The owner of Bel Ami Hotel.からの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
I am very apologise for your unhappy experience because my staff misunderstood about what you talk to. I hope that I have a chance to serve you again. And your request is noted to our file.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 10 泊滞在
The owner of Bel Ami Hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 12 日)
Thanks so much for your feedback.
Best Regards,
6/10 (普通)
SABURO
2019 年 6 月 27 日
良かった点 : スタッフとサービス
SABURO
2019 年 6 月に 1 泊滞在
The owner of Bel Ami hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 30 日)
Thanks for your feedback.
Best Regards,
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2019 年 6 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フレンドリーなスタッフと快適な部屋で過ごすことができた。
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 11 泊滞在
The owner of Bel Ami Hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 9 日)
Thanks so much for your kindly feedback.
Best Regards,
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2019 年 5 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
オーナーが心遣いして頂きました。お客に寄り添って親身に対応するホテルです。
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 10 泊滞在
The owner of Bel Ami Hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 11 日)
Thanks so much for kind feedback. We hope to serve you next time.
Best Regards,
8/10 (良い)
855tony
2019 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location. Staff are kind and friendly. Only one regret point is housekeeping service. They knocked my door at 7:15am! HCMC is good to enjoy night life, so it's too early to wake a guest at 7:30!
855tony
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Bel Ami Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 24 日)
Dear Valued Guests,
We are very sorry about HK service. We are trying to improve this service. Hope to see you again.
Best Regards,
Bel Ami Hotel.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 4 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 1 泊滞在
The owner of Bel Ami hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 23 日)
Thanks for your lovely feedback. We hope to see you again.
Regards,