外観

ベージャヤ・ウォーター・フロントホテルの口コミ

4 out of 5
ベージャヤ・ウォーター・フロントホテル
88, Jalan Ibrahim Sultan, Stulang Laut, P.O. Box 161, Johor Bahru, Johor

口コミ

6.6
評価 10 - 840 件の口コミ中 132 件が非常に良い" "
評価 8 - 840 件の口コミ中 256 件が良い" "
評価 6 - 840 件の口コミ中 242 件が普通" "
評価 4 - 840 件の口コミ中 126 件が不満" "
評価 2 - 840 件の口コミ中 84 件が非常に不満" "

6.4/10

清潔度

6.8/10

スタッフとサービス

6.4/10

設備とサービス

6.0/10

施設のコンディションと設備

5.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

HIROKI

2022 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Akiko

2021 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 1 泊滞在
Lavyからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 29 日)
Dear Guest, Warm greetings from Berjaya Waterfront Hotel, JB! We hope you had a pleasant stay with us. Once again, thank you for choosing to stay with us and I do hope I have an opportunity to personally welcome you back to our hotel in the very near future. Thank you and best regards Lahvanyah Muniandy Executive Secretary

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安かろ悪かろう?
10日間滞在しましたが、お部屋の掃除がされず、シーツもシミがついたシーツが何日も同じだったのでかえてないと思われます ロビーカフェもアフタヌーンティーが告知ポスターがアチコチあるのにやってないとか、隣のモールも閑散としています が、料金考えたら言えませぬが(笑)
2019 年 7 月に 10 泊滞在
Lavyからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 6 日)
Dear Guest, Greetings from Berjaya Waterfront Hotel Johor Bahru! Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Further to your review, basically touching on the mall activities is not under hotel division jurisdiction and these particular platforms is only allocated for Berjaya Waterfront hotel Johor Bahru for capturing private feedback to improve operation and guest satisfaction. Nevertheless, I have forward this matter to the mall management for further attention. Once again, thank you for choosing to stay with us and I do hope I have an opportunity to personally welcome you back to our hotel in the very near future. Thank you and best regards Lahvanyah Muniandy Executive Secretary

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
room smell as the mold
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Lavyからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Once again, thank you for choosing to stay with us and I do hope I have an opportunity to personally welcome you back to our hotel in the very near future. Thank you and best regards Lahvanyah Muniandy Executive Secretary

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

ホテルについて
広くて施設が整っていますが、少し中心地から離れています。その点さえ気にならなければ、良いホテルだと思います。
2018 年 8 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Tommy、Yoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
町外れホテル
ジムとプール、スパだけに集中するには、最高。 街までは、歩けなくないですが、歩道もあんまりないし、汗かきますので、タクシー使ってください。
2018 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

noric

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
海峡沿いの見晴らしの良いホテル
海峡沿いの見晴らしの良いホテルです。スタッフの対応も良いですし、周りにレストランもあります。朝食のビュッフェも種類が多くてよかったです。ジムで軽い運動もできます。吹き抜けの低層階に夜に演奏が聞けるBARがあるのですが、夜遅くまで音が響いています。それを除けば良いホテルだと思います。
2018 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

カイエン青山、日本

良かった点 : スタッフとサービス
海峡沿いの白い建物で優雅なホテル
年末に2泊しました。15階の眺めのいい部屋で夜の夜景も最高です。朝食もバイキング形式で種類も多く満足しています。 ジョホールバルのバスターミナルからはタクシーでの移動となります。8リンギ、日本円で280円くらいでした。 スタッフの接客もすごく親切です。
2017 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2回目はないですね。 ベッドのシーツはダニがいて、全身が痒くなり寝れない。替えてもらったが変わらず。 スタッフは、ホテルマンとしての教育は受けてなさそう。
2017 年 11 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

HAJIME

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
海沿いの屋台街が印象的
ホテルの周辺にレストラン、海沿いの道に屋台街と、食べ物には苦労しません。 ただ、他の場所へ行くにはアクセスが悪く、タクシーを15分待ちました。
2017 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

SnG、Singapore

良かった点 : 客室の快適度
SGとJBの間の湾が見えるホテル
海沿いに立地していて景色が良い。設備は決して新しくないが、二、三日泊まるのであれば十分なホテルである。 隣接しているコンプレックスにレストランやショッピングができる場所がある。 通貨の両替所は市内中心部に行かないとないので、そこは留意が必要。

6/10 (普通)

きのた、愛知県

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
普通のホテル
今回2回目で、前回悪くなかったので、泊まりました。海岸通りを歩いて行くと駅まで20分ぐらいで着き、ロケーションは悪くはありません。ホテルはショッピングセンターと直結しており、スーパーは23時まで営業していました。ただ、夜遅くまでホテル内で歌謡コンサートやっているので、うるさいと言えばうるさいです。

2/10 (非常に不満)

masashi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最低のホテルです
初めて利用しました。いつもはルネッサンスなのですが、空きがなくここに宿泊 夜の10時30分にチェックイン しかし、清掃ができていないの待つようにとのこと ロビーに座る場所も空きがなく 部屋の清掃待ちの方々が数組いました。 ロビー周囲はナイトクラブの関係か非常に雰囲気悪い 待つこと2時間、ようやく部屋へしかし、ルームカードキーが使用できずに2回も取り替えることに 部屋はごみ、ほこりが堆積 タオルも全然なく ミネラルWもなく 案内と全然違っていました 疲れているので早く部屋へ入りたかったのに夜中に2時間はひどすぎです。 チェックアウトも同様に1.5時間またされて最悪です。 2度と近づかないホテルです。 ローカルの方に聞いたら 危険なエリアなのでその方たちはいかないそうです。

6/10 (普通)

NaoT、Tokyo

標準的なホテル
部屋は広くて快適でしたが、水周りの設備が少し古かったです(清潔でなかったわけではありません)。大型ホテルのため、ホテル内での移動に時間がかかりました。

6/10 (普通)

harutaka、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
中心部から離れたホテル。
中心部から離れている。免税ショッピングセンターが施設内にあるが、2回は全部閉店している。 大きな吹き抜けがある。ロビーなどは綺麗だが部屋はそうでもない。

6/10 (普通)

KEN、東京

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
老朽化したビジネスホテルです。
夜中のホテル内外からの騒音がひどく神経質な人では睡眠困難。バスルームはお粗末で、シャワーは古くて散水しないし、バスタオルも(一応クリーニングはされてはいるが)綻びておりとてもシテイーホテルで使用する様なものではない。

6/10 (普通)

MASAHIRO

気になった点 : 客室の快適度
値段相応のホテル
JBセントラルからタクシー代10Rm。 値段相応のホテル。シャワーがぬるい、クーラーの温度調節が上手くゆかない。 免税エリアにあるホテルで、免税価格でビールが買える点は評価できるが、 もう一度泊まるかと聞かれたら、No! と言うだろう。

6/10 (普通)

lark1961jp、japan

気になった点 : 施設のコンディションと設備
シャワーのお湯がでない
シャワーのお湯が全然暖かくならない。 5F中央のラウンジでバンドが歌っていたがファミリーが多くステージ前で子供がうろうろ走りまわり セット料金取られてるのでよけい気分が壊れた。すぐ退散した。 スタッフも親に注意するべきである。ちなみに客の服装はうるさい(短パン禁止) ホテルは最近外部塗装を変えています。

6/10 (普通)

Flex

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
大きなホテル
大きなホテル。 掃除はいきとどいていた。 内側が吹き抜けになっているので、夜のライブの音が上まで上がってきてうるさい。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス

4/10 (不満)

ブルースカイ、ジョホールバル

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
粗末な朝食
ビジネスで利用しました。急なことでこのホテルしかなく利用しました。金額が金額なので贅沢を言ってはいけませんが、朝食は最低でした。美味しくないし、種類も恐ろしいほどに少なく、また、ウエイター、ウエトレスのどうしようもない仏頂面、投げやりな態度には辟易。また、殆どが中国人の低所得層という感じで、気分が悪くなる2泊でした。部屋にはバスタオルだけで、フェイスもハンドタオルもなく、スリッパも無しです。お金を貰っても再泊しません。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最悪だった

6/10 (普通)

family、東京

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
リピートは難しい
家族でコネクティングルームを利用しました。 ルームサービスはまあまあ。 クリーニングが安くて良い仕上がりでしたが、 オーダーに手違いがあって、時間がかかってしまいました。 吹き抜けの下がレストランで、夜に大音響のライブをやったりにぎやかです。 ショッピングモールに直結、コンビニや飲食店も徒歩圏でまあまあ便利。 館内はwifiアクセスがまったく良くなかったのが残念。

6/10 (普通)

CAMPBELL、日本

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
匂いが気にならなければ お得なホテル
部屋にはいった時にまずは匂いを気になりました。 特に設備で不便を感じませんでしたが、ベットも湿気を感じましたし 匂いに敏感な私にとっては、残念でした。 大きくてホテル内がショッピングセンターになっているのでとても便利で宿泊代も安いので 立地等の便利さは評価できます! コストパフォーマンスよいと思います!

8/10 (良い)

yo_oy

良かった点 : スタッフとサービス
サービスはいいが、部屋がイマイチ
スタッフのサービスレベルは合格です。 部屋の古さが気になりました。 また、古い部屋なのに部屋にスリッパがないのが嫌でした。

6/10 (普通)

toriton、北海道

コストに見合った内容
仕事を兼ねた妻との旅行で2泊利用しました。 前日まで宿泊していたホテルが良かったため見劣りしましたが、金額からすると悪くないと思います。 施設の老朽化に伴う劣化は若干気になりますが、なれるとこんなものかなと思う程度です。 ホテルが保税区内にあり、1階から4階まではショッピングセンターになっていますので、お土産も買えますし、特に、地価の食品売り場では地元ならではの日用品が買えます。 夕食は入口の向かいにある中華料理店は非常においしかったし、近所にある野外の食事スペースでの魚介類の量り売りの所は、辛いもの好きであれば、非常においしく頂けると思います。 ただ、南国の気質だと思いますが、夜は遅くまで大変にぎやかであり、早くお休みになる方はホテルの吹き抜けに響き渡るショーの音には要注意です。 話はそれますが、コタラヤからのタクシーは、通常5MR前後らしいのですが、メーターを倒していないのでいくらかと聞いたところ、15MRのうえに、最後はおつりも1MR少なく渡されました。金額を聞いた段階で、400円少々なのでこんなものかなと思っていましたが、よく考えるとシンガポールのタクシー料金より高かったなぁといまさらながら思っています。  ただ、その後、いろいろなシチュエーションの中で、「タクシーより安い!」というジョークがたびたび使えて笑いもいただけましたので、費用対効果は得られたかなと思います(^^ゞ いずれにしても自己責任のもと、南国の雰囲気を楽しむのはよいことかと思います。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
ザ ゾン リージェンシー ホテル バイ ザ シー
HOTEL内で毎日ショーがあり、大きな免税店もあり、部屋から海が見え、徒歩1分以内にレストラン街があったので、便利で退屈しませんでした。 朝のビュッフェも、種類が多く楽しめました。 ただ、部屋でインターネットが使えるとのことでしたが、結局使えなかった

2/10 (非常に不満)

Rayner

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Daveからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Rayner,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. We are so glad you found our hotel a good place to stay. Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. We put customer experience and feedback as our priority, and your review ensures that we will continue to make further improvements. We look forward to seeing you again.Sincerely,DaveGeneral Manager

4/10 (不満)

Foo

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
car park very in convient have walk one made to reach lobby lift bath room bath tub is leaking poorly maintained
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Daveからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Foo,Thanks for taking the time to give your feedback. We're sorry to hear the rooms weren't up to the standard you've come to expect from us. We have personally addressed this with our maintenance staff to ensure this won't happen again. We certainly look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Sincerely,DaveGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Ramli

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Need more menu.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Daveからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear Ramli,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,DaveGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Muhammad Shahir

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel was old. Room smelled like an old wet rag. Toilet leaked from the top. My rooms phone was not working at all. Wall switches were falling off. Missing face towels. Hotel Parking was extremely far from lobby and rooms. Driving out of the hotel, has to go through checkpoint to get checked even though we're not from the ferry terminal. No direct walkway to nearby food stalls
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Saifulからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Muhmammad Shahir,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. We put customer experience and feedback as our priority, and your review ensures that we will continue to make further improvements. We look forward to seeing you again.

10/10 (非常に良い)

Ruby

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Daveからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Foo,Thank you for your stellar rating and review. It truly means a lot to have our guests share their positive experiences, especially during this time. Our team has worked hard to ensure that all health and safety concerns of our guests are met. We’d love to welcome you back again next time.Sincerely,DaveGeneral Manager

4/10 (不満)

Mary

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Like the position but was unhealty musty smell Will not stay here.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Saifulからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Mary,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel. Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. We put customer experience and feedback as our priority, and your review ensures that we will continue to make further improvements. We look forward to seeing you again.

4/10 (不満)

Sharum

家族旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Poor ,hope there try hard to be better.
Front office a lady did not know how to handle as she never give back my change,as i book 2 transaction, ias i told he to calculate together but she refused to,end up cockup the transaction, Hotel is abit dirty,alot or mold n fungus in the room, towel cant be changed for the 4days stay, as the staff says out of towel, room service are too late ,they came in to change around 4pm , wifi are limited access, keep logging out n cant log in. Breakfast are ok,
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Saifulからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Sharum,Thanks so much for your thoughtful and detailed review. This is incredibly helpful. I wanted to let you know we've taken the good and the bad elements you've mentioned in your review to heart. Thank you again for taking the time to share your experience with us. We're grateful for guests like you.

8/10 (良い)

Choo Gekpo Ruby

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Carol Wooからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Dear Ms. Ruby Choo,Thank you for your kind words and positive feedback regarding your recent experience at our place. We are thrilled to hear that you had a wonderful stay, and we truly appreciate your recommendation.Ensuring the satisfaction and comfort of our guests is our top priority, and it's heartening to know that we were able to make your stay enjoyable and further extended your stay. If there are specific aspects or features that stood out during your visit, we would love to hear more details.We sincerely appreciate your recommendation and look forward to the pleasure of welcoming you back for another excellent experience in the future.Love

4/10 (不満)

Jia Leong

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The moment I stepped into the hotel room, I could smell cigarettes. Went to the toilet and when I turned the faucet/tap, the water was black at first then turned yellow and it took awhile before it turned to normal water colour. Hotel room flooring/carpet extremely dirty and the bed was kinda itchy so I suspect bed bugs or something. The hotel room itself is massive but very run down and poorly maintained. Would not consider staying in this hotel ever again unless it has been fully renovated or something.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Carolからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 19 日)
Dear Mr. Jia Leong,Thank you for sharing your recent experience with us, and we sincerely apologize for the inconveniences you faced during your stay. Your feedback is essential, and we are truly sorry for falling short of your expectations.We deeply regret the issues you encountered with the room, including the smell of cigarettes at non smoking floor, water discoloration in the faucet after the water maintenance informed earlier, and the condition of the flooring and bed. This is not reflective of the high standards we aim to maintain. Please be assured that we are taking immediate action to address these concerns and prevent such occurrences in the future.We understand your dissatisfaction with the overall state of the room and the need for extensive renovations. Your comments are being shared with our management team, and we are committed to making the necessary improvements to enhance the guest experience.Once again, we apologize for the impact these issues had on your stay. Your feedback is invaluable, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future with a fully renovated and improved experience.If there's anything specific you would like to share or if you have further concerns, please feel free to reach out.Sincerely

8/10 (良い)

Roy

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Property is a little dated but overall staff service was great.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Carol からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 19 日)
Dear Mr. Roy,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We appreciate your honesty and are pleased to hear that you had a positive experience with our staff service.We understand your observation about the property being a little dated, and we appreciate your understanding in this regard. We want to assure you that guest comfort and satisfaction are our top priorities, and your feedback will be considered as we plan for potential improvements.Your support is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another great stay in the future. If you have any specific suggestions or if there's anything else you would like to share, please feel free to let us know.Thank you for choosing to stay with us.Best regards,

6/10 (普通)

Eswaran

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Good
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
Dear Eswaran,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We are absolutely thrilled to hear that you had such a fantastic experience during your stay with us.Your feedback serves as a tremendous source of motivation for us to continue delivering exceptional service and maintaining the high standards we're committed to.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. If there's anything specific you loved about your stay or any suggestions you have for us to make your next visit even better, please feel free to share. Once again, thank you for choosing to stay with us.Warmest regards,

8/10 (良い)

Stephen

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Room service didn’t even have French fries even though it was on the menu
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
Dear Stephen,Thank you for sharing your feedback about your recent experience with our room service. We apologize for any inconvenience caused by the unavailability of French fries, despite it being listed on our menu.Your feedback is valuable, and we're sorry that we were unable to fulfill your request for this particular item during your stay. We understand the importance of offering the items listed on our menu, and we'll review this issue with our room service team to ensure better availability and accuracy in the future.We appreciate your understanding, and if there's anything specific you'd like to share or if there's another way we can enhance your experience, please feel free to reach out to us directly.Your satisfaction is important to us, and we hope that despite this issue, you had an otherwise enjoyable stay with us. If your plans bring you back our way, we'd love the opportunity to provide you with an improved experience.Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing this matter to our attention.Warm regards,

6/10 (普通)

Shavon

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Service staffs are okay. There is complimentary carpark but at the adjoined mall carpark, not the out front open space carpark. Have to pay different price for different lots… What’s not okay about the hotel: - daily exit have to go through custom check as the hotel is within the DFS area. - Hot water in shower does NOT work, only hot water in bathtub works. Not even the basin tap. - cards to access hotel rooms are faulty, have to go to the counter to “renew” the access which is the 1st time ever to encounter such thing… ^ both hot water & door access issue was checked by technicians but unable to solve. - 4 lifts, 16 levels, waited over 3 mins for 1 lift that stops every other level on the way down. - Common corridor is not well lit enough and not safe for any kids beyond waist height to be near and the railings are low, serious safety hazard. - No utensils / pot / pan provided in suite room, not sure what the kitchenette is for. Stayed in many hotels in JB, this is just 1 of the other one would not recommend.
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear Shavon,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. Your feedback is invaluable as it allows us to identify areas for improvement and take necessary actions to enhance our guests' experiences.Regarding the parking rates and customs checkpoints, we understand the challenges you faced, and we'll work on improving the communication about parking fees and offer guidance to streamline the process for future guests.Regarding the maintenance issues with the hot water, access cards, slow lifts, corridor lighting, and railings, rest assured, our maintenance team has been alerted to rectify these immediately. We apologize for any discomfort or inconvenience these issues may have caused.Please accept our apologies for falling short of your expectations. We genuinely appreciate your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved stay.Warm regards,

8/10 (良い)

Didier

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Very disappointed on room. Requested near lift during booking and check in but was given very far from lift. Reason was hotel was full which is NOT TRUE. The hotel was literally empty !!!!!!
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear Didier,Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel with us. We are pleased that our hotel has proven to be a good place to stay for you.Unfortunately, it seems that we fell short of your expectations. We put guest experience and feedback first, and your feedback ensures we will continue to make further improvements.We hope that you will consider staying with us again in the future and give us the opportunity to demonstrate our commitment to your satisfaction.Warm regards,

8/10 (良い)

weng peng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 20 日)
Dear Weng Peng,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We were excited to read your positive review of your recent stay at our hotel.It is always our goal to provide our guests with a memorable and enjoyable experience, and we are delighted to know that we succeeded in achieving that for you.We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future and exceed your expectations once more.Thank you.Warm regards,

8/10 (良い)

weng peng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 19 日)
Dear Weng Peng,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We were excited to read your positive review of your recent stay at our hotel.It is always our goal to provide our guests with a memorable and enjoyable experience, and we are delighted to know that we succeeded in achieving that for you.We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future and exceed your expectations once more.Thank you.Warm regards,

8/10 (良い)

choo

vocation
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Dear Choo,Thank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay at the hotel. We are thrilled to hear that you found our property to be a great place for vacations.Your kind words are truly appreciated. Providing a memorable and enjoyable experience for our guests is our ultimate goal, and it's delightful to know that we could contribute to your vacation enjoyment.We are dedicated to maintaining the quality that makes us a preferred destination for vacations. Your feedback serves as a motivation for our team to continue delivering outstanding service and creating memorable moments for our guests.If you plan to return for another vacation or have any specific preferences for your next visit, please don't hesitate to reach out to us.Once again, thank you for your feedback, and we look forward to welcoming you back to Berjaya Waterfront Hotel for more memorable vacations in the future.Warm regards,

8/10 (良い)

Matthew

Cheap and nice area however cleanliness can be worked on.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Dear Matthew,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at the hotel. We value your input, and your comments help us identify areas where we can improve our services.We are delighted to hear that you found our hotel to be affordable and situated in a nice area. Offering a comfortable and convenient stay at a reasonable price is a priority for us.We are, however, sorry to learn that you had concerns about cleanliness during your stay. We deeply apologize for any inconveniences you experienced in this regard.We are committed to maintaining a clean and hygienic environment for our guests. Your feedback highlights an area where we can enhance our efforts. We have already initiated additional cleaning procedures and staff training to improve cleanliness throughout the property.Your feedback is invaluable, and it motivates us to make the necessary improvements to ensure a more comfortable and enjoyable experience for our guests.Once again, we thank you for your feedback and for choosing to stay at Berjaya Waterfront Hotel.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

KOK WAI

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 6 日)
Dear Kok Wai,Thank you so much for taking the time to leave a perfect 100 percent score for your recent stay at our hotel. We are absolutely thrilled to receive such a glowing review from you!Your rating and kind words are the highest compliments we could receive, and they mean the world to our team. We are delighted to know that we met and exceeded your expectations during your stay.Providing exceptional service and ensuring our guests have an outstanding experience is our top priority. Your feedback encourages us to continue striving for excellence in everything we do.We look forward to the opportunity of hosting you again in the future. If you have any specific preferences or requests for your next visit, please don't hesitate to let us know. We are dedicated to ensuring that your next stay is equally if not more enjoyable.Once again, thank you for choosing to stay with us and for your perfect rating. Your satisfaction is our ultimate goal, and your feedback inspires us to continue delivering exceptional hospitality.Warmest regards,

6/10 (普通)

choo

For a night stay is OK.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 6 日)
Dear Choo On,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for taking the time to share your thoughts. We appreciate your feedback.We are glad to hear that our hotel served as a suitable option for your one-night stay. While we aim to provide a comfortable experience for guests staying for any duration, we understand that different travelers have varying needs and preferences.Your feedback is essential to us, and it motivates us to continually enhance our services and facilities. We are committed to addressing any areas where we can improve to better meet the expectations of all our guests.Should you find yourself in our area again, whether for a one-night stay or longer, please consider giving us another opportunity to host you. We'd love the chance to provide an even more enjoyable experience and to demonstrate the improvements we've made.Once again, thank you for choosing our Berjaya Waterfront Hotel, and we hope to welcome you back in the future.Warmest regards,

2/10 (非常に不満)

Kevin

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Never return to this hotel again. Tried to check in three times, 1st time 9pm, 2nd 12pm, 3rd time 3am. Found many excuses To let me wait. 3am check in I requested refund for 1st date and they don’t agree. Terrible experience!!!
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Zettyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Dear Kevin,Thank you for sharing your feedback regarding your recent reservation at our hotel. We are genuinely sorry for the inconvenience you experienced due to the delay in checking in at the specified check-in time.We understand that arriving at a hotel and not being able to check in promptly can be frustrating, and we deeply regret that we fell short of your expectations in this regard. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have caused you.In order to provide the best possible experience for all our guests, we strive to ensure that each room is thoroughly cleaned and prepared for new arrivals. Unfortunately, on the day of your arrival, we experienced unexpected delays in preparing rooms due to a higher than expected check in and check out volume. This, in turn, resulted in the delay you encountered.We take your feedback seriously, and we are actively working on implementing measures to prevent such delays in the future. Our priority is to ensure a seamless check-in experience for all our guests.We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a more seamless and enjoyable stay. If your future travels bring you back to our area, please reach out to us directly.Once again, we apologize for the inconvenience you faced and thank you for your understanding.Warm regards,