2 か所のバー / ラウンジ

ザ パーク レーン 香港 プルマン ホテル (香港柏寧鉑爾曼酒店)の口コミ

5 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 447 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 355 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 114 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 53 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 33 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Fusami

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Fusami,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you had a pleasant experience. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Ryuta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Ryuta,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you had a pleasant experience. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

6/10 (普通)

MIYUKI

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
バスタブの排水が悪いなど、バスルームが使いづらい感じありました。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Dear Miyuki,Thank you for taking the time to share your review with us. We value your feedback greatly for us to closely monitor our quality of services and facilities to enhance guests' future experiences. We are sorry for the inconvenience and look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

8/10 (良い)

JUNKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Dear Junko,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you had a pleasant experience. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

TATSUYA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Dear Tatsuya,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Yuko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最初に案内された部屋はビルの裏側のひどい眺望だったので、差額を支払いグレードアップしてもらいました。 水の勢いも排水も問題なく、広さも充分でリネン類も清潔、廊下が冷え過ぎていた以外、とても快適に過ごせました。 空港へのアクセスも、近くからA11のバスがあり、便利。 メトロのコーズウェイベイとトラムの駅も近く、スーパーもすぐ近くにあって、買い物、外食には最高のロケーションでした。 オススメです。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Dear Yuko,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you had a pleasant experience. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

NATSUKI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アクセス良好で、部屋も綺麗で清潔でした。27階のスカイバーにも行きました。スタッフの方がとても親切で、夜景が見える席が空いたらすぐにチェンジしてくださり、ホスピタリティあふれる対応に感動でした。残念ながら台風の影響で、ヨガのアクティビティは、クローズでしたが、次回また宿泊して28階のヨガのアクティビティに参加したいと思います。お世話になりました。
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear Natsuki,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you had a enjoyable experience. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Masaru

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 28 日)
Dear Masaru,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

8/10 (良い)

nobumasa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 28 日)
Dear nobumasa,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

8/10 (良い)

TETSUAKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Friendly Hotel
色んな要望に対して、非常に親切に丁寧に対応して貰えました。 Fully Friendly and Warmest Assistance for Hotel Guest.
2023 年 1 月に 6 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 23 日)
Dear Tetsuaki,Thank you for staying with us once again. We are glad that you had a pleasant stay. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Masahiko

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔でスタッフの方の対応も良く満足できました
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 30 日)
Dear Masahiko,Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us. We will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future. Sincerely,Guest Experience Manager

8/10 (良い)

TOSHIYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TOSHIYUKI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
シャワーの切り替えがあまりスムーズじゃ無かった
2021 年 10 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 31 日)
Dear Toshiyuki, Thank you for the positive review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and will continuously monitor our quality of services and facilities to strive for excellence. We look forward to welcoming you for another enjoyable stay again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーヘッドが動かず高さが変えられなかったり、テレビのリモコンが反応しなかったりと設備が良くなかったです。
2021 年 7 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for providing us with feedback. We valued your feedback greatly for us to constantly monitor and assessing our quality of services and facilities to enhance guests' future experience. Rest assured your feedback is taken on board to make the improvement. We are sorry for all the inconvenience caused and it is our hope to have the opportunity to better serve you in the future. Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Yuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また行きたい
非常に綺麗で、ホテル従業員も丁寧でした。滞在時にはマスクも無料でくれて、安心して滞在できました。ロケーションも最高です。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 31 日)
Dear Yuki, Thank you for your lovely review of our hotel. It is such a delight to read your great experience. We certainly look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
サービスがいき行き来届いていた
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 12 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your kind review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay particularly our friendly service. We all look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
Dear Valued guest, We very much appreciate your perfect review of our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your feedback motivates us to continuously strive for excellence. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

4/10 (不満)

Hisako

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックインの時、フロントの女性にグレードアップをしつこく勧められた不愉快だった。 断って通された部屋の風呂はバスタブのタップが閉まらず、お湯を溜める事ができずシャワーしか使えなかった。 2泊目に直してくれるよう頼んだが、ダメだった。 コンシェルジュの男性は、観光場所の行き方を丁寧に説明してくれて良かった。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
Dear Hisako, \ Thank you for taking the time to tell us about your recent experience. I am sorry about the unpleasant experience during your stay with us. Rest assured your feedback has been taken on board seriously with the team to review for improvement. We apologize sincerely for all the inconveniences caused and it is our hope to have the opportunity to better serve you and your family again in the future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

MARIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
香港デモ(集会)がビクトリアパークで行われており人だらけでアクセスが大変でした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 28 日)
Dear Mariko, Thank you for choosing to stay with us for your Hong Kong visit. It is our hope to have the opportunity to welcome you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Kiyoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
親切丁寧な対応に感激
立地もよくどこに行くにも便利でした。また、早朝に到着して荷物だけ預けるつもりでしたが、デモのスケジュールとぶつかる為、特別に無料でアーリーチェックインさせてもらえました。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
Dear Kiyoshi, Thank you for your wonderful feedback following your recent stay with us. I am delighted that my team well looked after you and made your stay memorable. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
普通の普通
早朝のチェックインとなりましたが、カウンターは黒を基調としたオシャレな感じ。 ただ、部屋は設備が古くて新しさは無い普通のビジネスホテルと言った感じです。 値段にしては、ちょっと残念なレベル。 朝食も一階のフロアにあるのだが、普通のブッフェスタイル。チェックイン時に場所の説明もなく、チェックインフロアにあるカフェに入りそうになりました。 可もなく不可もなしと言ったホテルです。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We greatly appreciate your feedback that allows us to target areas for improvement. Guest satisfaction is always our priority and rest assured we will continuously monitor our quality of services and facilities to enhance future experience. It is our hope to have the opportunity to welcome you back again soon! Sincerely, Gues Experience Manager

10/10 (非常に良い)

K.O、東京

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
仕事がしやすいロケーションにもかかわらず、公園側なので、ホッとする緑があり、駅にも近く大変良かったです。駅出口Eにすぐ入れるため、暑い地上を歩かなくて良いので、便利でした。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
Dear K.O, We are glad to hear that you enjoyed so much of your stay with us. Thank you for your kind review and we look forward to the opportunity of welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
思っていた以上に立地がよく、初めての香港で小学生の子供2人連れていましたが色々経験出来ました。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 24 日)
Dear Valued Guest, We are delighted to learn of your wonderful experience. It is our hope to have the opportunity to welcome you and your family again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Takashi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice area and good hotel
There was trouble in preparation of room, but other than that was very good. It is also good that the size of the water provided in the room is large. The bar at the top was also good.
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Takashi, We would like to thank you for choosing to stay at our hotel. I am delighted to know that, like many of our guests, you enjoyed our convenient central location, our spacious room and amenities. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良くなかった。
5つ星のホテルにしては快適ではなかった。2ベッドの部屋を予約しましたが、シングルベッドが狭くて小さかった。調度品も今まで泊まったホテルに比べて最低でもう二度と使わないと思う。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 24 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review. To help us serve you better, please let us know directly your reservation details so that we can continuously assessing our quality of services and facilities to enhance your future experience with us. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future. Sincerely, Guest Experience Manager

6/10 (普通)

zo2005

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
隣接した部屋の客がえらくうるさくて ねられなかった。 壁が薄いのが気になった
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 28 日)
Dear zo2005, Thank you for sharing your review on us. It is regret to learn of the noise disturbance you experienced during your stay. Please accept our sincere apologies for all the inconveniences and we appreciate you contact us directly on your return visit to ensure you a quiet room will be accorded to you. Once again, thank you for sharing your concerns and we do hope to have another chance to provide you with a much-enhanced experience. Sincerely, Guest Experience Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋のカテゴリーをごまかすホテル
チェックインの時かなり待たされた挙句、挨拶もなし。さらに予約した部屋より小さいタイプの部屋に通された。確認するとあなたが間違ってると言い返された。私が予約した部屋は34平米のプレミアムデラックスルーム。通された部屋は2030号室で明らかに狭かった。さらに強く出ると慌ててもう少し広い部屋に案内された。このホテルは黙ってると格下の部屋に通されるので、しっかり確認した方が良いです。結局チェックインに1時間以上かかってしまい、時間をロスしてしまった。ホテル側からも一切謝罪などはありませんでした。こちらが嘘つき呼ばわりされて納得がいきません。しっかり調査お願い致します。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 29 日)
Dear Valued Guest, We are sorry to hear about your dissatisfaction regarding the room assignment upon your arrival. Kindly be informed that all our premium deluxe rooms are of the same size but with some are with a different design. Please accept our apologies for any misunderstanding and inconveniences caused to you. We do hope that you will allow us another opportunity to gain back your trust. Kindly reach out to me directly once your next itinerary is confirmed, I will personally ensure you a pleasant stay in the future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

快適
快適に過ごしました。 エレベーターが混雑してました。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 28 日)
Dear Valued Guest, Thank you for providing us with valuable feedback. We have taken note of your comments and will review for improvement. We appreciate your choosing to stay with us and look forward to the pleasure of welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フロントがかっこよく、お部屋も快適でした!
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your great review of us. We are happy to know that you had a comfortable stay at the hotel and we appreciate your providing us feedback which allows us to improve each and every stay. Thank you once again and we look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が良く快適に色々回れました。
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 16 日)
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at The Park Lane Pullman. We are glad to read that you had a comfortable stay at the hotel. We will keep up the good work and ook forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

福岡のご隠居、Fukuoka, jp

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
繁華街のど真ん中のホテル:IKEAが近接。 ガラス張りのバスルーム:カーテンで目隠しできるけれど、あまり趣味良くない。 最低層階の7階に入れられたので、expedia のアンケートに文句言ったらすぐにManagerからコンタクトあり、部屋を変えてくれると言ってきたがもう遅いと断った。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 2 日)
Dear 福岡のご隠居, Thank you for providing us with valuable feedback to enhance your future experience. Rest assured that your room preference has been updated on our record. We appreciate very much for choosing to stay with us for your Hong Kong visit and sincerely look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
上階の音楽が響き過ぎ
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review. I am sorry to read of your unpleasant experience during your recent stay with us. In order to serve you better, it is our hope that you can provide us directly with details of your stay so that we can assure you the best possible experience on your return visit. We look forward to the opportunity to welcome you again in the future. Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 10 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 5 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your great review of our hotel. We are glad that you had an enjoyable experience with us. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Kinji、Tokyo

executive floodでの食べ物に改善の余地あり 室内気温低くて寝られない。 Conceiage の知識量 不十分。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 20 日)
Dear Kinji, We are glad you have a pleasant experience with us. Please rest assured your feedback is well received and we have addressed the issue individually for improvement. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Hide

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高の立地。 食事も買い物も交通も全て便利。 プールやスパなど、 リゾート感あるものあれば、パーフェクト。
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 15 日)
Dear Hide, Thank you for your kind review of our hotel. We are glad to hear of your pleasant experience. We will keep up the good work and look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you so much for your perfect review of our hotel. We will keep up the good work and look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
当初思っていた部屋より小さかったような感じもするけど、快適でした。 最上階のバーSKYEは定評通り最高の眺めでとっても良かったです! 家族全員満足して滞在してました!
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 15 日)
Dear Valued Guest, We are so glad to hear of your enjoyable recent stay with us. Your compliment serves as an encouragement for us to strive for service excellence. We hope to seeing you again soon! Sincerely, Guest Experience Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
親子三世代利用
1歳児の子連れで利用しました。 ホテルに段差がないのでベビーカーやスーツケースも楽でしたし、24時間やっているスーパーや、ホテルの道隔てた隣にウインザーハウス(商業ビル)があり子供服のショップやベビー用品を扱っているお店があり子連れには有り難かったです! ビクトリアパークも近く、部屋からの景色も良かったです。ベッドも大きく部屋も広いので荷物を広げても大丈夫でした。スタッフは優しくみな親切でした。 ただ、朝食無しにしてたので以前何かの口コミであった部屋に朝食の割引クーポン?番号?は、なかったので正規料金で1日だけ付けました。オシャレなレストランで美味しかったです。
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 23 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your perfect review with us. We are so delighted to note that you had a comfortable stay at the hotel and we appreciate your feedback about our location and facilities. Thank you again and we look forward to welcoming you and your family back again very soon. Sincerely, Guest Experience Manager

6/10 (普通)

三日月、東京都

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
アクセス抜群
リニューアルしたとはいえ、元々旧いホテルなので、水廻りが気になりました。私達の部屋はトイレの水を流した所水が溢れてしまい、床が水浸し。一緒した親戚の部屋はバスタブの栓が上手く閉まらず、結局、お湯が溜められなかったとの事。その他アクシデントは幾つかありましたが、それ程嫌な気持ちにならなかったのは、ホテルスタッフの方々(フロント、コンシェルジェ) の素早い対応と穏やかな雰囲気があったからだと思います。それと何と言っても一番は、ロケーションとアクセスの良さ。朝は目の前のビクトリアパークを散歩し、出掛けのトラムも地下鉄も、お気に入りのウェルカムスーパーも彩福皇宴も全て2〜3分。最高です。
2018 年 3 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 26 日)
Dear 三日月, Thank you for sharing your recent experience with us. Please accept our profuse apologies regarding the delay in extra bed set up and the bathroom problem that you and your family members encountered during the stay. Please rest assured that we have addressed the issues for rectification and improvement. We very much appreciate your feedback as it allows us to continuously improve our quality of services and facilities to ensure guests satisfaction. Again, we thank you for staying with us and we do hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Just in front of victoria park.
Except for small bithroom, It is enough high class. please keep check in time !
2018 年 1 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 18 日)
Dear Valued Guest, I am glad that you had a pleasant stay with us. Your feedback enables us to continuously improve the quality of our services and facilities to enhance guests satisfaction. Thank you for taking the time to share your experience and we hope to welcome you again soon! Sincerely, Guest Experience Manager

6/10 (普通)

まもさん、神戸市

朝食が高い
ブッフェが4000円以上です、特別豪華というわけではありません。 香港ではこれが普通の値段なのでしょうか?
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 12 日)
Dear まもさん, Thank you for your review of our hotel. It is with regret to learn of your disappointment regarding room cleanliness, we have shared your feedback with our team to ensure they deliver the best services to our guests. As far as breakfast is concerned, kindly note our pricing is comparable to other hotels and we do offer special breakfast price when booking in advance. Please do not hesitate to contact us if we can be of any assistance in future. We look forward to the opportuntiy to welcome you back again soon! Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

福岡のご隠居、福岡市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
言わば新宿のど真ん中のホテル 繁華街は目の前
10年以上前からの定宿にしてます。何たって繁華街のど真ん中、何するにも、何処へ行くのも、何を買うのも、便利この上ない。 pullman系列になってから、少し落ち着きが出て来た感じもするが、間違いなく、西洋人よりも東洋人の利用が多くなったように思う。 今回は部屋のエアコンが効かないと言ったら、直ぐにファンヒーターを持って来てくれた。 ただ、バスルームがガラス張りでカーテンで目隠しするしかない構造は頂けない。 コーヒーサーバーや他のアメニティに文句はないが、Wifiが朝とかの混雑時に容量不足か全く使えなくなる、遅くなることが頻発した。
2017 年 12 月に 4 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 12 日)
Dear 福岡のご隠居: Thank you for sharing your review with us. We are glad that you like our convenient location. Your feedback on wifi connectivity is duly noted, please be informed that we are in the progress of upgrading our network and access points to improve the speed and stability of the system. Regarding the bathroom design we will review on our next renovation plan. Again, thank you so much for your support over the past 10 years and we hope to welcome you back for a much-enhanced experience very soon. Sincerely, Guest Experience Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
立地はよかった
2017 年 11 月に 1 泊滞在
Happy Leungからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 8 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your feedback on your recent stay with us. I am delighted to learn that you enjoyed our convenient location, and had an overall satisfying stay. We all look forward to welcoming you back again soon! Sincerely, Happy Leung Guest Experience Manager

8/10 (良い)

Kaz、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2 nights in HK
Good enough. Convenient place for business and shopping, easy access AP
2017 年 9 月に 2 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 15 日)
Dear Kaz, Thanks very much for your review. We are glad you enjoyed your 2-night stay in Hong Kong and liked our convenient location for business and shopping. We look forward to welcoming you to your "home away from home" again in the near future. Best, The Park Lane Hong Kong, a Pullman Hotel

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice HOTEL
Very comfortable! Subway station nearby! Sogo department store and 24H supermarket are very convenient!
2017 年 8 月に 3 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 21 日)
Dear valued guest, Thank you very much for writing us this review. We are glad you had a comfortable stay and enjoyed our convenient location. We look forward to welcoming you back to Hong Kong again soon! best, The Park Lane Hong Kong, a Pullman Hotel

8/10 (良い)

olive、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ローケーションのよいホテル
地下鉄トンローワン駅至近、トラムにも乗りやすい大変便利なロケーションです。ホテルは古いですが、Pullmanにかわり、内装もきれいになっていいます。部屋は二人旅でも十分な広さです。水回りの掃除も清潔でした。お水も毎日2本サービスされ、コーヒーメーカーもあり、部屋に戻ってからもくつろげます。ロビーも落ち着いた感じで好感が持てました。
2017 年 5 月に 4 泊滞在
Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 7 日)
Dear Olive, Thank you very much for taking the time to write this detailed review. We are glad you enjoyed your stay and liked our location. We look forward to welcoming you to Hong Kong again soon.

2/10 (非常に不満)

tatsuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
騒音のホテル
エレベーターの隣の部屋で深夜まで稼働音がうるさかった。
Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 4 月 25 日)
Dear Tatsuya, We are very sorry that the life sound was disturbing your sleep until midnight. Please be assured that your opinion is highly valued and we would try our best to make adjustment upon evaluation. Best, The Park Lane Hong Kong, a Pullman Hotel

8/10 (良い)

Noriko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地がとても良い
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 1 月 18 日)
Dear Noriko, Thank you very much for your review and we are delighted to know you like our location. We look forward to welcoming you with 5 star services, world-class facilities and unbeatable location again. Best, The Park Lane Hong Kong, a Pullman Hotel

4/10 (不満)

Terry、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ヴィクトリアパークに面したホテル
今回は2度目の宿泊で、前回はヴィクトリアパークの景色を一望できる部屋で景色をとても楽しみにしていたのですが、横に小さな窓があるだけの景色の全く見れない部屋に通されがっかりでした。もっとリクエストすれば良かった・・・。
Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 1 月 26 日)
Dear Terry, Thank you very much for your comment. We are sorry to hear that you didn't enjoy your stay as much as you did last time. Allow us to suggest that you choose Premium Deluxe Room, Premium Family Room or Premium Deluxe Executive Room next time for fantastic views of Victoria Harbour and Park. We hope we would still have the chance to delight you with 5 star services and facilities. We sincerely look forward to welcoming you to Hong Kong again soon.

6/10 (普通)

meg、アジア

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2回目の宿泊
香港島に行きたい時はここのホテルにします。便利な場所であり、中秋節だったのでビクトリア公園にも顔をだしとても綺麗でした。従業員の方も優しくお世話になりました。
Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 19 日)
Dear Meg, Thank you very much for staying at our hotel again. WE are glad you enjoyed our hotel's convenient location; as well as the festivities near the hotel. We look forward to welcoming you to our hotel again soon. Best, The Park Lane Hong Kong, a Pullman Hotel