高級寝具、ミニバー、セーフティボックス (室内)、デスク

GLK プレミア ザ ホーム スイーツ & スパ - ブティック クラスの口コミ

5 out of 5
GLK プレミア ザ ホーム スイーツ & スパ - ブティック クラス
Kucukayasofya Cad No:60, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 501 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 307 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 111 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 38 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 44 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

YOUKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
207号室を利用いたしました。 お風呂の水漏れ意外快適でした。 毎朝の胡麻パン(シミット)がとても美味しかったです。 スルタンマッサージを受けましたが、サウナ→垢すり→サウナ→泡で洗い→オイルマッサージ で整いまくりでした。施術してくれたエレナさんの魔法のようなマッサージで長時間フライトの疲れが癒えました。
2023 年 8 月に 10 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 12 日)
親愛なるヨウコ様GLK プレミア ザ ホーム スイーツ&スパでのご滞在後、最高の評価をいただき、大変嬉しく思います。 あなたの評価をチームメンバー全員と共有できることを嬉しく思います。 私たちはあなたを私たちの施設にお迎えできてうれしく思います。 また当ホテルをご利用頂ければ幸いでございます。よろしくお願いします

4/10 (不満)

tomboy

部屋のチョイスをミスったのかビジホのような部屋だった 仕事では問題ないけど 旅行にしては狭い部屋だった
2019 年 7 月に 1 泊滞在
H.M.からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
Dear Valued Guest,We appreciate your feedback. Best Regards

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

長い坂道があるとはいえ、スルタンアフメット広場まで徒歩で行ける立地の良さ。 向かいがオープンレストラン、隣がミニスーパーでちょっと便利。 朝食は飲み物やフードの品数が少なくやや不満。 他はいたって普通のホテルでした。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 13 日)
Tanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空調設備に不具合があるとのことで予約時と別の部屋に宿泊したが満足できるホテルだった。
2019 年 4 月に 7 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your precious review, we truly appreciate your feedback. It is really nice to see that you were pleased with the hotel. Kind Regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
best situation,friendly stuffs.I spent comfortable time during trip.You can stay like your home.
2019 年 4 月に 6 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Valued Guest, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such positive feedbacks. We are very happy to read that you enjoyed your stay! We will all look forward to your next visit!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
朝ごはんが美味しかった! アメニティの表記はあるものの、歯ブラシがなかったこと、シャンプーの泡立ちが悪かったことが気になりました。
2019 年 4 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 4 日)
Dear Valued Guest, Your review is very much appreciated, It's a pleasure for us to do everything possible to create an enjoyable stay for each of our guests , and we look forward to welcoming you back to GLK PREMIER The Home Suites & Spa in the near future.. Again, thanks for taking the time and have a great day! Best Regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時(レイトチェックイン)にホテル側の手違いがあったが明朝のホテルマネージャーMr.Ahmet Ugur GUNESの敏速な対応により最終的には快適なステイになりました。感謝しております。個人経営の古典的な風情の感じるホテル。立地条件も素晴らしいところにあり世界遺産も徒歩圏内です。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 5 日)
Dear Valued Guest , Thank you for taking the time to share your experience here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again – thanks again

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 4 日)
Dear Valued Guest, Your review is very much appreciated, It's a pleasure for us to do everything possible to create an enjoyable stay for each of our guests , and we look forward to welcoming you back to GLK PREMIER The Home Suites & Spa in the near future.. Again, thanks for taking the time and have a great day! Best Regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
1. イスタンブールに到着した夜に対応した「受付」が、プロではなかった;調子の良いことを話すものの、「2名、それぞれに1室」で予約していたにも関わらず、1部屋分の鍵しか渡さず、こちらから指摘せざるを得なかった。 2. 壁が薄いため、隣の部屋の声が丸聞こえ;家族連れが大声で話していた。 3. 上記を Expedia へ指摘後、部屋をアップグレードしてくれた;この対応は良かった。 4. ただ、アップグレードされた部屋でも壁が薄いことは変わらず;夜に隣の宿泊者の咳や、早朝にから別部屋の家族連れの声が丸聞こえであった。 5. 防音効果を高めることが急務;一つの手っ取り早い対応としては、壁に厚手の毛布の様な布でもぶら下げること(ピアノを設置する際に取る防音方法の一つ)
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 5 日)
Dear Valued Guest , Thank you for taking the time to share your experience here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again – thanks again

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スルタンアフメット地区のホテル
2018 年 10 月に 6 泊滞在
Ahmet Ugur GUNESからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 20 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your precious review, we truly appreciate your feedback. It is really nice to see that you were pleased with the hotel. We hope to be able to welcome you soon and become your home away from home. Safe Travels and Kind Regards, Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
ホテル脇に飲食店、商店があり利便性がいい。 フロントで現地ツアーの手配もでき、スタッフの対応も良かった。
2018 年 6 月に 5 泊滞在
Ahmet Ugur GUNESからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
Dear Valued Guest, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Hassan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Selim

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great property in the heart of Sultan Ahmet district. Clean rooms, great staff, steps from little St. Sophia and the actual aya Sophia and Sultan Ahmet Mosque. Would recommend. Breakfast included.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Selim, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kindest Regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Razwana

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Can was great. He upgraded us when we arrived. He gave us rooms next door to each other. Hotel was clean and friendly staff. The breakfast menu was very limited.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Razwana, thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again.Kind RegardsHotel Manager

8/10 (良い)

adel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Adel, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 (非常に良い)

Gilda Patricia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelente
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Gilda Patricia, Thank you for reviewing your recent stay at GLK PREMIER The Home Suites & Spa. It's wonderful to know that it was such an "excellent'' stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Gilda Patricia

Excelente
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Gilda Patricia, Thank you for reviewing your recent stay at GLK PREMIER The Home Suites & Spa. It's wonderful to know that it was such an "excellent'' stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Alen

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles gut!!
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear Alen, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.Kind RegardsHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Syed Mujtaba

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice experience staff is very helpful specially John at the front counter. Really like my stay here.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear Syed,It is a a great pleasure to see best rating given us by you after your stay at GLK Premier The Home Suites&Spa. We are delighted to share your rating with all our team members. We were delighted to welcome you to our property. It would be pleasure to host you in our hotel again. Best RegardsHotel Manager

10/10 (非常に良い)

George、markham

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good location. a few minutes walk to most of attractions
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear George, thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again. Warm RegardsHotel Manager

10/10 (非常に良い)

George、markham

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good location. Hotel is clean and staff are friendly.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear George, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Chasity

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ferhat and Can are amazing. They arranged transportation to and from the airport with no problem and suggested places for us to go, answered all my questions. Sema, waitress, was always pleasant and friendly really sweet. I have no complaints. Also, restaurant directly across the street is really good.
2024 年 4 月に 9 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Chasity,It is a a great pleasure to see best rating given us by you after your stay at GLK Premier The Home Suites&Spa. We are delighted to share your rating with all our team members. We were delighted to welcome you to our property. It would be pleasure to host you in our hotel again. Best RegardsHotel Manager

6/10 (普通)

JUAN JOSE

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
la categoria del hotel no se corresponde con lo que en España es un cinco estrellas. es un hotel anticuado, con accesos muy incomodos para moverte por dentro y muy pequeño. El personal es muy amable, y es lo mejor del hotel. Equivale a un tres estrellas de españa. la ubicacion es buenisima, eso si.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Gerente del hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Querido Jose,El hotel es un hotel boutique y hay un descargo de responsabilidad que dice que es un hotel boutique. Sus comentarios son muy importantes para que podamos mejorar la calidad de nuestro servicio. Estaremos encantados de tener la oportunidad de dejar una mejor impresión la próxima vez.Atentamente,

6/10 (普通)

Francesco

良かった点 : スタッフとサービス
Soggiorno di quattro notti. Sicuramente non un cinque stelle; la vasca della stanza era rovinata. La colazione è buona ma non abbondante, forse un po’ di scelta in più non guasterebbe. Il personale è gentile e disponibile, l’hotel pulito ed in ottima posizione per iniziare una visita alla città.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Gestione Alberghieraからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Grazie per la tua opinione. Il tuo feedback è molto importante per noi per migliorare i nostri servizi. Ci auguriamo di avervi nuovamente nostri ospiti in futuro.Distinti saluti,

8/10 (良い)

Edita

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear Edita,Thank you for reviewing us. We are glad to hear that you were happy with your stay and we appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Jeanette

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Super road trip
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Jeanette,It is a a great pleasure to see best rating given us by you after your stay at GLK Premier The Home Suites&Spa! We are delighted to share your rating with all our team members. We were delighted to welcome you to our property. It would be pleasure to host you in our hotel again. Best Regards

10/10 (非常に良い)

Maria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Maria, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager

8/10 (良い)

Fatiha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ok
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Fatiha, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 (非常に良い)

Horacio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I liked a lot ! Pretty nice place and close to a lot of interesting things! And places
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Horacio, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.

8/10 (良い)

Monica

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was average. I chose to upgrade to a ground floor room, which was nice, but dark with very little sunlight. It was quiet for the most part, except for the neighbours who kept slamming the shared door to the main area.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Monica, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kindest Regards,

6/10 (普通)

Melanie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was well kept, Staff were helpful, Room comfortable. Convenient location. Disappointed there was no Roof Terrace - which is implied by the photographs but to be fair, not stated in the hotel amenities. City view room is over a noisy street ( daytime traffic). Minibar fridge was a bit noisy. Breakfast not to my taste and exactly the same every day.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Melanie, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Thank you again for your comment regarding the hotel team. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance. We serve our breakfast in the first floor of the hotel. We have an open terrace in our property which is open in the good weather conditions. Thank you again for choosing us. Kindest Regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Helen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Property was within walking distance to restaurants, shopping and tourist Attractions. We were also able to arrange our transportation to the Asian side of Istanbul and to the airport. The restaurant across the street was also great.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Helen, Thank you so much for taking time to write your thoughts about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

4/10 (不満)

James

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Never will I stay there again. The bed bugs were unbelievable and the local area is dead😂
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear James,Greetings from GLK PREMIER The Home Suites & Spa, We would like to inform you that we will not accept your derogatory accusations in your review. Following your evaluation, we had a competent company inspect the room, and nothing was found. If you make a claim like this, you must substantiate it. Our hotel is centrally located and within walking distance of the city's main attractions. Kind RegardsHotel Manager

8/10 (良い)

Richard、Reading

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were great, very helpful, clean,couple of items in the room need a little work but hotel were quick to respond good location that is quiet but walkable to the tram and main areas of Sultanahment
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Richard, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.Kind RegardsHotel Manager

8/10 (良い)

Sezai、Esslingen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Hotel ist für die Preisleistung sehr gut, aber leider für fünf Sterne nicht genügend Frühstücksauswahl. Sonst kann man sich über das Hotel nicht beschweren. Gerne wieder
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Lieber Sezai, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Gedanken hier mitzuteilen. Unser Ziel ist es, sicherzustellen, dass alle unsere Gäste von ihrem Aufenthalt in unserem Hotel begeistert sind. Ihr Feedback ist uns äußerst wichtig und ermöglicht es uns, unsere Leistung kontinuierlich zu überwachen und zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 (非常に良い)

Jehan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This was a great hotel right in the centre of where you need to be
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear Jehan,Greetings from your home in Istanbul.Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to receive your positive comments.Your satisfaction is very important for us.We will be glad to see you again in our hotel.Best Regards,Hotel Manager

8/10 (良い)

Daniel

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Frühstück war leider nicht gut. Aber ansonsten sehr gutes Hotel. Nettes Personal und super gelegen.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Lieber Daniel, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Gedanken hier mitzuteilen. Unser Ziel ist es, sicherzustellen, dass alle unsere Gäste von ihrem Aufenthalt in unserem Hotel begeistert sind. Ihr Feedback ist für uns äußerst wichtig und ermöglicht es uns, unsere Leistung kontinuierlich zu überwachen und zu verbessern.Mit freundlichen Grüße,

6/10 (普通)

Fatiha

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Dear Fatiha, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

6/10 (普通)

Mr Fida Hussain

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mixed bag review
Though some of the staff are very friendly and helpful, some of the hotel policies are not so good, for instance they dont provide your with Water expect for the first 2 small water bottles,, i had to pay for a Turkish Chai which is normaly free. the HVAC system was shutting off by itself causing discomfort,
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Dear Fida Hussain, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kindest Regards,Hotel Manager

6/10 (普通)

Hamed

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 8 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Dear Hamed, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 (非常に良い)

Emre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Emre, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 (非常に良い)

Harpinder

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Absolutely Perfect
Absolutely amazing stay, staff are more then helpful. Our connecting rooms were ideal for us. Breakfast on the rooftop was gorgeous. Can not fault thos hotel in anyway. Tgey ticked every single bix. Dont listen to the Karens !
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Harpinder, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Thank you again for your comment regarding the hotel team. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kind Regards,Hotel Manager

8/10 (良い)

Asif

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Asif, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Kind Regards, Hotel Manager.

10/10 (非常に良い)

Kevin A

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel near all the main attractions
The hotel is close to the main attractions in Istanbul. We arrived early morning from an overnight flight and we were given a room within an hour. The staff are very friendly and helpful. The breakfast is typically Turkish and very nice.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Kevin, Thank you for reviewing your recent stay at GLK PREMIER The Home Suites & Spa. It's wonderful to know that it was such a "great" stay from beginning to end. We hope to welcome you back again soon. Best regards,Hotel Manager

8/10 (良い)

Tom

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff are very friendly.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Tom, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We will all look forward to your next visit.Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Ronni

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thank you to the person who checked me in and had my taxi ready for me for my check out.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Ronni, thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again.

10/10 (非常に良い)

Jenna

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay for families
We had a great stay. We were a family of 6 with three rooms. They were very accommodating and helpful when we needed it. You are staying in the older part of istanbul so don't expect ultimate luxury. You get more than what you are paying for. Staff was very nice to everyone and was the best part of our stay here. They had a good european breakfast and I really enjoyed the terrace every morning.
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Jenna, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kindest Regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Ella

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 7 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Dear Ella, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

4/10 (不満)

Assefa

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
GLk spa
This hotel is not a luxury brand experience. Be prepared for a smaller property with a more basic atmosphere. The surrounding area also primarily consists of 2-3 star hotels, and their advertised luxury might not always match reality. The elevator is quite small, only fitting two people with luggage at most. For a more comfortable and convenient stay, I recommend choosing a hotel in central Istanbul. This will give you easier access to major attractions and better public transportation options for exploring the city. Spa forget it. Only the name.
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Assefa, We are sorry to inconveniences you experienced during your visit. However, we appreciate your feedback as it allows us the opportunity to review the occurrences in an effort to improve the guest experience. However, as our hotel is situated in the city's most central neighborhood and is only a 5-minute walk from both the Blue Mosque and Hagia Sophia, we are unable to accept your criticism regarding the hotel's position. Our spa is available between 12:00 and 20:00 every day and you can access the spa very easly during these hours. We look forward to welcoming you back one day... Best Regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Flooring

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
As soon as you enter the hotel the staff are very friendly and welcoming. I met Mr. Ferhat as soon as we entered. He was very professional and helpful. He gave us the rooms before check in time.all other staffs are amazing
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Ahmet Ugur Gunesからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Flooring,It is a a great pleasure to see best rating given us by you after your stay at GLK Premier The Home Suites &Spa. We are delighted to share your rating with all our team members. It would be pleasure to host you in our hotel again. Hotel Manager