施設の正面

インテル ホテルズ アムステルダム ザーンダムの口コミ

4 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1005 件の口コミ中 618 件が非常に良い" "
評価 8 - 1005 件の口コミ中 282 件が良い" "
評価 6 - 1005 件の口コミ中 68 件が普通" "
評価 4 - 1005 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 1005 件の口コミ中 18 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Emi

2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mari

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel stuffs are so kind!
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 22 日)
Dear Mari,Thank you for your positive review. We are grateful for your compliments towards our staff, whose kindness and helpfulness is one of our hotel's greatest strengths. We look forward to welcome you again at Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. With best regards,

6/10 (普通)

Setsuko

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
電車には注意
アムステルダムセントラルから、12分と言うことでここに宿泊を決めました。しかし、土日はザーンダムにアムステルダムセントラル行きの電車は止まりません。その代わりに、metro busとmetroでアムステルダムセントラルに行くことになります。時間もかかるし、労力もかかります。それを知らなかったため、どよはなぜ電車が無いのか分からなくて右往左往しました。1人旅でしたので、ドキドキでした。 そのあたりの情報が不足していたと思います。月曜日は、12分で、アムステルダムセントラルまで行くことができました。
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 21 日)
Dear Setsuko,Thank you for your review. We are sorry to hear that you experienced problems with public transportation. The extra travel time was related to track work. We hope to see you again at Inntel Hotels Amsterdam Zaandam.Kind regards,

8/10 (良い)

Koichi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一度みたら忘れられない…
一度見たらば忘れられないインパクトの強い外見だが内装はいたってシンプルであった。この辺り一帯は個性の強い建築物で囲まれておりそれらがライトアップされるので部屋からの眺めはある意味素晴らしいものだった。朝食の種類は多く選ぶ楽しみがあってよかった。周辺にはレストランも多く立地も良いと思う
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Reina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
朝食について
受付の方に愛想がなく、朝食込みのプランにしたにも関わらず、朝食の時間すら言われなかった為、次の日に朝食会場へ行ったところ、時間を予約してないのはなんで?と言われ戸惑った。
2020 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Judo、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ベッドが大きくとても寝やすかった。お風呂が大きくてジャグジー機能で疲れが取れた。TVの電源ケーブルが断線していて時々ON/OFFを繰り返した。サウナの温度が50℃以上に上がらなくて使えなかった。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Vivianからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 12 日)
Dear Judo, Thank you for your review, feedback is important to us. It helps us to improve our services and facilities. We're happy to read that you enjoyed the comfort of the bed and time in the whirlpool. Looking forward to welcoming you again! With kind regards, Vivian Guest Relations

10/10 (非常に良い)

TAKESHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食のビュッフェがとても美味しかったです。
2019 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kaori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅直結でとても便利なホテル
とてもオランダらしい可愛い外見のホテル!ザーンダムの駅直結でどこに行くにもとても便利でした!ホテル周辺も商店街のような通りや少し歩くと広場に面しカフェやレストランがあります。 外見とは違い部屋はシンプルモダン。間接照明もありますが、全体的にライトは暗めです。アメニティもおいてありますが、中国製のリンスインシャンプーやボディーソープ、固形石鹸など。気になる方は持参おすすめです。歯ブラシはありません。 細かいところにホコリがたまっていたり、びっくりしたのは湯沸し器の中に「えっ?いつの?」と思える古い水がそのまま残っていたこと!清掃担当にもよるのかも知れませんが、大雑把感は否めませんでした。 ただ、静かさ、立地、価格等考えると利用価値は高いホテルと思います!
2019 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Masaru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新しくきれいなホテル
翌日の帰国便を考え、スキポール空港まで電車1本で行けることからザーンダムに宿泊。 以前から変わった形のホテルがあるという認識はあったので、宿泊が楽しみだった。 結論としては、たいへん清潔で快適なホテルだった。 駅近くであり周辺もお店が多く、食事や買い物で困ることはないと思う。 小型だが冷蔵庫もあり、購入した飲み物を冷やしておくこともできた。 バスルームはシャワーのみで湯船がないのは残念だが、ヨーロッパでは普通だろう。 アムステルダム中心部へは若干移動時間がかかるので、アムスを目的の人は向かないかも。 自分はアムステルダム中心部のホテルが割高に感じていたので、今後はこのホテルに泊まるつもり。 ザーンダム駅周辺は色々と開発中のようで、次回訪問も楽しみにしている。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅からのリフト(エレベーター)が修理中。そばのエスカレーターも帰国時には上りが故障中で歩いて上るようなの状態なのにホテルからは何のアナウンスもない。ショッピングモールまで駅反対方向に戻りエレベーターを使いました。
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Melis - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 12 日)
Thank you for reviewing your stay. We always welcome feedback since it helps us detect areas where we need to improve. We will take your comment seriously and report it to our management in order to improve our service and avoid inconvenience for our guests. Thank you for letting us know! We hope to welcome you again in the future. With kind regards, Melis - Guest Relations

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Frank

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Es hat uns 4 Nächte sehr gut gefallen. Keine fünf Sterne, da ein Fahrstuhl über die gesamte Zeit defekt war. Dieses ist bei einem 12 stöckigen Haus in Stosszeiten unbefriedigend. Außerdem wäre etwas Abwechslung beim Frühstück wünschenswert. Es gab alle 4 Tage zwar leckere Dinge, aber halt gefühlt immer die gleichen Dinge.
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiu Sing

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
20 mins short train ride to Amsterdam Central. The hotel is just next to station and shopping area. Nice small swimming pool and sauna. Also, thanks for the free room upgrade.
2024 年 5 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Elizabeth

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Access to hotel not easy. Escalator & lift both broken so had to walk down the broken escalator to reception or walk quite a distance the other direction to come in another way. Area around the property rather dirty.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
1 of 2 elevators were all 3 days defective. The working one had long waiting times. No tissues in the room. Receptionist said they are not available. 3 days?
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Tobias

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Christine

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is part of what seems like a resort village, which was a pleasant surprise. The room was perfect, clean and spacious. The staff were so friendly and helpful. It is walkable, and located close to transportation into the city.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Obed

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
It was okay. We stayed at the hotel for 2 nights, the beds were good and the location was perfect. We did have some things that made the stay not great however. First, the mini fridge was not working and it had a really bad smell. We had brought some food from our previous hotel that had a kitchen, but we ended up throwing it out since the fridge didn't work. Second, one of the elevators was closed the entire time we were there, and that meant we had to wait for like 10 minutes every time we wanted to go up or down. This was hard especially when we checked out since we had 4 suitcases and a baby/stroller. The elevator to wayy too long since it was full every time. We ended up lifting our stroller down the stairs since we couldn't wait too long. There were a couple of things that we had to call for which made it a bit inconvenient. We had to call for mugs even though the room has a coffee machine, room service menu, and other small things. The hotel is also extremely warm all the time that we ended up sweating whenever we stepped out of the room. I like the idea of using the room key to save energy and enable the electricity, but you should at least get 2 keys. Otherwise, if my family wanted to stay in the room while I went out to get something, I had no key to get back in. Overall the stay was good, but there were some things that could be improved. The staff was great and helpful and the location itself was great
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Obed,Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found the location perfect and the beds comfortable during your stay.Your kind words about our staff's kindness and helpfulness truly brightened our day. We're committed to providing exceptional service, and it's heartwarming to know that we succeeded in making your stay enjoyable.However, we're sorry for any inconvenience caused by the malfunctioning minibar. We understand how frustrating this can be. Please let us know the next time so that we can resolve the problem right away.We also apologize for any discomfort you experienced due to the room temperature. Rest assured, we're taking steps to adjust it and provide a more comfortable environment for you and our other guests.Please note that the management of the elevator and stairs is overseen by the municipality, and unfortunately, we do not have control over it.Your feedback is invaluable to us, and we truly appreciate your understanding and patience. We look forward to the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Robert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unique architecture. Near station for good connection for visiting other places in the Netherlands
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Robert, We are grateful for your review. The exterior of the hotel is indeed very impressive. The interior of the hotel also reflects the rich history of the Zaan area. We are sure that the Zaan icons in your room did not go unnoticed. We are looking forward to welcome you back again soon.With kind regards,

10/10 (非常に良い)

jennifer

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place to stay, I just could not determine the smell, entire place smells wierd, I mean, Usually hotel got this pleasant scent when you enter but I have noticed the entire building smells, hard to explain, we kind of assume that it’s probably from the hotel restaurant. over all it’s clean, staff were very friendly.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel to be a great place to stay and that you appreciated the cleanliness and the friendly staff.We apologize for any inconvenience caused by the unusual smell you encountered during your visit. We'll certainly look into this matter further to ensure that all areas of our hotel are pleasant for our guests. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our guest experience.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back for an even better experience in the future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Shante

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent experience here, all the staff are so helpful, the hotel is lovely and clean thank you so much
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Shante, Thank you so much for this 5-star review. It's so good to hear that the entire stay exceeded all of your expectations. That is one of our favourite things to read. It was a real pleasure to welcome you and we look forward to seeing you again.With kind regards,

8/10 (良い)

Jessica

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bed was comfy and clean, bathroom was nice, staff were friendly. Bathroom had a window in it so was visible in the bedroom and we had to pinky promise not to watch each other pooping. Can confirm the property does have a problem with silver worms but I only saw the one in our bedroom. Bedside lamp switched on by itself in the middle of the night which was freaky, but again it only happened once. Overall the hotel was good and I would recommend it to a friend.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ivana

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely hotel and area, very easy to get to central of Amsterdam and the airport with the train station very close.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Dear Ivana, Thank you for your review. We are very pleased that your stay has met all your expectations. The location is indeed very nice if you want to explore the Zaan region from a quiet area. You can be at the Zaanse Schans in 15 minutes or in 20 minutes in the centre of Amsterdam. We're looking forward to welcome you back soon!With kind regards,

8/10 (良い)

Fuk Chow

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度
Room cleanliness need to improved.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear Fuk Chow,Thank you for your review. We’re sorry to hear that the cleanliness of the room did not meet our high standards. We truly regret that this led to discomfort during the stay. Your comments were shared with the housekeeping manager directly, so we can prevent this from happening in the future. Please let us know if something does not meet our quality standards during your stay. That way we can act immediately and ensure you a comfortable stay.We hope to get a chance to welcome you back again in the future for a better experience.With kind regards,

8/10 (良い)

April ann

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Accesible to transport and a tourist place
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear April Ann,Thank you for your positive review.We are looking forward to welcome you back again soon.With kind regards,

10/10 (非常に良い)

Amanda

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear Amanda,Thank you for your positive review. We hope to be your hotel of choice for your next visit to our city.With kind regards,

10/10 (非常に良い)

Jeff

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Incredible
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Jeff,Thank you for your positive review. We hope to be your hotel of choice for your next visit to our city.With kind regards,

10/10 (非常に良い)

Jeff

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Check out the steam room if you’re on the property and have a chance. It is a must relaxing, and their wellness center. Very courteous and helpful.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Jeff,Thank you very much for your positive review. We're pleased to read that you've enjoyed the wellness facilities. It's the perfect way to find rest and relaxation and we are glad you've experienced it this way. We are looking forward to your return.With kind regards,

2/10 (非常に不満)

Rudy

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I would say the property is no even 1 star category. The room I got had a window with almost no view. All electric stair were not working and very dirty. The only beautiful thing was the picture of the hotel on the web. The window in my room was half can. you to a stair and drive way. The night front desk did not have any idea whe the room was located. If you try to get a non alcoholic beverage was no posible. I will not recommend this property and will not stays in this brand hotel. and for compensation gave me a 5 euro bag of cookie.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Rudy,Thank you for taking the time to share your feedback with us, and we apologize for the disappointing experience you had during your stay.We're truly sorry to hear that the room you received did not meet your expectations. It's concerning to learn about the issues with the cleanliness and malfunctioning facilities. We assure you that this does not reflect the standard of service and comfort we strive to provide to our guests. Your comments regarding these matters will be addressed with our team to prevent similar issues from occurring in the future.We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement, and we sincerely regret that we fell short of meeting your expectations. Should you reconsider staying with us in the future, we would welcome the opportunity to restore your faith in our hotel.Kind regards,

8/10 (良い)

Sven、Riverside

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Big Clean rooms and plenty of shopping in the area. Staff was pleasant at check in. Beds were not that comfy. Mattered were hard but linens were plush and comfy. Park in the Q parking which is 19€ a day who h is great for the area. The hotel is a 20 Minute drive to Amsterdam.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marangely

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great property in a great location. It seems like everything around closed early. There’s a Primark for last minute outfits and a market if you need snacks like one minute walking. Also super cute from the outside, it’s a tourist landmark.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Craig

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sophie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Lovely area & right next to the train station
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Sophie, Thank you for your review. The location is indeed very nice if you want to explore the Zaan region from a quiet area. You can be at the Zaanse Schans in 15 minutes or in 20 minutes in the centre of Amsterdam. We're looking forward to welcome you back soon!With kind regards,

10/10 (非常に良い)

Terry、Houston

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything was good until we had no klenex tissues replaced. I went to the front desk and I was advised they did not have access but someone would deliver. Three hours later no klenex to blow my nose. Went to the desk and I was told they were out of klenex. I gave instructions to get one from an empty room and replace my box. The girl followed my instructions.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Terry,Thank you for your time and effort to write this review and your recent stay in Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. I truly regret to read your stay in our hotel did not entirely live up to your expectations.We always strive to provide an excellent service for our guests and regret to read we didn't succeed this time. Your feedback has been shared with the management team and is important to improve our service.We would like to regain your trust during your next visit if you're willing to give us that chance.With kind regards,

4/10 (不満)

Ireneo

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel’s facade is Zaandam's iconic view but the rooms are not as we expected. We booked 3 rooms and all 3 rooms had bathrooms with leaking showers. Water was just all over the place. Front desk people were all very nice except for one dirty blonde girl who was just very rude and didn’t want to be interrupted even briefly having us wait twice for one brief question.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Ireneo,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. It's disappointing to hear that the rooms did not meet your expectations and that you encountered issues with leaking showers in all three rooms. Rest assured, we will address this matter with our housekeeping team to ensure that such issues are promptly resolved.We always strive to provide an excellent service for our guests and regret to read we didn't succeed this time. Your feedback has been shared with the management team and is important to improve our service.We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much more enjoyable stay.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

NATACHA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hôtel magnifique. Dépaysant. Chambre factory, tres beau design et grande. Buffet petit-déjeuner diversifié.
2024 年 4 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

David

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Sadly ppol and spa were not open - one of reasons we booked hotel.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Melanie

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Hotel war aufgrund der defekten Rolltreppe und des defekten Lifts, direkt vorm Hotel, mit den Koffern leider schwer zu erreichen.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rebecca

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The area was beautiful, staff was very nice and helpful. Food and dinks in the restaurant were excellent. Hugh selection for breakfast. All the shopping you really need in a short walk.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Schuyler

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff were all very kind and helpful, they were able to help keep my medicine refrigerated while holding our luggage prior to check in when we arrived 4 hours prior from our flight. The room was clean and comfortable, and location close to the Zaandam station can’t be beat!
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Barbara

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It had everything there.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear Barbara,Thank you for your positive review. We hope to be your hotel of choice for your next visit to our city.With kind regards,

10/10 (非常に良い)

Robyn

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Markus

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had an awesome time at this hotel! There’s nothing to complain about.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Markus,Thank you for your positive review.We are so glad to hear that you enjoyed our hotel and your stay in Inntel Hotels Amsterdam Zaandam, in general. Our hotel aims to provide a truly unique experience for every guest, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We are looking forward to welcome you back again soon.With kind regards,

10/10 (非常に良い)

Ben

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful room, wonderfully located and great value.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Ben,Thank you for your positive review. We are delighted that you have had a pleasant stay with us. Our location is ideal for exploring the city, and we are pleased to read this along with the room contributed to an enjoyable stay.We are looking forward to welcome you back to our hotel again in the future.With kind regards,

10/10 (非常に良い)

Lee Lee

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
員工友善,check out 了留咗相機,佢哋幫手keep 住,非常感謝
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Sophie - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Lee Lee,Thank you for your positive review. We are grateful for your compliments towards our staff, whose kindness and helpfulness is one of our hotel's greatest strengths. We look forward to welcome you again at Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. With best regards,