バー (施設内)

オール シーズンズ ジャカルタ タムリンの口コミ

4 out of 5
オール シーズンズ ジャカルタ タムリン
Jl Talang Betutu No 2, Jakarta, Jakarta

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 397 件の口コミ中 114 件が非常に良い" "
評価 8 - 397 件の口コミ中 189 件が良い" "
評価 6 - 397 件の口コミ中 75 件が普通" "
評価 4 - 397 件の口コミ中 15 件が不満" "
評価 2 - 397 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Taka

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Rizkiからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Mr. Taka, Warm greetings from all seasons Jakarta Thamrin, Thank you for sharing your experience during your stay with us at all seasons Jakarta Thamrin. We are delighted to read you enjoy the stay with us. Your valuable feedback about our team will be share throughout the hotel. We believe your feedback will encourage our team for always to exceed our guest satisfactions. Thank you again for your feedback and we look forward to welcome you back again to all seasons Jakarta Thamrin. Sincerely,Dwi RizkiyantoAsst. Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Shinpei

2024 年 2 月に 4 泊滞在
Rizkiからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Dear Mr. Shinpei,Thank you for your excellent score for all seasons Jakarta Thamrin.We are looking forward to welcoming you back at our hotel.Best regards,Dwi RizkiyantoAsst. Front Office Manager

6/10 (普通)

Yoshiyuki

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Ade Fita - Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Mr Yoshiyuki,Thank you very much for having stayed with All Seasons Jakarta Thamrin and taking your time to write your feedback.It would be helpful for us if you could share us your experience by letting us know in detail so we can follow up if there is any improvement we can do or action to be taken.

4/10 (不満)

Ryuichi

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
部屋がとなりの部屋とコネクションになっていて、とてもうるさかった。いびきの音まで聞こえた。 冷蔵庫が無かった。追加料金を支払い、冷蔵庫のある部屋に移動したが、こちらもコネクションタイプ、しかも冷蔵庫は冷えない。お陰で自国から持ち込んだ食品は全部腐ってしまった。
2024 年 1 月に 8 泊滞在
Rizkiからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Mr. Ryuichi, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the all seasons Jakarta Thamrin. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At all seasons, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Dwi RizkiyantoAsst. Front Office Manager

8/10 (良い)

Akira

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
空港鉄道の新スディルマン駅、市内鉄道、MRT、地下鉄などの駅に近いので、ジャカルタで泊まる時は必ず利用します。朝食もとてもしっかりしています。設備については、この値段だったら、こんなものでしょうか。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Ade Fitaからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Akira Samaa, Thank you for taking the time to write a review of All Seasons Jakarta Thamrin. Thank you for choosing our hotel, which is conveniently located near the New Sudirman Station, as well as the train, MRT, and subway stations. We are glad to hear that you were satisfied with our breakfast service. At All Seasons Jakarta Tamlin, we strive to provide our guests with a comfortable stay at an affordable price. Thank you very much for your feedback.Sincerely,Ade FitaDuty Manager

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Rizkiからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin.This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. I really appreciate your feedback and I look forward to welcoming you again to our hotel. Sincerely yours,Dwi Rizkiyanto Asst. Front Office Manager

8/10 (良い)

TETSUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shinji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コンビニまで少し歩く
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Rizkiからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 17 日)
Dear Shinji Samaa, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin.This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. I really appreciate your feedback and I look forward to welcoming you again to our hotel. Sincerely yours,Dwi Rizkiyanto Asst. Front Office Manager

8/10 (良い)

Akira

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港からの新スディルマン駅の目の前、市内電車や地下鉄、トランスジャカルタの乗り場も近くて、便利なので使っています。 朝食としっかりして種類も豊富です。 バスタブと冷蔵庫が無く、ナイトガウンなフェイスタオルがありません。そこも持って行けば問題ありません。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Rizkiからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 17 日)
Dear Akira Samaa, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin.This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. I really appreciate your feedback and I look forward to welcoming you again to our hotel. Sincerely yours,Dwi Rizkiyanto Asst. Front Office Manager

8/10 (良い)

Kimiharu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
トランスジャカルタ、MRTの駅に近く、出かけるのに大変便利な立地です。 部屋も快適でベッドも大変寝心地がよかったです。朝食も品数はそれほど多くはありませんが、どれもおいしくいただきました。水は廊下のウォーターサーバーがありがたかったですが、残念ながら冷たくはありません。 シャワーの水圧が弱いのと、冷蔵庫がなかった点が残念なところ。近くにコンビニはたくさんありますが、ビールなどのお酒は売っていません。庶民的なスーパーも近くにはないので、徒歩7~8分ほどのグランドインドネシアの地下にあるスーパーで購入。ホテルで1000Rpで氷を部屋に運んでもらい、冷たいドリンクを飲むことができました。 トランスジャカルタで市内の大体の名所は回れます。動物園にも乗り換えなしで行けました。初めてのジャカルタ滞在でしたが、このホテルを選んでよかったと思います。
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Rizkiからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Dear Mr. Kimiharu, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin.This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. I really appreciate your feedback and I look forward to welcoming you again to our hotel. Sincerely yours,Dwi Rizkiyanto Asst. Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

AMATSU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Hendri Setiawanからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear Mr. Amatsu, Thank you for your excellent rating and we are looking forwar to welcoming you back at all seasons Jakarta Thamrin.Best Regards, Hendri Setiawan General Manager

2/10 (非常に不満)

HIROMICHI

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
もう泊りません。 タオルの替えがない、部屋が狭い。ルーフトップだけは快適。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hendri Setiawanからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear Mr. Hiromichi, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the all seasons Jakarta Thamrin.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At all seasons, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Hendri SetiawanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビジネスにも観光にも使えます
ジャカルタ観光に行った際に利用しました。 鉄道の駅から5分以内にあり便利で、周りは綺麗なオフィス街です。綺麗なオフィス街なので、近隣にはあまり飲食店が少ないのが難点ですが、グラブタクシーやバイクで移動には非常に便利な場所です。 朝食はパンケーキとワッフル以外はおいしく頂きました。パンケーキとワッフルは食べないほうがいいと思います。
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Hendriからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from all seasons Jakarta Thamrin,Thank you for sharing your experience during your stay with us at all seasons Jakarta Thamrin. We are delighted to read you enjoy the stay with us. Your valuable feedback about our team will be share throughout the hotel. We believe your feedback will encourage our team for always to exceed our guest satisfactions and correction for management. Thank you again for your feedback and we look forward to welcome you back again to all seasons Jakarta Thamrin. Sincerely, Hendri SetiawanGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Motoshi

2023 年 3 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

TAKAYUKI

出張
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
空港への鉄道駅が近いことが唯一の利点。部屋には冷蔵庫、フェイスタオル、ガウン、歯ブラシ以外のアメニティ無し。部屋は暗いので書類を読むのには不適、シャワーは手持ちと天井固定が切り替え出来ず、シャンプーとボディソープは兼用したもののみ。これを理解すれば駅近の便利なホテルです。
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Teuku Reza Maulanaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 15 日)
Dear Mr. Takayuki, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the all seasons Jakarta Thamrin. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At all seasons, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Teuku Reza Maulana Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Mizuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Teuku Reza Maulanaからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 22 日)
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the all seasons Jakarta Thamrin. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Teuku Reza Maulana Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Satoru

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所が便利
空港鉄道の駅や地下鉄駅、一般鉄道駅が集まる交通が便利な立地条件です。
2020 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
便利な立地
エアポートレールリンクとMRTの乗換場所にあり、非常に便利な場所にあります。設備は決して豪華では無く、シャワーが弱かったりもするのですが、スタッフの皆さんは親切で、部屋も全般的に清潔で快適に過ごせます。ミネラルウォーターは毎日二本くれますが、瓶です。栓抜きはミニバー近くではなく、洗面台と風呂のドアの間の壁に据え付けてあります。最上階にはオープンエアのレストランがあるのですが、部屋はその直下でしたので、夜まで賑やかでした。静かな環境がいい場合は、11階より下が良いです。
2020 年 2 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントの対応がよい。NHKワールドを見ることができるのが、よい。
2019 年 12 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

PCR、Earth

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
地下鉄の駅や、空港モノレールの駅に近く、主要道路に面しており、交通の便が非常に良いホテル。 只、室内の設備が今一つ。
2019 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

ビジネス、日本

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋に入った瞬間に下水の匂いがして不快だった。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

SHINICHIRO

2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 1 泊滞在
Kaihからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 7 日)
Dear Value Guest, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin Thank you very much for your feedback and sharing experience regarding your stay with us. We wish to welcoming you back on your next visit Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
交通アクセスが良い
普通のビジネスホテルで、豪華さはありませんが、備品・アメニティーと最低限必要なものは備わっており、寝るだけなら十分です。 スタッフの方々もフレンドリーで、部屋のTVがつかない事を伝えると直ぐに対応してくれました。 朝食は屋上レストランで見晴らしがよく、おいしかった。 空港鉄道と地下鉄の駅が直ぐそばで、トランスジャカルタの駅も5分程度で公共交通のアクセス面は便利。I
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you very much for your positive feedback. We are so happy to read your sharing experience regarding your stay with us. Your feedback is very valuable for us and we will be share your feedback to the team We wish to welcoming you back on your next visit Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Dear Sir, Thank you very much for your feedback. Your feedback is very valuable for us to be better in future. I wish to welcoming you back for your next visit Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 設備とサービス
アコーホテルグループ全体かもしれないが、タオルがバスタオルだけというのはいただけない。顔洗うにはどうするの?アメニティも今時シャンプーのみというのもいかがか。 掛け布団が短すぎ。 脱衣所前にカーテンくらいは欲しい。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your feedback. Please accept my apology that you are not happy with our room condition and bath towel. Your feedback mean a lot for us to be better in future. Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Shun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Mr Shun, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your feedback. Your feedback mean a lot for us to be better in future. I wish to meet you on your next visit. Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Shun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 1 泊滞在
kaih chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Mr Shun, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your feedback. Your feedback mean a lot for us to be better in future. I wish to meet you on your next visit. Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適に過ごすことができました
部屋は十分広く施設も綺麗で快適でした。 朝食会場は最上階に位置し眺望よく楽しめます。 フロント、ドアマン含めスタッフの対応がよく快適に過ごすことができました。 ホテル近くにはコンビニがないため少し歩きました。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you very much for your positive feedback. Your feedback mean a lot for us to be better in future. I wish to meet you on your next visit Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港鉄道と地下鉄、市内電車の駅に近くとても便利です。バスタブはありませんでしたが、インドネシアではそれで十分だと思います。 四日間泊まりましたが朝食も毎食メニューがちがっていて工夫されていました。 ナイトガウンがありません。 わたしはジャカルタでは毎回、このホテルを使っていますが、とても快適です。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you very much for your positive feedback that you had a memorable experience while stay with us. I wish to welcoming you back on your next visit. Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本へ帰国する便が朝の9時なので、朝食を4時半に準備してくれたのは、感動でした。当初部屋に持っていくと聞いていたのになかなか来ず、フロントに行ったら、どうも弁当のようにしていた。それ自体ありがたいことなんだけれど、細かな意思の疎通ができなかったのが、残念でした。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you very much for your positive feedback. Please accept my apology that there is a miscommunication regarding your breakfast. we will train them well for the better service in future. I wish to welcoming you back on your next visit. Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利な立地と快適なホテル
空港からの電車の駅(BNI)からすぐです。 トランスジャカルタや地下鉄の駅もすぐ近くにあります。 部屋は綺麗です。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you very much for your positive feedback, Yes it does that our hotel located in the middle of hub transportation facilities . I wish to welcoming you back on your next visit. Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Mr Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your feedback. Your feedback mean a lot for us to be better in future. I wish to meet you on your next visit. Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 10 日)
Dear Mr Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your feedback. Your feedback mean a lot for us to be better in future. I wish to meet you on your next visit. Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
駅から歩いていけるのでアクセスは良かったです。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons jakarta Thamrin, Thank you very much for your feedback and sharing experience while stay with us. Your feedback will be share to the team We wish to welcoming you back on your next visit Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

TAKE、chiba japan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
冷蔵庫が冷えないので替えてほしい
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons jakarta Thamrin, Thank you very much for your feedback and sharing experience while stay with us. Your feedback will be share to the team. Please accept my apology regarding the cool bar that is not cold enough. We wish to welcoming you back on your next visit Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

8/10 (良い)

弾丸トラベラー、OSAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
駅に近く立地が良い。
2019 年 4 月に 7 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
Dear Valued Guest, Warmest greeting from all seasons Jakarta Thamrin and i am glad to know that you enjoyed your stay and liked our strategic location. I hope to be able to serve and welcome you again in the nearest future. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager

6/10 (普通)

ポン太、日本

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの最上階にあるレストランは眺めは最高。 スタッフもフレンドリーで親切。唯一の問題はとにかく注文してから運ばれて来るまでの時間が長い。 シェフが一人しかいないようだった。 部屋はジュニアスイートにしたが、とても清潔でおしゃれ。ただ、2部屋あるスイートとは言え狭さは否めない。ベッドも小かった。部屋から見える街や渋滞している車のライトなど、眺めはGOOD!
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Latif Furqon からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
Dear Valued guest, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin, First of all i would like to thank you for your time to share about your latest experience with us. It is indeed gratifying to know that you enjoyed your stay. apologized on your issue about room service order, i have addressed it to the department concern to prevent this kind of issue happen again. We hope to be able to see and serve you again in the nearest future. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

HISASHI

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても便利
BNI ティー駅は激近です。プラザインドネシアも近いので買い物や、食事にも困りません。部屋も綺麗です。朝食は最上階で、とても眺めが良いです。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 6 日)
Dear Hisashi, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your time to share about latest experience with us. I am glad to know that we have meet your expectation and you enjoyed your stay. awaiting for your next stay with us again in the nearest future. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Yusuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
初めてのジャカルタ
エアポートレールの駅がホテルから徒歩1分で初めてのジャカルタでも不便さを感じなかった。ショッピングモールが徒歩10分程度のところにある。若干ホテルの暗さを感じたけども満足できる滞在でした。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 6 日)
Dear Yasuke, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin and thank you for your time to share about your experience. I am glad to know that we have meet your expectation and liked our strategic location. For your information, in the middle of March the MRT station that located just in front of our hotel soon to be operated. That's makes a one of additional benefit as well to make our hotel more easy to access. Thank you agian for your valueable review, we wish to see you again in the nearest future. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Hirorin、Osaka, JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
洗面所のデザインが面白いと思いますが、周りが水浸しになりやすいので難しいなと。 全体的には綺麗で使いやすかったです。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 6 日)
Dear Hirorin, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin, First of all, i would like to thank you for your time to share your recent experience stay with all seasons Jakarta Thamrin. I am glad to know that you enjoyed your stay with us. We wish to see you again and welcome you in the nearest future. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you very much for your feedback and sharing experience while stay with us. Your feedback will be share to the team We wish to welcoming you back on your next visit Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 1 泊滞在
Kaih Chandraからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Sir, Greeting from All Seasons Jakarta Thamrin, Thank you very much for your feedback and sharing experience while stay with us. Your feedback will be share to the team We wish to welcoming you back on your next visit Best Regards, Kaih Chandra Guest Experience Manager

8/10 (良い)

K

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駅から近いため非常に便利
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 17 日)
Dear K Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin, I would like to thank you for your time to share about recent stay with us. We are glade to know that you enjoyed your stay and loved our location that close to raylink station, offices and attractive places. We wish to see you again very soon and welcome you again whenever you have a plan to visit Jakarta. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manger

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 6 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your time to share recent experience with all seasons Jakarta Thamrin and give score on expedia.com. We wish to see you again, have a pleasant day. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It is convenient to close to the station. The room is wide and clean. Breakfast is delicious. I don't have complaint. I'd like to stay this hotel someday.
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 29 日)
Dear Valued Guest, Greetings from all seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your review about your recent stay, i am glad to know that you enjoyed your stay with us. I will share your good review to both management and staff. We wish to see you again in the nearest future. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 15 日)
Dear Valued Guest, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin, Thank you for your time to give us score on hotels.com. I wish to see you again and serve you whenever you come back in Jakarta. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager

6/10 (普通)

Rachmat Santoso

2018 年 12 月に 3 泊滞在
Latif Furqonからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 27 日)
Dear Rachmat Santoso, Warmest greetings from all seasons Jakarta Thamrin. I would like to thank you for your time to give your score regarding recent stay experience with all seasons Jakarta Thamrin. We hope to see you again in the nearest future.. Sincerely Latif Furqon Guest Experience Manager