The staff is really nice and kind. But the room smells mold, and I found about 10 cockroaches in one night just only in my room. I could not stand with such an unsanitary condition, so I moved to the other place. I’ll never stay there again. Again, the staff is really nice.
Naoya
2023 年 8 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Takeshi
2022 年 11 月 20 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Takeshi
2022 年 11 月に 14 泊滞在
4/10 (不満)
TETSUKA
2022 年 7 月 24 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
窓有りの部屋だったが、空調室外機の音がうるさかった。
バスルームが狭くがつかい悪かった。
TETSUKA
2022 年 7 月に 13 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 18 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
部屋の中にゴキブリがたくさんいて困ったいました。
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 14 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 7 月 25 日
宿泊されたお客様
2018 年 7 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Gen、Osaka
2017 年 8 月 17 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
A gentle staff member
When I checked at the hotel, the receptionist checked the details of my confirmation. It was taking too much time. The staff however, gaved me useful information, such as some places that I should visit, its means of transportation and how to spend in a friendly manner.
Absolutely disgusting. Damp, mould, dirty bedding, shared bathrooms.. should be illegal. Needed to leave ASAP and had to shower at my next hotel straight away as i felt so gross. The mattress was in extremely bad condition - springs were so so thick and deep and all over, didnt know a mattress could get THAT bad
Expedia needs to take responsibility and stop selling us stuff like this.
Danyal
2023 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ian
2023 年 9 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ian
2023 年 9 月に 6 泊滞在
6/10 (普通)
Mohd Zaki
2023 年 8 月 19 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Room confortable to me but toilet dirty.
Mohd Zaki
2023 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Abdi
2023 年 7 月 17 日
Abdi
2023 年 6 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2023 年 7 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Tidak direkomendasikan nginap di sini. kondisi buruk
宿泊されたお客様
2023 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Derick、Singapore
2023 年 6 月 5 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Derick
2023 年 6 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
AJ
2023 年 4 月 15 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
AJ
2023 年 4 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mehad
2022 年 9 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property it's not good hotel staff very good behavior
Mehad
2022 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Amir hassan
家族旅行
2022 年 3 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Okey
Amir hassan
2022 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nigel
2021 年 10 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nigel
2021 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Khairulnizam
2020 年 9 月 21 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Khairulnizam
2020 年 9 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2020 年 9 月 12 日
1 night in BB
Place was hard to find but I made it after few encounter with other hotel staff who point the direction.
Stayed was normal budget hostel you've had expected. Room 205 deal with roadside noise and cockroach as well as AC was 30 degrees all the time (might be different remote they gave me) Apart from that, it's ok since I only booked emergency 1 night stay. If longer, I would prefer another option. It says RM20 per night including fees but you'll be charged additional RM2 plus another RM20 deposits which reimbursed only RM19 during checkout. Reimbursed in RM1 bank note which not everyone will count at the counter. I keep it saperate and later discovered this. It's all prepared before she hand it over to you. Deliberate or unintentional only God knows best.
宿泊されたお客様
2020 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 3 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice gud location
宿泊されたお客様
2020 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Mohamed saleem
出張, グループ旅行
2020 年 1 月 14 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wrost service,collect extra amount,didnt give receipt,dont give wifi password,rude staff please dont recommde abs guest house.