ホテルけやきの樹

3.0つ星宿泊施設

Hotel Keyaki no Ki

2 か所のレストランとか所のバー / ラウンジを備えた山のスキーバカンス

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ホテルけやきの樹の写真ギャラリー

外観
外観
バー (施設内)
外観
【禁煙】ツインルーム | WiFi (無料)、ベッドシーツ

口コミ

10段階中6.6

人気の設備とサービス

  • バー
  • 朝食あり
  • ランドリー
  • 冷房
  • 駐車場利用料込み
  • WiFi (無料)

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
2 室中 2 室を表示中

【禁煙】ツインルーム

おすすめポイント

冷房
暖房
冷蔵庫
テレビ
2015 年、改装済み
専用バスルーム
ヘアドライヤー
シャワー付き浴槽
  • 25 ㎡
  • 定員 2 名
  • シングルベッド 2 台

【禁煙】ファミリールーム1-4名様

おすすめポイント

冷房
暖房
冷蔵庫
テレビ
専用バスルーム
ヘアドライヤー
シャワー付き浴槽
電気ポット
  • 25 ㎡
  • 定員 4 名
  • シングルベッド 4 台
Mod logo
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周辺地域について

地図
399-9301, 長野県, 北安曇郡, 白馬村北上 4721,  

周辺情報

  • 白馬スキー場 - 徒歩 1 分 - 0.0 km
  • 白馬八方尾根スキー場 - 徒歩 13 分 - 1.1 km
  • 八方尾根ゴンドラ リフト アダム - 徒歩 15 分 - 1.3 km
  • 八方尾根咲花スキー リフト - 車で 3 分 - 2.0 km
  • 白馬岩岳スノー フィールド - 車で 3 分 - 2.4 km

交通案内

  • 白馬駅から車で 5 分

レストラン

  • ‪日本料理雪 - ‬徒歩 13 分
  • ‪アンクル スティーブンス - ‬徒歩 18 分
  • ‪ももちゃんクレープ 八方本店 - ‬車で 2 分
  • ‪まえだそば店 - ‬徒歩 15 分
  • ‪Evergreen Outdoor Center - ‬車で 3 分

この施設について

ホテルけやきの樹

白馬スキー場の近くにあるホテル
ホテルけやきの樹では、ゲームコーナー、ランドリー設備、バーを利用できます。このホテルではウィンタースポーツを満喫でき、スキーシャトルサービス (無料)、スキーパス、スキー用倉庫が利用可能です。敷地内にある 2 つのレストランでお食事をお楽しみいただけます。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
その他の特典には次のようなものがあります。
  • セルフパーキング (無料)
  • 朝食ビュッフェ (有料)、地域内シャトルサービス (無料)、卓球台
  • コンシェルジュ サービス、エレベーター、自動販売機
客室の特長
全 80 室の客室で、冷房をはじめとした快適な設備・サービスのほか、WiFi (無料)などもご利用いただけます。
さらに、設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー付き浴槽、ヘアドライヤーあり)
  • 冷蔵庫、電気ポット、暖房

対応言語

英語、日本語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 無料の地域内シャトルサービス
  • スキーシャトルサービス (無料)
  • 敷地内のセルフパーキング (無料)

食事・飲み物

  • ビュッフェ形式の朝食の提供あり (有料、毎日 7:30 ~ 9:00、1 名あたり 1,000 JPY)
  • バー / ラウンジ 1 か所
  • レストラン 2 か所

現地ツアー

  • ゲームコーナー
  • スキーパス
  • スキー用倉庫
  • ビリヤード台
  • 卓球

家族向け

  • ゲームコーナー
  • ランドリー設備
  • リビングルーム
  • 無料の地域内シャトルサービス
  • 冷蔵庫 (客室内)

アメニティ

  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備
  • 営業時間限定フロントデスク
  • 自動販売機

ゲストサービス

  • コンシェルジュ サービス
  • ツアーとチケットの案内
  • 客室清掃サービスなし

バリアフリー

  • エレベーター

その他

  • バンケット ホール
  • 喫煙スペース

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり

バスルーム

  • シャワー付き浴槽
  • シャンプー
  • スリッパ
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • ヘアドライヤー
  • 石鹸
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • テレビ

食事・飲み物

  • 電気ケトル
  • 冷蔵庫

その他

  • リビングルーム
  • 暖房
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 20:00
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:00

チェックインに関する特記事項

フロントデスクの営業時間 : 毎日 15:00 ~ 10:00
時間帯によっては、フロントデスクのスタッフは不在となります
この施設では、時間外チェックインはご利用いただけません

チェックイン方法

フロントデスク (対応時間限定)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドはご利用いただけません
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • 朝食 (朝食ビュッフェ) の料金 (概算) : 1 名あたり 1000.00 JPY

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません

その他の情報

日本の厚生労働省は、インやホテル、モーテルなどを含むいかなる種類の宿泊施設でも、日本に居住してない海外のお客様の宿泊に際し、国籍および旅券番号の確認とパスポートのご提示を義務付けております。また、各宿泊施設には、ご宿泊者全員のパスポートをコピーし保存する義務が課せられておりますので、ご協力をお願いいたします

宿泊施設の別名

Eaglemont Hakuba
Eaglemont Hotel
Eaglemont Hotel Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki Hotel
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hotel Hakuba

よくあるご質問

ホテルけやきの樹はペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ホテルけやきの樹の駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

ホテルけやきの樹のチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 20:00 です。レイトチェックインはご利用いただけません。

ホテルけやきの樹のチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:00 です。

ホテルけやきの樹はどこにありますか ?

ゲレンデ近くに位置する、白馬のこのホテルは、白馬スキー場および白馬八方尾根スキー場から 2 km 圏内で、近隣ではスキー レッスンなどのウィンター スポーツをお楽しみいただけます。白馬ジャンプ競技場および八方インフォメーション センターも 15 分圏内です。

Hotel Keyaki no Kiの口コミ

口コミ

6.6
評価 10 - 23 件の口コミ中 4 件が非常に良い
評価 8 - 23 件の口コミ中 7 件が良い
評価 6 - 23 件の口コミ中 6 件が普通
評価 4 - 23 件の口コミ中 3 件が不満
評価 2 - 23 件の口コミ中 3 件が非常に不満

6.6/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

6.6/10

設備とサービス

5.6/10

施設のコンディションと設備

6.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Yayoi

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
大浴場が寒い。お風呂の水温が低かった。
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

OLIVIER

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Tetsuya

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備

コスパ最高!

建物が老朽化して、夜は周辺の灯りが乏しく、肝試し風。コロナ禍のため大浴場の利用が不可でしたが、その代わりに近隣温泉施設の利用チケットを配布していたのは良かった。 朝食と夕食ビュッフェは品数も豊富で大満足。寝るだけなら満足できます。一人5千円でした。
2020 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

部屋の割に値段は高い

部屋はボロいしアメニティーも付いてないしテレビは小さいしエアコンも無い。居心地が悪かったので早く帰りたくてしょうがなかった。

10/10 (非常に良い)

james

2025 年 3 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Stephen、Thirroul

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
If your a skier this place is too far out of town unless you have your own transporttransport
2025 年 2 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Drew

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This place is perfect. The property is great. Location is unreal. We walked to ski, to dine and to Lawson. The shuttles are super convenient and chill. The breakfast is great. Drying room is tip top. And the Onsen!!!! Wow. I plan on coming back anytime I’m in Hakuba. Thank you Keyaki No Ki.
2025 年 1 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marrina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Superb

Superb location and price
2024 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Ed

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
The hotel is about 80 style old but rooms are big.Rooms are not made up daily. The staff is excellent very helpful , shuttles to the major ski hills. They shuttled us to our bus on our last day. If you are fine with a clean 3 star this could be your hotel.
2024 年 1 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
โรงเรียนอยู่ขอบชายเมือง ต้องเดินประมาณเกือบ 1 กม. ถึงจะถึงย่านที่มีร้านสะดวกซื้อ และร้านอาหาร แต่ก็มี shuttle bus ฟรี ไปส่งตามเวลา บางครั้งถ้าสตาฟว่างก็ไปส่งให้ฟรีด้วย โดยรวม ก็คุ้มค่ากับราคา เพราะราคาจะถูกกว่าที่อื่นๆ สำหรับการเล่นสกี ก็ทีรถขเวียนของสกีรีสอร์ท มารับตามเวลาที่กำหนเ
2018 年 12 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Kathryn

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備

Not a regular hotel.

It was an usual place more like a hostel than a hotel. Rooms were not made up daily, you had to sort and dispose your own rubbish and no new towels were provided. In the room you got cups and a kettle and a fridge and nothing else. You had to get to the convenience store and buy all your own or buy drinks from the vending machine including hot canned coffee. There were no restaurant facilities at the hotel as advertised when we arrived and the restaurant only opened with one menu item the day before we left. Bedding was old and questionable. The breakfast was buffet but the exact same food everyday. Location was nowhere need restaurants and shop but a 15 to 20 min walk away which we did often until the hotel got their shuttle service up and running. However on the good side, the staff were young friendly and helpful given the limited facilities available for them to work with.
2018 年 12 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Lionel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

4/10 (不満)

Elizabeth、Yokota AB, Japan

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Misrepresented & Overpriced

We (my family & another family) made the decision to book about a week out from our trip to Nagano so our options were very limited; should have known better. It's an overpriced hotel for what we got. Neither of the restaurants were open, the spa wasn't open, and the bar was closed. The rooms had cheap mattresses with old covers, towels were almost see-though and small, the "TV" was a glorified computer monitor that we could never figure out, and the kerosene heater in our room didn't work. We woke up freezing in the morning. Paying $250+ per room is unacceptable. I will say that the next morning the owner was very cheerful & helpful; however, that courtesy could not come close to compensating us for paying too much and having a bad experience.

4/10 (不満)

Elizabeth、Yokota AB, Japan

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Don't waste your money

The hotel was overpriced; hotel fees were almost as much as the room. The accommodations were not as listed on the website. There was only 1 person working the entire time we were there. The hotel was in disarray due to construction/renovation/neglect. Our family and our friends felt deceived by what we got. Perhaps the booking agency needs to update hotel info more often. I've never been disappointed w/ my online bookings until this trip. We'd like to see the booking agent make amends for this disaster.

4/10 (不満)

Elizabeth、Yokota AB, Japan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Worst Hotel Ever...

What was on Hotels.com was not actually what we got. The picture of the hotel was nothing compared to what it actually looked like and we spend over an hour looking for it. There was A LOT of, I believe, renovation going on. The hotel info on your site said there were 2 restaurants (they were both closed) and free we-fi in rooms (there was not). The hotel was cold, even in the lobby & hallways. There were kerosene heaters in the rooms but ours didn't work and we woke up to 11°C (52°F). We appeared to be the only ones staying in the hotel but were put on the 4th floor. The price of $170 USD was a bit steep but the additional hotel charges of $102 USD totaling $272 USD for this room was astronomical and so overpriced for what we got. I've booked w/ Hotels.com on many occasions and have always been happy w/ the accommodations. This was my absolute worst hotel experience I've ever had!! Honestly, I think Hotels.com should give me (and our friends who came with us) a free night's lodging. It was so bad we all laughed & joked about it reminding us of the hotel in The Shining; kid you not. I'm a bit hesitant to book again through Hotels.com, especially if they don't make this right.

8/10 (良い)

Sarah、USA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Wow! to their customer service

This hotel was great! The service the two men running it provided was incomparable!! Their hotel shuttle was incredibly convenient, their location was quiet and removed from the noisy parts of Hakuba village and it was a nice place to relax at night. The only down side was the beds were a tad worn out, which we didn't notice after a full day of skiing anyhow. These guys make every effort to ensure you have a wonderful stay with them, and they succeed.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Rachel、Perth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス

Eaglemont

Friendly and helpful staff. Will go out of their way to help you get around. Hotel condition was a bit less than expected. Close to Happo, and nearby slopes. Free shuttle bus to the gondola. Check in was unorganised, our stay included breakfast but the staff didn't seem to know and thus didn't give instructions. Also, no one calls it Eaglemont. If you get in a taxi, refer to it as Keyoki Noki.

2/10 (非常に不満)

Fool me once、Singapore

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

High volume, low comfort, bad value

We made the decision to ski at New Year at the last minute, so our options were very limited. We should have known better. It's an overpriced youth hostel. There is a place for low-cost accomodation in a ski location, and I would have no problem staying here if it were presented in that way. Paying $300+ for it is unacceptable, though. It's a high-volume, low-value place to sleep. The owner has made a token effort to provide entertainment, but a cold, dark room with a pool table, hard chairs and tables, and an unattended bar is not an appealing place to spend time. The rooms have cheap mattresses on bare frames, with old covers. Towels are almost see-though, and small. The "TV" is a glorified computer monitor that we could never figure out. The whole thing screamed "cheap" (i.e., just do the bare minimum to be able to say it was provided). The owner (Kenzo) was always ready to drive us into town and was very cheerful, but that courtesy could not come close to overcoming the feeling of having paid way too much for a bad experience. I'd be cheerful, too, if I could get away with 200+rooms being rented and spending almost nothing to make the guests comfortable.

6/10 (普通)

Simon、Gold Coast

良かった点 : スタッフとサービス

personilised service at eaglemont hotel

We were at the hotel at the earliest part of the snow season which to our astonishment ment we were the only guests staying. The service was amazing!! The owner took us too, and from the snow slopes and drove us around town. He also took us to a onsen with his wife then to a traditional japanese restaurant where they ordered the food which they usually ate, giving us the japanese experience. There service over shadowed the lack of heating, but I believe that it was due to the lack of guests staying at that stage of the season. Overall Eaglemont was a good hotel and breakfast was always delicious. It was very close to the main gondola for the happo one resort and the owner gave exceptional service which made the lack of heating acceptable.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

하쿠바47리조트와 가까운 공기좋은 호텔

서비스는 매우 훌륭하고, 공기 좋습니다, 다만 밤에 가시면 입구 찾기가 좀 어렵네요..