屋内プール

リージェント ワルシャワ ホテルの口コミ

5 out of 5
リージェント ワルシャワ ホテル
Belwederska 23, Warsaw, Masovia

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 669 件の口コミ中 437 件が非常に良い" "
評価 8 - 669 件の口コミ中 155 件が良い" "
評価 6 - 669 件の口コミ中 45 件が普通" "
評価 4 - 669 件の口コミ中 16 件が不満" "
評価 2 - 669 件の口コミ中 16 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Yohei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Takaharu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホスピタリティ抜群です。
空港を利用する予定だったので、街から少し離れたホテルに泊まりましたが、非常にホスピタリティが高く、また使いたいと思いました。
2021 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ショパンコンサートを聴く為にワジェンキ公園に近いこのホテルに泊まった。 近くに充実したショッピングセンターもあり、ロケーションは素晴らしかった。 ホテル内の売店が小さかった事、コンシェルジュの英語が下手で会話が 充分でなかった事、コネクティングルームだったので、クローゼットが バスルーム近くにあり不自然な配置だった事が、やや不満。
2017 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHINYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利で清潔でした。
バス停がホテルのすぐ前にあり、中央駅への移動は容易です。公園を横切って10分歩けばトラムの電停があって、そこからでも中心街に簡単に出ることができます。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルとしては最高ランク。部屋が広くてきれいで、フロントやコンシェルジュの対応も良かった。ただし、クローゼットとバスルームが一緒なのは疑問。位置的に歴史地区に行くには不便だが、ワジェンキ公園が近くて便利だった。住宅街なので、夜、散歩に出歩くのはさびしい。

10/10 (非常に良い)

徳田宗一

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
高級感は抜群です
貴ホテルには二日間の滞在でしたが大変気持ちの良い思いがいたしました 接客の態度も紳士的で清潔感も満点です 朝食のバイキングは値段も安く味も素晴らしかったです 給仕の方々にも良い印象を受けました

10/10 (非常に良い)

SyntheticCDO、渋谷区、東京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ワルシャワでNo1。
非のつけどころがありませんでした。設備・サービスは言うに及ばず、閑静で美しい周辺の環境は、ワルシャワのホテルで随一といってもいいのではないでしょうか。入った瞬間から、吹き抜けのロビーの豪華絢爛ぷりには驚かされます。 更に地下にあるカジノではポーカートーナメントが(毎晩?)開催されており、ポーカーファンの方は夜も楽しめるでしょう。もちろんルーレットやブラックジャックも出来ます。 市中心部からは若干離れているものの、タクシーや電車を使えるので問題ありません。 ポーランド最後の夜の、いい思い出となりました。次回もまた必ず利用したいと思います。

10/10 (非常に良い)

Igors

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All is good
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Sir,thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing information about stay. Feedback from guests is always important information and an assessment of our work.We are glad that you enjoyed stay.We look forward to seeing you again in the future.With Kind Regard,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Mariusz、Mitcham

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Guest relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Szanowny Panie,dziekujemy za wybranie naszego hotelu. Dziekujemy również za podzielenie się opinią o pobycie.Opinie Gosci to zawsze ważne informacje i ocena naszej pracy.Zapraszamy ponownie do odwiedzenia nas majac nadzieje, że kolejny pobyt bedzie w pełni satysfakcjonujacy.Z poważaniem,I. SzwedzińskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Magdalena

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Szanowna Pani,Dziękujemy za wybranie naszego hotelu. Dziękujemy również za podzielenie się informacjami na temat pobytu. Opinie Gości są zawsze ważnymi wskazówkami i oceną pracy. Dziękujemy i zapraszamy ponownie, mając nadzieję, że kolejny pobyt będzie w pełni satysfakcjonujący.Z poważaniem,I. SzwedzinskaGuest Relations Mnager

8/10 (良い)

Aleksander、Hornindal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Szanowny Panie,dziękujemy za wybranie naszego hotelu w czasie wizyty w Warszawie. Dziękujemy za podzielenie się opinią o pobycie. Opinie Gości to zawsze ważne wskazówki i ocena naszej pracy.Zapraszamy ponownie mając nadzieje, że kolejny pobyt będzie w pełni satysfakcjonujący.Z powazaniem,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Oleksandr

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 3 月に 3 泊滞在
GRMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Sir,Thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing your opinion of your stay.Guest feedback is always an important guide and evaluation of our work.We look forward to seeing you again. Best Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Justyna

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel in a city centre, lovely and friendly staff, great breakfast
2024 年 3 月に 1 泊滞在
GRMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Madam,Thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion of your stay.Guest feedback is always an important guide and evaluation of our work.We are glad that breakfast was a nice start to the day and the staff was helpful.We look forward to seeing you again. Best Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Federico

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Sir,Thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about your stay. Feedback from guests is always an important indication and evaluation of our work. That's nice. We would like to invite you to visit our hotel againWith Kind Regards,I. Szwedzinska.

10/10 (非常に良い)

Andrew

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel excellent, great facilities and tge staff very friendly. Only downside was the road works outside and the hotel was very warm
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Sir,Thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about your stay. Feedback from guests is always an important indication and evaluation of our work. That's nice. It is true that construction works for the tram line to Konstancin are carried out near the hotel. Warsaw is developing consistently.We apologise for any inconvenience caused by the construction.We would like to invite you to visit our hotel again.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

6/10 (普通)

Glen

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Sirs,Thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about your stay. Feedback from guests is always an important indication and evaluation of our work. We would like to invite you to visit our hotel again.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Björn

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Sirs,Thank you for choosing our hotel. We also thank you for sharing opinion of the stay. Guest feedback is always an important indication and evaluation of our work.We are pleased that the hotel meets the expectations and the stay was successful.We invite you to visit us again With Best Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great discovery to stay in Warsaw
I have been in many hotels in Warsaw during the last years. The last 2 times I stayed on this Hotel and I loved. Very comfortable, very nice staff (thanks Dawide)... The sauna and the swimming pool are great. Not at City center but not far away by taxi. Surely I will choose it again on my next visit to Warsaw.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guesrt Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Guest,thank you very much for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about stay. The opinions are always important indicator and avaluation of work. Thank you.We invite you again hoping next stay will be also fully satisfying.Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

6/10 (普通)

SungMin

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
I wasn't greeted as a Gold member and this time there wasn't a complementary fruit plates or anything for my stay.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Sirs,thank you very much for choosing our hotel during stay in Warsaw. Thank you also for sharing opinion about stay.We would like to kindly clarify that the sweet insert is for guests with Expedia VIP Premium Status.However, we will try to prepare something sweet for you on your next stay.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Dongok

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Sir,thank you very much for choosing our hotel. Thank you also for scharing opinion about stay.Feedback from our guests is an assessment of the work and important innformation.Thank you.With Best Regards,I.SzwedzinskaGuest Relations Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Plus ce que c’était…
Checkin très frustrant car je n’ai pas eu la chambre réservée c’est la deuxième fois que cela arrive au Regent. Pas d’excuses, pas d’explications. Globalement l’hôtel n’est plus ce qu’il était, c’est très triste de voir que le très chic Hyatt Regency des années 2008-2011 n’existe plus que dans les souvenirs…
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Sir,Thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about your stay. All opinions are guidelines for us and an assessment of our work. Opinions are also an important source of information about areas of activity that require additional attention.We are very sorry that the hotel did not meet your expectations. I would like to assure you we are currently employing new people who require training both in the computer system and preparation for the profession of receptionist. It is a long process that requires patience, time to understand priorities and the ability to work quickly and professionally. We will analyze your comments. Thank you. We would like to emphasize very strongly that we are sorry and we will work hard to ensure that similar situations do not happen again.We hope you will give us a chance again and visit us in the future.Respectfully,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Yerenys

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Dear Guest,Thank you for choosing our hotel during visit to Warsaw.Thank you also for sharing opinion about stay.The opinions of our guests are important indicator and evaluation of the work. Thank you.We invite you again, hoping for a satisfying stay.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Shimon

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel perfect rooms, nice breakfast. We enjoyed a lot.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Dear sir,thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about stay. The opinions are always an important indicator and evaluation of work.The opinions also an important source of information about which area of our business require additional attention.We are glad that the breakfast was a nice start to the day. That you enjoyed hotel rooms.Thank you.We invite you again.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

2/10 (非常に不満)

Asen

ペット同伴の旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Veraltetes Hotel. Alles was schief laufen konnte ist schief gelaufen. Nicht zu empfehlen.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Dear Sirs,Thank you for choosing our hotel during stay in Warsaw.Thank you also for sharing opinion about it.It is true that the hotel has been on the Warsaw market for 23 years (formerly Hyatt) and requires renovation. It's already planned. We will inform you about the date in due time. We are sorry that the hotel did not meet your expectations.However, we invite you in the future, hoping that next stay will be fully satisfactory.With Kind Regards,I.SzwedzinskaGuest Relationn Manager

10/10 (非常に良い)

ERAN

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Sir,thank you very much for choosing our hotel.Thank you also for sharing opinion about stay.The opinions are always an important indicator ans evaluation of work.We invite you again.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

2/10 (非常に不満)

Denis

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Dear Sir,Thank you for choosing our hotel. We will be grateful if you share your opinion about stay. The opinions of our guests are always an important indycator and evaluation of work. Our guests opinions are an important source of information about which areas of business require additional attention.We are sorry the hotel did not meet your expectations.Maybe we will get a chance and you will visit us in the future.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

ANATOLII

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 14 日)
Dear Sir,thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about stay.The opinions are always an important indicator and evaluation of our work. Thank you.We kindly invite you again.With Best Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Tinhinane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Super hôtel
Excellent hôtel. Assez proche du centre ville, confortable et très propre. Personnel très sympathique et agréable Petit déjeuner très bien garni. Seul petit bémol la poubelle non vidée et des paignoirs non remplacés. Pour un 5 étoiles ce n'est pas top
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear Sirs,thank you for choosing our hotel.Thank you also for sharing opinion about stay.The opinios of our guests are always an important indicator and evaluation of work.Guest reviews are an important source of information for us, which area of activity require additional care.Thank you.We kindly invite you again hoping next stay will be fully satisfactory.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

8/10 (良い)

Jari Sakari

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Erittäin siisti hotelli ja henkilökunta ystävällistä. Hotellin läheisyydessä paljon tietöitä, jotka hiukan hankaloittivat liikkumista.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Sirs,Thank you for choosing our hotel during your visit in Warsaw. Thank you also for sharing opinion about your stay. Guest reviews are an important source of information for us on which areas of our business need extra attention.We are glad that the staff met your expectations. It is true that in the vicinity of the hotel there are construction works on a new tram line to Wilanów.We sincerely apologize for the inconvenience associated with this. However we would like to invite you again and hope that your next stay will meet your expectations.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Louis

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best property. Amazing Gym. Great pool. And food was good. Highly recommend
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Dear Sir,thank you for choosing our hotel. thank you also for sharing opinion about stay. The guests opinion are always an important indicator and evaluation of work.We kindly invite you again.With Best regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Rachel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely staff and great restaurant.
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Madam, thank you for choosing our hotel during stay in Warsaw. Thank you also for sharing opiniona about it. The opinions are always an important indicator and evaluation of our work. We are very glad that staff was helpful. I will pass the information to the Restaurant. Thank yopu.Welcome back.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

4/10 (不満)

Georgije

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bad service
Bad service. Slow response time, didn't get my email responded to for 3 weeks. Upon arrival I didn't get any help. Restaurant had 2 guests but took 1hour to get the first order of food. AC didn't work in 2 out of 3 rooms. Amazing gym and pool, that's basically it.
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 7 日)
Dear Sir, thank you for choosing our hotel during stay in Warsaw. Thank you also for sharing opinion. The feedback of our guests is an important source of information on which areas of business require additional attention. We'll review the feedback in detail and reflect on the situation. However we invite you again hoping next stay will be fully satisfying. With Kind Regards, I. Szwedzinska Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

terje

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Flott hotell
Veldig fint hotell med flott treningsstudio og basseng. Det stopper buss utenfor. Verdi for pengene. Det negative er selvsagt at man bor litt sentrumsfjernt. 10 minutt med buss til sentrum. Det er også dyrt å sjekke inn før tiden. Har hotellet ledig rom så bør de kunne slippe inn en gjest. Regent tar 200 zloty for dette og etter mitt syn er det negativt som trekker ned.
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Dear Sirs,thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about stay.It is an important source of information, which areas of our activity require additional care. Thank you.We want to strongly emphasize we are very sorry that hotel did not meet your expectations.We will analyze your opinion. We invite you again hoping next stay wil be fully satisfying.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations ManagerWith Kind Regards,I. SzwedzinskaGues Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Anastasiia

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 24 日)
Dear Madam,thank you very much for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about stay.Opinions of our guests are always an important idicator and evaluation of work.Welcome again and we look forward to seeing you.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Maria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay
Really nice! I love this hotel, great service!
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dear Madam,thank you very much for choosing our hotel during your visit in Warsaw.Thank you also for sharing opinion about stay.The guest opinion are always an important indicator and evaluation of our work. Thank you.We invite you again.With Kind RegardsI. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Abdelhafid

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dear Sir,thank you very much for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about stay. The guest opinion are always an important idicator and evaluation of work.We invite you again.With Best RegardsI. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Agnes

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dear Madam,thank you very much for choosing our hotel.Thank you also for sharing opinion about stay.The guests opinion are always an important indicator and evaluation of our work.Thank you.Welcome again and we look forward to seeing you.With Best RegardsI. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Alicja Monika

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dzien Dobry Pani,dziękujemy za wybranie naszego hotelu w czasie wizyty w Warszawie.Dziękujemy również za podzielenie się opinią o pobycie. Opinie naszych gości zawsze są ważną wskazówką i oceną naszej pracy.Dziękujemy.Zapraszamy ponownie.Serdecznie pozdrawiam,I. SzwedzińskaGuest Relations Manager

4/10 (不満)

Chad

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Needs a serious renovation
The hotel is not a 5 star. There’s nothing around the area in terms of restaurants or shopping. The hotel needs a serious reno. Breakfast was incredibly lackluster. The elevator “up” button didn’t work.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Dear Sir,thank you for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about stay. It's an importnant source of information, which area our activity require additional care.It is true there is construction work going on at the hotel for a new tram line. We sincerely apologize for the inconvenience caused by this. Warsaw constantly expanding and developing.It's true our hotel has been on the Warsaw market for 23 years. Renovation is planned, we will inform you in due time.We want to strongly emphasize,we are very sorry that hotel did not meet your expectations. However we invite you in the future, hoping the next stay will by fully satisfying.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Dear Guest,thank you for choosing our ho9tel. Thank you also for sharing opinion about stay. The guests opinion are always an important indicator and evaluation of work.We are glad that stay was nice.Welcome again.With Kind Regards,I. Szwedzinska

10/10 (非常に良い)

Olga

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dear Madam,thank you very much for choosing our hotel. Thank you also for sharing opinion about stay.The opinions of guests are always an important idicator and evaluation of work.Welcome again. We look forward to seeing you.With Best RegardsI. SzwedzinskaGuest Relations Manager

6/10 (普通)

David

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Poor stay
Their was a constant foul smell from my bathroom toilet, this foul sewage smell was in the lobby toilets. My colleague in another room said his room was the same. On two separate occasions I had trouble getting into the hotel underground car park for the shear number of taxis outside the entrance, the hotel is more geared up for conferences than it’s guests.
2023 年 9 月に 11 泊滞在
Guest Relation Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Sir,thank you for choosing Regent Hotel during stay in Warsaw.Thank you also for sharing opinion about it. The guests opinions are an important source of information which area of activity require additional care.Thank you .We will try to fix the existing problem, as quickly as possible.We sincerely apologize for the inconvenience caused by this and hope you will visit us in the future and stay will be fully satisfactory.With kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

André

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Sir,thank you very much for choosing Regent Hotel during stay in Warsaw.Thank you also for sharing opinion about it.Opinion of our guests are always an important indicator and evaluation of work. Thank you.Welcome back.With Best regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

ANDRZEJ

良かった点 : 設備とサービス
Great service Ans great location but currently a lot roads work around
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Sir,thank you for choosing our hotel during stay in Warsaw.Thank you also for sharing opinion about it.We are glad that staff was helpful. It's true that Regent Hotel is located in a beautiful part of Mokotow district, very close to the Royal Park - belongs to the last king of Poland.It is true also that construction work going on at the hotel for a new tram line - but it's not a big problem - and that makes us happy.We invite you again.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

ANDRZEJ

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel has had story of different ownership, still representing premium level service. Staff very helpful and friendly. Rooms are clean and tidy, very well designed by 3 Architects. I think style of hotel has been inspired by 20's past century where buildings been designed like transatlantic cruisers. Currently nearby construction works generate some noise since 8 AM. Bonus of localisation this hotel is a walking distance to Lazienki park. Centrum you can reach after 30 minutes of walk. Price are very fair. Please consider breakfast. Amazing amout of polish traditional food: bread, cheeses whithe, yellow, vegetables, smoked meat like ham, sausages, pate. Everything delicious and tasty and fresh. In future i would like visit this hotel again. Highly recommended.
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Sir,thank you very much for choosing Regent hotel during stay in Warsaw.Thank you also for sharing opinion about. We are glad that staff was heplful and breakfast was a nice start to the day. It is true there is construction work going on at the hotel for a new tram line. It's also true that hotel is located in a beautiful part of Mokotów district, very close to the Royal Park - belonging to the last king of Poland.Welcome again and we look forward to seeing you.Respectfully,I. SzwedzinskaGuest relations Manager

10/10 (非常に良い)

David

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A great hotel that is situated a short distance away from the city centre next to the beautiful Lazienki Park. Good bars and restaurants in the area. Good breakfast at the hotel, great gym, pool and spa. Staff are excellent and most speak some English. The area around the hotel has major roadworks going on but the noise does not affect the hotel. If using public transport, buses to the old town, city centre and Wilanow are frequent and stop right by the hotel. The hotel is very clean.
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Sir,thank you very much for choosing Regent hotel during your stay in Warsaw. Thank you also for sharing opinion about stay. The guests opinions are always important indicator and evaluation of work. We are very glad that staff was helpful and the breakfast was a nice start to the day.We kindly invite you again.With Best Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

8/10 (良い)

Odd-Erik

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Huggelige ansatte
2023 年 9 月に 9 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Sir,thank you very much for choosing Regent hotel during your stay iun Warsaw. Thank you also for sharing opinion about stay. The opinion of our guests are always important indicator and evaluation of work.We are verey glad that staff was helpful. Thank you. Welcome again.With kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

8/10 (良い)

J

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Guest,thank you for chosing Regent Hotel. Thank you also for sharing opinion about stay.Guest reviews are always important indicator and evaluation of work. Thank you:)Best Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Michael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing facilities, unfortunately some road work detracts from location, but stay was wonderful.
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Guest relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Sir,thank you for choosing our hotel during stay in Warsaw.Thank you also for sharing opinion about stay because opinions of our guests are always important indicator and evaluation of work.Thank you.Welcome again and we look forward to seeing you.With kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Andreas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr schönes Hotel mit freundlichem Personal und sehr ansprechenden, großen Zimmern. Sehr geräumige Badezimmer mit Badewanne sowie zusätzlicher Dusche. Das zum (lichtdurchfluteten) Atrium gelegene Zimmer war sehr ruhig. Reichhaltige Auswahl beim Frühstück; auch abends bietet das hoteleigene Restaurant sehr leckere Speisen. Ein zusätzliches Plus ist die klassisch gestaltete Bar im Foyer. Der Pool im Keller hat eine angenehme Temperatur und verfügt über einen großzügigen Dusch- und Umkleidebereich. Das etwas schwummrige Licht ist Geschmackssache, mir hat es sehr zugesagt. Das Hotel liegt leider überhaupt nicht zentrumsnah, befindet sich aber unmittelbar neben dem wunderschönen Łazienki-Park. Außerdem befindet sich direkt vor dem Hoteleingang eine Bushaltestelle mit mehreren Buslinien, die einen zügig ins Stadtzentrum oder zum Bahnhof bringen. Auch die Straßenbahn ist fußläufig erreichbar; allerdings ist die Umgebung des Hotels derzeit eine totale Baustelle mitsamt vollabgesperrter und aufgerissener Straßen, das macht den Fußweg etwas umständlicher. Insgesamt eine tolle Unterkunft, die ich jedem empfehlen kann, der nicht unbedingt mitten im Trubel wohnen muss.
2023 年 9 月に 6 泊滞在
Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Sir,thank you for choosing our hotel during stay in Warsaw.Thank you also for sharing opinion about stay because opinions of guests are always important indicator and evaluation of our work. We invite you again.With Kind Regards,I. SzwedzinskaGuest Relations Manager