Two seperated bed, very small and dirty room that is not seen at the web site of the hotel and agent's web sites...be careful about this hotel! If you have any problem should know that no one is going to help you. The hotel stuff will recomend you to communicate with your agent (like hotels.com or expedia etc). They have 2 diffrent type of building. One good one bad. If the good full then you be in the bad but you can not know which one are you going to be..because only good one in the web sites...
I have very bad experience with this hotel. I dont recomended..
Hotels.com should do its job and protect its customer's satisfaction before earning money. Easy comes easy go!
Alp
2019 年 8 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Azeddine
2019 年 8 月 26 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Azeddine
2019 年 8 月に 12 泊滞在
10/10 (非常に良い)
TATIANA
2019 年 8 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
TATIANA
2019 年 8 月に 9 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 12 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 7 泊滞在
6/10 (普通)
Dmitry
2019 年 6 月 9 日
良かった点 : 客室の快適度
Dmitry
2019 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Dmitry
2018 年 10 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dmitry
2018 年 8 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Mahmut、Schweiz
2018 年 10 月 14 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Die Hotel war unhiygenisch, die essen waren nicht frisch, ca. 80 % war immer die gleihe essen. Nach ca. 20 min.. Sind die essen schon kalt gewesen, hat kein mikrowele so etwas. Die geschir war nie sauber, Am zimmer war nicht immer neue handtuch, seife oder wc papiere dabei.
Mahmut
2018 年 9 月に 12 泊滞在
8/10 (良い)
Huseyin、Turkey
2018 年 8 月 26 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Huseyin
2018 年 8 月に 4 泊滞在
nihal yıldızからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 25 日)
değerlendirme için teşekkür ederiz sizi ve değerli ailenizi ağırlamaktan mutluluk duyarız
6/10 (普通)
Mutteea
2018 年 8 月 13 日
Mutteea
2018 年 7 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Ahmet
2018 年 8 月 1 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Herşey dahil değildi. Arılar vardı heryer
Ahmet
2018 年 7 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2018 年 7 月 23 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sehr Eintönig
Essen und Program keine Abwechslung. Hotelanlage braucht eine Grundreinigung, die Anlage ist ziemlich ungepflegt, die Wãnde, Boden und die Aufzüge werden wohl kaum geputzt. Gegen Personal ist nichts zu sagen, immer freundlich. Aber sehr wahrscheinlich wird an Grundreinigung gespart. Nie wieder!!!
宿泊されたお客様
2018 年 7 月に 5 泊滞在
2/10 (非常に不満)
G、Chicago
2018 年 7 月 22 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Food is mediocre, staff looks miserable and some are very rude. Hotel needs serious upkeep. The room was not very clean and fixtures were not working. Broken light, faulty shower head and leaking tub.
G
2018 年 7 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
umit、rotterdqm
2018 年 7 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Locatie was goed maar hotel en personeel zeer slec
Enige mooie was dat het strand vlakbij het hotel is,verder zeer zeer slecht.
umit
2018 年 7 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
Murat
2018 年 6 月 27 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
В первый раз в Кирише.
Отель отличный,но человеческий фактор все портит как всегда. Чистота в номерах и в отеле оставляет желать лучшего. А так кристально чистое море, отличные аниматоры и программы, еда вкусная и разнообразная. Отдельное спасибо сотрудникам на ресепшене Мурату и Расиму!
Murat
2018 年 6 月に 9 泊滞在
8/10 (良い)
Nikolaj、Basildon
2018 年 6 月 2 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Need repair in 4411 it’s captain suite jacuzzi it’s still leaking after 3 times repair, in public toilets will be great to have changing room o something there to change baby pampers,
Nikolaj
2018 年 5 月に 8 泊滞在
4/10 (不満)
marco911
2018 年 5 月 23 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
avis
une semaine de vacances dans un 5 étoiles qui n'en fait réellement que 2 en France pour la partie hôtellerie et pire pour les repas avec des buffets plus que bizarre et mal repartis. Il faut être présent directement a l'ouverture des repas car sinon vous n'aurez plus que les restes et ils ne seront pas forcement agréables!!!
Réellement le SEUL point positif de cet hôtel c'est les piscines qui sont grandes et bien entretenues pour le reste si vous voulez y aller c'est votre choix.
marco911
2018 年 5 月に 8 泊滞在
8/10 (良い)
kristina
2017 年 10 月 11 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
kristina
2017 年 10 月に 7 泊滞在
dear kristina,
Thank you for choosing our hotel.
your views are important to us.
we will happily welcome you again
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2017 年 10 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2017 年 9 月に 2 泊滞在
dear guest,
Thank you for choosing our hotel.
your views are important to us.
we will happily welcome you again
2/10 (非常に不満)
Senol
2017 年 7 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Berbat bir konaklama geçirdik emeği geçen herkese teşekkürler.
Senol
2017 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2017 年 6 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Familj resa
Ett fint resort med all enclusive ,allt var super bra med renlighet, bekvämlighet och service.
宿泊されたお客様
2017 年 6 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ilhan
2017 年 6 月 16 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
När jag ska checka in då tog de jätte långt tid sen när vi kommer in i rummet det va ostädat finns inte en ända handduk de va nästan samma mat varge dag vi va där tre dagar ingen har städar varan rum på tre dagar jätte dåligt cervis jag och min familj va inte nöjda de gick inte ens sova på deras sängar spesiell mina barn så jag kräver tillbaka mina pengar. Mvh Ilhan
Ilhan
2017 年 6 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Наталья、Новосибирск
2017 年 6 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Хороший отдых!
Отель семейный, все удобно расположено. вся территория цветет, все ухожена. Анимация для деток хорошая, Спасибо девачкам огромное.
Наталья
2017 年 5 月に 9 泊滞在
8/10 (良い)
BAYRAM
2017 年 5 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sahili güzel. Otel 5 uzerinden 4.
Otel güzel. Sahil güzel. Odalar rahat.
Hoş olmayan şey şuydu. Reception'daki bayana çıkış işlemi yaparken sorduk." Öğlen yemek yiyip gidebilir miyiz ?"diye. Check out işlemini 11.30 da yani yarım saat geç yaptık. sağolsunlar zaman konusunda yardımcı oldular. Ancak bir yemeği çok gördüler. Öğle yemeginden faydalanamayacagimizi soylediler. Hemen bileklikler kesildi.
Reception'daki bu davranış dışında herşeyi sevdik.
BAYRAM
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2017 年 5 月 22 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Unun stay...everything is bad in hotel.
How is this hotel have 5 stars. Everything is bad. Room, conditions, foods, drinks....etc.....very very bad....
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
MUSTAFA
2017 年 5 月 22 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Odalar iyi temizlenmiyor.
7312 nolu odada ailemle ve 1.5 yaşında torunumuzla kaldık.Oda iyi temizlenmemiş.Tekrar temizlenmesi gerekli diye söyledik 2 saat sonra temizlendi.Çalışan ofluyarak pofluyara bu işten bıktığını söyleyerek çıktı.Birde kaydımızı resepsiyona yaptırırken cocuk yatağı istedik.3 saat sonra tel açtım tekrar söyledim.Gelen giden yok.Tekrar resepsiyona indim.Görevli arkadaş bir yeri aradı tekrar oraya söyledi.3 gece orada kaldık cocuk yatağı gelmedi.2016 da bu otelde kaldım harikaydı.İnşallah bu eksikliler giderilir.Daha yazacağım çok şey var..
MUSTAFA
10/10 (非常に良い)
Iuliia
2016 年 10 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Отличный отель!
Отличный отель! Территория огромная, отдыхали уже второй раз там. Попали на закрытие отеля, людей мало, тишина и красота!!! Спасибо персоналу за хороший отдых