子供向けアクティビティ

イビス バジェット アントウェルペン セントラール ステーションの口コミ

2 out of 5

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 237 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 479 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 189 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 57 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 38 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

HARUTO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
荷物を広げるスペースがある 椅子とテーブルがあって良い シャワーも快適
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Haruto 様この度は、ibis budget Antwerpen Centraal Station をご利用いただき、また、お言葉をお寄せいただきまして、誠にありがとうございました。荷物を広げるスペースやシャワーの快適さを好評価していただき、大変嬉しく思います。また、当ホテルの清潔さと状態に100%の評価をいただき、スタッフ一同心より感謝申し上げます。サービスに関して80%のご評価をいただきましたが、お客様の期待に応えるべく、今後もより良いサービスの向上に努めて参ります。またのお越しをお待ちしております。Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Seiji

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅から近くて便利
駅にも近く、静かで便利。周辺にたくさんの正統派ユダヤ人が住んでいる。興味深い地域。へ部屋にドライヤーがないが、貸してくれる。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Lievenからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
フィードバックありがとうございます。 私たちはあなたがあなたの滞在を楽しんだことを読んでとても幸せです。 安全な旅行を希望し、将来また会えることを願っています。 よろしくお願いします、

8/10 (良い)

TAKESHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
無難です。
どこのイビスも値段に合った、それなりのサ-ビスをしてくれる。
2019 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ロケーションの良いホテル。シャワーが節水過ぎるのが欠点。
ブリュッセル空港からアントワープ駅までは電車よりバスのほうが1.6ユーロ安いので乗った。しかし、交通渋滞のためか、途中のクラウンプラザで降ろされた。その後、トラムで駅に行くことになった(3ユーロ)。 当ホテルはアントワープ駅南出口より徒歩、1、2分。スーパーは徒歩1.2分。 当ホテルチェーンの中では、広さとベットは良い方。エアコン(冷房)は効きが悪いので、窓を開けると涼しい風がずっと入った。通りの向かいの部屋から丸見えなので、ブラインドをずっと閉めなければならない。シャワーが節水過ぎて、体の石鹸を洗い流すのに4、5分かかった。
2019 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
グランプラスまで歩いて行ける距離で立地はいいです。部屋の設備など不十分な物もありますが、料金を考えると仕方ないと思います。
2019 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地良好。コスパ良好。喫煙ルームあり。 自転車を直接借りられたのは良かった。 ギア付きで快適だった。
2019 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

TAKESHI、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

SUMIE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利です
価格が安いが綺麗だった。荷物も預かってくれたし、また利用したい

8/10 (良い)

SAB、OSAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
市街地からは離れてるが駅から近く使いやすいホテル
喫煙可能な部屋を利用したけど灰皿なし 部屋は比較的清潔、設備も新しいけどアメニティ類はなし 典型的なビジネスホテルです 同じビルの地下にスーパーもあるし長期滞在にはおすすめ

6/10 (普通)

けでぃ

バジェットの名前通り
必要最低限の設備(バス・トイレ・テレビ・暖房・wi-fi)がそろっています。 トイレとシャワールームが別々になっていました。 1階に宿泊したのですが、前のアパート、店舗から丸見えになってしまうので、ブラインドが開けられませんでした。 ブラインドを開けないと、朝か夜かもわからない感じだったので、気になる方は上階をお薦めします。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
this is the ibes budget!
the ibes budget is as same quality as i expected... such as modern, clean and tidy! it's easy to access from antwerpen centraal station. one minutes walk to super market. the front stuff are very friendly and kind.

6/10 (普通)

Ishizuka、ドイツ

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
駅に近い
良くも悪くも普通のビジネスホテルです。駅から近くて見つけやすいです。 市街地にも徒歩でアクセスでき食事にも困りません。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅のすぐ裏手という感じです。すぐ近くにスーパーマーケットがあります。旧市街ま歩いて行ます。無料のWiFiもよくつがりました。ルームキーはなく暗証番号を押してドアを開けるようになっています。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Receptionists were super nice and helpful. The room was clean and comfortable. The location is fairly close to the central station, but you should probably take a tram when carrying heavy bags. The area is well connected with tram, bus and subway. The late check-in seemed to be an issue with several other guests. As we saw them stuck outside the entrance not being able to obtain room keys. However, it should not matter as long as you arrive early enough.

6/10 (普通)

ななしのごんべい、日本

駅に近いホテル
バジェットだけあって、テレビ以外に部屋には何もない。冷蔵庫も歯ブラシもポットも。朝食は約7ユーロだが、ハム、チーズは1種類しかない。ただ、スタッフにリクエストすると、お湯をもらうことができるので、 自分でティーパックを買えば、紅茶を飲むことができる(1階に自分でお湯を取りに行く)。駅から近いし、値段もリーズナブルなので、シンプルであることが嫌でなければ十分かも。

6/10 (普通)

Kento、Japan

良かった点 : 客室の快適度
まぁまぁ
ちょっと汚れているところもありましたが、清潔感はある方だと思いました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
機能的ホテル
機能的でお得なホテルだと思います。 電車のチケットをプリントアウトしてくれたりと、スタッフも親切でした。

8/10 (良い)

Hiroyuki、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しく、シンプルなサービスで良いホテル
駅から近く、荷物を持っての移動も非常に楽でスーパーマーケットが同じ建屋の地下に入っている為、安く滞在するのに便利であった。また、フロントもとても親切でコインランドリーを探してる旨、伝えたら一緒に探してくれた。部屋もシンプルながら、清潔で過ごしやすかった。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
駅近!
駅の裏口側ですが構内から近いので、女性でも安心して泊まれます。部屋も清潔でまあまあの広さ。一つ難を上げるなら、脱衣所が無いというくらいでしょうか。コストパフォーマンスはとてもいいと思います。

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
見た目は清潔
駅から近いが、繁華街より反対側。 街に出るのには結構歩く。 一見、清潔に見えるが毛布はダニ?家族全員アレルギー症状が出た。 ベッドの上に分厚いビニールが敷いてあってベッドバグが出たのか心配になった。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビジネスホテルとしては◎
仕事で一泊しました。駅の南側を出て割りとすぐにわかりました。駅近くがいい人向けで、観光地までは徒歩10分~15分と離れています。部屋のカードキーはなく、暗証番号で入室するスタイルで、部屋の中も細かいところは抜きにすれば清潔で快適に過ごせました。また機会があればぜひ利用したいです。

8/10 (良い)

ichigo、tokyo,Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
サービスがよいです
シャワーは結構狭かったです。2段ベッドになっていて珍しいタイプの部屋でした。 駅からは10分くらいかと思いますが、道はそんなに悪くないのでスーツケースを持って歩いても許容範囲でした。 ホテルのフロントの人に道をきいたら結構親切に教えてくれてよかったです。

8/10 (良い)

Lelia

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Tke parking doesn t beloh to hotel.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear Lelia,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are thrilled to read that you found our rooms impeccably clean and our hotel's condition to be up to the mark. Your appreciation of our service and room amenities is a testament to the dedication of our team.While we understand you have noted the parking, we'd like to inform future guests that ibis budget Antwerpen Centraal Station does not own a private parking lot; however, we are fortunate to have an accessible public underground car park nearby, which offers competitive rates when reserved online.We strive to maintain the high standards of our budget-friendly accommodation and are always looking for ways to enhance our guests' experience within the realm of ibis budget offerings.We hope to welcome you back. Best wishes,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

6/10 (普通)

Dennis

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Beste Dennis,We zouden graag weten hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. We horen graag uw feedback.Wij waarderen uw feedback en hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn.Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

2/10 (非常に不満)

Daniel

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Not clean and noisy.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Daniel,Thank you for taking the time to review your stay.We regret to hear that the cleanliness and noise levels during your stay did not meet your expectations. Our team strives to provide a clean and welcoming environment for all our guests, and we are saddened to learn that we fell short in your experience. While we do not have air conditioning, our rooms are equipped with double-glazed windows to minimize outside noise, and we are always available to address any in-house disturbances.We are pleased, however, that you found our service to be satisfactory. Our staff is committed to providing 24/7 assistance to ensure all our guests have a pleasant experience.As a valued guest, your comfort is our priority, and we are continuously working to enhance our services within the parameters of our budget-friendly offerings. Your insights are instrumental in guiding our efforts to improve.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Muhammad、Rodgau

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Umgebung sehr nah an central station und einkaufs und essensmöglichkeiten und sehenswürdigkeiten. Parkmöglichkeit sm wochenende schwer und kostet auf straße für 3-4 stunden ca. 4-5€. In der Tiefgarage würde für die gleiche Zeit 10€ kosten. Im Hotel kostet es das Doppelte. Hotelzimmer und Personal sehr gut.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, Hoteldirektorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Sehr geehrter Muhammad,vielen Dank für Ihre Bewertung!Es freut uns sehr zu hören, dass unsere Lage in unmittelbarer Nähe des Hauptbahnhofs sowie vielfältiger Einkaufs- und Essensmöglichkeiten Ihren Aufenthalt bereichert hat.Wir verstehen, dass die Parkplatzsituation am Wochenende manchmal herausfordernd sein kann, sind aber erfreut, dass Sie die Kosten für das Parken in der öffentlichen Tiefgarage angemessen fanden. Wir sind stolz darauf, dass Sie die Qualität unseres Zimmers und die Professionalität unseres Personals hervorheben. Es ist für uns eine Bestätigung, dass wir unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt bieten können.Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Lieven VAN DEN BULCKE, Hoteldirektor

6/10 (普通)

Marlene

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Beste Marlene, Bedankt voor uw feedback.We zouden graag weten hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. We horen graag uw feedback.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

8/10 (良い)

Kirstin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Insgesamt sehr gut, einzige Kritik war das Hochbett bei drei Erwachsenen im Zimmer, separate Betten "am Boden " hätten wir vorgezogen.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Liebe Kirstin,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback.Es freut uns sehr, dass Sie insgesamt eine positive Erfahrung bei uns im ibis budget Antwerpen Centraal Station gemacht haben und vor allem mit der Sauberkeit des Zimmers und unserem Service zufrieden waren.Wir bedauern jedoch, dass die Schlafgelegenheiten mit dem Hochbett nicht ganz Ihren Vorstellungen entsprochen haben. Unsere Zimmerkonzepte sind darauf ausgerichtet, eine praktische und budgetfreundliche Übernachtungsmöglichkeit zu bieten, was leider bedeutet, dass wir nicht immer individuelle Präferenzen erfüllen können. Für zukünftige Aufenthalte empfehlen wir unsere Standardzimmer mit Einzelbetten, die möglicherweise besser zu Ihren Bedürfnissen passen könnten.Ihre positiven Kommentare zu den Zimmern und unserem Team sind sehr ermutigend und wir werden sicherstellen, dass unser Engagement für Gästezufriedenheit weiterhin auf höchstem Niveau bleibt.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft von unserem Haus überzeugen.Freundliche Grüße,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Keryn

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean, great location, helpful staff, nice breakfast
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for this great review.We are glad that you had a pleasant stay and appreciated our high standards and quality service. We're equally glad that our location was convenient for you.Moreover, we are pleased you were able to make the most of our tasty breakfast buffet, an ideal way to help start the day.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

4/10 (不満)

jaroen

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location is near to the train station which is very convenience. The room is not nice, but it is ok. since it is a budget hotel.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We are pleased to hear that you found our proximity to the train station convenient.While we are glad that the room was acceptable, we are disheartened to hear that your expectations in other areas were not fully met. Our rooms are designed with a budget-friendly approach, focusing on essential comforts. We regret if these did not meet your preferences. Our team is committed to ensuring a comfortable and satisfying stay, and we will continue to focus on delivering this promise.We hope we can welcome you back in the future.Kind regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

6/10 (普通)

Phoei-jing, Sylvia

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
De kamer was stoffig, vond nog een restant chips. Voor een 3 persoonskamer, lagen 2 setjes handdoeken. Prullenbak was te klein. 2 van de 3 stopcontacten waren defect. Geen werkende afzuiginstallatie in de douchekabine. Het ontbijt was erg karig (laat de eieren in de schil a.u.b.)
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Beste Sylvia,Bedankt voor deze uitstekende beoordeling.Wij betreuren het ten zeerste dat de netheid van de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven naar een hoge standaard van netheid en uw feedback is belangrijk voor ons.Het spijt ons te horen dat het aantal handdoeken en de grootte van de prullenbak niet toereikend waren voor uw verblijf. Verder vinden we het vervelend dat er problemen waren met de stopcontacten en de afzuiging in de douchecabine.Wat betreft het ontbijt bieden we een eenvoudige maar voedzame start van de dag aan binnen de mogelijkheden van ons budgethotel. Wij waarderen uw suggestie betreffende de eieren en nemen deze graag mee ter overweging.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

8/10 (良い)

Joanna

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice and easy, good value stay for one night in Antwerp. Staff were really friendly and helpful. No hairdryers in the room but were available from reception, along with a deposit. Better to go somewhere local for breakfast!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Joanna,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're thrilled to hear that our staff made a positive impression with their friendliness and helpfulness. We're sorry to hear that our breakfast didn't meet your expectations. While we aim to provide a variety of options, we understand that some guests may seek local offerings that align closer to their personal tastes.We really look forward to the pleasure of welcoming you back on a future stay. Best regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

6/10 (普通)

Ruben

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Beste Ruben,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Met vriendelijke groet en graag tot nog eens,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

H.M

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Neil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Get what you pay for
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Neil,Thank you for such a positive review.We're pleased to hear that you found our room cleanliness to meet your expectations, and we appreciate your recognition of our service quality. It's heartening to know that our commitment to cleanliness and guest service resonated with you. We understand that our hotel condition did not fully meet your expectations, and we want to assure you that we constantly strive to maintain our facilities for guest satisfaction. While our room amenities are designed to align with our budget-friendly offerings, we're glad our 24/7 reception service and complimentary lobby amenities such as hot/cold water availability added convenience to your stay.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

8/10 (良い)

JULYAN CECILIA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bem localizado muito próximo à estação. O banheiro do quarto triplo (meu caso) não oferece privacidade alguma, acredito que em uma viagem de casal funcione melhor. Funcionários simpáticos.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Caro Julyan Cecilia,agradecemos o seu comentário.Ficamos contentes por ter achado nossa localização próxima à estação conveniente para suas necessidades. É também um prazer saber que a simpatia da nossa equipe contribuiu positivamente para a sua estadia.Compreendemos sua observação quanto à privacidade no banheiro do quarto triplo e, embora estejamos focados em oferecer uma opção de alojamento acessível, a opinião dos nossos hóspedes é sempre valiosa para continuarmos a melhorar.Foi um prazer recebê-lo e esperamos que possa voltar em breve. Cumprimentos,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

8/10 (良い)

Zeru

グループ旅行
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Beste Zeru,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Hakim

2024 年 1 月に 4 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Hakim,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

4/10 (不満)

Rutger

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Zeer zeer zeer basic, te duur voor wat je krijgt
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Beste gast,Bedankt voor deze review.Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel verblijf te bieden tegen een betaalbare prijs, en we betreuren het dat u onze kamers als te basis beschouwde. Wij functioneren als budgethotel, met als doel een balans te bieden tussen prijs en de noodzakelijke voorzieningen. We bieden faciliteiten aan zoals gratis WiFi en een 24/7 receptie voor assistentie. Wat betreft de netheid van de kamer, nemen we uw feedback serieus en zullen we ons housekeepingteam herinneren aan onze hoge standaarden voor netheid en onderhoud.Vriendelijke groeten en hopelijk tot een volgende keer voor een betere ervaring,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

8/10 (良い)

Jared

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Dear Jared,Thank you for this positive review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Our kindest regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Patsy

良かった点 : 清潔度
Clean, nice big room, great shower, comfortable bed and gre Location near the train station. Would highly recommend
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Patsy,Thank you for sharing the review of your stay with us.We're delighted to hear that you found your room spacious and the bed comfortable for a restful night's sleep. It's great to know the shower met your expectations for a refreshing experience. Our team takes pride in maintaining cleanliness to the highest standard and appreciates your recognition. We're also glad that our central location, in close proximity to the train station, added convenience to your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warm regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Max

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 10 日)
Beste Max,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Noet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Prima hotel met 3 bedden per slaapkamer. Nette kamer en een fijne douche. Niks om aan te merken.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Beste gast,Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.We zijn verheugd te horen dat u tevreden was met de netheid van uw kamer en de fijne douche. Het is fijn dat onze inspanningen om een comfortabel verblijf te bieden gewaardeerd worden.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

8/10 (良い)

Jonathan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
-
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Dear Jonathan,Thank you for your kind review of your recent stay at our hotel.We're delighted to hear that you found our service to be exceptional and appreciated the cleanliness and condition of our hotel. Our team strives to provide the best possible service, and it's great to know that we've met your expectations. We're also pleased that the amenities in our rooms contributed to a comfortable stay for you. While we understand that not every aspect of our hotel met your preferences, please remember that our budget-friendly options are designed to provide essential comfort and convenience without the extra frills, as outlined in our description. Our goal is to deliver value-conscious accommodations in the heart of the city, and we're glad that you've recognized the efforts of our dedicated team.We hope to see you again in the future.Kind regards,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Jamie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Beste Jamie,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Graag tot een volgende keer!Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

6/10 (普通)

Bruno

気になった点 : スタッフとサービス
The hotel is okay but the bad part was the staff. Literally only one person was able to help, out of the 4/5 we talked. Communication was clearly an issue but willingness to help was not a skill most of the staff had.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Bruno, We value your feedback concerning your recent stay.We're glad to hear that you found our hotel to be satisfactory overall. It's disheartening to learn that you faced challenges with our staff's communication and service, as we aim to provide a welcoming and helpful environment for all our guests. We take pride in our team's dedication and it is unusual for us to receive such remarks; rest assured that we expect high standards of service across our team. Please accept our apologies for any inconvenience you might have experienced during your stay.We hope to see you again in the future.Best wishes,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

10/10 (非常に良い)

Chantal

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
Beste Chantal,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

8/10 (良い)

Dirk

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
goede locatie, wat je kan verwachten voor je geld.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Beste Dirk,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn blij dat u tevreden was over uw verblijf bij ons!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

4/10 (不満)

Yael

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Los recepcionistas son groseros y no saben comunicar bien su intento de inglés
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Estimados huéspedes,Gracias por alojarse en nuestro hotel y tomarse el tiempo de dejarnos su reseña.Lamentamos que su interacción con nuestro personal de recepción no haya cumplido con sus expectativas. Apreciamos su comentario sobre la limpieza y la condición del hotel y tomaremos en cuenta su perspectiva para mejorar. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente para una mejor estancia.Un cordial saludo,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager

8/10 (良い)

Diane

家族旅行
良かった点 : 清潔度
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Lieven VAN DEN BULCKE, General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Beste Diane,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Hartelijke groeten,Lieven VAN DEN BULCKE, General Manager