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オテル デュ パレ ビアリッツ イン ザ アンバウンド コレクション バイ ハイアットの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 256 件の口コミ中 198 件が非常に良い" "
評価 8 - 256 件の口コミ中 39 件が良い" "
評価 6 - 256 件の口コミ中 7 件が普通" "
評価 4 - 256 件の口コミ中 11 件が不満" "
評価 2 - 256 件の口コミ中 1 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.8/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Teruhisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーション、ホテルのサービスともに申し分なし。再度泊まりたいホテル。
2019 年 9 月に 6 泊滞在
Alessandro Crestaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Dear guest, Thank you so much for your five-star review! With all my very best regards, Alessandro Cresta General Manager

6/10 (普通)

TM、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
値段が高い割にはアメニティがいまいち(歯ブラシ等がない)で部屋に湯沸かしポットもないのでコーヒーやお茶を飲めない(レストランやバーに行くしかない)です。部屋も最初は暗くて狭い最悪の部屋でしたが三回交渉して変えて貰いました。エクスペディアからの予約ではこの部屋しかダメと言われました。他のホテルスタッフはみんな親切で良かったです。午前中に到着してチェックインまで6時間以上待ちました。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Alessandro Crestaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 29 日)
Dear Guest, Thank you very much taking the time to post your feedback about your last stay. We hope to see you again, Best regards, Alessandro Cresta General Manager

10/10 (非常に良い)

HS、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゴージャスなのに、居心地の良いホテル
建物も部屋もとても立派で、バーやレストランも素敵でした。それなのに気取ったところのない素敵なホテルでした。食事も美味しかったですが、できればもう少しバスク地方特有のメニューにはがあればよかったです
2018 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
海辺の優雅なホテル
到着から出発まで素晴らしい体験ができました。 スタッフのサービスもお部屋も!!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしいホテル。ビアリッツに行くなら泊まるべき。 ミシュラン一つ星のレストランもとても美味しかった。
Hôtel du Palaisからの返信 (投稿日 : 2016 年 6 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for writing us a great review on Expedia. Will all our very best regards,

10/10 (非常に良い)

jun、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
歴史の一部になった気分
元宮殿ホテルということでしたが、スタッフの方が温かく迎えてくれ、マネージャーのMARCHETTIさんも笑顔で日本にいらした時のことを話してくださり、とてもリラックスできました。到着した日は猛暑でほとんどプールサイドと部屋で過ごしましたが、どこにいても趣があり、部屋からの眺めもよく、刻々と変化する海辺の景色は飽きることがありませんでした。充分に歴史の重みを感じられるホテルです。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のホスピタリティ
海岸一望のロケーション、歴史ある宮殿の豪華さを生かしたインテリア、ホテル内には常にアロマが香り優雅の一言です。そして今まで泊まった海外のホテルの中で、最高のホスピタリティを感じました。フロント、ベルデスク、レストランからキーピングのスタッフまで、常に笑顔で暖かい対応をいただきとても快適な滞在となりました。 少々贅沢なお値段ではありますが、それに見合った満足感を得られると思います。

10/10 (非常に良い)

Kyon、東京 日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のおもてなし
チェックイン時にマネジャーが迎えてくれました。レストランもとても美味しく、丁度帝国ホテルの催しから帰国されたシェフとお会いできました。2部屋とったのですが、隣りなので続き部屋に出来て便利でした。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Antoine、Japon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
美しい歴史的ホテル
2泊いたしました。歴史の素晴らしさを感じさせる、エレガントなホテルでした。部屋も快適で申し分ありませんでした。ただ、スタッフとの間によくわからない距離感を感じ、滞在は十分に楽しめませんでした。提供された部屋は予約条件を満たしていないように思え、愉快ではありませんでした。

8/10 (良い)

一介の自由人、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
海の景観は素晴らしい
オーシャンビュー指定が、必須。朝晩の波の満ち引きを見てるだけで飽きない。他に①ガラス張りのメインダイニング、隣の一つ星レストランの料理をメインダイニングの窓際で日没を見ながらが、最高.②スパの室内プール、屋外プール共に、気持ちがよい。難点はやや高い事。特にバーでのリキュール一杯で51ユーロもした、スパももうひとつ。総合的には立地、ランクとも、評価。

10/10 (非常に良い)

Jahan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
One of the best experiences
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear guest,Thank you very much for taking the time to share such lovely comments following your recent stay at the Hotel du Palais. It was a great pleasure to welcome you and we genuinely value and appreciate your feedback.We are truly thrilled to read that we were able to exceed your expectations during your recent stay in our Palace. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the near future.

10/10 (非常に良い)

Micaela、Alamo

ペット同伴の旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check in and room upgrade was delightful. Courteous staff, kindness to my dog, and generous hospitality all around. Happy to return!
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share such lovely comments following your recent stay at the Hotel du Palais.From the moment you checked in, it's wonderful to know that you found the experience delightful. We're also delighted that you enjoyed a room upgrade! It's always our pleasure to provide our guests with the best possible accommodations to enhance their comfort and enjoyment.Our team takes great pride in delivering exceptional service, so it's fantastic to hear that you found them courteous and accommodating. And of course, extending that warmth and hospitality to your furry friend is something we're always happy to do. Thank you for choosing to stay with us, and we can't wait to welcome you back for another memorable experience soon!Best regards

10/10 (非常に良い)

Agnieszka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Exceptional experience One of the best hotel by the beach Hotel with great location, history and beautiful interior design. I can’t wait to be back there again.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear client, Thank you for taking the time to share your "exceptional experience" at the Hotel du Palais on Expedia.We are thrilled to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us and that we were able to provide you with a true palace experience.It is wonderful to know that you appreciated the rich history of our hotel as well as our ideal location by the ocean.We look forward to welcoming you back to the Hotel du Palais in the near future for another memorable stay.Yours faithfully,

10/10 (非常に良い)

Micaela、Alamo

ペット同伴の旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I have stayed several times here, almost everytime I've been to Biarritz, and the reception has always been courteous and professional. The rooms have always been beautiful and luxuriously well appointed. Each arrival has been lovely, with reception, check in, car and luggage, and in all my stays, there was only one problem, that was quickly, and graciously, resolved. The hotel is right on the beach, and it's an easy walk down to dig your toes in the sand! It has become a welcome refuge.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Amandine, Guest relation Director からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear guest,Thank you very much for taking the time to share such lovely comments following your recent stay at The Hôtel du Palais.Your powerful and detailed words are more than an award for us! They are a very strong token of motivation for all of us to daily continue to deliver this unparalleled luxury quality of service. Furthermore, we are especially grateful for your special recognition of our dedicated service members, who work diligently every day to ensure that our guests have the best possible experience. Our front desk staff, in particular, take great pride in being the first representatives of our hotel and they strive to leave a lasting impression by embodying our values of exceptional French hospitality.We hope to have the pleasure of welcoming you back to the Hôtel du Palais for another memorable stay in the near future. Best regards,Amandine Lalanne-clauxGuest relation Director

8/10 (良い)

MARIA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Uma boa experiência.
Uma boa experiência, acomodação boa, mas faltava uma banheira, já que a acomodação não era a mais simples. O hotel é mais bonito e impressionante por fora do que por dentro, o café é bom mais não justifica o valor cobrado. O que mais valeu a experiência foi a vista maravilhosa para o mar.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mirko Thomas

2023 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

anthony

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Des fiançailles inoubliables
Un séjour absolument merveilleux et inoubliable dans ce lieu plein d’histoire et une demande en mariage plus que réussie grâce à un personnel particulièrement attentionné et bienveillant.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Cher client, Nous tenons à vous remercier très sincèrement pour le temps accordé à la rédaction de ce merveilleux avis à la suite de votre séjour dans notre établissement Biarrot.Nous sommes particulièrement honorés que vous ayez choisi l'Hôtel du Palais pour votre demande en fiançailles, fruit d’une surprise que vous aviez réservé à votre future épouse.Soyez assuré que tous les collaborateurs remerciés furent tous très touchés par vos chaleureux mots à leurs égards. Faire vivre des moments "magiques et inoubliables" est la volonté quotidienne qui anime chacun ici avec passion. Savoir que nous avons réussi est un sincère ravissement. Nous espérons avoir le privilège de vous accueillir à nouveau parmi nous, que ce soit pour une autre célébration spéciale ou simplement pour partager de délicieux moments de détente et de plaisir. Sincèrement,Vincent PoulingueDirecteur Général.

10/10 (非常に良い)

Jérémy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Ioulia Bauduin Front office Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 6 日)
Cher Client,Nous vous remercions pour votre message et sommes ravis que votre séjour parmi nous ait été à l'hauteur de vos attentes. Nous sommes d'ores et déjà tous impatients de vous recevoir à nouveau à l'Hôtel du Palais et vous adressons dans cette attente, nos vœux les plus chaleureux pour cette Nouvelle Année 2024! Cordialement

10/10 (非常に良い)

Torbjörn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
W O W
Simply outstanding w a breathtaking view
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 17 日)
Dear client, Thank you for taking the time to share your delightful feedback following your recent stay at the Hôtel du Palais.We are truly honored to read about your fabulous experience and appreciate your kind words of praise.We are delighted that you enjoyed the unique atmosphere of this iconic property. Indeed, our prime location next to the beach is a highlight and we are glad you had the opportunity to enjoy the stunning ocean views.Should your travels bring you back to Biarritz in the future, we would be honoured to welcome you once again and continue being a part of your cherished memories. Sincerely, Vincent PoulingueGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

vincent

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marie Claire

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Week-end de rêve
Fantastique séjour avec beau temps en prime. Des moments mémorables
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Chère cliente, Nous vous remercions pour votre récent séjour passé à l’Hôtel du Palais et pour avoir partagé votre expérience avec la communauté Expedia.L’ensemble des équipes et moi-même sommes très heureux d’apprendre que votre séjour a été à la hauteur vos attentes. Votre satisfaction est l'aboutissement de notre passion du métier et de notre implication à tous pour vous offrir un "week-end de rêve"Nous vous l’accordons : il n’est rien de plus agréable que de pouvoir profiter d’un week-end sous le soleil biarrot, en ayant l'océan en toile de fond.Nous espérons vous retrouver très prochainement et vous compter à présent parmi nos fidèles ambassadeurs.Sincèrement,Vincent PoulingueDirecteur Général

10/10 (非常に良い)

Micaela、Alamo

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ulf

2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kwoon I

2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert、miami

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice stay second time, Happy
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Dear Guest,We are so grateful that you took from your time to share your experience in our palace.Your loyalty and attachment to this establishment remain our greatest reward. We are delighted to learn that the services you have received have once again lived up to your expectations.We are committed to providing our guests with a truly exceptional experience, creating a discreet yet warm atmosphere in which your well-being is our sole concern. We are pleased to hear that you have appreciated this.We hope to have the pleasure of welcoming you back very soon to enjoy another unique experience at the Hôtel du Palais.Sincerely,Vincent PoulingueGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Carlos、san antonio

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic experience
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Ioulia Bauduin Fom からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Dear Sir,We had pleasure and honor to welcome you recently at the Hotel du Palais and are happy that you enjoyed your stay with us.We are wishing you a nice end of the year and very much looking forward to seeing you again our Iconic property.With all our best regardsHôtel du Palais Team

10/10 (非常に良い)

Siobhan

2023 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Clotilde

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Magnifique mais…
Un séjour annuel dans cet hôtel magnifique et magnifiquement situé dans Biarritz. Toutefois, il manque ce petit plus Palace : par exemple, aucun accueil en chambre, pas le moindre fruit ou boisson, chocolat d’un seul coté du lit le soir, visiblement des saisonniers qui n’ont pas les codes de ce genre d’hôtel : la jeune fille qui fait tomber le balais dans le couloir des chambres à nos pieds et qui lâche une injure plutôt qu’une excuse, plage piscine fermée car météo menaçante : on comprend que les matelas ne soient pas installés mais on pourrait quand même avoir une serviette pour s’assoir sur des assises humides alors que le soleil revient.., en quelques sortes on a l’impression que cet hôtel est attentif à la clientèle tres tres fortunée -étrangère majoritairement- mais que si on est le client plus basique avec une chambre plus standard on ne compte pour rien . C’est vraiment dommage et ce n’est pas le cas dans d’autres hôtels du même standing ailleurs dans le monde !
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Vincent Poulingue からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 7 日)
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir pris de votre précieux temps afin de partager votre récente expérience passée à l’Hôtel du Palais.L’ensemble du comité de direction se joint à moi pour vous transmettre ses plus sincères excuses quant à la kyrielle de désagréments rencontrés. Les points cités ne reflètent en aucun cas l’image que nous souhaitons véhiculer à notre clientèle et nous tenons à vous remercier de mettre en lumière ces anomalies. La satisfaction de nos hôtes d’exception et notre quête d’excellence ne peuvent souffrir d'aucune approximation. A cet égard, nous avons pris bonne note de vos précieuses remarques afin que nous puissions élever notre niveau de service vers toujours plus d’excellence. Soyez assurés de notre suivi en interne auprès des différents chefs de service.Nous prenons par ailleurs note attentive de votre déception concernant le manque d'accueil en chambre. Soyez assuré que nous prenons en considération vos remarques, elles sont un outil précieux dans l’amélioration de nos prestations. Nous ne manquerons pas de vous réserver une attention particulière lors d'un éventuel prochain séjour parmi nous. Très attachés à la satisfaction de notre clientèle et à la qualité de prestations que nous entendons apporter, nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour vous faire vivre une meilleure expérience. Très cordialement,Vincent Poulingue Directeur Général

10/10 (非常に良い)

Shani

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything at The Hotel was exceptional. Nothing was too much trouble. All staff were kind and helpful and made our stay wonderful thank you all
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Amandine からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience at the Hotel du Palais and for writing such a lovely comment. Your appreciation truly means a lot to us and we were thrilled to share your compliments with all our team members, who were very flattered. We very much look forward to warmly welcoming you back again to the Hotel du Palais in the near future and wish you the very best summer. Best regards, Amandine Lalanne-claux Guest relation director

10/10 (非常に良い)

Cristina

2023 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Cristina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Loved the property
Amandine からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Dear guest,Thank you so much for giving our palace such an excellent rating and for sharing your lovely feedback.Making our guest going back home delighted is our number one objective and there is no better satisfaction than reading that our teams succeed in this. On behalf of the entire team we look forward to having the opportunity to welcome you back in the very near future and we wish you a lovely summer.Best regards,Amandine Guest relation Director

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
A lot to improve
Room was not ready at 4.30pm Had to wait 45 min to have a coffee in the morning Shower had a terrible smell
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Ioulia Front office Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Dear Mr Arjandas ,We were happy to accommodate you and your family at the Hotel du Palais and sorry that the service did not met your excpectations.We appologize for the time that you had to wait during breakfast as well for the smell in the shower. In fact, upon your check in time at 4 pm, one of two booked rooms not being compltly clean, the free upgrade to the beach and ocean view room was offered to you along with 1 pm late check out. We would like to appologize one more time for the incovenicied caused and as discussed upon check out , 10000 points will be credit on your World of Hyatt account N***477 M will be credited as a compensation gesture. We are at your entire disposal for any additional information you might need and looking forward to welcoming you again at the Hotel du Palais.With best regardsIoulia BauduinFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Joy

2023 年 7 月に 3 泊滞在
Ioulia Front office Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Dear GuestThank you very much for your kind feed back and looking forward to welcoming you again a tteh Hotel du Palasi Unbound Collection by Hyatt.

6/10 (普通)

LAN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
总体来说酒店非常漂亮,地理位置也很好。唯一缺陷是我入住的小套房,卫生间没有浴缸,也没有独立的冲淋空间,马桶和冲淋空间和唯一一个洗漱台盆是在一个4平米不到的小房间内,每次冲淋完,整个卫生间的所以地方都是湿的,包括马桶。第一次看到如此奇怪的卫生间,感觉是装修到中途还没继续下去的。酒店一楼海边餐厅做的没那么好吃,甜品还不错。总体来说性价比不高,1600欧元一晚上,卫生间装修的有点简陋了。期待改善
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Dear Customer, We thank you for your feedback and hope you had a smooth journey back home. As we strive to provide a pleasant and positive experience for all our guests, we regret reading your time with us did not live up to your expectations. You sadly left the hotel with a poor impression of your time with us and I offer you my sincere apologies, as you did not experience the Hotel du Palais at its best.Your observations and comments regarding your bathroom have been taken into consideration. We regret that you did not shared your feedback immediately after arrival to your room with our front desk team. Our staff is always available to propose room alternatives if our guest's are not fully satisfied with their room. Five star property also means five star service. Rest assured that we taken good note of your comment and we will make sure to offer you a wider bathroom on your future stay at the Hôtel du Palais.On the other hand, we are very sorry to read about your disappointment regarding your experience in our Sunset restaurant.Rest assured that we will be paying the utmost attention to this point among our restaurant teams in order to constantly improve and raise our level of excellence.I truly hope this has not tarnished your view of the hotel and that we will have the opportunity to welcome you again in the future. Should your travels bring you to Biarritz, please feel free to personally reach out to me. Yours sincerely,Vincent Poulingue,General Manager.

10/10 (非常に良い)

Catharina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Ioulia Front office Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Dear GuestThank you very much for your kind feed back and looking forward to welcoming you again a tteh Hotel du Palasi Unbound Collection by Hyatt.

8/10 (良い)

christophe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Ioulia Front office Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Dear GuestThank you very much for your kind feed back and looking forward to welcoming you again a tteh Hotel du Palasi Unbound Collection by Hyatt.

10/10 (非常に良い)

Micaela、Alamo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This is my third stay at the Hotel du Palais in Biarritz and my best stay. The staff was warm, welcoming, and they remembered me from my last two visits. My husband and I felt well cared for and respected. I don't know if we received a room upgrade, but it felt like we did because we had a room with beautiful views of the city and ocean. Dinner on the terrace last night, with the ocean and sunset, were a definite plus!
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Vincent Poulingueからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 17 日)
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share such lovely comments following your recent stay at the Hotel du Palais.We were truly delighted to read your gracious and enthusiastic review, highlighting great aspects of your stay. Your kind words truly resonate with our commitment to providing memorable experiences for all our valued guests. We are delighted to read that you enjoyed your experience among us, in particular your room allocation, the kindness of our lovely staff, not to mention your last dinner on the terrace watching the sunset!We hope we will have the opportunity to welcome you again soon !Best regards,Vincent Poulingue, General Manager

10/10 (非常に良い)

Zale

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Phenomenal property. Literally a palace. Rooms and interior have been fully renovated over past few years, so a beautiful combination of modern and classical extravagance. Outdoor and indoor pools are gorgeous. Right on the beach. Excellent staff. Highly highly recommend !!
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Vincent Poulingueからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 15 日)
Dear Guest,We are so grateful that you took from your time to share your experience in our Palace.What a pleasure to read such a warm comment confirming that your recent visit to Biarritz was part of an "exceptional" stay and that you appreciated the charm of the Hôtel du Palais, a benchmark of French art de vivre with a decor that is both classic and timeless. We're delighted that you've enjoyed the renovations, which have respected the hotel's historic heritage and legend, while adding a touch of modernity to ensure that it looks to the future.Furthermore, we are very lucky to be ideally located on Biarritz's Grande Plage, with direct access to the beaches and just a few steps from the stores and restaurants of the city center.Moreover, you made a point of highlighting the very high quality and professionalism of our staff, for which we thank you! Your comment is a delightful reward for all our teams, who took great pleasure in looking after you throughout your stay, and for whom your well-being is their primary concern.Rest assured that your warm comment has been passed on to all our teams, who took great pleasure in looking after you.We would be sincerely honored to welcome you back and once again exceed all your expectations.Sincerely,Vincent PoulingueGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

tatiana

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
A truly 5 star hotel/ resort. From the moment we arrived we felt special, ppl at the front desk couldn’t be nicer. Beautiful room with a view of the lighthouse and the ocean. Clean and comfortable. Walk everywhere. Free shuttle to the train station. Good if pricey breakfast. Dinner at the restaurant we didn’t like especially seaweed dessert 😢. Lobster in beet juice didn’t impress us. But that’s a separate entity I guess and not the hotel. Thank you Hotel du Palais Biarritz! We love you.
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Vincent Poulingue, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 15 日)
Dear Client, Thank you for taking the time to share your delightful experience at the Hôtel du Palais on Expedia.We are thrilled to learn that every aspect of your stay was enjoyed to the fullest. We pride ourselves on providing exceptional customer service, and it brings us great joy to hear that our front desk team exceeded your expectations in this regard. Furthermore, we are delighted to read that you appreciated your ocean & light house view room and the hotel’s unrivalled location close to the heart of Biarritz.On the other hand, we take careful note of your valuable feedback regarding your experience in our gourmet restaurant as it unfortunately did not meet your expectations.We are sorry to hear that the cuisine of our Michelin-starred chef Aurélien Largeau did not convince you. We would be delighted to discuss with you what was missing from this culinary experience in order to make it excellent in the future.Your review is very important for us so we could make all our offers evolving and so we could propose to all our guests nicer dishes everyday. Thank you again for sharing your feedback and we very much look forward to warmly welcoming you back again in the near future. Sincerely,Vincent Poulingue,General Manager.

10/10 (非常に良い)

gonzalo

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Ioulia Front office Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
Dear GuestThank you very much for your kind feed back and looking forward to welcoming you again a tteh Hotel du Palasi Unbound Collection by Hyatt.

10/10 (非常に良い)

Nick

2023 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Susan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Absolutely perfect vacation spot. Hotel exceeded our expectations in every way! Staff was over the top accommodating.
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Amandineからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
Dear guest,We greatly value and appreciate your positive feedback and are delighted to know that you enjoyed your time with us. Your experiences will serve as an encouragement to all of our colleagues as we strive every day to provide the highest standards of service for our valued guests. Thank you again for sharing your experience and we very much look forward to warmly welcoming you back again in the near future. Best regards, Amandine, Guest Relation Director

10/10 (非常に良い)

Jalal

2023 年 4 月に 2 泊滞在
Virginiaからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 15 日)
Merci de votre séjour dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.

10/10 (非常に良い)

Melida

2023 年 3 月に 3 泊滞在
Virginiaからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 15 日)
Merci de votre séjour dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires.

10/10 (非常に良い)

Gérard

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Tous est parfait 👍
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Candice Barwell Nassarからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 23 日)
Cher client,C’est un grand plaisir pour nos équipes de découvrir votre commentaire bienveillant sur votre récente expérience. Dans l'attente du plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement à l'Hôtel du Palais, Bien Cordialement, Candice Barwell-Nassar, Adjointe du Directeur Général

10/10 (非常に良い)

LUZ MARIA

2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Christelle

2023 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

PHILIPPE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tout simplement parfait
L'hôtel vaut le séjour de part son histoire, la valeur patrimoniale est inestimable. Il y a aussi un service et une amabilité du personnel que l'on ne rencontre nulle part ailleurs. La restauration est excellente. En conclusion, vous avez un séjour parfait.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Amandineからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 13 日)
Cher Monsieur,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire partager votre agréable retour sur votre récent séjour à l’Hôtel du Palais. Vos notations sont de précieux encouragements pour toutes les équipes qui sont heureuses d'avoir pu rendre votre séjour agréable. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement.Bien chaleureusement.

10/10 (非常に良い)

ERIC

2022 年 12 月に 1 泊滞在