ロビー

ホテル・シルバー・スプリングの口コミ

3.5 out of 5
ホテル・シルバー・スプリング
8727 Colesville Rd, Silver Spring, MD

口コミ

7.0

良い

評価 10 - 1021 件の口コミ中 332 件が非常に良い" "
評価 8 - 1021 件の口コミ中 231 件が良い" "
評価 6 - 1021 件の口コミ中 181 件が普通" "
評価 4 - 1021 件の口コミ中 126 件が不満" "
評価 2 - 1021 件の口コミ中 151 件が非常に不満" "

7.4/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

6.6/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

7.2/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Hideshi

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
メトロセンターからレッドラインで20分、silver springで降りて、マクドナルドを左手に見て、片道3車線の幹線道路を10分でホテル着。道路は街灯で夜でも明るい。ホテルは古い。
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Jordanからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 18 日)
親愛なるヒデシ様貴重なご意見をいただきまして誠にありがとうございます。 ご滞在をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。 あなたのフィードバックはサービスの改善に役立ちます。お客様に快適にご滞在いただけるよう改善点を慎重に検討してまいります。今後のご滞在につきましても、より良いサービスの提供に努めてまいります。 ご要望やご提案がございましたら、お気軽にお知らせください。貴重なご意見をいただきまして重ねて御礼申し上げます。 またお会いできるのを楽しみにしています。心から、ヨルダンフロントオフィスマネージャー

8/10 (良い)

Kazushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Jordanからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Thank you for your feedback. We are elated that you enjoyed your stay with us. We hope to have you stay with us again soon!

8/10 (良い)

Kazushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Jordanからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us, we hope to have you stay with us again soon!

10/10 (非常に良い)

KUMIKO

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Kenからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Hello Kumiko, Thank you for your review. Hope to welcome you back soon!

6/10 (普通)

Clarice

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
Should let people know pool ia under renovation on their website. They hold $100 for incidentials but have no mini bar, why Is it $100 and not $50 like all other hotels? Frauds
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Joao

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
What to say about this hotel? In your web saying the breakfast included but is not. Hotel Hallways carpet is old and dirty, small room and tiny bathroom with old tub falling apart. Hallways smells marijuana ( I hate that smell). Oh and they charge $30.00 for daily valet. I’m very disappointed and never rent a room in this hotel again.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

solaf

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Celina、Bay Shore

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel had a weird smell from the moment you walk in and in your room. The rooms are dirty and the bathroom was disgusting had black and red things all over the walls. Happy we only stayed there one day. I wouldn’t recommend this place to anyone. And my in laws room AC did not work, the manger was not welcoming at all.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

abiyu

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I am disappointed by my stay in this hotel. I forgot my suit (coat and pant) with a tie, because I was on a rush. I called to check if they have it in lost and found. They said no!! I was disappointed. Though it is my fault to forget it, I was expecting to recover it. But, I lost it!!
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Marcos

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Renee

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a great location to get to the concert at The Filmore which was across the street. I didn’t know that I had to pay $30 a day to park in the parking garage and there was only one attendant. But they moved very quickly. It’s an older hotel, so some things had to be forgiven like the lack of outlets but that is a simple solution just change the lamps to the ones with the charging plugs. Overall, it was a great stay and if I need to be in that area again, I would stay there.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Keiver miguel

Good
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Danielle

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Happy

気になった点 : スタッフとサービス
Properly is good but break fast not include and thay said if you need breakfast you have to pay 18 dollars plus tax
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Happy

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Property is good
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Sarah Jane

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Fabulous water pressure
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kusum

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Always love this place ❤️
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jonathan、Guayaquil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ross

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Most deplorable condition, terribly worn down and very grimy, visible dirt all over, smells, two paper thin towels on a run down bathroom, spots, stains, holes in carpets everywhere. Third world country conditions. A most deplorable hotel.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Nirjhar

グループ旅行
Very average.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Camille

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Heather

良かった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

CARLOS FELIPE LASCURAIN

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Le falta mucho mantenimiento al hotel pero esta cómodo y cerca del metro
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Michael、St. Helens

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked the stay. The room was very nice. Our room was under the gym. Could hear people throwing weights around a lot. Wouldn’t recommend the restaurant. Only one person there hanging out at the bar. After a 10 minute weight we got our own menus. The man said no habla and kept doing nothing. Left for Outback nearby.
2024 年 5 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Thomas

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
1. Room phone did not work. No dial tone. 2. Room HVAC did not work properly. We arrived on a cold day. The HVAC produced only cold air. A maintenance employee was summoned and turned on warm air. Subsequent days were warmer/hot. The HVAC continued to only produce warm air, would not cool. Apparently, the unit could not balance between hot and cool as temps changed. 3. Requested housekeeping for the room. Received only new towels deposited on the bed. Trash not emptied, in room coffee maker supplies not replenished, clean glasses not provided. The next day, specifically requested the trash be emptied and coffee maker supplies replenished. Only the trash was emptied. Coffee supplies not provided. Very poor service. Very poor experience at this hotel. The only positive was the bed was comfortable.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Judith

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was good . Except valet parking seems a bit expensive.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Christopher

カップルで旅行, グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス
I had to wait for my room, that I’d paid for in advance, days ago. Check-in time was supposed to be 3:00p.m. , put had to wait in the lobby for over an hour to get my room. Nor did I receive any type of reimbursement whatsoever. And, I still haven’t received my incidental deposit of $100.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kyle

I arrived within the checkin time on the reservation and my room had been given away, leaving me with no place to stay
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Amy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Andrea

カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The stairwells were lock no way to get out. The room didn't have a phone to call. Weirdo's was wandering through the halls late hours. Breakfast option was sad. The key cards were not working, end up switching hotels the next day
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Sherri

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The staff was phenomenal. The customer service was a ten. Everyone was polite, accommodating and patient. They went over and beyond to make sure that I was satisfied with my stay. With all of that being said, I would highly recommend renovations for the property. The air conditioner, phones and plumbing did not work in three different rooms that I stayed in. Also it is very unappealing to see rust where you place your face towel.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Maria

出張, カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Old building not taking good care
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

L Todd

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
HVAC didn't work for majority of our weekend stay - woke up warm / hot 2 of 3 days we stayed. Tub didn't drain first day, but staff took care of issue after they were notified 2 times. We asked for a room cleaning after 2nd day, but it didn't happen. Won't stay there again.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Megan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Leandro

2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff was friendly and helpful and the area around the Hotel was nice and safe.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Greg

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Katherine

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The accessible lift is broken and so is the accessible door buttons.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Brian

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel needs a lot of updated work or hotel room had peeling paint in the bathroom two towels one washcloth and one hand towel two stand on the carpet one for the whole room
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Margot

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
I didn’t even stay there. I got there to check in- there was no elevator from the garage to the lobby. The stairwell was creepy and there were puddles of god knows what in the corners. the lobby ceiling was peeling and in various states of disrepair. But I was determined to give them the benefit of the doubt. I got to my room, opened the door to an overwhelming smell of cigarettes. I turned around and walked out. I got a room at the Double tree around the corner. As a single female traveling alone, I did not feel safe staying at the Hotel silver spring. I messaged the hotel requesting a refund and no one responded. Worst hotel ever.
2024 年 5 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Christina

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
What really disappointed me was the customer service. The service was mediocre and not very approachable nor friendly. When attempting to check out, the night counterman did not greet me and stated that he could not check me out because he did not complete the daily audit. He just said "leave the room keys, and the deposit will be returned", and did not even say "Thank you for staying". Completely disappointed and I would not recommend to anyone.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Katherine、Albertson

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I didn’t like the fact that the room was very hot. The air conditioner only blew at high fan.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Marjorie

カップルで旅行
Teeny postage size bathroom—difficult to maneuver in it. Husband handicapped.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lauren

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Addriene

2024 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

April

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Leopoldineからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear April,We're sorry to see your low rating, although we understand you didn't provide any specific comments. Your satisfaction is important to us, and we'd appreciate the opportunity to address any concerns you may have had during your stay. Please feel free to reach out to us directly so we can better understand how to improve our services for you and our future guests.

4/10 (不満)

Mina

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
My room was filthy. Wallpaper was peeling off the walls, crumbs on the floor and on top of the table. Hair in the bathtub, fast food garbage under the bed, drawers on dresser were broken. Lobby ceiling was badly damaged and in need of repair I used to stay here when it was the Hilton hotel. It was nice then. I complained to the front desk
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Leopoldineからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Mina, We apologize for the conditions you encountered during your stay. We are addressing the cleanliness and maintenance issues immediately. Your feedback helps us improve. Additionally, we'll be implementing a thorough inspection process to ensure such issues don't occur again. Your comfort is our priority, and we look forward to welcoming you back to a much-improved experience.

6/10 (普通)

Mei

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Leopoldineからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Mei,Thank you for choosing to stay with us and for your rating. While we're pleased you had an overall satisfactory experience, we're always striving to make improvements. Your feedback is invaluable in helping us achieve this goal. Is there anything specific we could do better to enhance your experience? We hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.

4/10 (不満)

Nickolas

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was extremely outdated and pictures posted online were very deceiving. Nothing in the room worked properly and it was extremely noisy.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Leopoldineからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Nickolas,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience caused by the outdated facilities and the discrepancy between our online images and reality. We take your feedback seriously and will work on updating our amenities and providing accurate representations. Additionally, we will address the issues you mentioned to ensure a more comfortable and quiet stay for our guests in the future. If you have any further concerns or suggestions, please feel free to reach out.

8/10 (良い)

David

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
An overall nice place !!!
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Leopoldineからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear David,Thank you for choosing to stay with us and for your positive rating. We're delighted to hear that you found our hotel to be a nice place overall. If there's anything specific you enjoyed or any areas where we can further enhance your experience, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.