外観

シェラトン ザグレブ ホテルの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 512 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 325 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 96 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 38 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 29 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 1 泊滞在
Sheraton Zagreb Hotelからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 19 日)
Dear Anonymous, Thank you for choosing Sheraton Zagreb hotel and for posting this top rating. We work hard to provide the perfect service and are glad to have managed to meet your expectations. We would be honored to welcome you back. Kind regards, Sheraton Zagreb Team.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Sheraton Zagreb Hotelからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 19 日)
Dear Guest, thank you for your loyalty to the Sheraton brand. We're glad we were able to exceed your expectations. We’re looking forward to welcoming you back again soon. Best regards, your Sheraton Zagreb team!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
団体ツアーの方が多いかも
午前8時頃ですが、アジアからの団体ツアーの方や航空会社のクルーが多いと感じました。チェックアウト時は、時間によっては混雑が考えられ、注意が必要かと思います。滞在中、悪い印象を受けたわけでもないので、普通の印象です。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Vera Puncecからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Guest, thank you for your loyalty to the Sheraton brand and for taking your time to share impressions of your recent stay with us. We’re looking forward to welcoming you back again soon. Best regards, your Sheraton Zagreb team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Sheraton Zagreb Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 24 日)
Thanks for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
よかったです
立地が良かったです。 清掃もちゃんとしてました。 お水、スリッパもありました
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Vera Puncecからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 9 日)
Dear Guest, thank you so much for your review and your top rating! I am happy as one can be to learn that you recognized the efforts of the housekeeping staff who works tremendously hard to ensure every guest's room is clean and has the complimentary water. It was our pleasure having you as our guest. We hope to see you again soon. Best regards from Sheraton Zagreb team!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
バスターミナルからも徒歩圏内
バスターミナルや駅からも近く、アッパータウンにも歩いて行けるので便利。 旅の疲れもプールで泳いでリラックスできた。 朝食は最高!という感じではないけど十分だと思う。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Vera Puncecからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Dear Guest, Thank you so much for your review and top rating. I am happy to learn that you have recognized the quality of service we provide. Very glad to hear you have enjoyed the breakfast and swimming pool area. It was our pleasure having you as our guest. We hope to welcome you again soon. Best regards from Sheraton Zagreb team.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
移動も市街観光も全て徒歩圏内で可能
空港からのシャトルバスの終着駅からも、市街地へも徒歩圏内で、とても便利でした。 ザグレブからプリトヴィツェ国立公園にレンタカーで行ったのですが、レンタカー屋もホテル横に位置していたので、それも非常に良かったです。 唯一、ホテルの朝食のオーダーメニューがあることが分かりづらく、初日は頼みそびれてしまったのが残念。オーダーメニューも充実しているので、朝食を付けられた方はぜひ注文してください。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Sheraton Zagreb teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear Anonymous, thank you for your loyalty to the Sheraton brand and for taking your time to share impressions of your recent stay with us. Regarding breakfast, please accept our sincere apologies because we have not fully met your expectations. We strive to improve our service every day and provide perfect stay for all guests. We are looking forward to welcome you back again soon. Best regards, your Sheraton Zagreb team.

8/10 (良い)

Ken、Asia

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
メイン市街とバスターミナルの双方に徒歩圏内なので便利、多少古いが快適、バーも良い感じ、シャワーの温度調節が大変
2018 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周りに比べてキレイなホテルです。
夜中に着いた際、フロントに人がいなく、焦りました。部屋はツインをリクエストしてましたが、最初はワンベッドにされてしまいました。翌日からはどうにか、ツインに変更をしてくれました。スタッフはよく言えばフレンドリーな感じです。ホテル自体はキレイです。
2018 年 9 月に 3 泊滞在
Mario Susak からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Sheraton Zagreb Hotel. We value your feedback and we appreciate the time you took to share impressions of your stay. Please feel free to contact us for any further assistance. Kind regards, Mario Susak General Manager

8/10 (良い)

michi、Japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Mario Susakからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Sheraton Zagreb Hotel! We hope you enjoyed your stay and we look forward to your next visit. Kind regards, Mario Susak General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 8 月に 3 泊滞在
Mario Susak からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Sheraton Zagreb Hotel! We're pleased to see that you experienced a pleasant stay and we hope your next stay is just around the corner. Sincerest regards, Mario Susak General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Mario Susak からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Sheraton Zagreb Hotel! We're pleased to see that you experienced a pleasant stay and we hope your next stay is just around the corner. Sincerest regards, Mario Susak General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Dana、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊して間違いのないホテル
設備は決して新しくなく、立地も観光という点では他のホテルより優れている訳でもないが、全ての評価項目において及第点に達しており、シェラトンという安心感とも相俟って、ビジネス目的で宿泊するには申し分のないホテル。個人的には満足できる水準でした。
2018 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
申し分ない
ロケーション良く、スタッフの対応も親切丁寧でした
2017 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
・ザグレブの中心地にあって、ロケーションは良い。 ・設備はきれい。 ・部屋はおおむね快適。 ・スタッフは、少し無愛想。
2017 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nick、South Asia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高の住み心地でした
部屋をアップグレードしていただき、Suite Roomに滞在しました。寝室とリビングが分かれていてとても快適でした。
2017 年 8 月に 2 泊滞在
Mario S. からの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 15 日)
Dear Mr. Nick, Thank you for choosing Sheraton Zagreb Hotel and for taking some of your valuable time to share impressions of your stay. We are delighted to learn that we provided an impeccable stay and we look forward to welcoming you back in the future. Kindest regards, Mario Šušak General Manager

10/10 (非常に良い)

Michiyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
特に不満はありません。チョコレートありがとうございました!
短い時間でしたが、快適に過ごせました。 部屋も快適で、バスルームのシャワーが取り外しができるタイプと上からと2つ付いているのが良かったです。 スコールのような雷雨があった時に、スタッフが部屋を訪ねて来て、チョコレートとお水をくださいました! 雨で外に出れない時の気遣いに感激しました。 周辺は少し寂しく感じますが、トラムの駅も目の前で、中央駅も近く、気候が良ければ旧市街の観光地にも歩いて行けます。 特に不満もなく、ザグレブの滞在は良い思い出になりました! Hvala!
2017 年 8 月に 3 泊滞在
Dear Mrs. Michiyo, Thank you for choosing Sheraton Zagreb Hotel. We are delighted to know that you recognized our efforts to provide a pleasant, memorable and comfortable stay. We look forward to welcoming you back. Sincerest regards, Mario Šušak General Manager

4/10 (不満)

太郎、日本

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゴミが捨てられてなかった
清掃後もゴミが捨てられてなかった。 日曜日のジムやサウナは19時に終わってしまう。 従業員は頑張っていると思うが、人数が足りないと思う。

6/10 (普通)

shusei、Japan

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
寝心地はいいが。。。
寝具はいいものを使われており、寝心地は最高でした。ロケもトラムの停留所が近くにあり、すごく便利なところでした。ただしWi-Fi環境はかなり劣悪。Wi-Fi使える前提でこのホテルを選びましたが、通信速度はかなり遅く、仕事のための通信ができずストレスフルでした。フロントのレベルも他の国のシェラトンと比べると低い。

10/10 (非常に良い)

いっしー、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中心部にある一際立派な近代ホテル
セールで出ていたので利用しました。 とてもお得感あります。施設も部屋も何もかも立派。 サウナジムプールが10時から20時まで。利用するつもりあれば時間を事前にみてチェックインアウトしましょう。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
やはりシェラトンはシェラトン
ナイスです。気持ち良く快適に泊まれました。スタッフは親切で、寝心地もいいです。市街地へ歩いて観光しました。電車や長距離バスの乗り場からも徒歩10分程で利便性があります。

8/10 (良い)

kaoru、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
目の前がトラムステーション
シェラトンです。それなりだと思いました。トラムの駅が目の前にあるのが便利でした。1デイチケットを買うとかなり行動できます。

8/10 (良い)

kaoru、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
トラムストップの名前がシェラトン
シェラトンというトラムのストップまである。部屋は広く清潔。大手なので、きめ細かいという感じはしないが、シェラトンブランド。

6/10 (普通)

AK、日本

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が良く、部屋も清潔できれいなホテルです
メインバスステーション、中央駅から徒歩圏内です。 部屋も清潔できれいなホテルです。 ただ、スタッフは、ややフレンドリーさに欠けます。 英語が得意でないゲストに対しては、もう少しゆっくり話してほしいです。 It is a hotel within walking distance from the main bus station and the central station. The room is also clean and beautiful hotel. However, the staff, lacks a little friendliness. For English is not good guest, I want to talk a little more slowly.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良かったです
中心街、バスターミナルとも、少し離れていましたが、十分徒歩圏です。トラムの停車場も近く、便利でした。

8/10 (良い)

HIROSHI、東京

良かった点 : 清潔度
旧市街にも路面電車でアクセスがいい便利なホテル
ざくれぶのホテルは皆古い作りですが、手入れはされています。 レンタカーをする人にはパーキングが十分にあり、比較的に安いのでお勧めできます。

10/10 (非常に良い)

TOSHIAKI、名古屋

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常に快適
ホテルも綺麗で、スタッフの対応も良く、非常に快適な宿泊となりました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
鉄道旅行に良い
駅からも徒歩圏内であり鉄道旅行には良いところです。また、主な観光地にも近いので観光にも良い。スタッフも大変親切にしてくれました。
Marioからの返信 (投稿日 : 2015 年 5 月 30 日)
お客様へ、 ホテルの良いレビュー、ありがとうございます。我々のホテルで滞在を満喫していただけた事にとても感謝しております。またお会いできるのをお待ちしています。

6/10 (普通)

Vendredi、横浜市

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
快適なホテル。目の前にトラムの停留所があり便利
中央駅・長距離バスターミナルのほぼ中間に位置し、多方面へのトラムの停留所がすぐそばにあり移動が便利でした。ホテルの建物は少し古さを感じましたが、部屋の広さ、バスルームも清潔で快適でした。部屋に備え付けのアイロンがあったのは助かりました。 インスタントの珈琲や紅茶などカップと共に置いてあったのですが、湯沸しが見当たらず残念でしたが。その代りコーヒーメーカーが置いてあり、それで時間をかけてお湯を温めて使用しました。←コーヒー豆などはなかったので、コーヒーメーカーの使い道がないのですが、多分それでお湯を沸かせ!ということだったのだと思います。時間がかかりすぎましたが・・・。 全体的には、快適だったと言えると思います。
Marioからの返信 (投稿日 : 2015 年 5 月 2 日)
お客様へ、 フイードバックにお時間を頂ありがとうございます。またお会いできるのをお待ちしています。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ロケーションがいい
中央駅、バスターミナル、街の中心まで徒歩圏内でロケーションはいいですが、部屋は普通です。スリッパがあれば嬉しかった。
Marioからの返信 (投稿日 : 2015 年 5 月 2 日)
お客様へ、 ホテルの良いレビュー、ありがとうございます。我々のホテルで滞在を満喫していただけた事にとても感謝しております。またお会いできるのをお待ちしています。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅近だがバスターミナルからは離れている
部屋などは申し分ありません。さすがシェラトン。どこの国でも一定のサービスが保たれています。 部屋はバスタブはなく。シャワールームのみ。シャワールームは小さいのが面倒かと。浴室も他の5星、4星と比べて小さいと思います。スタッフの対応は非常に丁寧でよい状況です。安心して泊まれます。
Marioからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 11 日)
お客様へ、 ホテルの良いレビュー、ありがとうございます。我々のホテルで滞在を満喫していただけた事にとても感謝しております。またお会いできるのをお待ちしています。

8/10 (良い)

Smasha、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
交通機関が近く便利
ザグレブ中央駅、空港行きのバス乗り場まで近くアクセスが良いです。 挨拶で日本語を話かけてくれるスタッフもおり親切にしてもらいました。
Marioからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 4 日)
お客様へ、 ホテルの良いレビュー、ありがとうございます。我々のホテルで滞在を満喫していただけた事にとても感謝しております。またお会いできるのをお待ちしています。

8/10 (良い)

まいむー、日本

良かった点 : 清潔度
グッドホテル
ロケーションよし。値段の割には綺麗でお得感あり。

8/10 (良い)

M、日本

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光やビジネス等拠点に適してます
色々巡ってホテルに戻ると安心できました。海外なので、不安事項は多々ありましたが、ホテルでゆっくり安心してくつろげたことは何よりだと思います。また泊まりたいです。
Marioからの返信 (投稿日 : 2015 年 2 月 14 日)
Dear M, I truly appreciate your detailed account of your stay impressions. Your observations are very insightful; thank you for taking the time to share these details. It is wonderful to hear you found our city to be a great place to visit. I sincerley hope we will have the opportunity to we lcome you back - your Sheraton Zagreb Hotel awaits your return1 Regards, Mario

10/10 (非常に良い)

bariemi、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が良いので、駅・高速バスターミナルが近い
立地が良いので目の前に駅やバスターミナル・ザグレブ市内観光全てが近かった(^^) 近くにパン屋や小さいけどスーパーもあって使いやすかった。
Marioからの返信 (投稿日 : 2015 年 2 月 14 日)
Dear Bariemi, Thank you for the great review - this is a great source of encouragement, much appreciated. I am very happy to see that we managed to connect with you . Do come back soon - your Sheraton Zagreb Hotel awaits you. Sincerely, Mario

10/10 (非常に良い)

Teru、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great Location
Great Location and great service. You will get what you expect from Sheraton. The hotel is close to the major places where you want to go.

8/10 (良い)

ペンギン、ルクセンブルグ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ザグレブで3泊しました
市中からはトラムで5~6分、徒歩では15~20分程度かと思います。立地は最高とは言えないまでも部屋は清潔でかつ広いです。お風呂も問題ありません。ホテルっで朝ごはんを食べないと、ホテルの近くでは見つけられず、結局とラムにのって市中までいきました。

10/10 (非常に良い)

Mariela

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful service. Overall great experience.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Teresa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Cc
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

hyung chul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ok
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Front office teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Hyung Chul, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We are glad to see that you had a positive experience overall, as reflected in your score.Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations during your stay. Should you have any further comments or suggestions for improvement, please feel free to share them with us.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future.Kind regards,Sara Leonie

10/10 (非常に良い)

Roberto

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Struttura posizionata a 15 minuti a piedi dal centro e dai luoghi d'interesse. i servizi offerti sono commisurati alla categoria della struttura. Personale professionale e disponibile. Stanza pulita e dalle dimensioni adeguate.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Front office teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Roberto,Grazie per aver scelto di soggiornare presso il Sheraton Zagreb Hotel e per aver condiviso la sua esperienza con noi. Siamo lieti di sapere che la posizione della nostra struttura, a soli 15 minuti a piedi dal centro e dai luoghi d'interesse, sia stata di suo gradimento. Ci impegniamo costantemente per garantire servizi all'altezza delle aspettative della nostra categoria di hotel.Siamo felici che il nostro personale abbia contribuito a rendere il suo soggiorno piacevole e che abbia apprezzato la professionalità e la disponibilità che ci impegniamo a offrire a tutti i nostri ospiti. La pulizia delle stanze è una priorità per noi e ci fa piacere sapere che la sua camera era pulita e dotata delle dimensioni adeguate.Apprezziamo molto il suo feedback, che ci aiuta a mantenere e migliorare i nostri standard di servizio. Speriamo di poterla accogliere nuovamente presso il nostro hotel per un soggiorno ancora più piacevole in futuro.Cordiali saluti,

10/10 (非常に良い)

Mike

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Close to Zagreb station. Facilities. Good staff. The only thing we didn’t like was that the pillows were new and too deep, but that should not be a permanent problem. Everything else was perfect.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Front office teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Mike,Thank you for choosing to stay at Sheraton Zagreb Hotel and for sharing your experience with us. We're delighted to hear that our hotel's proximity to Zagreb station, along with our facilities and excellent staff, met your expectations.We apologize for any discomfort caused by the new and too deep pillows. Your feedback is invaluable, and we'll certainly look into providing pillow options that cater to various preferences to ensure a more comfortable stay for our guests.We're thrilled that aside from this minor inconvenience, everything else was perfect for you. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to continuously improving our services to create memorable experiences for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back to Sheraton Zagreb Hotel in the future.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Narayan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great staff, very helpful!
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Front office teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Narayan,Thank you very much for kind review.We hope to host you again soon.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Michaela

Wie immer wunderbar, komme immer wieder gerne…
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Front office teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear Ms Michaela, thank you so much for your kind review. It was a pleasure to have you as our guest and we hope to host you again in the future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Rifat

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Sheraton Zagreb Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Dear Rifat,Thank you so much for your kind review. It was a pleasure to have you as our guest and we hope to host you again in the future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Rifat

Excellent
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Front office teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Rifat,Thank you for choosing to stay at Sheraton Zagreb Hotel and for taking the time to rate your experience. We're delighted to see that you rated us 5 out of 5!Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled to have provided you with an exceptional stay. If there are any specific highlights or aspects of your experience that contributed to your perfect rating, we would love to hear about them.We appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,

8/10 (良い)

Scott

2024 年 2 月に 4 泊滞在
Front office teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Scott,Thank you for taking the time to review your recent stay at Sheraton Zagreb Hotel.We appreciate your rating of 4 out of 5 and are glad to hear that overall, you had a positive experience with us. Your feedback is important to us as we continually strive to enhance our services and facilities to better meet the needs of our guests.If there are any specific areas where we can improve to earn a higher rating in the future, please feel free to share your feedback with us. We are committed to providing the best possible experience for all our guests and would appreciate any suggestions you may have.Thank you for choosing Sheraton Zagreb Hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.Best regards

10/10 (非常に良い)

Thomas

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Awesome hotel
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Sheraton Zagreb Hotelからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Thomas,thank you so much for your kind review of our hotel. It was a pleasure to have you as our guest and we hope to host you again in the future. Kind regards

6/10 (普通)

thierry、Morainvilliers

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Le personnel est tres bien, aussi bien au bar, que au petit dejeuner. Il sont tres serviables et souriants. Les chambres sont veillottes, et les douches sales (joints moisis, pommeau de douche branlant). Les chambres sont egalement assez bruyantes.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Front office teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Mr. Thierry,Thank you so much for taking the time to share your amazing experience at the Sheraton Zagreb Hotel! We are delighted to know that our hotel exceeded your expectations.At Sheraton Zagreb Hotel, we strive to provide exceptional hospitality and create memorable experiences for each of our guests. We are thrilled to learn that our team's dedication and commitment made your stay truly special. We will make sure to pass on your compliments to the entire staff, as they will be thrilled to know that their efforts made a positive impact on your stay.We are honored to have had the opportunity to be a part of your visit to Zagreb, and we truly appreciate your wonderful feedback. Your endorsement means the world to us and will serve as a great motivator for our team.Once again, thank you for choosing the Sheraton Zagreb Hotel, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Sincerely,MartinaSheraton Zagreb Hotel