They didn’t have smart tv so u can’t connect t your Netflix or prime. 5 start hotel is actually 3 star facility.
Satyarth
2025 年 7 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jayati
2025 年 7 月 5 日
Jayati
2025 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Akshay
家族旅行
2025 年 6 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I have already given a feedback to the hotel directly and their manager has acknowledged it too.
The place is fanatastic and stay is comfortable.
Two things that i didn't like were:
1. Not very welcoming on day 1. No one to welcome at the gate, someone travelling after hours of travel should be offered water or a welcome drink. We sat for couple of hours to get our room ready but no one offered a bottle of water. Not the kind of experience one expects from a 5 star.
2. Rooms need to be better sound proofed. There was a party in the banquet in the hotel and we could not sleep. Music stopped around midnight i think but as an early sleeper, we deserve peace and quiet.
Overall, a good experience. I think i might visit again and hopefully it would be better next time.
Akshay
2025 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Vinod
グループ旅行
2025 年 3 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Vinod
2025 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kevin T
2025 年 2 月 18 日
Kevin T
2025 年 2 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Suresh
家族旅行
2025 年 1 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Suresh
2025 年 1 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Parth
家族旅行
2025 年 1 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Limited driver accomodation is a problem that should be fixed
Ability to add on breakfast seamlessly without the front desk sending you to the restaurant or asking you to ask the restaurant to post the charge to the account (ie, the front desk should take care of this all if guest is telling them to just add it all on to the credit card/payment option already in use)
Every room that has two guests should automatically have two kits for each item (two soaps/shower gel/brush/comb vanity kits/hand towels)
Otherwise clean experience
Parth
2025 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ramesh
2025 年 1 月 24 日
Ramesh
2025 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nelam
2025 年 1 月 18 日
Nelam
2024 年 12 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
RAHUL
出張
2025 年 1 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
RAHUL
2025 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
RAHUL
2024 年 12 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
RAHUL
2024 年 11 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Badrish
2024 年 12 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Room floor was not totally clean
Room is too small for 3 adults
Breakfast spread was really good