ロビー

パークロイヤル ヤンゴンの口コミ

4.5 out of 5
パークロイヤル ヤンゴン
33 Alan Pya Phaya Road, Dagon Township, Yangon

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 426 件の口コミ中 194 件が非常に良い" "
評価 8 - 426 件の口コミ中 188 件が良い" "
評価 6 - 426 件の口コミ中 27 件が普通" "
評価 4 - 426 件の口コミ中 10 件が不満" "
評価 2 - 426 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Yasushi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room next door was very noisy. It's a shame because the hotel itself is good.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Yasushi,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and for your feedback with kind rating.Please accept my sincere apologies for your recent stay experience. This is not the usual experience at PARKROYAL Yangon. We have inspected the room for any disturbance and also coached the associate concerned to show passion and care when serving our valued guests.I am sure, you will experience our true service in your next visit, please be so kind to let me know whenever you plan your next visit, I will personally attend to your stay arrangements.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

4/10 (不満)

Daichi

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wifiの接続やエアコンなど設備が悪い。Wifiは他のホテルに比較しても悪い。そぉは多いに改善すべき。
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Dear Daichi,I would like to thank you for staying at PARKROYAL Yangon and for sharing your feedback. It is only through feedback from our valued guests as you, can we achieve improvements of our Product and Services. Upon receiving your comments, our Management team inspected the room and discussed our services to reflect upon ways to improve.I have taken note of your other comments regarding our hotel facilities. Our rooms undergo regular preventive maintenance and we will ensure we upkeep our standards further.We do offer sufficient internet bandwidth, sometimes we are subject to some external factors. Our Information Technology Manager constantly monitors our connectivity.Once again, thank you for your review. Please be so kind to drop me a note whenever your plan your next visit. I would like to personally take care of your stay arrangements and also meet with you on arrival or during your stay.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Akihiko

カップルで旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
5歳の子供連れで4泊。朝食は、種類の豊富さも味も申し分ない。トロ巻きがあって食べてみたが、魚べいより3倍味が良かった。パンもお肉もおいしい。サラダもフルーツも新鮮、滞在中、毎日1時間半朝食時間に費やした。夕食は2階の中華がリーズナブルで毎日利用した。プールは写真イメージより小さく感じたが、直射日光が当たらない時間が長いので日焼けをおそれずに利用できた。ジムには卓球台があり子供と遊べた。部屋の清掃・タオル交換は行き届いていた(時間をかけてやってくれていたみたい)。こちらの理由があってルームチェンジが必要になったが、柔軟に対応してくれた。スタッフはレストラン、ホテルを含め子供に対してとても暖かく接してくれた(特にレストランの女性スタッフは、仕事以上の愛情をもって接してくれてたように思う(子供好きな国民性なのかもしれない))。おもてなしジャパン真っ青という感じ。残念な点を探すとすれば、シャワーの水がどうしても洗面所の方に流れ出してしまいタオルが一枚必要になりました。それと部屋に時計がないことくらいです。ほかのヤンゴンにあるホテルと比較したわけではないがこれが国際ブランドホテルの基準なのかと納得させられるような体験をした。次回も迷わず利用する。
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Dear Akihiko,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your excellent rating with perfect review.I am pleased to note that you enjoyed your stay and thank you for giving us the opportunity to be of service to you. I am also pleased to know of your appreciation for our product. We constantly enhance our product with regular preventive maintenance and services with regular training to meet and exceed expectations of our valued guests. Our restaurants and bars also have established reputation of being preferred dining destinations with our hotel guests as well as city patrons. Our rooms are also indeed spacious cozy, undergo constant upkeep to ensure our discerning guests have a comfortable stay. Thank you for recognizing the service of our associates, this means much to the entire team. Our staffs always remain the best asset. All our associates look forward to serving you again. I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next trip. Simply yours, Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

TOSHIO

2023 年 11 月に 21 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Toshio,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your good review with excellent rating.I am pleased to note that you had enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you. I am pleased to know that your appreciation of our product. We constantly enhance our product and services to meet and exceed expectations of our valued guests. My team and I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next visit.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

8/10 (良い)

Satoshi

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Although the hotel is an old building, it is clean. The staff's ability to attend is also high. Security is also solid. However, aging is inevitable and small breakdowns do occur.
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Dear Satoshi,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your fantastic review, perfect rating.I am very pleased to note that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you. I am also pleased to know of your appreciation for our product. We constantly enhance our product with regular preventive maintenance and services with regular training to meet and exceed expectations of our valued guests. My team and I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next trip. Simply Yours, Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

MAKOTO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Dear Makoto,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your excellent rating.I am pleased to note that you enjoyed your stay and thank you for giving us a chance to be of service to you.It is encouraging to know of your appreciation for our product. We constantly enhance our product with regular preventive maintenance and services with regular training to meet and exceed expectations of our valued guests. My team and I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next trip.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Toshiya、Minato-ku

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの皆さんはとても素晴らしく、丁寧でホスピタリティに溢れていました。 ホテル内のレストランは、味も接客もすべて最高です。 ただ、建物の老朽化は否めず、一部下水の臭いを感じたり、部屋のケトルの蓋に粘着物(油)が付着していたり、コーヒーカップの縁に口紅が付着しているなどが気になりました。 土地柄仕方ないかも知れませんが、部屋の中にヤモリなのかイモリがいましたので、そういった生き物が苦手な方だと大きなクレームになってしまう可能性があります。 概ね、非常に良いホテルだと思います。 最後に、ホテルの各案内には、ホテル内のレストランでディナービュッフェを提供しているとありますが、少なくとも私の滞在中はディナービュッフェの提供はなかったように思います。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear Toshiya,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your kind review with perfect rating.I am pleased to note that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you. It is always very encouraging to be known as a hotel offering “Wonderful and polite hospitality”. I am also pleased to know that your appreciation of our product. We constantly enhance our product with regular preventive maintenance and services with regular training to meet and exceed expectations of our valued guests. All areas of our hotel undergo regular scheduled maintenance and upkeep in order to offer our valued guests a comfortable and restful stay.I have also taken note of the areas our housekeeping team needed to improve, in order to have seamless experience for our valued guests. The team is much encouraged by your recognition of the friendly and humble service provided by them.I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next visit.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

YASUSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフのホスピタリティが良い。朝食も美味しく、施設のメンテナンスも整っていた。
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear Yasushi,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your fantastic review, perfect rating and review. I am pleased to note that you had enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you.I am pleased to know that your appreciation of our product. As you have rightfully mentioned, our breakfast offerings have been carefully put together to suit the diverse guest demographics and we also include special Myanmar dishes to acquaint our guests with the local cuisine.All areas of our hotel undergo regular scheduled maintenance and upkeep in order to offer our valued guests a comfortable and restful stay.Thank you so much for your kind words and appreciation on our associates who were kind and helpful during your stay. I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next stay.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Hao

2023 年 8 月に 4 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Dear Hao,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and for your perfect rating.I am very pleased to note of your wonderful stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you. All areas of our hotel undergo regular scheduled maintenance and upkeep in order to offer our valued guests a comfortable and restful stay.I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next stay.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

8/10 (良い)

SUNG WOO

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
Dear SUNG WOO,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your kind rating.I am pleased to note that you enjoyed your stay and thank you for giving us a chance to be of service to you.All areas of the hotel undergo regular scheduled maintenance and upkeep in order to offer our valued guests a comfortable and restful stay.I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next stay with us.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Yoshinori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが素晴らしい
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Dear Yoshinori,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your excellent rating.I am pleased to note that you enjoyed your stay and thank you for giving us the opportunity to be of service to you.I am pleased to know of your appreciation for our product. We constantly enhance our product and services to meet and exceed expectations of our valued guests. Our associates are delighted with your kind comments and look forward to being of service to you again very soon.I look forward to welcoming you back soon, please be so kind to drop me a note whenever you plan next trip.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

NORIYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
大変良かったです。
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Dear NORIYUKI,Thank you so much for your patronage of PARKROYAL Yangon and your fantastic rating.I am very pleased to note that you enjoyed your stay with us and thank you so much for giving us a chance to be of service to you.I look forward to your next visit, please be so kind to drop me a note whenever you plan your next stay.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Toshiyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Zar Zarからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 5 日)
Dear Toshiyuki,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your fantastic rating.I am pleased to know that you enjoyed your stay with us.I look forward to your next visit, please be so kind to let me know whenever you plan your next trip.Simply Yours,Zar Zar Tin WIn Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

DAISUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
良いホテルです
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Zar Zar からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 15 日)
Dear Daisuke,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your perfect rating.I am pleased to know that you enjoyed your stay with us.I look forward to your next visit, please be so kind to let me know whenever you plan your next trip.Simply Yours,Zar Zar Tin Win Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

hikaru

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Khineからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 21 日)
Dear hikaru san,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your recommendations in Expedia.We are pleased to note that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you.We look forward to welcoming you back soon to PARKROYAL Yangon.Simply yours,Khine WahAssistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Yasuhiro

2023 年 2 月に 2 泊滞在
Khineからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 9 日)
Dear Yasuhiro san,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your recommendations in Expedia.We are pleased to note that you enjoyed your stay with us, your home in Myanmar. We always look forward to welcoming you back to PARKROYAL Yangon.Simply yours,Khine WahAssistant Front Office Manager

8/10 (良い)

Yo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
こじんまりして、昔からの良さを失っていない。施設設備がもっと老朽化しているかと思っていましたが、そんな事はありませんでした。
2023 年 1 月に 2 泊滞在
Khineからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 21 日)
Dear Yo,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your recommendations in Expedia.We are pleased to note that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you.We look forward to welcoming you back soon to PARKROYAL Yangon.Simply yours,Khine WahAssistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

YASUO

2023 年 1 月に 1 泊滞在
Khineからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear YASUO,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Simply yours,Khine Wah

10/10 (非常に良い)

YASUO

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Khineからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear YASUO,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your kind review and recommendation in Expedia.We are pleased to note that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you.We look forward to welcoming you back soon.Simply yours,Khine WahAssistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

YASUO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良く眠れました
非常に綺麗なホテルです。今回で2回目の利用でした。部屋は十分な広さがありました。ベッドもフカフカ。湯量も充分でした。女性でも納得できるお部屋ではないでしょうか?残念な点は冷蔵庫の中は空っぽ。無料の水が2本だけ。ティッシュがバスルームだけに設置されている点です。
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Khineからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 11 日)
Dear Mr. YASUO,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your kind review and recommendation in Hotels.com.We are pleased to note that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you.We take note of your request for additional items in the room. Also, we can arrange to stock the mini fridge in the room for a nominal fees based on your preferences. It is very encouraging to receive comments as “Beautiful Hotel with spacious room”. We look forward to welcoming you back soon and wish you and your loved ones a Joyous Festive Season and a Happy New Year 2023.Simply yoursKhine WahAssistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

YASUO

良いホテル
綺麗で設備が良くゆっくり休めるホテルでした。
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Khineからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear Mr. Yasuo,Thank you for your patronage of PARKROYAL Yangon and your kind review and recommendation in Hotels.com.We are pleased to note that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us the opportunity to be of service to you.It is always very encouraging to receive comments as” The hotel was clean and well equipped”.We wish you and your loved ones a Joyous Festive Season and a Happy New Year 2023.We look forward to welcoming you back soon.Simply yours,Khine WahAssistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Kenichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
まず場所が便利。中心部にあり、近隣に商店も多い。朝と正午、夕方は近くの名門校?の送迎で渋滞気味なのは人によっては不便かもしれません。ヤンゴン有数の老舗ホテルなのでスタッフもミャンマーにおいてはかなり優秀だと思います。普通の日本人に安心して勧めることのできるホテルです。
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Aye からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 19 日)
お客様の期待を超えることが私たちの最優先事項であり、お客様の満足を得るために一生懸命働いています。私たちはあなたが私たちとの滞在を楽しんだことを知ってうれしいです。またお会いできるのを楽しみにしています。 あなたの心からアイチョートカイン

10/10 (非常に良い)

Nobuaki、Kawagoe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

tadayuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 2 月に 1 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 21 日)
Dear tadayuki, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Warmest Regards, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

6/10 (普通)

tadayuki

2021 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

TAKASHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 5 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 24 日)
Dear TAKASHI san, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Warmest Regards, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

MAX

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時にカード総額支払いを要求された。デポジットにJCBが使えない。フロントが上から目線。レストラン入口に消毒用アルコールがあるとよかった。マッサージの営業時間が短い。
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 24 日)
Dear MAX san, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Warmest Regards, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設そのものは古い感じでしたが、スタッフの対応もよく、安心して滞在できました。とくにエントランスが常にいい匂いで心地良い時間でした。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Warmest Regards, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

TOMOYUKI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
和食が美味しかった。
夕食に和食を食べましたが、バフェ形式で天ぷら、鍋、鉄板、鮨等、量も味も大満足でした。宿泊者だと割引があり、料理の質を考えるとお得だと思います。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 19 日)
お客様へ、 フイードバックにお時間を頂ありがとうございます。またお会いできるのをお待ちしています。 敬具, アイ・キャウト・ケーン フロントオフィスマネージャー

8/10 (良い)

doppy、Japan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
私は当たりませんでしたが、フロントに日本語のわかるスタッフもいて、何かあった際の安心感がありました。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 16 日)
お客様へ、 フイードバックにお時間を頂ありがとうございます。またお会いできるのをお待ちしています。 敬具, アイ・キャウト・カイン フロントオフィスマネージャー

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とてもよいです
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 15 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 1 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

Fumiaki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全体的によかったです。
初めてのヤンゴンで心配でしたが、比較的綺麗で日本人観光客や出張者が利用しており安心できるホテルです。JTBカウンターもありました。ネットもスムーズです。冷房の調節だけ少し難しかったです。接客もとても良いですし、朝食もそこまで不味くは感じませんでした。立地はマーケットへは徒歩で10分です。距離はありませんが、暑さを考えるとグラブを使うと便利です。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Fumiaki san, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

guest、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ハンドシャワーはあったほうが良い。スタッフのサービスはとても良い。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Aywからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

HIROSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食が今一
日本食レストラン四季の朝食が今一であった。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear HIROSHI, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear KAZUYUKI, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヤンゴンで定宿になってしまった
毎年ヤンゴンに最低2回は出張しています。その際、友人のすすめで予約したホテルがここで、滞在ももう4-5回になり、ほかの日系ホテルに少しプラスするだけで泊まれること、ホテルマンがスマートなサービスるしてくれるので気に入ってます。ダウンタウンにも歩いて行ける距離にあります。若干、部屋の設備が古い気がするのと、クーラーが効きすぎという点もありますが、滞在は快適です。1時間前ぐらいのアーリーチェックインも可能でした。食事もホテル内の日本食レストラン(四季亭)で昼食、朝食をとりましたが、どちらも満足でした。宿泊者は20%引きをやっていました。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 23 日)
お客様へ、 ホテルの良いレビュー、ありがとうございます。我々のホテルで滞在を満喫していただけた事にとても感謝しております。またお会いできるのをお待ちしています。 敬具, アイ・キャウト・カイン フロントオフィスマネージャー

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 2 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

MITSURU

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足です
部屋も広く清潔で快適に過ごすことができました。 スタッフの対応も良かったです。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 11 日)
Dear MITSURU san, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

Yukihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 3 日)
Dear Yukihiro, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋のメンテナンスが悪い
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 6 日)
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は広く清潔感がありました。 デスク周りも広く電源や文房具など用意されていて、出張で利用するには適した環境でした。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 1 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 12 日)
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋のリペアーがわるすぎる
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

YOSHIHITO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
日本食の朝食がおいしいホテル
スタッフもとても親切でした。日本語がかなり少ししか通じませんでしたが、私の少ししか話せない英語と、スマホの翻訳でコミュニケーションはしっかり取れました。 また、朝食の日本食はとてもおいしかったです。 盛りつけも、本当の日本食を感じさせてくれました。 次回も泊まりたいです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear YOSHIHITO, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 21 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

NOR、大阪

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
1日に2度部屋を綺麗にしてくれていた様子 少し古いようだが特に問題はない 何よりスタッフが親切で問題解決まで何とかしてくれようとする姿勢が感じられた
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Dear NOR, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 5 泊滞在
Ayeからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely yours, Aye Kyawt Khaing Front Office Manager