The staff was very kind.
I could stay very comfortable.
Kawase
2017 年 7 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
CAN
2024 年 2 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
CAN
2023 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Samip
2024 年 1 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing Stay.
Samip
2024 年 1 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ERSIN
2023 年 12 月 24 日
ERSIN
2023 年 12 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mehmet Alp
2023 年 11 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mehmet Alp
2023 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ümit
2023 年 11 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Everything is good
Ümit
2023 年 10 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
ipek
出張
2023 年 10 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tüm personel, özellikle restoran çalışanları, cok güleryüzlü ve misafirperver.
ipek
2023 年 10 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
Jihad、EAST PALO ALTO
2023 年 9 月 28 日
Jihad
2023 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Sergei、Seattle
家族旅行
2023 年 9 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hospitality
Sergei
2023 年 9 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Marina、Bellevue
2023 年 8 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel, great location.
Marina
2023 年 8 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
AHMED
家族旅行
2023 年 7 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
AHMED
2023 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ARTURO
出張
2020 年 3 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Muy buena experiencia
Un servicio excepcional.
ARTURO
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Dear Guest,
Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 (非常に良い)
MOHAMED EL AMINE
2020 年 1 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
UN BON SÉJOUR TOP HOTEL
MOHAMED EL AMINE
2020 年 1 月に 4 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager
10/10 (非常に良い)
MOHAMED EL AMINE
家族旅行
2020 年 1 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
MOHAMED EL AMINE
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Guest,
Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon.
Best Regards,
Sevda Mammadova
8/10 (良い)
Eissa
2020 年 1 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
الفندق جميل ونظيف. الافطار جيد والاطالة جميلة.
Eissa
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Guest,
Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon.
Best Regards,
Sevda Mammadova
6/10 (普通)
Waleed
家族旅行
2019 年 11 月 16 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
The rooms very small and the toilet have bad smell
Waleed
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear Mr. Waleed,
Thank you for sharing your experience at Intourist Hotel Baku.
I would like to sincerely apologize for not meeting your expectations in regards to your overall stay. Once again, thank you for staying at Intourist Hotel Baku, and I look forward to welcome you back on your next trip to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 11 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great Hotel and friendly Staff Must stay in when you are in Baku
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 6 日)
Dear Guest,
Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback.
Looking forward to welcome you back among us soon.
Best Regards,
Sevda Mammadova
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 10 月 29 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Extremely good value for money.
Location and staff both excellent.
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 7 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for taking time to provide feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection and looking forward to welcome you back on your next trip to Baku. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager
8/10 (良い)
Mohamed Yousuf
2019 年 10 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Good stay.. Could have been better!!!
The stay was good.. it could have been better. The interiors of the room need to be taken care of and need to be repaired. The housekeeping was good on some days and okay on few days. In room dining was slow and one time they totally forgot my order but as a nice gesture they gave me free soft drinks. The breakfast was good and staff always helpful. I requested a late checkout by one hour and was denied saying the hotel the full.. which was not. I would prefer other Marriot properties next time for my stay in Baku being a Marriot Bonvoy member.
Mohamed Yousuf
2019 年 10 月に 6 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 17 日)
Dear Guest,
Thank you for taking time to leave feedback about your recent stay at Intourist Hotel Baku.
As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations during your stay.
Thank you for staying at Intourist Hotel Baku, and we hope you choose staying with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.
Sevda Mammadova
General Manager
8/10 (良い)
nadezhda
2019 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
nadezhda
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 (非常に良い)
Mani
出張
2019 年 9 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mani
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 17 日)
Dear Mani,
Thank you for taking time to provide feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection and looking forward to welcome you back on your next trip to Baku.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 (非常に良い)
Mohamed
2019 年 8 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mohamed
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 1 日)
Dear Mohamed,
Thank you for staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and providing feedback. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
6/10 (普通)
Hesham
家族旅行
2019 年 7 月 12 日
Nice view of the seafront. Close to some resturants
Hesham
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Dear Guest,
Thank you for staying in Intourist Hotel Baku Autograph Collection and providing feedback.
Looking forward to welcome you back on your next trip to Baku.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 (非常に良い)
Mazi
2019 年 6 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stylish hotel
Very stylish hotel with a unique vibe
Love the breakfast there too
Mazi
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 3 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
4/10 (不満)
Saleh
2019 年 6 月 12 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
فندق متوسط
فيه موقف صار لي أثناء إقامتي بالفندق هذا زارني ضيف للغرفة وإذا بالأستقبال يمنع هذا الضيف من الدخول وطلب مني دفع رسوم لزيارة الضيف القادم لي وبمعيتي أتعجب متر هذا الفعل المشين من قبل إدارة الفندق
Saleh
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 17 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection.
As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay.
Kindly be informed that according to hotel policy and procedure, any visitor in the room is charge at the price of 50AZN. In case if guest does not want to pay visitor charge, library and restaurant area can be used for meeting with friends and family.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 10 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good location and friendly staff.
宿泊されたお客様
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 17 日)
Dear Guest,
Thank you very much for feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection!
Hope to welcome you back among us whenever the travel brings you back to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 1 日
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 4 泊滞在
Sevda Mammadovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 17 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection.
As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Could you please be so kind to provide us with detailed feedback.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
8/10 (良い)
Maarten
2019 年 5 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Maarten
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Rena Mamedovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear Maarten,
Thank you very much for feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection!
Hope to welcome you back among us whenever the travel brings you back to Baku.
10/10 (非常に良い)
Azer
2019 年 4 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My favorite hotel in Baku
Azer
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Rena Mamedovaからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear Azer,
Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.
8/10 (良い)
ALI
2019 年 2 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
مريحة
جيدة جدا
ALI
2019 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
mohammed
2019 年 1 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
mohammed
2018 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
musabbeh
2018 年 12 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
الفندق نوعاً ما بعيد عن وسط المدينة.
musabbeh
2018 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Sasá
2018 年 12 月 8 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Pulito, ordinati e comodo per raggiungere il centro
Sasá
2018 年 12 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Abdullah
2018 年 12 月 7 日
良かった点 : スタッフとサービス
كل شي جيد ولكن ريحه الفندق سيئه
Abdullah
2018 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohammed
2018 年 12 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best
Best value for money and good service
Mohammed
2018 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohammed
2018 年 12 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best
best hotel in baku
Mohammed
2018 年 11 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
bandr
2018 年 9 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
الفندق ممتاز وأنصح به
bandr
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Aliaksandr
2018 年 9 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
отель на высоком уровне
хороший отель для короткого визита в Баку
Aliaksandr
2018 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Bentürk
2018 年 7 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bakü bayrak meydanında yer olarak çok güzel ve temiz bir otel. Özellikle kahvaltısı mükemmel.
Bentürk
2018 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
severino
2018 年 5 月 8 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
quarto super comodo falta lo consierge....
muy bien
severino
10/10 (非常に良い)
Dr Christopher、Czechia
2018 年 5 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Outstanding hotel with great staff
Truly magnificent. The reception, restaurant and management team need particular mention. Nothing was too much trouble for Lala and her team. We'll done all.
Dr Christopher
2018 年 4 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
Brian、Mayo
2018 年 5 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
baku bay stay
excellent location with good vibe, friendly staff.
Brian
10/10 (非常に良い)
Esra
2018 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Esra
8/10 (良い)
CARLO
2018 年 3 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
CARLO
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 3 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Abdulla
2017 年 12 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Abdulla
2017 年 12 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2017 年 9 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The didn't know how to clean room and everyday gives you Excuse.
The menu restaurant very small and limited.
I disappointment...
宿泊されたお客様
2017 年 8 月に 17 泊滞在
8/10 (良い)
KHALIFA
2017 年 8 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
الفندق نظيف ومريح والغرفه بالسريرين التؤائم تعتبر ممتازه لعائله من زوجين وطفلين صغارين لكن لايوجد مسبح وموقع الفندق رائع بالقرب من منجل ستيك هاوس ومقابل لعين أذبيجان وقريب من الممشى والكورنش كانت مدة اقامتنا في الفندق لثلاث ليالي ثم طلبنا التمديد بضع ساعات لحين موعد الذهاب الى المطار فأخبرونا حتى الساعه السادسه سيتم احتساب نصف سعر الليله وبعد الساعه السادسة سيتم احتساب سعر الليله كامله لكن عندما سألناهم أننا نريد حتى الساعه السادسه أولا اعطونا سعر 86 مانات ثم غيروا كلامهم وقالوا أن السعر حتى الساعه السادسه سيكون 112 مانات (للعلم كانت الليله بسعر 150 مانات تم احتسابها لنا خلال الثلاث ليالي أي أن نصفها 75مانات ) وبعد مناقشات اصروا على 112 مانات مما اضطرنا للخروج وحجز فندق آخر لسوء تعاملهم ومحاولتهم التلاعب في السعر
KHALIFA
2017 年 8 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
SALEH
2017 年 8 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
قريب من البحر والكورنيش ووسط باكو ابقديمة
موقع رائع 1500 متر من شارع نظامي و800 متر من فينيسيا الصغيرة إذا تحب تحجز لازم غرفة مطلة ع البحر لأن الغرف الخلفيه ماتصلح ابدا
SALEH
2017 年 8 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2017 年 6 月 28 日
良かった点 : スタッフとサービス
They gave me twin bed room while my request is king size bed, the wifi disconnected alot, the breakfast should has more variety, no swimming pool