クオリティ イン グリーンビル I-30

2.5つ星宿泊施設

Quality Inn Greenville I-30

24 時間営業のフィットネスセンター、24 時間対応フロントデスク付きのグリーンヴィルのホテル

日付を選択して料金を確認

口コミ

10段階中6.4

人気の設備とサービス

  • ジム
  • ペットとの宿泊可
  • ランドリー
  • 客室清掃
  • 24 時間対応のフロントデスク
  • 駐車場利用料込み

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
3 室中 3 室を表示中

スタンダード ルーム キングベッド 1 台 禁煙

おすすめポイント

独立した応接スペース
冷房
暖房
ベビーベッド (無料)
薄型テレビ
遮光カーテン
シーリングファン
ヘアドライヤー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

スタンダード ルーム クイーンベッド 2 台 禁煙

おすすめポイント

独立した応接スペース
冷房
暖房
ベビーベッド (無料)
薄型テレビ
遮光カーテン
シーリングファン
ヘアドライヤー
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 2 台

ルーム キングベッド 1 台 バリアフリー 禁煙

おすすめポイント

独立した応接スペース
冷房
暖房
ベビーベッド (無料)
薄型テレビ
遮光カーテン
シーリングファン
ヘアドライヤー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台

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周辺地域について

地図
75402, TX, Greenville, 1209 East I-30

周辺情報

  • マクィニー ハウウェル ライト パーク ミュニシパル ゴルフ コース - 徒歩 8 分 - 0.7 km
  • フレッチャー ウォーレン シビック センター - 徒歩 12 分 - 1.0 km
  • オーディ マーフィ博物館 - 徒歩 13 分 - 1.2 km
  • スプラッシュ キングダム - 車で 2 分 - 4.1 km
  • グリーンビル市民講堂 - 車で 4 分 - 3.0 km

交通案内

  • ラブ フィールド空港 (DAL) から車で 75 分

レストラン

  • ‪Domino's Pizza - ‬徒歩 19 分
  • ‪McDonald's - ‬徒歩 3 分
  • ‪Texas Cafe Diner - ‬車で 3 分
  • ‪Whataburger - ‬車で 4 分
  • ‪Mariachi Mexican Bar and Grill - ‬車で 3 分

この施設について

クオリティ イン グリーンビル I-30

宿泊施設の特長
クオリティ イン グリーンビル I-30では、ランドリー設備、24 時間営業のジム、ビジネスセンターを利用できます。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、次のような特典が利用可能です。
  • セルフパーキング (無料)
  • 24 時間対応フロントデスク、会議室、エレベーター
  • 新聞 (無料)、全館禁煙、ロビーでのコーヒー / ティーサービス
客室の特長
クオリティ イン グリーンビル I-30では、WiFi (無料)、ノートパソコン用作業スペースのほか、冷房、独立した応接スペースなどの心配りの行き届いたサービスを全室で利用できます。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • 暖房、シーリングファン
  • 可動式 / エキストラ ベッド (有料)、ベビーベッド (無料)
  • バスルーム (浴槽またはシャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • 独立した応接スペース、コーヒー / ティーメーカー、毎日の客室清掃

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施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi と有線インターネット接続

駐車場と送迎

  • 敷地内のセルフパーキング (無料)
  • 敷地内の RV / バス / トラック用駐車場 (無料)

食事・飲み物

  • 共用エリアのコーヒーと紅茶

現地ツアー

  • 24 時間営業のジム

家族向け

  • ベビーベッド (客室内)
  • ランドリー設備
  • 可動式 / エキストラ ベッド (有料)

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ランドリー設備
  • 新聞 (ロビー、無料)

ゲストサービス

  • ターンダウンサービス
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • ビジネスセンター
  • 会議室

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 玄関スロープ (段差なし)
  • 車椅子対応 (制限あり)
  • 車椅子対応の通路
  • 聴覚障がい者用火災警報機
  • 入り口までの道が明るい

その他

  • 全館禁煙

客室の設備

ベッドルーム

  • ベッドシーツあり
  • ベビーベッド (無料)
  • 可動式 / エキストラ ベッド (有料)
  • 遮光カーテン

バスルーム

  • シャンプー
  • タオルあり
  • トイレットペーパー
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • 歯ブラシと歯磨き粉 (要リクエスト)
  • 石鹸
  • 専用バスルーム
  • 浴槽またはシャワー

エンターテインメント

  • 薄型テレビ

食事・飲み物

  • コーヒー / ティーメーカー
  • レストラン食事ガイド

その他

  • アイロン / アイロン台
  • コンセントのアダプター
  • シーリングファン
  • デスク
  • ノートパソコン用作業スペース
  • 市内通話 (無料)
  • 窓網戸
  • 暖房
  • 電話
  • 独立した応接スペース
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 指定なし
チェックインの最低年齢 : 21 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 11:00

チェックインに関する特記事項

ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
施設から提供された情報は、自動翻訳ツールを使用して翻訳されている場合があります

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットとの宿泊には、1 匹あたり 1 泊につき 10 USDの追加料金をお支払いいただきます
介助動物は料金免除で同伴可
1 室につき 2 匹まで (1 匹あたり最大 11 kg)
特定の客室のみ : ペット歓迎の客室は、施設にお問い合わせの上リクエスト可能です。連絡先は予約確認通知に記載されています

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは 1 泊につき 10.0 USDでご利用いただけます
宿泊施設でのリクエストに応じて、ベビーベッドを無料でご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • ペット料金 : 1 匹あたり 1 泊につき 10 USD
  • 介助動物は料金免除
  • 可動式ベッド : 1 泊につき 10.0 USD

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いにはクレジットカードをご利用いただけます。現金ではお支払いいただけません
この施設では、Commitment to Clean (Choice)のガイドラインに沿って清掃・除菌作業を実施しています

宿泊施設の別名

Quality Greenville
Quality Greenville I-30
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Greenville Quality Inn Greenville I-30 Hotel
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よくあるご質問

クオリティ イン グリーンビル I-30はペットと宿泊できますか ?

はい、この宿泊施設には体重が 1 匹あたり 11 kg までのペットを同伴できます (1 室につき 2 匹まで)。 1 匹あたり 1 泊につき 10 USDの手数料が必要です。介助動物は同伴無料。

クオリティ イン グリーンビル I-30の駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、セルフパーキングが無料でご利用いただけます。

クオリティ イン グリーンビル I-30のチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 指定なし です。

クオリティ イン グリーンビル I-30のチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 11:00 です。

クオリティ イン グリーンビル I-30はどこにありますか ?

グリーンヴィルにあるこのホテルは、マクィニー ハウウェル ライト パーク ミュニシパル ゴルフ コースおよびフレッチャー ウォーレン シビック センターから徒歩 15 分圏内です。オーディ マーフィ博物館およびアーノルド・ドッグ・パークも 3 km 圏内です。

クオリティ イン グリーンビル I-30の口コミ

口コミ

6.4
評価 10 - 267 件の口コミ中 68 件が非常に良い
評価 8 - 267 件の口コミ中 69 件が良い
評価 6 - 267 件の口コミ中 34 件が普通
評価 4 - 267 件の口コミ中 37 件が不満
評価 2 - 267 件の口コミ中 59 件が非常に不満

6.4/10

清潔度

7.2/10

スタッフとサービス

5.8/10

設備とサービス

6.0/10

施設のコンディションと設備

5.8/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Austin

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Don't book here!

The hotel is taking reservations but is completely closed down. I had family staying in the same hotel and they booked through a different site and the site booked them a new hotel the week before our stay due to closure. When I called hotels.com and quality ins help line they both assured me it was open. We arrived to hotel to find the windows bored up and chains on the door.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Lara

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Homeless in parking lot.. dirty room… staff didn’t know how to fin my reservation… staff was asleep at 10:30pm …
2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alexsander

2023 年 12 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Do not stay here till they clean up their act

This hotel is the opposite of quality. My room was dirty. I found human hair, a dead cricket, a live cockroach, and one other creepy crawly. The tub has rust on the outside. The bed was actually comfortable with clean sheets and no bugs. I did not feel safe here. There were super shady people in the parking lot, and the hallways smelled like pot. When i checked in, the guy working there was nice, and i think he knew i wasnt going to be happy with the room. He tried to persuade me get a 2nd floor room, but he gave me a 1st floor room and I instantly wished I was on the 2nd floor. People were loud, heard some fighting, slamming doors. I will be complaining to the company. This hotel was dirty, unsafe, and loud.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Uliana

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Dirty room

Terrible, not clean room with dirty towels.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Adam

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
This hotel needs lots of work ! Staff was ok but the place needed lots of upgrades and a new cleaning staff

10/10 (非常に良い)

Myreo

2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eliseo

2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Brittany

2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Luis

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Deteriorated hotel, needs some major renovation or at least multiple fixes.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Michelle

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Roaches!!!

I was fine until I got the room. Room 108. It was clean. Outdated. But clean. I wasn’t in my room 30min when I saw the first baby roach. I know bugs happen. So I brushed it off. About an hour later I saw a 2nd roach on the desk. I decided to leave at that point. Two too many. When I was leaving I saw one crawl across the bed. I killed in in a napkin to take to the front desk. I went to check out and the rep did not even ask why or how my stay was. I handed him the napkin with the dead roach in it and said it was the 3rd one in the 2 hours I was in the room. He looked at it and threw it in the trash. Did not say sorry or how can I fix it or anything. Just said there was nothing else I needed to do to check out. I will never stay at a Quality Hotel again. You definitely get what you pay for.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Arturo

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is in horrible condition. The rate was very low and so I should have known it was doing to be a dump. All I can say is that it was better than sleeping in my car at a rest area.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sharon

出張, カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
We liked that they had good water pressure and temperature. Everything seemed to be broken and the tub didn't have a plug AND was moldy. There was a strong dog smell in the hall and sporadic barking through the night.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rodney

2023 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Marguerite

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This was the worst Quality Inn I have stayed in would not recommend it to anyone. I won’t stay in a Quality Inn again.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Brittany

出張
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Communication was excellent.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jennifer

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Erica

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Value for money

The bed was comfortable. Sheets were stained. Towels were thin but clean. Would have appreciated more than one facecloth.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alycia

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
I didn’t stay there the room that they gave me was nasty. It had holes all in the walls and their room had a mildew smell. That is why I left and I want my money back.
2023 年 10 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Chris

家族旅行, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I arrived and checked in with the front desk and went to grab my bags and there were 5 people out front drinking and being belligerent. I went to my room and it smelled like urine. I couldn’t stay there and asked for a refund and he declined. I would really appreciate if someone called or emailed me about this.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

jeffrey

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備

Low expectations

Inexpensive room so lower your expectations. I don’t believe I will stay there again.
2023 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mary

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Did not stay there. Drug addicts everywhere, couldnt get into the room. Key card did not work. Stunck badley of tobacco smoke, which irritated my COPD and i am suffering now. The place was very scary. Something needs to be done about this place. I want a full refund that was prepaid with extra for travlers insurance. Please notify!
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kimberly

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

David

ペット同伴の旅行, 出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is the worst hotel I’ve ever stayed in my life. There was no water. I could not shower, flush the toilet, nothing. There were wet stains on the carpet and the the whole thing was so filthy that I slept on top of the sheets with my clothes on. When I talked to the manager about all this he waived one of the pet fees, $15 and when I asked for a receipt when I was leaving they refused because I did the reservation through Expedia.

6/10 (普通)

Connie

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在