内部エントランス

DLF シティクラブ 5の口コミ

4 out of 5
DLF シティクラブ 5
Opposite Trinity Towers, Sector 53 Gurgaon, Gurugram, Haryana

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 6 件の口コミ中 3 件が非常に良い" "
評価 8 - 6 件の口コミ中 2 件が良い" "
評価 6 - 6 件の口コミ中 1 件が普通" "
評価 4 - 6 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 6 件の口コミ中 0 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

6.0/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

口コミ

6/10 (普通)

H

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Very loud and hugely expensive airport transfer in comparison to non hotel arranged options.
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Club5からの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 28 日)
Greetings from DLF Club5. Thank you for sharing your valuable feedback. We at DLF Club5 we strive and ensure a memorable experience for our guests. We are terribly sorry to hear about your experience and hope that you will avail hotel transfer services during your next visit. We are looking forward to welcoming you back at DLF CLUB5.

8/10 (良い)

Ganesh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Chichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Steve、Hawaii

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The staff here are always helpful. They were also very considerate with a two day delay in my arrival.
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Dhruv Puri (Head Operations)からの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 19 日)
thank you so much for your valuable feedback, it means a lot for us. Kindly recommend your friend/family/colleague for their stay at Club5.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
DLF 5 tries to provide the best of a hotel and a club. The premises are very well maintained; room is of high quality; and the breakfast is good. Information about WiFi was not easily accessible.Live station needs to be manned when the restaurant opens for breakfast. It's location is excellent.
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Dhruv Puri (Head Operations)からの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, Please accept our apologies for the inadequacies pointed out. Within the next month our Wi-Fi connectivity will improve significantly as we are changing our service provider. We regret that the live station was not manned at the time of your visit to the restaurant, due to which, I hope you did not face any inordinate delay in service. Your observations will be addressed immediately and taken care of. We hope you will give us another chance to host you.