちは–このフィードバックを提供していただきありがとうございます。 ご不便をおかけして申し訳ございません。 フィードバックを残りの管理チームとハウスキーピングチームに渡し、この状況を確実に認識できるようにします。

6/10 (普通)

Chihiro

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス
お風呂の水はけが悪すぎて、シャンプーしているだけで膝まで水が溜まってきて、そこから10〜15分たたないと水が流れなかった。 朝フロントで陰性証明書をプリントしてもらおうとしたところ、すごく愛想の悪い女性が嫌々やってくれたが半分しか印刷されておらず、もう一度頼むと1/2サイズに縮小されたものになってしまったが、この女性には言っても無駄と感じたので諦めた。立ち寄ったMGMにてコンシェルジュに頼むと快く引き受けてくれた。
2022 年 4 月に 2 泊滞在
OYO Reservations Deptからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 14 日)
ご来店が不十分であったことを心よりお詫び申し上げます。 これは私たちが聞きたいことではなく、私たちが保持している基準でもありません。 改善できるように、コメントが適切な管理者に届くようにします。 ご意見ありがとうございます。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2021 年 6 月に 3 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 23 日)
Please come see us again soon!

4/10 (不満)

juan

出張, カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
To be honest not a lot of tables to gamble The switch my reservation last minute that was inconvenient for us also elevator was one of the worst ones ever bathroom horrible conditions definitely need improvement
2024 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Vic

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Too pricey for what you get!
2024 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Esther

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Only one elevator was working out of the tree. Parking was dirty and dark. Was charged for a “pool view” room and I was in the 16th floor on the opposite side of the swimming pool. Arrived 1 hour earlier than the check in time and was charged $20.00 for early check in, just an awful experience
2024 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Rocio

出張, カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property is very dirty, smelly. Very VERY poor customer service. Our room was dirty, had nail clippings and dried ramen noodles stuck to carpet. As soon as we opened the courts is there was dust flying everywhere AND the AC was not cooling. Called front desk, said they where sending house keeping and tech. Only tech came. Second day asked for cleaning again and towels. Came back to find a dirty room and towels on the floor. Would definitely NOT come back nor recommend to family and friends.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Aaron

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Upon conducting research prior to my arrival, I had some concerns about the quality of this establishment. However, I was pleasantly surprised by the hotel itself and the attentiveness of the housekeeping staff. It is worth noting that for dining options, it may be preferable to venture to the nearby strip. In my experience, despite the presence of multiple Hooters employees, only one seemed actively engaged while the others appeared preoccupied with their mobile devices. As for dining late, Steak and Shake is an option, although the menu selection is limited similar to that of Blake's Lotaburger. It was apparent to me that the preparation of the meat was lacking, as it arrived cold and lacking in flavor.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Adam

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Only one elevator working. Took forever to get to lobby/room. A/C was very loud. Would not stay there again.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gema

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
If you have any walking toddlers be careful, there is no door saftey on top of the doors like other hotels have toddlers are able to open and walk out the door, they had 2 elevators but only one was working and then the one working didnt work no more for a day, they have multiple people walking around confused how to get to their rooms. The room was so old fashion and half of the things didnt work, I have to call the receptionists to complain about it. The walls are so thin you can hear everyones business. Cleaning is upon request which i think its dumb, others hotel do basic cleaning. Even when I requested a deep clean because my tub was full of hairs on our first night they never came to clean it. Honestly horrible hotel I would never stay there again, ESPECIALLY with children.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Maria

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
elevators not working or taking a long time , dirty carpet , bathroom needed more cleaning , beds were a bit comfy, air conditioner not working as great felt the room warm
2024 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kira

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
3rd floor elevator call button broken/non-working;stairs had no knob/bar to open. Route from 3rd floor was length of hotel to stairwell to basement, past broken air conditioning units, electrical room, laundry facilities. Only 1 of 3 elevators on ground floor was in use-long wait time/crowd gathered to upper floors
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Emma

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed here 2 years ago almost to the date and the property has gone downhill horribly. We saw about 2 weeks after we booked that the elevators were broke. We just figured they will be fixed by Memorial Day weekend… well they weren’t. They have 6 elevators and only 1 sometimes 2 were working. They have been broken since middle of February. This was not a very enjoyable trip and will never stay there again. First we ordered a king room in January. We check in go up the stairs to the 3rd floor and realize we have 2 beds and no one notified us at check in. I get it’s a holiday weekend and they are busy but if someone would have said “I’m sorry but right now we only have queens, sorry for the inconvenience” i would have been ok but no one said anything. We text the front desk number and they say we can try in the morning but they are overbooked. We never checked in the morning because we were worried that they would put us up on a higher floor and we didn’t want to have to do potentially 17 flights of stairs or wait 30 minutes for an elevator if not more. Second with the elevators down no one gave us stairs directions. We found out some of the stairwells don’t go to all floors or lead to back service hallways with broken equipment laying everywhere. Also the stairwells are nasty and had rotting food that had been there for 3 days at one point. If your elevators don’t work please give people directions. Also the pool waitress Sunday 5/27 was extremely rude and condescending.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Brenda、HACIENDA HEIGHTS

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The unique aspect is that their elevator sign is wrong. It said floor 11 to 19, when it goes to 10 as well. The unique aspect was that the staff make you feel absolutely intelligent when you don't understand the sign was wrong. The unique aspect was that they gave your an no strip for room when you asked for it, c and needed to go to front desk again. The unique aspect was that the strip view room was looking at the back side of mgm only. The unique aspect was the tv won't turn on or off. Or stays at the searching mode the entire time. The unique aspect was the ac cover was broken. The unique aspect was that we needed to kill flies in the room. The unique aspect was the halfway was floaded and my shoes got damaged. The unique aspect was the draining in the tub is horrible. The uniqueness are things that made me refuse to stay at this hotel. Customer service was horrible.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Thank you for taking the time to provide your unique aspect during your stay. We apologize if your visit was less than you had hoped for but we appreciate your candid feedback!

10/10 (非常に良い)

Miguel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was great
2024 年 5 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Jaime

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Staff is very friendly, lots of places to dine. The only thing they need to work on is replacing them elevators. They did not operate when we arrived to the casino. We had to use the service elevator. When we checked out, again the elevator did not work. Once again we had to utilize the service elevator. Other than that, our stay was great.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
OYO Reservations Dept.からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
We sincerely apologize for the issue you experienced and hope the rest of your stay was enjoyable. Thank you for the feedback and we hope to see you again soon!