All guestrooms at Hotel Grand Umit boast perks such as 24-hour room service and premium bedding, as well as amenities like free WiFi and air conditioning.
Hotel est très propres et le personnel est très attentifs
Merci beaucoup
Amira
2025 年 4 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2025 年 1 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sehr gutes Statdhotel
Ein sehr sauberes Hotel sehr gutes Preis-Leistung-Verhältnis gutes Frühstück Tram und Busse in der Nähe
宿泊されたお客様
2025 年 1 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Nadine
2024 年 8 月 26 日
Nadine
2024 年 8 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
Sahtout
2024 年 5 月 14 日
Sahtout
2024 年 5 月に 8 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sahra
2024 年 1 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Absolutely wonderful people customer service fantastic Enjoy every single moment thanks to all the stuff and the manager
Sahra
2024 年 1 月に 13 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ADEN DIRIE
2023 年 10 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Top ten service with special taxi arrangement
ADEN DIRIE
2023 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
hirut
2023 年 5 月 22 日
hirut
2023 年 5 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Muamer
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 5 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stay 6 nights with my family and we are more then satisfied with accomodation and conditions, staff are very pleasant and allways at disposal, they constantly clean complete hotels rooms and changing towels. For sure I recommend this hotel and probably I'll back again in future.
Location of hotels is perfect considering transportation (bus, tramm and metro) to all parts of Istanbul.
Muamer
2/10 (非常に不満)
Badr
家族旅行
2023 年 1 月 11 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Badr
2022 年 12 月に 21 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Shamso
グループ旅行
2022 年 7 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was clean and spacious. Good access to transport and restaurant few minutes walk from hotel. The staff were nice and friendly.
Shamso
2022 年 7 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Zaur
家族旅行
2022 年 7 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Strålande hotel, mycket fint och bra ställe
Mycket nöjd med allt och mycket gott frukost med mera! Jag rekommenderar alla boka den här hotellet och uppleva fantastiskt besök!!!
Zaur
2022 年 7 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Latiefa
出張, 家族旅行
2022 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Vriendelijk personeel! Stonden altijd klaar, ook met een heerlijk kopje thee!
Latiefa
2022 年 1 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Omar
2022 年 3 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Omar
2022 年 2 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
IMAD
2021 年 12 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel, the manager Farhad made my stay very comfortable and provided everything I needed on short notice. Great breakfast is included and everything went just great. Location is awesome and the staff are so friendly. Thank you for a great stay! Recommended and will come back again soon!
IMAD
2021 年 12 月に 4 泊滞在
2/10 (非常に不満)
fartun
2021 年 8 月 12 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
fartun
2021 年 7 月に 28 泊滞在
6/10 (普通)
Charmarke
2021 年 4 月 14 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Charmarke
2021 年 2 月に 7 泊滞在
8/10 (良い)
Abdulahi
家族旅行
2021 年 3 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdulahi
2021 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Husein
2021 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Husein
2021 年 2 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Maxamed
家族旅行
2020 年 11 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Maxamed
2020 年 11 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 10 日
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 9 月 18 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Déçue de l’hôtel la propreté n’est pas à la hauteur, la femme de chambre ne fait pas le ménage elle ne change pas les serviettes de bain, le petit déjeuné pas top, pas d’entretien, dommage car l’hôtel est bien situé
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Mohamad
2019 年 9 月 14 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 客室の快適度
Mohamad
2019 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kaltum、London
2018 年 11 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice place, nice food, excellent staff looking after us.
Clean and tidy every minutes. Feel safe and comfortable.it was wonderful place.
Kaltum
2018 年 11 月に 6 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Talal
2018 年 11 月 22 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very bad stay
I didn't found the room which I reserved
They put me in a narrow room with three beds
The carpet was too dirty
Very poor breakfast
Very expensive according to price
The level of the same hotel was much better but now it is very bad