2 か所のレストラン、朝食、ランチ、ディナーに営業 (中華料理)

ホテル ヒュンダイ、ラハン ウルサンの口コミ

4.5 out of 5
ホテル ヒュンダイ、ラハン ウルサン
875, Bangeojinsunhwando-ro, Dong-gu, Ulsan, Ulsan

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 411 件の口コミ中 265 件が非常に良い" "
評価 8 - 411 件の口コミ中 102 件が良い" "
評価 6 - 411 件の口コミ中 32 件が普通" "
評価 4 - 411 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 411 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Atsushi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Yuko

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiroto

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
滞在の快適さ
きれいな部屋で、快適に滞在できた。
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Sincerely, GM YOUNGSEOK HYUNからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 12 日)
LAHAN HOTELでのご体験についてお聞かせいただきありがとうございます。 ご滞在が快適だったと伺い大変嬉しく思います。 LAHAN HOTELはこれからも皆様に心地よいひとときをご提供できるよう努めてまいります。 ご経験を共有していただき、重ねて御礼申し上げます。次回のご訪問が前回と同様に快適なものとなることを願っております。 どうもありがとうございます。

8/10 (良い)

Hiro、japan aichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタジアム 近い
宜しくお願いしましす 又、宜しくお願いします もう少し滞在したかったです 空港からのシャトルバスか駅からのシャトルバスが欲しいですそれも宜しくお願いします
2017 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

8/10 (良い)

NARU、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
次も宿泊
快適なホテルですが、日本語はほとんど使えません。韓国語か英語ができる方なら問題ないです。 4月16日の朝6時代から1時間以上ホテル横、通りで、大音量の演説(労働運動?) が続いたのは、つらかったです。定期的にあるものなのでしょうか?

10/10 (非常に良い)

Anonymous

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
価格に見合った宿。HHIの門も目の前にあり超便利!現在デパー
価格に見合った宿。HHIの門も目の前にあり超便利!現在デパートも歩いて2~3分のところにあり、買い物も地下の食料品コーナーで買い物出きるし、小さいがフードコートもあり良かった。 宿もシンプルで必要最低限の設備があって宿泊者には申し分ないと思う。小生のお勧めはルームサービスのえびチャーハン。韓国料理に飽きた人には是非お勧め。チャーハンがこんなに美味しいとは思わなかったというくらいおいしいです。 ところでベルボーイが不在の事が多くタクシーも待機していないので少し不便。しかしすぐ前のとおりはタクシーがひっきりなしに来るので捕まえるのは容易。

10/10 (非常に良い)

hyekyung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
모든 것들이 덕분에 행복한 출장길, 깨끗, 조용, 친절. 더바랄게 없는 곳. 감사히 머물다갑니다.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
라한호텔 울산 총지배인 현영석からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
hyekyung님 안녕하세요. 먼저 라한호텔을 이용해 주시고 더불어 소중한 시간을 내어 이용 소감을 작성해 주신 점에 대해 깊은 감사의 말씀을 드립니다. 고객님께서 호텔을 이용하시면서 만족하신것 같아 저희도 매우 기쁩니다. 고객님께서 보내주신 칭찬의 말씀을 보다 훌륭한 서비스를 제공할 수 있는 격려의 기회로 삼고, 추후 재방문 시에도 기분 좋은 순간만을 선사할 수 있도록 노력하겠습니다. 앞으로도 고객님과의 좋은 인연을 계속해서 이어나갈 수 있기를 바라며 라한호텔은 언제나 최상의 서비스로 고객님을 맞이할 것을 약속드립니다. 감사합니다. 라한호텔 울산 총지배인 현영석

10/10 (非常に良い)

Francisco

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff was very friendly.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
라한호텔 울산 총지배인 현영석(GM YOUNGSEOK HYUN)からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Francisco,Thank you for taking time to tell us about your experience at Hotel Hyundai by LAHAN ULSAN I am glad to know that your stay was comfortable. We will always try to give you a pleasant moment. we look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you very much. Sincerely, General Manager YOUNG SEOK HYUN

10/10 (非常に良い)

cameron

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I come regularly to Ulsan for work and this is a lovely stay for the time
2024 年 2 月に 7 泊滞在
라한호텔 울산 총지배인 현영석(GM YOUNGSEOK HYUN)からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Thank you for taking the time to talk about your experiences at Lahan hotel. Lahan hotel will always do our best to bring you happy moments. I look forward to welcoming you immediately when you visit again on your next trip to Ulsan. Thank you once again for sharing your experience."Also, I hope that the next visit will be as enjoyable as last time." Thank you very much.

10/10 (非常に良い)

Taemoon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Welcome drink was good.
The welcome drink was Americano.(no change to the other menu, no ice) The cafe is the oven, 1st floor. open at 10am. Earlier morning coffee was imppossible.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
라한호텔 울산 총지배인 현영석(GM YOUNGSEOK HYUN)からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Thank you for taking time to tell us about your experience at LAHAN HOTEL ULSAN.I am glad to know that you have enjoyed welcom drink.I will definitely share your comments with all of our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our product. LAHAN HOTEL will always try to give you a pleasant moment. Thank you again for sharing your experience. Thank you very much. Sincerely, GM YOUNGSEOK HYUN

6/10 (普通)

Okyong

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

seonghyun

2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

A RAN

2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

sangsik

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
창문 열면 실외기 소리가 너무 시끄러운 곳에 방을 주셨어요.방2개 2박 성인 4명 이면 좋은방 좀 주시지. 공홈에서 예약 할 걸 그랬나요.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JONG GUN

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sammy

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 18 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Soon Ki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

dong yoon

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chang hee

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SANGYOUNG

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Seongae

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sungbae

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Ohkyung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dong yeop

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HYUN KYUNG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sudip

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good place. I loved the stay there and no issues.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Sincerely, GM YOUNGSEOK HYUNからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Thank you for taking time to tell us about your experience at LAHAN HOTEL. I am glad to know that your stay was comfortable. I will definitely share your comments with all of our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our product. LAHAN HOTEL will always try to give you a pleasant moment.) we look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip to ULSAN. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you very much.

10/10 (非常に良い)

SEUNGJUN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bokyoung

2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrew

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Coffee and cakes par excellence.
Enjoyed the whole experience. Great value for money. Particularly enjoyed "The Oven" off the lobby.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Sincerely, GM YOUNGSEOK HYUNからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Dear Andrew,Thank you for taking time to tell us about your experience at Hotel Hyundai by LAHAN ULSAN Thank you for your compliments about The Oven restaurant. Thank you again for sharing your experience.Thank you very much.

10/10 (非常に良い)

Andrew

グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
HHI hilltop views.
Just a one night stay on tour of Korea. Amazing quality and value. Enjoyed "The Oven" coffee shop and bakery for breakfast after hiking to top of Yon-Po hill behind hotel.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Sincerely, GM YOUNGSEOK HYUNからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Dear Andrew,Thank you for taking time to tell us about your experience at Hotel Hyundai by LAHAN ULSAN I am glad to know that your stay was comfortable. We will always try to give you a pleasant moment. we look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you very much. Sincerely, General Manager YOUNG SEOK HYUN

10/10 (非常に良い)

KIL JAE

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

BEAK

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
항상 느끼지만 숙박하는데 전혀 불편함이 없고 너무 편안하게 숙박하고 갑니다.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
라한호텔 울산 총지배인 현영석からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 27 日)
Anonymous님 안녕하세요. 먼저 라한호텔을 이용해 주시고 더불어 소중한 시간을 내어 이용 소감을 작성해 주신 점에 대해 깊은 감사의 말씀을 드립니다. 고객님께서 호텔을 이용하시는 동안 편안하고 만족스러운 경험을 하신 것 같아 저희도 매우 기쁩니다. 고객님께서 보내주신 칭찬의 말씀을 보다 훌륭한 서비스를 제공할 수 있는 격려의 기회로 삼고, 추후 재방문 시에도 고객님께 항상 기분 좋은 순간만을 선사할 수 있도록 노력하겠습니다. 앞으로도 고객님과의 좋은 인연을 계속해서 이어나갈 수 있기를 바라며, 라한호텔은 언제나 최상의 서비스로 고객님을 맞이할 것을 약속드립니다. 감사합니다.

10/10 (非常に良い)

Jongmo

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hyuksoo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

JONGMIN

2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yoo-bin

2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

mohammad

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Solo traveler
The staff are welcoming, the rooms are clean. But I’ll highlight what I consider a negative experience. 1- The AC in room was turn off, the temperature never get below 25C and found difficult sleeping, when I reach to the staff they provided me a fan. ( helped a little ! ) 2- you are only permit to use the swimming pools, sona required additional payment. 3- breakfast closed at 9:30am. ( all hotels I been to closed at 10 ) 4- no room service after 10pm which is not convenient as all restaurants in surrounding area closed at 10pm too ). 5- WiFi is available but without password which make it less secure.
2023 年 10 月に 11 泊滞在
Sincerely, GM YOUNGSEOK HYUNからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Thank you for taking time to tell us about your experience at LAHAN HOTEL. I am glad to know that the kindness of the staff and the rooms are clean. But we apologize for the inconvenience caused by the air conditioner problem. We will take measures to prevent the same problem from occurring. Also, thank you for leaving your various opinions. We will try to share what you said with the relevant departments to come up with improvement measures. We do hope that you will give LAHAN HOTEL the opportunity to regain your confidence and goodwill. Again, we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better at what we do. Thank you very much.

10/10 (非常に良い)

Bo Mi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Kunho

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Soonuk

2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Brianna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel, but 2.5 km to Ilsan beach. Taxis arrived quickly when called
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Sincerely, GM YOUNGSEOK HYUNからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Dear Brianna Walker,Thank you for taking time to tell us about your experience at Hotel Hyundai by LAHAN ULSAN I am glad to know that your stay was comfortable. We will always try to give you a pleasant moment. we look forward to welcoming you soon when you visit us again on your next trip. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you very much. Sincerely, General Manager YOUNG SEOK HYUN

10/10 (非常に良い)

chul

2023 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

yongchae

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
좋았어요
2023 年 9 月に 1 泊滞在
라한호텔 울산 총지배인 현영석からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
yongchae 님 안녕하세요. 먼저 라한호텔을 이용해 주시고 더불어 소중한 시간을 내어 호텔의 멋진 사진과 함께 이용 소감을 작성해 주신 점에 대해 깊은 감사의 말씀을 드립니다. 고객님께서 호텔을 이용하시는 동안 편안하고 만족스러운 경험을 하신 것 같아 저희도 매우 기쁘며, 칭찬의 말씀 남겨주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님께서 보내주신 칭찬의 말씀을 보다 훌륭한 서비스를 제공할 수 있는 격려의 기회로 삼고, 추후 재방문 시에도 고객님께 기분 좋은 순간만을 선사할 수 있도록 노력하겠습니다. 앞으로도 고객님과의 좋은 인연을 계속해서 이어나갈 수 있기를 바라며, 더욱 좋은 경험을 드릴 수 있도록 라한호텔은 언제나 최상의 서비스로 고객님을 맞이할 것을 약속드립니다. 감사합니다. 라한호텔 울산 총지배인 현영석.

10/10 (非常に良い)

JInhyeong

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
깨끗하고 직원들도 매우 친절했으며 조식도 괜찮아요! 다만, 수영장은 어린 아가들 외 초등 고학년 및 신장이 작은 여성이 이용하기엔 수심이 너무 깊었습니다! 120깊이면 딱 좋을거 같아요.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
라한호텔 울산 총지배인 현영석からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
bongwoo님 안녕하세요. 먼저 라한호텔을 이용해 주시고 더불어 소중한 시간을 내어 호텔의 멋진 사진과 함께 이용 소감을 작성해 주신 점에 대해 깊은 감사의 말씀을 드립니다. 고객님께서 호텔을 이용하시는 동안 편안하고 만족스러운 경험을 하신 것 같아 저희도 매우 기쁘며, 칭찬의 말씀 남겨주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님께서 보내주신 칭찬의 말씀을 보다 훌륭한 서비스를 제공할 수 있는 격려의 기회로 삼고, 추후 재방문 시에도 고객님께 기분 좋은 순간만을 선사할 수 있도록 노력하겠습니다. 앞으로도 고객님과의 좋은 인연을 계속해서 이어나갈 수 있기를 바라며, 더욱 좋은 경험을 드릴 수 있도록 라한호텔은 언제나 최상의 서비스로 고객님을 맞이할 것을 약속드립니다. 감사합니다. 라한호텔 울산 총지배인 현영석.

10/10 (非常に良い)

SUMI

2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Martin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ki Beom

2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

bongwoo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
울산에는 당연히 라한리죠.
너무 훌륭합니다. 프론트에서 방 업글해줘서 스위트룸 첨 자봤어요. 다음에도 이용할겁니다.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
라한호텔 울산 총지배인 현영석からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
bongwoo님 안녕하세요. 먼저 라한호텔을 이용해 주시고 더불어 소중한 시간을 내어 호텔의 멋진 사진과 함께 이용 소감을 작성해 주신 점에 대해 깊은 감사의 말씀을 드립니다. 고객님께서 호텔을 이용하시는 동안 편안하고 만족스러운 경험을 하신 것 같아 저희도 매우 기쁘며, 칭찬의 말씀 남겨주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님께서 보내주신 칭찬의 말씀을 보다 훌륭한 서비스를 제공할 수 있는 격려의 기회로 삼고, 추후 재방문 시에도 고객님께 기분 좋은 순간만을 선사할 수 있도록 노력하겠습니다. 앞으로도 고객님과의 좋은 인연을 계속해서 이어나갈 수 있기를 바라며, 더욱 좋은 경험을 드릴 수 있도록 라한호텔은 언제나 최상의 서비스로 고객님을 맞이할 것을 약속드립니다. 감사합니다. 라한호텔 울산 총지배인 현영석.