Avoid if possible. Needs investment also staff training. A positive is that it’s a good location and has a pleasant pool
Jan
2024 年 1 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
Kathy
2024 年 2 月 8 日
Kathy
2024 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Jade
家族旅行
2024 年 2 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jade
2024 年 1 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Mike
2024 年 2 月 5 日
Mike
2024 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Anthony、Portland
家族旅行
2024 年 1 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Q
Anthony
2024 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
thomas
2024 年 1 月 21 日
thomas
2024 年 1 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Garth
2023 年 11 月 29 日
My business and I use this Hotel at least 2 - 3 nights a month. The Hotel is generally great and staff friendly except this time. It is unreal how one person can make such a difference, and will contribute to your business decisions going forward. I made the mistake of asking for 2 rooms to be processed through one transaction and the utter bad attitude and generally reprehensible behaviour received from Olivia at the front desk was a true reflection of an individual that should not be in Hospitality!!! Unfortunate that one individual can ruin an otherwise great experience and ensure no future business to the hotel.