施設の正面

バルセロ ビルバオ ネルビオンの口コミ

4 out of 5
バルセロ ビルバオ ネルビオン
Paseo Campo Volantin 11, Bilbao, Vizcaya

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 475 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 397 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 90 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 23 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 16 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
まあまあ良かったが次泊まるかは値段次第
市内観光に良い場所にあり、部屋も清潔で良かった。室内はバスタブ無し、1階で景色も良くなかった。受付の英語や態度はノーマル、観光地で繁忙期の宿泊であったが、値段相当では無かった。
2021 年 8 月に 1 泊滞在
Juan Sánchez Zabala, Directorからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 14 日)
お客様、 この度は当ホテルにご滞在いただき、まことにありがとうございます。 当ホテルのロケーションの良さと清潔さを高く評価いただきありがとうございます。バスルームに関して、別のタイプのバスルームがついているお部屋もございますので、スタッフまでお声がけいただければご対応可能な場合もございます!お気軽にお声がけくださいませ。 またのお越しをお待ちしております。 Juan Sánchez Zabala, Director

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
廊下が暗い。部屋の居心地は悪くない
2019 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てきれいで、快適です WiFi環境もいい
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビルバオのモダンなホテル
川沿いのホテルで、旧市街のバル通りとグッゲンハイム美術館の中間くらいにあり、少し歩きますが両方が徒歩圏内でした。部屋はモダンで清潔で、ヨーロッパのホテルでは珍しく、アメニティーで歯ブラシがついていました。泊まった部屋からの景色は川は見えずビルしか見えなかったのでイマイチで残穢でした。
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rikka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔で心地よい客室だった。私の客室にはシャワーにはカーテンや仕切りがついていなかったのでそれだけが少し残念だったが、それ以外は快適だった。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Barcelo Bilbao Nervionからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 5 日)
Dear guest, Thank you very much for choosing Barceló Bilbao Nervión for your visit to Bilbao. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us in all aspects and that you received a service that lived up to your expectations. Best regards, Aida Caneda Guest Experience Manager

8/10 (良い)

VinoTinto、Tokyo

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
ネルビオン川ほとりの利便性の高いホテル
ビルバオの中心を流れるネルビオン川のほとりにあり、新市街、旧市街、どちらにいくにも便利です。 川沿いにゆったりした遊歩道があり、朝晩の散歩、ジョギングにも最適です。ホテルの雰囲気も落ち着いており、ビジネスにもよいでしょう。朝食ビュッフェが充実しています。
2018 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Hidekazu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
グッゲンハイム美術館まで徒歩圏内、川沿いのランニングもおすすめ
川沿いでグッゲンハイム美術館や旧市街にも徒歩圏内であり、駐車場が併設されているのも旅人にはありがたい。 市街地で駐車場のないホテルが多かったが、旅人には駐車のコツがわからず、そこで不必要なロスタイムを稼ぎたくなかったので、必要条件を満たしていた。 グランドフロアにあるバルやレストランも人気のようでいつも賑わっていいた。
2018 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビルバオ堪能
美術館、旧市街…徒歩圏内でとてもいい便利な立地でした。部屋も明るく清潔、快適、スタッフもとても親切でした。ただ、二泊したのにアメニティが一泊分しかなかったのが残念。
2018 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

PHKSJ、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食と清掃
朝食はなかなかのクオリティでしょう。 清掃もよくされていると思う。 旧市街への交通の便も悪くないと思う。
2018 年 7 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 13 日)
Dear guest, Thank you very much for leaving these wonderful comments on Expedia, we are delighted that you enjoyed your stay among us. Likewise, we are thrilled to read that you liked the breakfast buffet we offer in the restaurant. Our chefs work hard in order to provide guests a wide variety of high-quality service. We are also grateful for your highlight on the efforts of our maids to keep our installations and accommodations spotless at all times in order to guarantee our high standards related to hygiene and cleanliness which is one of the most important aspects for Barceló. Again, we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future. Best Regards, General Manager

4/10 (不満)

Jon Peter

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean quiet hotel with nice enough staff but two things really made my stay regrettable: 1.) no AC on an extremely hot day means I sweat like crazy throughout the day and night. I asked front desk and they told me to open a window. It barely helped and I heard the whole neighborhood from my window. 2.) I was deathly ill after eating something bad in Casco Viejo and asked front desk if they could bring me cold bottled water and they were taken a back as if the request was proposterous- they finally said yes after I had my brother who speaks Spanish call them up and explain the issue- they said they’d bring it with a fee. I said sure I don’t care just get me the water cause I’m dying here. They forgot/ never came so I just dragged myself out of bed and did it myself. Joder. Paid a $100 less at a hotel down the street for a nicer room, where I could change the temperature, and where after explaining I was sick- they brought me tea and water.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
María De la Cruz, Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Jon,Thank you for taking the time to share your feedback.We are truly sorry to hear about the discomfort experienced due to the temperature in your room. Our priority is always to improve the quality of our guests' experience and we regret that your stay was not up to your expectations.We were most concerned to read your remarks on the service you expérienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. We want to apologize for not being able to make you feel supported when having an issue with the water, we do our best to offer a caring and personalized service giving all the possible solutions to make sure you fully enjoy your stay among usIt is pleasing to note, however, that you found our hotel to be clean and our staff to be pleasant. We continuously strive to provide a welcoming and spotless environment for our guests.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future.

10/10 (非常に良い)

Josip

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel is very conveniently located. 15 minutes walking from the old part and 15 minutes from Guggenheim. Funicular is very close as well. Staff is helpful and knowledgeable. Excellent breakfast with a lot of choices. Would stay again.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
María De la Cruz, Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 18 日)
Dear Josip, Thank you very much for your kind feedback.It is delightful to know that our strategic location provided you with convenient access to the old part of the city and the iconic Guggenheim Museum, as well as the funicular. Our team takes pride in delivering helpful service, and your acknowledgement of their dedication is much appreciated. We're also pleased that the excellent breakfast at Barceló Bilbao Nervión, with its wide variety of choices, contributed to a memorable experience for you.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

Keryn

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely clean modern room
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María De la Cruz, Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 18 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.It is heartening to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you found our hotel's condition impeccable. Our staff takes great pride in delivering exceptional service, and your recognition of their efforts is truly appreciated. We are also pleased that the amenities provided in our rooms contributed to the comfort and enjoyment of your stay.We always strive to maintain the highest standards to ensure our guests have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

8/10 (良い)

Kiltae

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Caitlin

気になった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Susan

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

jose antonio、morelia

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
hotel moderno sin embargo con una plaga de hormigas en la habitacion se comento con administracion a la hora del check in aprox 5 pm resolvieron cambiar habitacion a las 12 pm desayuno bueno poco cortesia y empatia del personal
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bradford

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great staff.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
María De la Cruz, Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear Bradford, Thank you very much for your kind feedback.It is gratifying to learn that our staff left a positive impression with their service, and that the condition of our hotel and the amenities provided in your room met your expectations. We take great pride in maintaining the high standards of our property and ensuring that each guest has a memorable stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

Christoph

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Immer wieder.
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

James、Kennewick

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Nelia

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property is close to restaurant and places I want see like the guggheim, old town . The staff are all nice and accommodating.
2024 年 4 月に 6 泊滞在
María De la Cruz, Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Nelia,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that our strategic location added value to your visit, allowing you to conveniently explore the nearby Guggenheim Museum, charming old town, and delectable local restaurants.It is also heartening to note that our team's hospitable service contributed positively to your experience. While it seems your overall stay was satisfactory, we regret if any aspect of our room cleanliness, hotel condition, service, or amenities did not meet your expectations to the fullest. Please rest assured that we are committed to providing impeccable facilities and service, and we take all feedback seriously as part of our continuous improvement efforts.We look forward to the opportunity to provide you with the complete Barceló experience, characterized by both comfort and quality, during your next visit.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,María De la Cruz, Assistant Manager

8/10 (良い)

Hana Varinia Morales

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Todo bien, seria maravilloso que en las habitaciones se ponga palos para poner zapatos
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maria Victoria Tamayo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Für einen Kurzurlaub zur Besichtigung von Bilbao hervorragend geeignet.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
María De la Cruz, Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Sehr geehrte Maria Victoria,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Es erfüllt uns mit Stolz, dass die Sauberkeit unserer Zimmer, der Zustand unseres Hotels und der Service, den wir bieten, Ihre Erwartungen übertroffen haben. Unser Ziel ist es, allen unseren Gästen ein unvergessliches Erlebnis zu bieten, und wir freuen uns, dass wir dies bei Ihrem Aufenthalt erreichen konnten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen, um erneut eine ausgezeichnete Zeit im Herzen von Bilbao zu verbringen.Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,María De la Cruz, Assistant Manager

4/10 (不満)

casey

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
For a 4 star hotel, they should do much better. Would not reccommend. Clean rooms, however their digital platforms did not allow to order room service, or even contact the front desk. There was no climate control in the rooms. Tvs were old, all digital I fo was incorrect- and there were no room service menús. When we asked for support, the front desk staff were rude and unhelpful. They didn't seem to care. In fact, nobody offered to help us get the app, and there was no apology for any of our experience.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
María De la Cruz, Assistant Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Casey, Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our Barceló Bilbao Nervión. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests.We are deeply sorry to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations. We regret any inconvenience you faced regarding our digital platforms and climate control in the rooms, please be informed that we are taking action in both issues. Our intention is always to provide a seamless and comfortable experience, and we apologize if this was not the case during your visit.We lament hearing that the service provided at réception fell short of your expectations as the entire team put a lot of effort to maintain the highest standards of service for our guests to fully enjoy their expérience among us. We want to inform you that the room service menu is on your bedside table and you can request it either through our Barceló application or by calling directly to our restaurant through the phone number shown on the TV and elevator. On a positive note, we are pleased to know that you found our rooms to be clean. Cleanliness is a top priority for us, and we are glad that this aspect of your stay was satisfactory. Thank you for recognizing our efforts in maintaining our high standards of hygiene and comfort.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,María De la Cruz, Assistant Manager

10/10 (非常に良い)

Klaus

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
xxx
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fiona

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
On the river. Easy to go to the Guggenheim. Friendly staff. Quiet room and rather large.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

GUIDO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Top hotel
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jeff

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrew Richard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Michael

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was near the Guggenheim Museum and close to the Old Town. The surrounding area outside of the hotel was gorgeous. There was no outside (patio/sidewalk) dining close by.
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SONNIA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Todo bien
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Janet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very clean . Helpful staff. Nice restaurant.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Carlos Limones, Subdirectorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Dear Janet,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that our staff's assistance met your expectations and that you enjoyed the dining options at our restaurant. It's wonderful to know the cleanliness of your room was up to the mark, reflecting our commitment to providing a spotless environment for our guests. Additionally, we're glad that the amenities provided contributed to making your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Carlos Limones, Subdirector

10/10 (非常に良い)

Marbin

2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel. Good design. Very helpful and friendly staff. I would stay here again!
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mariachiara

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marco

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Fggg
2024 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Richard

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Good location. Not very friendly welcome. Rooms functional but a bit drab and dated. V old tv. Fridge didn't work. Air con didn't appear to work. Odd smell seemed to be bumped into reception. Cleaner was Vacuuming a room with a cable stretched across the hallway to the socket - trip hazard. Noise transfer - eg sounded like furniture scraping.
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely staff and amazing breakfast
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HONG JU

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
청결, 주차, 직원 친절도, 위치 모두 매우 좋았습니다. 특히 강을 따라 걷는 산책로와 인근 핀초 식당들, 무엇보다 구겐하임 미술관을 산책로를 따라 걸어갈 수 있어서 좋았습니다. 다시 머물고 싶은 4성급 숙소입니다.
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lene

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Aanrader in Bilbao!
Goede locatie, ruime kamers met grote tweepersoonsbedden. Vriendelijk onthaal.
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

FRANK

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Wayne

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jorge、Woodside

2024 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Davis

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Davis

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Teresa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Ana I S

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
OK
Hotel bem localizado. Quarto era pequeno para duas pessoas e o banheiro apertado. Cama confortável!
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Carlos Limones, Subdirectorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Cara Ana,agradecemos o seu comentário.Lamentamos que a dimensão da acomodação não tenha atendido plenamente às suas expectativas. O nosso objetivo é sempre oferecer um ambiente confortável e instalações que atendam às necessidades dos nossos hóspedes, pelo que temos diversas tipologias de quartos que podem proporcionar mais espaço e comodidade numa próxima visita.Por outro lado, ficamos contentes em saber que considerou a nossa localização conveniente e que proporcionámos um descanso reparador.Esperamos que tenha a oportunidade de regressar em breve.Atenciosamente,Carlos Limones, Subdirector

10/10 (非常に良い)

Christophe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

René Smidt

2023 年 12 月に 1 泊滞在