3 か所のレストラン、朝食、ランチ、ディナーに営業 (イギリス料理)

ル メリディアン アブ ダビの口コミ

5 out of 5
ル メリディアン アブ ダビ
Tourist Club Area, Abu Dhabi

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 151 件の口コミ中 68 件が非常に良い" "
評価 8 - 151 件の口コミ中 43 件が良い" "
評価 6 - 151 件の口コミ中 23 件が普通" "
評価 4 - 151 件の口コミ中 9 件が不満" "
評価 2 - 151 件の口コミ中 8 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Jonathan

2024 年 5 月に 1 泊滞在
Nader EL Kariからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 18 日)
Dear JonathanWe apologize for any inconvenience you experienced during your stay and appreciate your feedback.Sincerely,The Management

6/10 (普通)

Rohit

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
One of the oldest hotels in Abu Dhabi. Our lovely Queen of kindly was there at its opening. Hotel staff is friendly but you would come across some weird staff members who said oh! You can’t take your drinks which you bought in the hotel to the hotel’s beach. They would force you to buy the same drink! I was like I paid for for my ginger ale in the hotel, and I can’t sit in the sun with this drink ? It wasn’t even alcohol. They don’t appreciate that it’s a 5 star hotel and you can’t talk to people like this! Bathrooms needs an upgrade, if you shower, there’s guarantee to have water out of the tub. No shower curtains and the glass partition is too small!
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Nader EL Kariからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Rohit,We appreciate your review! It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon.Sincerely,The Management

10/10 (非常に良い)

Mohammed Irshad Akbar ev

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam (Nezam van de schoonmaak, N. Khan van het ochtendbuffet, Adjai van de beveiling en de dame die de gasten begeleide bij het ochtendbuffet). Hotel ligt op loopafstand van Abu Dhabi Mall, een pluspunt. Hotel voor de toekomst zeker weer een optie!
Nader EL Kariからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Dear Mohammed Irshad Akbar evWe appreciate your positive review! It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon.Sincerely, The Management

10/10 (非常に良い)

Helen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Nader EL Kariからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Helen,We appreciate your positive review! It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon.Sincerely, Nader EL KariFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Natasa

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Very nice, good located hotel in Abu Dhabi. Pool is amazing and stuff as well
2024 年 1 月に 11 泊滞在
Nader EL Kariからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear NatasaWe appreciate your positive review! It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon.Sincerely, The Management

6/10 (普通)

MICHEL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very noisy with metal works and construction starting at 8am during the whole stay.
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Nader EL Kariからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear MICHELWe apologize for any inconvenience you experienced during your stay and appreciate your feedback.Sincerely,The Management

10/10 (非常に良い)

Dávid

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Nader EL Kariからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Dávid,We appreciate your positive review! It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon.Sincerely, The Management

10/10 (非常に良い)

Sheetal

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was clean, quiet and a great location. The room was a good size. The staff are lovely and friendly, they took such good care of us.
2023 年 12 月に 9 泊滞在
Nader EL Kariからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Sheetal,We appreciate your positive review! It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon.Sincerely,The Management

8/10 (良い)

Christel

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr gute Betten
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Guido

出張, カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Das Hotel ist sicher kein 5 Sterne Hotel. Die Einrichtung ist deutlich in die Jahre gekommen und wirkt etwas "abgeranzt". Es standen nur zwei Aufzüge zur Verfügung wovon einer die gesamte Zeit außer Betrieb war. Die Lage in der Stadt ist super, der eigene Pool und der eigene Strand ebenfalls. Die Abu Dhabi Mall ist fußläufig zu erreichen. Trotz der Abstiche hinsichtlich des Renovierungsbedarfs, kann ich das Hotel für Einzelreisende und Familien empfehlen.
2023 年 10 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Thomas

2023 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Adrian

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Solid business hotel
2023 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Marco

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 11 泊滞在
Hotel Managmentからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Thank you for our positive review.

10/10 (非常に良い)

Mohammed Irshad

2023 年 7 月に 9 泊滞在
Hotel Managmentからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Thank you for hotel review.

4/10 (不満)

Casper

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Noisy, overbook, old and not value-for-money
We stayed in 201 and had to move because of a very noise family until late in the evening. Other guests also complained about. Room 201 also had an issue with the air condition as it was not cooling well and made noise as well. We then got room 525 and had neighbours who partied until 2am. So we did not get proper sleep the two nights we stayed in the hotel. In addition we had to wait for our breakfast each morning, we had to ask for an extra bed 6 times before it was delivered etc. The hotel seems old and was clearly overbooked, and overbooked is a big issue when you also only have one elevator working, which is also used by your staff. All-in-all a bad experience and we honestly want a refund as it is not reasonable to pay for such a bad experience.
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Chandrakant Machigerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 2 日)
Thank you for sharing your recent stay experience with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay at our hotel.During the EID holidays, our hotel experienced an overwhelming number of bookings, primarily from families. Unfortunately, this surge in occupancy resulted in some disturbances, and we deeply regret the inconvenience caused by the noise from neighboring guests in both room 201 and room 525. Please be assured that we have addressed these concerns to prevent similar issues in the future.We also apologize for the issues with the air conditioning in room 201. Our maintenance team is working diligently to resolve the cooling and noise problems, and we appreciate your understanding.Regarding breakfast delays and the delayed delivery of the extra bed, we acknowledge our shortcomings in providing prompt service, and we are taking measures to improve our service efficiency during busy periods.We apologize for the inconvenience caused by the temporary elevator situation. Our maintenance team is actively working on resolving the issue, and we expect to have the elevator fully operational soon.While we understand your disappointment with the overall experience, we regret to inform you that we are unable to provide a refund due to the unique circumstances surrounding the high occupancy during the EID holidays. However, we assure you that your feedback is invaluable to us, and we will use it constructively to enhance our services and facilities.Once again, we extend our sincere apologies for not meeting your expectations during your stay. We hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with an improved and enjoyable stay.If you plan to revisit, please feel free to reach out to me directly and I will personally oversee your reservation to ensure a seamless and comfortable stay.Thank you for your understanding, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

10/10 (非常に良い)

mohammed

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Top top top hotel
Super hotel, made even better by superb staff. Every single member of staff I came across was excellent and genuine in their friendliness. The house keepers would always say good morning when they see you. Breakfast was great. Well organised and lots of variety. Swimming pool area is nice although gets busy.
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
We are grateful for your positive feedback! It is always rewarding to know that our guests had a pleasant stay

10/10 (非常に良い)

Sylvaine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
séjour sympathique à Ab Dhavi
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
We are grateful for your positive feedback! It is always rewarding to know that our guests had a pleasant stay.

2/10 (非常に不満)

Timofey

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Long time with no renovation
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
We apologize for any inconvenience you experienced during your stay and appreciate your feedback.

4/10 (不満)

Andre

2023 年 5 月に 5 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
We apologize for any inconvenience you experienced during your stay and appreciate your feedback.

8/10 (良い)

Jan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
We appreciate your positive review! It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon.

8/10 (良い)

Jean Denis、Montreal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Le fait d’être juste à côté du Abu Dhabi Mall est un atout. La facilité d’avoir des taxis fiables à la porte de l’hôtel est un plus. Le personnel est un des atouts de cet hôtel.
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
We are delighted to hear that you had a great time! Thank you for sharing your positive experience with us.

10/10 (非常に良い)

Maria Alejandra

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Cercano a malls y restaurantes
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
We appreciate your positive review! It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back soon.

10/10 (非常に良い)

Mark

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice classic hotel with beach front large pool area in the centre of the city
2023 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

NICOLE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bel hotel, rien a redire si ce n est que notre suite très bruyant. Travaux a l extérieur jour et nuit.
2023 年 4 月に 9 泊滞在

8/10 (良い)

Karl Erik

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Sandeep

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing staff! Really great location, walking distance to most places.
2023 年 3 月に 10 泊滞在

4/10 (不満)

kenneth

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
The lobby atm machine took my atm card and the Marriott staff could not call the bank and get my card back. Don’t use the atm in the lobby
2023 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

ömer

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
bra läge
allt var bra ,nära till köpcentrum och andra restauranger, sköna sängar , go frukost och har eget strand ,
2023 年 3 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

David

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I did not like the shower. Very dangerous to get in and out without slipping. The shower enclosure design results in water splashing and running all over the floor. I would seriously consider not using this hotel again because of the bad shower set up, which is a shame because the hotel is great, so are the staff!!!
2023 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Muhovic

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had an excellent stay at le meridien abu dhabi. The staff is extremely friendly, especially the staff at the pool. The pool is heated which is a big plus when travelling with kids. The pool area and the sunbeds are perfect. The hotel is perfectly located as well. A big thank you for Prince for making our holiday even more memorable.
2023 年 2 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maher

2023 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Eslim

気になった点 : スタッフとサービス
Room was dirty. Found hair in bathtub
2022 年 11 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Andre

2022 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Daniel

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
simple but good
The room was small but was good . It was a sea view with balcony
2022 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Matthew

2022 年 9 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tobias

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal. Herr Nezam vom Roomservice hat unser Zimmer jeden Tag sehr ordentlich gemacht. Auch großes Lob an die Mitarbeiter vom Frühstücksbüfett, sehr freundliches immer zuvorkommend. Das ganze Hotel macht einen sehr sauberen und hygienischen Eindruck. Das Fitnessstudio bietet in allen Bereichen des Trainings Möglichkeiten sich ordentlich auszupowern.
2022 年 8 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Omar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My stays was amazing 👏 ❤
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ibrahim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

hayat

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sehr aufregend und entspannter Aufenthalt.
2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

deokhwan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2022 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
만족스러운 숙박
외관에 비해 내부 리모델링으로 쾌적한 방 상태였음. 온수사용 등 불편함이 전혀없고.필요물품 요청시 응답도 빠름..수영장 등 공용시설 관리도 잘 되고 있음
2022 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Thomas

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ELEFTHERIA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Just excellent service and good for children!
2022 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Everithing was ok. All the personel are friendly and eficients
2022 年 3 月に 1 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 15 日)
Thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them.

6/10 (普通)

Omar

出張
気になった点 : 客室の快適度
2021 年 11 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 22 日)
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success

6/10 (普通)

Catherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pleasant enough...
Please note that this review is for Radisson Blu, Abu Dhabi where my booking was transferred. All staff in the restaurant and Executive lounge were very professional and helpful. Special thanks to Christian and restaurant managers. The food was amazing, plentiful and varied. Even when breakfast service was extremely busy, the service was very effective and food remained hot. The beach and pool area were beautiful and well-maintained. It was lovely to see Grant, a lifeguard from Le Meridien working poolside. Pool and beach are accessed by subway just outside the hotel. The number of steps could cause problems for those with disabilities. I visited Hemingway's bar at the back of the hotel. It was nice to sit in the beer garden, even late at night. Again, service and atmosphere were very pleasant. The only downside about my 3 night stay was the attitude of several of the staff on front desk. They tended to be unhelpful and argumentative; not just with myself but at least one of guest over my stay. I had booked an executive room at Le Meridien, but I was clearly in one of their premium rooms. It was nice enough, but clearly did not match pictures from Radisson Blu's website.
2021 年 12 月に 3 泊滞在
The Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 22 日)
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Le Meridien was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.

10/10 (非常に良い)

Timothy

2021 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kidong

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 12 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

emmanuel

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Overall, room not so clean
2021 年 11 月に 6 泊滞在