We dropped off at the hotel. We found there was NO lift. We walked the stairs to 3rd floor. The counter uncle really super slow service for us. He was slow writing down my IC, my phone number and my booking number..... we were taken 15min to get keys and check-in. LOL. we opened room.. we found toilet door has broken... My mom complaint to me ground too oily and fully smell smoking in the room. After 1hour, we have booked new another hotel. But we check-out only < 1hour. LOL. We wasted worth RM40++ per day.. to uncle (HE happy ya)... We are unhappy. we feeling nightmare if we stay this room... Buddy, we are NOT recommend you to stay this Melawati Hotel. I give 1 out of 5 stars.
Joachim
2019 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
xxxxxx
2019 年 6 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Close to the food courts and visiting the mall, our morning visit many interesting breakfast menus and lots of options ... there is also plenty of parking
xxxxxx
2019 年 5 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
Aw
2019 年 4 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
- - - - - -
Aw
2019 年 4 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
mohd pisal
2019 年 1 月 15 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
kurang memuaskan perlu penambah baikan
mohd pisal
2019 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2018 年 4 月 28 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Please make them nice and clean
Dirty stairways; broken, dirty and moldy bathroom door, noisy receptionist at night. Tv and bed -good. Not-so-friendly service. Good location, many places to eat and shop
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 3 月 19 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Sistem regester teruk.. Perlukn sistem kalau kastemer book on9
宿泊されたお客様
2018 年 3 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
steve、kuala lumpur
2018 年 3 月 11 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Room
Room are so dirty and smelled.
Air-conditioning is not cool at all.
The way going to room are was so dirty.