テラス / パティオ

ペンタホテル ブリュッセル エアポートの口コミ

3 out of 5

口コミ

7.4

良い

評価 10 - 560 件の口コミ中 144 件が非常に良い" "
評価 8 - 560 件の口コミ中 222 件が良い" "
評価 6 - 560 件の口コミ中 104 件が普通" "
評価 4 - 560 件の口コミ中 60 件が不満" "
評価 2 - 560 件の口コミ中 30 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

YU

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear Yu,We really appreciate your feedback.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that you will stay with us again in the future. Best wishes,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Tomoyuki

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
Dear,Thank you for your feedback !best regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
立地が悪い。 駅から徒歩10分以上かかるため、スーツケースを持っての移動は少し大変。 また、近くのスーパーへは片道15分ほどかかるため、飲料水など重いものを持って歩くには遠く感じる。 それに、ホテルの入口が分かり難い。 ただ、ホテル自体は新しく、バーやビリヤード台がありお洒落な感じ。冷蔵庫やスリッパ、ポットはない。 受付の人は日本語で挨拶してくれたりと複数の言語に秀でている様子で、愛想も良く好印象。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Andreas, Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 9 日)
Dear, Thank you for your honest feedback. We are indeed located in the Airport Area with few shops and lots of nature. Please don't hesitate to contact us for your next stay. It will be our pleasure to help you with information regarding shops (Brussels Center is 15 min by train). Have a great day ! Best Regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
狭いながらも快適な部屋
ビジネスで6泊利用しました。ブリュッセル空港からのシャトルバスがあることに後から気付きました。HPにシャトルバスの時間をアップしてくれると嬉しいです。 部屋は少し狭いですが必要なものは揃っています。初めは雰囲気を含めてスタイリッシュすぎてびっくりしましたが慣れると快適です。朝食とルームサービスのハンバーガー共にとても美味しくて満足でした。 入り口が分かりにくいのと自動ドアでないところは不便でした。
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Arnaudからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 24 日)
Dear guest Thank you so much for having taken the time to write this feedback after your stay. We are so glad to hear that you did enjoy the pentaXperience with us. We hope to see you back soon at Pentahotels. Regards, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

6/10 (普通)

Elvis

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Front staff attitude is not good.
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Arnaudからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 24 日)
Dear Elvis, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Pentahotel Brussels. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pentahotel Brussels, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future. Sincerely, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
受付の対応が良かったですね
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利な場所
空港からシャトルバスが出ていて便利です。 清潔で快適で、コスパもとてもよかったです。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きれいでした
空港からのシャトルバスの停留所は電話で確認できました。スタッフは親切で、部屋もとても清潔感があり快適に過ごせました。
2017 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
出張
出張にて利用。部屋がかなり狭く、日本のビジネスホテルに近い。大型のスーツケースの置き場もなし。やたらピンク色の照明があり、あまり品のいい感じはない。
K. Lawからの返信 (投稿日 : 2017 年 4 月 12 日)
Dear Guest, Thank you very much for your comment, which is of important value for us. We are sorry to hear that our hotel did not exceed your expectations. Although our rooms are not the biggest, they were carefully designed in 2015 to optimize guest’s comfort and to give them a contemporary design. This also reflex in the whole hotel where we try to give a relaxing atmosphere. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future in our hotel. Kind regards, K. Law Operations Manager

10/10 (非常に良い)

Ash

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港近くでのすごく雰囲気のいいホテル
A.Zaczagkisからの返信 (投稿日 : 2016 年 11 月 3 日)
Dear Ash, Thanks for choosing to stay with us and for your 5* review.We are delighted to see that you enjoyed your recent stay. We hope to see again with us really soon! Kind regards, A. Zaczagkis - Sales Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ブリュッセル空港利用に便利なホテル
まず、ホテルに着いてビックリ。非常にいい雰囲気のバーとフレンドリーなスタッフが迎えてくれました。部屋に入ってもビックリ。非常に綺麗です。食事もフィッシュ&チップスがめちゃおいしかったです。お勧めホテルです。
A. Zaczagkisからの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for the fantastic review of your stay with us at pentahotel Brussels Airport & for taking the time to share this. It is always nice to read that our guests enjoyed their stay & I am really pleased that we got things right for you. I hope that you will be a regular visitor to us here at pentahotel Brussels Airport. Kind regards, A. Zaczagkis - Sales Manager.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋に冷蔵庫がなかった。 寝るだけのホテルです。

10/10 (非常に良い)

memis

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Tout et parfait et beau
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Marija

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Dear Marija,We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are sorry that we did not meet the high standards expected of us on this visit. Please don't hesitate to let us know at the time so that we may take action. We have, nevertheless, addressed this issue with our housekeeping team.We have also taken note of your comments regarding the bathroom and will be assessing the situation.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Guest Service

4/10 (不満)

Rodelin

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
J'ai beaucoup aimé la proximité de l'hôtel avec le transport en commun. Mais la propreté ne semble pas être une priorité. On a demandé le ménage deux jours de suite sans être fait. Des traces de moisissures dans la toilette sont trop évidente.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Cher hôte,Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement proche des transports en commun a été à votre convenance.Nous regrettons sincèrement que nos standards habituels de propreté n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Veuillez noter que nous offrons un service de ménage sur demande, sans frais supplémentaires, et nous sommes désolés si cette option n'a pas été clairement communiquée lors de votre séjour.Concernant votre remarque sur la présence de moisissures, nous prenons note de vos observations et tenons à vous assurer que notre équipe de nettoyage suit des procédures rigoureuses pour maintenir nos chambres dans un état impeccable.Nous sommes également désolés d'apprendre que les équipements de la chambre n'ont pas répondu entièrement à vos attentes, bien que nous nous efforcions d'offrir des aménagements confortables et fonctionnels.Nous espérons que, malgré ces points, vous avez trouvé du réconfort dans les équipements de notre hôtel et avez pu profiter des diverses installations que nous proposons.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Guest Service

8/10 (良い)

George

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was ok, small but everything you need is in it. The breakfast was nice. Diner in town, not in the hotel was fully booked.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear George, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast offerings and found the room to be well-equipped for your needs. Our team takes pride in providing excellent service and maintaining the condition and cleanliness of our hotel, and your positive remarks affirm their dedicated efforts.However, we regret that the room size did not meet your expectations. Our aim is always to provide comfortable accommodations, and while our rooms are designed to be cozy and efficient, we understand that preferences can vary. We hope this did not detract significantly from your overall experience with us.We also understand that dining options are an important part of any stay. While our hotel restaurant is a popular choice, we are located near a variety of restaurants in town, and our team is always ready to assist with recommendations and bookings for future visits.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Guest Service

10/10 (非常に良い)

Michael

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ein wirklich tolles Hotel unter Berücksichtigung des Preis/Leistung Verhältnisses. Meine Erwartungen wurden vol übertroffen, er tolles Zimmer und ein hervorragendes Frühstück wurden nur noch von der Freundlichkeit der Mitarbeiter übertroffen.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Sehr geehrter Michael,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es ist schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Vielen Dank, für das nette Lob für unsere zuvorkommenden und hilfsbereiten Mitarbeiter. Wir freuen uns darüber, unseren Gästen stets einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.Toll auch, dass Sie mit unserem Frühstück zufrieden waren.Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service

6/10 (普通)

Arnd

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Nicht gut gepflegt das Hotel
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Werter Arnd,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Es freut uns zu hören, dass Sie unseren Service zu schätzen wussten und wir hoffen, dass dieser positive Aspekt Ihren Aufenthalt bereichert hat.Wir bedauern, dass Sie mit der Sauberkeit des Zimmers und dem Zustand des Hotels nicht zufrieden waren. Bitte seien Sie versichert, dass wir stets bestrebt sind, unseren Gästen einwandfreie Zimmer und Einrichtungen zu bieten. Es tut uns leid, dass wir in diesem Fall nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben.Bezüglich der Zimmerausstattung arbeiten wir kontinuierlich daran, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten.Wir würden uns freuen Sie beim nächsten Mal vollständig von uns überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service

2/10 (非常に不満)

Mark

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I stayed there for 3 nights and no hot water , no fridge, no microwave and the house keeping wasn’t that good. I will not recommend this place for anyone!!!!!
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Mark,Thank you for taking the time to share your review.We are truly sorry to hear about your unsatisfactory experience regarding the hot water.Our guests' comfort is a priority, and we regret that this aspect did not meet your expectations. Regarding the absence of a fridge and microwave in the rooms, we understand these amenities can be important to our guests. Although we do not offer these in-room facilities, we are always ready to assist with storing goods in our reception fridge for your convenience. And heat up your food in our kitchen microwave.Your comments on housekeeping are concerning, and we take them seriously. While we pride ourselves on maintaining stringent cleaning procedures, we acknowledge your stay did not reflect our high standards. We regret to note that your overall perception of our service did not live up to the experience we strive to provide. Ensuring the satisfaction of our guests is our utmost concern, and it is apparent we fell short in your case.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in the future. Best regards,Guest Service

6/10 (普通)

Thillainatarajan

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Bad experiences were with the carpet condition/ cleanliness on the common floors and with the front desk staff. While the experience with the front desk could have been better, the Cafeteria staff was friendly though. Had a problem with the car parking. The breakfast experience was the best.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Hilla,We appreciate receiving your opinion concerning your recent stay.We're delighted to hear that you enjoyed our breakfast offerings, and it's great to know our bar qnd restaurant staff made a positive impact on your experience. We take pride in our daily housekeeping and are glad this was reflected during your stay.We do, however, regret to hear about your concerns regarding the carpet condition in common areas and your interaction with our front desk staff.Please be assured that we continually strive to maintain our facilities to the highest standards and provide professional service to all guests. Regarding the parking, we offer secure on-site options and our team is always ready to assist with any issues or guidance needed.We hope to see you again in the future. Kind regards,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Xrxa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
War alles super toll
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr positives Feedback zu unserem Hotel.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Alles Gute und freundliche Grüße aus Diegem ,Guest Service

6/10 (普通)

Constantin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Old and tired hotel, in need of refurbishment. No shuttle from the airport, which makes the transport complicated... 1.5 km from the nearest bus station (by night, the path it seems being in the middle of nowhere) and 700 m from the train station. The shuttle dissapeared during the pandemic and the hotel never bothered to reintroduce it. An Uber/ Bolt from the airport cost 20 - 25 euros. The 4 stars are 3 and look like 2. The TV in the room has only a few channels available, a menu that will take you a while to understand and it takes its time to respond to the commands... if it ever responds. If you have a car, they will charge you 18 euros/ day. Comfortable bed, nice bathroom and good breakfast.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Constantin,Thank you for taking the time to provide your feedback.We're delighted to hear that you found the bed comfortable and the bathroom to your liking, along with enjoying our breakfast offerings. Our team strives to provide a welcoming and satisfying stay, and it's reassuring to know these aspects met your expectations.We understand your concerns regarding the shuttle service; please note that alternative transportation options such as taxis (24/7) and public transport (DE LIJN, stop Kennedy 400m from the hotel) are available nearby, ensuring connectivity to and from the airport.We take note of your comments on the hotel's condition and apologize for any inconvenience caused. Our TV system usually receives appreciation for its varied channels, and we regret to hear you had difficulty with it As for parking, we aim to provide a secure option for our guests, though we understand that the cost may seem significant.Rest assured, we continuously assess our services to enhance our guests' experiences.We hope we have the opportunity to welcome you back again.Kind regards,Guest Service

8/10 (良い)

Carmen

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Beste Carmen,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We zien jullie graag weer eens terug.Guest Service

10/10 (非常に良い)

William

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Gym was really nice also.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear William,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed our gym facilities, available round the clock for those energizing early morning or late-night sessions. It's wonderful to know that our hotel's condition and the service provided by our team met your expectations. Your appreciation for the room amenities is also greatly valued, as we strive to offer a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We would love to welcome you back on many more occasions. Best wishes,Guest Service

10/10 (非常に良い)

William

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Checking in went well, very kind gentleman. The pizza was very good for dinner! Bed and room was excellent!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 3 日)
Dear William,Thank you for this positive review.We're thrilled to hear that the check-in process was smooth and that you enjoyed the pizza from our 24/7 Pentalounge. It's great to know that the bed and room met your expectations, and we're proud that our efforts in maintaining cleanliness and providing quality service have been recognized in your review. Your satisfaction with the room amenities is especially pleasing, as we strive to offer a comfortable and well-equipped environment for our guests.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Ava

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear Ava, thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warm regards,Guest Service

8/10 (良い)

Massimiliano

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The hotel and surroundings needs a refresh. Parking cost is too high for an uncovered lot. There was any free water bottle in the room.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Dear Massimiliano,Thank you for taking the time to share your review.We're glad to hear that you found our service to be satisfactory and appreciated the cleanliness and amenities of the room. It's always rewarding to know when aspects of our hotel meet our guests' expectations.Regarding the parking fee, we strive to provide secure parking options and understand that the cost may seem high for some; we appreciate your feedback on this matter.Parking in the street (in front of the hotel) is available for free.While we don't offer complimentary water bottles in the rooms, we're happy to provide a water refill station in the Pentalounge for all our guests.We are continuously working on maintaining and refreshing our facilities to ensure a comfortable experience for all our visitors.We hope that you will return on another occasion.Kind regards,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Eve-Lotte

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jesús Eduardo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Buenas instalaciones y servicio!
Fue una bonita experiencia y fueron muy amables por parte del personal!
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Estimado Eduardo,Nos complace enormemente saber que nuestras instalaciones y el servicio brindado por nuestro equipo han contribuido a una experiencia positiva durante su estancia. La limpieza es una de nuestras máximas prioridades y nos alegra que haya encontrado su habitación impecable. El estado del hotel es el reflejo de nuestra dedicación para ofrecer un ambiente moderno y confortable, por lo que su apreciación al respecto es muy valorada. Además, el confort de nuestras habitaciones es fundamental para asegurar un descanso de calidad, y es gratificante saber que hemos cumplido con sus expectativas.Nos despedimos muy cordialmente,Guest Service

8/10 (良い)

Didier

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Cher Didier,Merci pour cette appréciation très positive.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,Guest Service

6/10 (普通)

Erik

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Beste Erik,Hartelijk dank voor uw beoordeling.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.We ontvangen u in de toekomst graag nog een keer om u een betere ervaring te kunnen bieden.Met vriendelijke groet,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Roland、Le port marly

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
On n’a passé un séjour formidable, je vous le recommande 👍👍👍
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Cher Roland,Merci pour cette excellente appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé la propreté de nos chambres impeccable et que l'état général de l'hôtel ainsi que le service aient été à la hauteur de vos attentes. Notre équipe s'efforce de fournir un accueil chaleureux et un environnement bien entretenu, et vos commentaires positifs sont une belle récompense pour leur travail dévoué.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Joran

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Super petit hôtel
Super petit hôtel service au top ,literie super confortable et petit dej très bon. Je recommande
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Cher Joran,Merci infiniment pour votre gentille appréciation.Nous sommes ravis d'apprendre que la qualité de notre literie a contribué à votre confort et que notre petit-déjeuner a su ravir vos papilles. Votre satisfaction concernant le service reçu nous tient particulièrement à cœur et nous sommes heureux que notre équipe ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons que l'ambiance de notre Pentalounge et les services disponibles 24h/24 ont également contribué à une expérience mémorable.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Sincères salutations,Guest Service

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed en niet duur.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling.Het doet ons goed te horen dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond.We zijn blij dat het eten naar wens was en u de prijs-kwaliteitverhouding kon waarderen.Ons team streeft ernaar om elke gast een comfortabel verblijf en een uitstekende service te bieden.Hartelijke groet,Guest Service

8/10 (良い)

Mallorie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very affordable stay when your flight is super early! Staff was very nice.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Mallorie,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear that our staff made a great impression and that you found your room to be impeccably clean. It's wonderful to know that our proximity to the airport contributed to the convenience of your stay. Our team strives to maintain high standards of cleanliness and service, so your feedback is particularly rewarding.We take note of your mention regarding the hotel's condition and appreciate your candidness. Rest assured that we are continuously working on maintaining and improving our facilities to ensure a comfortable experience for all our guests.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Guest Service

8/10 (良い)

Kim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Beste Kim,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hartelijke groeten,Guest Service

8/10 (良い)

MARC

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Correcto para el precio y buen gimnasio
Hotel cercano al aeropuerto. Buen gimnasio comparado con los hoteles de la zona, y posibilidad de cenar pizza a cualquier hora. Así que para una noche o estás de tránsito el hotel está bien. No tiene transfer al aeropuerto, pero un bus de línea te lleva en 15 minutos.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 1 日)
Hola Marc,Nos complace saber que valoró la cercanía al aeropuerto y el buen equipamiento de nuestro gimnasio, abierto las 24 horas. Además, nos alegra que haya disfrutado de la disponibilidad de nuestra pizza a cualquier hora, ideal para esos momentos en los que el hambre no entiende de horarios. Lamentamos que no dispongamos de servicio de traslado al aeropuerto, sin embargo, nos satisface que haya encontrado conveniente la opción del bus de línea para llegar en aproximadamente 15 minutos. Agradecemos mucho sus comentarios sobre la limpieza y comodidad de las habitaciones, así como el estado del hotel y el servicio; nos esforzamos continuamente por ofrecer la mejor experiencia a nuestros huéspedes.Sería muy grato volver a hospedarle en un futuro cercano. Atentamente,Guest Service

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Cher hôte,Merci pour votre commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien à vous.Guest Service

6/10 (普通)

Marianne

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Clean and all. No USB charger anywhere. Only plugs with no usb port. Imagine me without a phone charger. I left in a terrible mood .
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Marianne,Thank you for your review of your recent stay.We're glad to hear that you found our hotel clean and appreciated the condition of our property.It's also pleasing to know that the comfort of your room met your expectations.Regarding the lack of USB chargers, we understand the convenience they offer, and while we currently provide standard sockets by the bed, we'll certainly keep your feedback in mind as we continually strive to improve our guest experience.All of the team really do hope we may welcome you back in the future. Kindest regards,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Rafal

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Dear Rafal,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to the pleasure of welcoming you back on many more occasions in the future.Best regards,Guest Service

8/10 (良い)

hugues

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Une escapade à Bruxelles.
Très bon hôtel proche de Bruxelles. Facile d'accès en train car la gare de Diegem est à 600m.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Cher Hugues,Merci pour ce charmant commentaire !Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre emplacement près de la gare de Diegem pratique pour vos déplacements et que vous ayez apprécié la propreté de votre chambre ainsi que la condition générale de notre hôtel. Il est gratifiant de savoir que vous avez été satisfait à 100% par notre service et le confort de votre chambre. Nous espérons que le style moderne de notre hôtel et notre Pentalounge vous ont permis de passer des moments agréables.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Guest Service

6/10 (普通)

Fabrice

良かった点 : 清潔度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Cher Fabrice,Merci de partager votre expérience.Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir chez nous à nouveau. Sincères salutations,Guest Service

6/10 (普通)

Raïssa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Chère Raïssa,Merci d'avoir partagé votre excellente expérience chez nous.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt pour une autre expérience de qualité,Guest Service

8/10 (良い)

Lamin

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Cher Lamin,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Guest Service

8/10 (良い)

Mélanie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Near airport. Good for a short stay.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 26 日)
Dear Mélanie,Thank you very much for this kind review of your stay.We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our convenient location. We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Martin

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Beste Martin,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Guest Service

10/10 (非常に良い)

Melissa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nos gustó mucho este hotel muy bien ubicado de las estaciones principales si quieres salir de Bruselas , el personal super amable agua gratis y el bar nos gustó mucho 💞✨
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Querida Melissa,Muchas gracias por su magnífica valoración.Nos complace saber que nuestra ubicación fue conveniente para sus planes de viaje y que nuestro personal contribuyó a hacer su estancia agradable. Agradecemos sus amables palabras sobre nuestro bar y el detalle de las aguas de cortesía, elementos que ciertamente hacen que nuestros huéspedes se sientan bienvenidos y cuidados.Contentos por su buena estancia, esperamos poder ofrecerle nuevas experiencias muy pronto. Reciba nuestros mejores saludos,Guest Service