外観

モーテル 6 ヒューストン、テキサス、スプリングの口コミ

2 out of 5

口コミ

6.0
評価 10 - 332 件の口コミ中 73 件が非常に良い" "
評価 8 - 332 件の口コミ中 66 件が良い" "
評価 6 - 332 件の口コミ中 56 件が普通" "
評価 4 - 332 件の口コミ中 42 件が不満" "
評価 2 - 332 件の口コミ中 95 件が非常に不満" "

6.2/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

4.6/10

設備とサービス

5.8/10

施設のコンディションと設備

4.6/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

kohei

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清掃、害虫駆除を希望します。
3泊しましたが、一度も清掃がありませんでした。また部屋はゴキブリが多く、備え付けの冷蔵庫にも、入り込んでいました。旅行が台無しでした。 清掃、害虫駆除が必要です。
2022 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋は全体的によい雰囲気。相応の価格の朝食。シャワーの出水口が壊れていてそのままの状態であったのは大きなマイナス点。電話の回線がつながっていなかったのもの少しマイナス(フロントに言えばすぐ解決するが)。

2/10 (非常に不満)

Darwin

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Esta sucio, en malas condiciones y apesta a orines las habitaciones
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Timothy

ペット同伴の旅行, カップルで旅行, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They scammed me and charged me and cancel my rooms after I paid. We had to leave and cancel our vacation I am suing this hotel and Expedia. I will be expressing my opinions on all social media apps and on my national podcast!! SCAM>> Shame on you...
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Hi Timothy, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

10/10 (非常に良い)

Francisco

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Todo bien
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Hi Francisco, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

2/10 (非常に不満)

Melisa

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I have stayed in some cheap hotels before, but have never felt the need to leave like I did with this one. The smell was the first thing I noticed. Strong urine odour in the room, so I checked the air conditioner/heater, and there was mould through it and it appeared that someone had peed in it. There were brown stains all over the wall including some spots of dried blood. There were clumps of hair on the floor as if someone had gotten a haircut but didn't sleep the edges. Many hairs in the sheets and I don't even want to think about how dirty the mattress cover was (I was too afraid to look at the mattress itself). We quickly left and went to another hotel nearby. The staff member at the front desk didn't even seem surprised. He had just arrived on shift to an empty front desk as apparently his colleague (who had checked us in) had just left before he arrived. He was nice enough but the person who checked us in barely said a word and walked away when we were trying to ask a question about having something delivered. I glanced into the room that was supposed to be the gym but it was just pieces of equipment scattered around with tape around them (not operational). Would give less than 0 if it was possible.
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 (非常に不満)

Aamina

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff is very unprofessional, and Rude and disrespectful
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Hi Aamina,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

Helen

出張, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy mal, cucarachas por toda la habitación muertas. Mucho mal olor a cigarros y a sucio en los cuartos al punto q m hizo vomitar. Había caca de perro en el front desk y no la limpiaron jamás. No lo recomiendo el peor q m he hospedado en la vida
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Hi Helen,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

Kimberly

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nasty
Trash
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Hi Kimberly,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 (不満)

Anthony

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Customer service is great. But the building is not very well taken care of. The pool was very nasty and green. The elevator smelled like urine. Found a used bar of soap in my room. Didnt stay the whole night.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Hi Anthony,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 (非常に不満)

Kimberly

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bugs
Begs crawling in refrigerator couldn’t put food inside bugs in tub
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Hi Kimberly,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

Davonne

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Don’t recommend
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Hi Davonne,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 (非常に良い)

Desiree

ペット同伴の旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They are pet friendly! Most likely to recommend for pet lovers.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Hi Desiree, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

Vanessa

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kimberly

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad business
The room was nasty bugs all over I need a key credit I spent money no sleep me or my child traffic in and out down halls loud music noise
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Hi Kimberly,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 (非常に良い)

Ashley

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marta Cecilia

2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Nakeda

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had roach everywhere and staff said they couldn’t promise me that another room would not have roaches.
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Hi Nakeda,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 (非常に不満)

Devine

2023 年 12 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Katherin

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Stephanie

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Don’t stay here
This place was horrible. I would never recommend it to my worst enemy. The first room they put me in smelt of dog pee then the second room smelt of cigarettes and musk. NEVER EVER will I stay in a place like this.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Hi Stephanie,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

Jessica、Sterling

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
First off, yes you get what you paid for. But this was beyond disgusting, the lobby and halls were smelly and dirty. The elevator had dried blood on the walls. When i got to my room, i found mold on the ceiling and in the shower, as well stains all over the sheets. I wanted to check out a day earlier than expected, and the front desk lady refused to give me a refund for the unused days.
2023 年 11 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Jeremy

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Don’t stay here
Very misleading a complete dive!
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Hi Jeremy,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

Randal

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Don’t even think about staying here
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 27 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 (普通)

Diana

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Christy

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Smelled like smoke. Got charged twice. Unsafe.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Brand Experience Team からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Hi Christy, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 (非常に不満)

Perla

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El cuarto estaba demasiado sucio, tenía cabellos la tina. La alberca estaba inhabilitada. Las sábanas estaban quemadas con cigarro y todo mal limpiado
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Hola Perla,Lamentamos que no haya disfrutado de su estadía con nosotros y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite nuevamente.Lilith#Equipo6

4/10 (不満)

Valerie

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The website and Expedia listed free continental breakfast but it didn’t exist nor was there any ice machines. The stairs were blocked off and if the elevator was broken or not working if there was a fire, I would be in trouble!
2023 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Eduardo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This place absolutely stinks! Front desk never around, room service doesn’t do their Job!
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Hi Eduardo,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

4/10 (不満)

Maria

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Las paredes, espejos,y muebles muy sucios los muebles los tuvimos que limpiar nosotros para poder poner nuestras cosas encima. El servicio igual pesimo ni saludo de bienvenida ni nada.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Hi Maria, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The place was in extreme disrepair, dirty hallways, doors, walls, outside lot. Extremely underwhelmed, I would think Motel 6 would not want this facility associated with its brand.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

Nigel

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nothing was unique about it , need to be shut down ,
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 30 日)
Hi Nigel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 (不満)

Eugene、Libreville

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No local phone available in the room !
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Hi Eugene,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

Carolyn

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The smell is bad, holes in the walls, no security lock on door and stains in the bathroom. This was a very bad stay and if was not so tired I would have left.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Hi Carolyn,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

William

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

GUILLERMO DELGADO DEL

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
PÉSIMA ATENCIÓN, MALOS OLORES, CERO LIMPIEZA HABITACIÓN Y NO REEMBOLSARON POR DUPLICIDAD DE COBRO.
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
Después de leer su reseña, nos decepciona saber que no cumplimos con sus expectativas. Intentamos mejorar constantemente para brindar la mejor experiencia posible a los huéspedes, por lo que apreciamos su honestidad.Mientras tanto, analizaremos estos problemas y haremos todo lo posible para solucionarlos. Gracias de nuevo por su tiempo, y esperamos volver a verlo pronto.nancy y.#equipo6

2/10 (非常に不満)

Robert

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Where to start? No working ice machine entire trip. Roaches. The luggage cart is a dollar general yellow shopping cart someone stole for the property. I could go on
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

8/10 (良い)

MariA DE LOS A

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Malo
Un hotel para estar unas horas mientras sale tu avión
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Hola Maria,Gracias por calificar positivamente su estancia!!Lilith#equipo6

2/10 (非常に不満)

Alicia Leanne

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
I truly do not understand how this place is not shut down. Minimal cleaning, everything is broken and they have not replaced. Cardboard covering windows, and the pool that looked clean and functional in the advertisement... yeah it works, but its green. As we were checking out, another customer was asking for clean towles and the lady at the counter told her to clean them in the coin laundry if she wanted clean towels because the lady who does the towels wasnt there today.
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 13 日)
Hi Alicia, Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6

2/10 (非常に不満)

Krystin

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Horrible
As soon as I walked into the hotel room and smell old and stinky, and then there was only one housekeeper, and I asked for some extra towels she said she couldn’t give me any and she was the only one I had to wash them. We had three people in a room and we’re going to get one towel per size and that’s it for three people. Also, the pool was brown and cannot be swimming in and homeless people hanging around the property and staff was very rude and the toilet kept having problems .DO NOT STAY HERE!!
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 (非常に良い)

EDWARD、SPRING

2023 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

bryant

2023 年 5 月に 9 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Melissa

2023 年 6 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Crystal

ペット同伴の旅行, 家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I booked because of the swimming pool and it was closed
2023 年 6 月に 6 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 21 日)
Hi Crystal, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6

4/10 (不満)

Dararosa

家族旅行
Room cleanliness is not clean. They never came and clean the room, I booked for 5 nights, they never came once to clean my room during those 5 nights. When I checked out, nobody was at the desk to properly check me out and when I rang the bell a few times, they came out like I was annoying them and point to the desk that I can drop the key there, never say thank you even when I checked in. Customer service is bad and room cleanliness is bad.
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 1 日)
Hi Dararosa, Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6

2/10 (非常に不満)

Cody

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Lesley

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
the staff was very rude and not good at communicating and the floors where very dirty
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 (非常に不満)

GUILLERMO DELGADO DEL

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
MALISIMA MALOS OLORES NINGUN SERVICIO Y MAL TRATO POR PROBLEMAS QUISIERA PUDER SABER SI SE REALIZO LA CANCELACION DE LA RESERVA 72528832428427 YA QUE POR ALGUNA RAZON SE DUPLICARON RESERVACIONES 72528841000414 PERO ME DIJERON YABIAN CANCELADO UNA YA QUE NO PUDE TENER COMUNICACION CON USTEDES EXPEDIA. ESPERO UNICAMENTE SE HAYA HECHO UN CARGO PORQUE NO HE PODIDO TENER COMUNICACION POR TELEFONO CON EXPEDIA.
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Hola Guillermo,Nos gustaría hablar más sobre su experiencia con usted y pedirle que se comunique con nuestro Equipo de Relaciones con los Huéspedes utilizando la función Contáctenos en nuestro sitio web para conectarse con nosotros.Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

Philip

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Horrible, this place should be shut down by the state and federal government. Doors don’t close are open properly, tv remotes don’t work at all and staff could not help me. Ice machine broke down. Mental institution, I almost called the Houston police department, I heard a man on the floor above me beating another person or himself. Screaming 1:00 am horrifying. Put me in a room with broken glass dirty towel’s on the floor and then move me to an another room. I want my money back, Expedia. Com should not do business with this horrible place
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Hi Philip,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

8/10 (良い)

Anabel

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 4 月に 2 泊滞在